Heip! Täältä reissun päältä tykkäilen ja seurailen kuulumisia. Vähän hintsusti ollu aikaa kommentoida mut nyt tuli hetki ja pääs netin ääreen.
Ensinnäkin voi Murkku! Olin niin varma sun plussasta, kuumeet ja kaikki. Eikä!
Ja pahoittelut Nennaa ja Viipsukka. Ihan tyhmää tädin tulo. Viipsukallakin vielä jotain oli kiinnittymässä. Kurjaa! Haleja.
Viipsukalla muuten kiva uus profiilikuva.
Ja Rosann, kivan pirtee uus profiilikuva sullakin. :)
Larissa, upeeta ettei aukkari sattunu. Mahtavaa! Nyt hyvät saumat.
Beislalla ymmärtäväinen lekuri /gyne. Hienoa, että palvelu pelaa. :)
KreisiKät, oon kans samaa mieltä, niin paljon tietoa saa tästä ketjusta. Oisin ihan pulassa ilman. :)
Tervetuloa Lukutoukka. Pikaista plussaa!
Soma, toivotaan että kