Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa: eikä :(
No miulla ei siis o munisten lähellä mitään kipuja vaan niku ylipäänsä maha on tosi pinkee ja kova :o ollu oletetun ovulaation aikaa eli ennen teroja... temppuilu miukaa ny ihan kunnolla eli uloste on iha normi mut koskee vaan ja välil enemmän vähemmän alaskin. Ehkä tää on va joku stressi purkautumis juttu ku sitä miulla oli :D

4,5h enää ja pääsen kotii eikä vähän aikaa töitä :) iha mukava mennä hetkeks viel koulunpenkille vaik tavallaa ois kiva olla töissäkin mut tarviit hetken huilii kolmivuorotyössä ja millo on 12h työpäivii va yhtäkkiä ku ni suuri henkilöstö pula ja vklp vapaat <3


Meillä om nyt vklp tuparit ( huomenna ) :p

Kp 19
YK 27
 
Täällä tyylipuhdas nega testattu tälle aamulle.

Ja sekavat tunteet kaiken kaikkiaan, ukkoa epäilly pettämisestä jonku aikaa. Noh, kiinnihän tuo jäi, suihinotosta ainaki toisen MIEHEN kans. Toki ohan tuo ollu tiedosa, että saattais sille mieski kelvata ja jotenki nyt tuntuu, ettei tuo oo sama asia ko se, että se ois ollu nainen. Tiiä oikein pitäiskö olla vihanen vai nauraa.
 
Muokattu viimeksi:
Mh-: pahoittelut negasta!
Siis mitä :o no huhuh !!!
Pettäminen on aina pettämistä :( mutta joo en tiiä mitä ajattelisin itsekkään tuossa tilanteessa että olisinko vihainen vai nauraisinko...
Tietääkö mies että jäi kiinni?

Jaksuja joka tapauksessa! <3

On: Nyt vihdoin vika yö takana ja vklp vapaa ja tuparit sit maanantaina reippaana kouluun! Ihanaa vaihtelua kolmivuorotyöhön ;)

Haikaranyytti
 
Larissa, on kyllä aika perseestä olla kipeänä ja palkinnoksi siihen menkat vielä päälle. Mut sinäänsä kiva että tuli samaan aikaan, kun joutuu jo muutenkin sängyssä makaamaan. :)

Mh, pahoittelut negasta! Ohoh, kerroitko jo miehellesi, että jäi kiinni? Itse en varmaan osaisi suuttua asiasta. Tietenkin olisi ollut parempi, että olisit saanut tiedon suoraan mieheltäsi, eikä näin että ensin joudut epäilemään ja joka sitten ajaa vakoiluun. Mutta minkäs teet elämä ei mene niin kuin oppikirjoissa, joskus pitää tehdä töitä, että saa totuuden selville.
Olisi tietenkin hyvä puhua miehesi kanssa, että oliko kyseessä vaan kokeilun halua vai onko hänellä jatkossa halu olla vain toisen miehen kanssa? Minkä ikäisiä te olittekaan?
 
Murkku voi ei, niin epäreilua.. :sad001 Se prkl täti!! :mad:

Larissa nautihan lomastasi! :happy:

mh- pahoittelut negasta. Aika mielenkiintoinen tilanne sulla miehesi kanssa. En kyllä tiiä miten ite moiseen suhtautuisin. :eek:

Mimmu sulle myös mukavaa lomaa. :)



Pikainen kommentointi vaan, enkä muistanut ees kaikkea mitä piti kirjoittaa. Jospa viikonloppuna ehtisin paremmin.

Plussatuulia kaikille!! :wav

enu kp22/??
 
Sanoin mie sille asiasta. Eihän se tietenkään ensin mitään myöntäny, kunnes sitte sanoin suoraan mitä oon kuullu. Kuulemmahan tuo halus vaan kokeilla jotain uutta, mutta ottaahan tuo silti päähän ko puhuttu asioista niin luvannu sille suunnilleenki vapaat kädet jos vaan kertoo ensin. Hyvää huomista hääpäivää -.-

Ikää on mulla 23 ja ukko kolmekympin hujakoilla.
 
Mh, en millään siis halua puolustella miestäsi, ikävästi teki kun ei ollut rehellinen. Mutta parempi tuo jos oli vain kokeilun halua. Voihan tuo olla miehelle aika vaikea kokemus myöntääkkin, saattaa olla hieman nolonakin kun toisen miehen kanssa oli. Kannattaa varmaan keskustella ihan rauhassa sitten mitä miehesi jatkosta meinaa, oliko ns. Hänen juttunsa vai voiko tuon kokeilun nyt sitten ns. Unohtaa. Ja jatkaa onnellisesti yhdessä.

Kolmenkympin hujakoilla on ihmisellä sellainen muutosaika, että tulee tehtyä kaikenlaista typerää. se on vähän kuin toinen murkkuikä, jolloin etsitään taas omaa itseään uudelleen. Nimimerkki kokemusta on. :)
Seuraava itsensä etsimisen vaihe tulee sitten nelikymppisenä...

Larissalle oikein ihanaa lomaa toivottelen vielä kun aiemmin unohdin. :)
 
Enemmän mullaki ärsyttää tuo sen tapa käsitellä asiaa, kuin se mitä se on tehny. Heti ko menin asiasta mainitteen niin se koittaa kääntää sen johonki muuhun ja syyttää minua jostain.
 
Pahoittelut mh negasta! :( Ja jopas on kinkkinen tilanne. Itse miellän myös ton pettämiseksi ja pitäisi kyllä muodostaa luottamusta uudelleen. Onko miehesi ollut joskus miehiinpäin vai mistä aavistelit että mieskin voisi kelvata?
 
Avoimesti on puhuttu asioista ja kertonu, että joskus aiemminki ollu saman tyyppinen kokeilu ja puhuttu siitä, että jos joskus jonkinmoista piristystä hommattais seksielämään niin kumpi vain sukupuoli kelpaa kolmanneksi. Ja siis joo, pettämistähän se on oli kumpaa sukupuolta tahansa ko sen selän takana tekee, mutta en mie siltikään tiiä itkenkö vai nauranko.
 
Mh, se on se syyllisyyden tunne minkä takia sinuun kääntää sen... Anna pölyn laskeutua, niin hänkin voi käsitellä sen että nyt on asia sinunkin tiedossa, josko sitten osaisi keskustella aikuismaisemmin tilanteesta. Voimia sinulle! <3
 
Mh- pahoittelut negasta! Musta jotenkin tuntuu että jos mies pettäis mua toisen miehen kanssa niin se ei olisi niin paha kuin naisen kanssa. Erohan siitä saattais tulla jos täysin homoksi olis muuttunut kun mulla ei niitä munia ole tarjota mutta olisin iloinen että ei ainakaan toinen nainen vienyt miestäni :D toivottavasti saatte tilanteen puitua ♡ oliko teillä jo lapsia?

Murkku pahoittelut menkoista :(
 
Nonni, se tästä kierrosta. Clomi-ultrassa käyty, ja arvasin jo kesken ultrailun lääkärin naamasta, mikä on tilanne.

Clomi-hoito ei ole buustannut munarakkulatuotantoa (toisaalta mulla kyllä kasvaa niitä ihan ok luonnostaankin), mutta minkä se oli tehny, niin oli nakertanu multa limikset ennätysohuiksi, 4 mm. Aikamoista. Eli Clomit toimi just vastakkaisella tavalla mulla, kuin mitä haettiin. Sen 70 euron purkki jää nyt sitten syömäti loppuun.

Mulle vaihdetaan tabut Letrozoleihin, joita nappaillaan aamuin illoin. Niiden ilmeisesti pitäis olla limisystävällisiä??

Tämä kierto on siis menetetty tapaus, ens kierrossa Letrot ja jos ne ei tepsi, siirrytään suoraan pistoksiin.

Oli muuten aivan ihana lääkäri. Sanoin, että alan olla henkisesti välillä aika uuvuksissa tän yrittämisen kanssa, niin se tuumasi vaan, että äläpä hätäile, ja että tässähän ollaan vasta ihan alkutaipaleella, että nythän vasta hoitoja aloitellaan ja kaikki mahdollisuudet on vielä olemassa.

Harmittaa, enkä nyt siltikään jaksa just tällä hetkellä olla kauhean iloinen. Mutta kai se taas tästä. Ens kierrossa varmaan taas vuohotan täällä satavarmana siitä, että nyt tapahtuu jotain mahtavaa :D

Sorry omanapailu. Piti päästä purkamaan tuntoja. Viikonloppuna luen teidän kirjoittelut ajan kanssa myös läpi :)
 
Hmm Nessu, toivotaan, että hyvä lääke löytyy lopulta. Ihmisen keho on niin ihmeellinen, ei aina tiedä reaktiota.
Neuloihinkin onneksi jollain lailla tottuu.

Mh, mulla itsellä oli vähän vastaava tilanne toisin päin edellisessä elämässä. Ihastuin tyttöön. Silloinen puolisoni hyväksyi sen, mutta ei varmasti olisi ollut yhtä myötämielinen, jos olisi ollut mies (toki hän itse oli pettäjätyyppiä omalla sarallaan). Nyt olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa, ja toivon, että kaikki löytäisivät pariksi sielunkumppanin sukupuolesta riippumatta.

Pahoittelut negoista ja vuodoista, kyllä tässä taas jo hyviä uutisia toivottaisiin kovasti!!

Täällä on ollut tällä viikolla lentsua, ja aamulämpö oli 0,5 astetta eilistä korkeampi. Halpisovistesti näyttää tyhjää, ja digit heitin kaappiin toissapäivänä. Seurailemme tilannetta

Mulla sekoilee kone, joten katsotaan montako eri versiota näette pian ruudulla!

Aurinkoista päivää!
 
Murkulle pahoittelut tädistä :( kyllä tää on raastavaa hommaa :/

Nessu, onpa inhottava et clomit ei sit yhtään auttanu. Mut toivottavasti uusilla lääkkeillä sit saatte plussan! :) ihanan kannutava lääkäri ollut sulla.

Mh, pahoittelut negasta sinne :( aikamoinen soppa teillä siel keittymässä :o kannattaa kyllä suoraan ja avoimesti puhua tilanteesta miehen kanssa ettei jää kaivelemaan asiat.

Meritähti kp 5/35
Olipas taas niukat menkat. En ymmärrä miten on niin niukkaa :(
Alkaa olee oikeesti "toivo menetetty" olo. Ens kuussa tulee täyteen vuosi iman ehkäisyä.
 
Hei vaan ! Mummolan reissusta palattu kotiin :) hurjasti ootte taas turisseet !

Murkku <3 pahoittelut tyhmän tädin tulosta :sad001 toivottavasti tästä eteenpäin jättää sut rauhaan pidemmäksi aikaa !

Mh pahoittelut negasta :sad001

Larissalle oikein rentouttavaa lomaa ! <3 mä palaan maanantaina töihin :eek:

Tsemppiä kaikille kierron erivaiheisiin ja suuret plussatuulet !! :)

Oltiin tosiaan tyttöjen kanssa melkein viikko mummolassa :) lintsilläkin käytiin pyörimässä. Nyt tultiin kotiin ja maanantaina töihin...
Koira voi muuten tosi hyvin ja kävelee hienosti <3
Sunnuntaina tikutin vahvan o-plussan eli nytkö sitten dpo5 ja kp23. Tosi myöhäiseksi tuo ovis menikin... No tallettelut osui kohdilleen :) hirveästi en tämän kierron kanssa kyllä jännitä.

Mukavaa päivää ihanaiset <3
 
Helpommin sanottu ko tehty tuo keskusteleminen :D ja tosiaan nega ei yllättäny, womanlogin mukaan dpo10 mutta hyvin mahdollista että ovis oli päivän tai pari tuon jälkeen.
 
Murkku: ihan pöh.. Voimia sairastamiseen ja kp1:stä. Se olikin se vuosisadan lentsu ja syystuuli.. Oireet ois sopinu hyvinkin plussaan :(

Mh: pahoittelut negasta. Mä en ehkä olis noin myötämielinen jos oma ukko jäis kiinni. Mulle toikin on pettämistä. mutta kuten tässä on ollutkin jo puhetta, tilanteet on erilaisia ja suhtautuminen voi muuttua varsinkin kun se sattuu omalle kohalle. Voimia sekavaan tilanteeseen. <3

Mariska: hyvä että ovis on nyt hyödynnetty, piinaviikot alkaa :)

On: tein sen testin. No nega. Nyt siis dpo10. Arvelin tikutella tuhrusta huolimatta kunnes täti tulee. Nyt siinä on joku roskishailura (Vertasin kp6 tehtyyn negatestiin) mutta Siinä on jotain "roisketäpliä" joten varmaan viallinen liuska, en nyt uskalla syödä sitä lääkärin määräämään lääkekuuria kuitenkaan ennen kuin on puhdas negatesti. Pöh ja pöh. Soitin terkkaan ja kysyin saisko verikoetta raskausasiassa. Jos siellä oliski joku kiinnittymisyritys ni pilaisin sit sen sillä kuurilla. No pissitesti voidaan tehä vaikka heti päiväpissistä, riittää tunti rakossa! Mitä??? Onko terkoilla muka joku yyber testi jolla ne näkee raskauden pissistä päivällä tolla pidätysajalla, ei oo ennen ollu. Ja Lääkärikin pätevästi vielä eilen sano et ei voi tietää jos raskaus on alkanu tänään. Sanoin et ei voi alkaa, ovis oli ja meni. Epäusko julkista tk:ta kohtaa nousee edelleen.. Aaargh.. Mä aattelin nyt käydä dr.Larissan suosittelemat ph-pillerit tädin tuloon asti ja sitten vasta ne lääkärinmääräät tabut jos ei muutu tilanne :)
 
Mh, toivottavasti ehtiit vielä plussaamaan :)
Hankala tilanne siulla, ymmärrän hyvin tuon kun enemmin harmittaa se valehtelu ja vastaan väittäminen kuin itse teko. Tsemppiä tilanteen purkuun!
 
Takaisin
Top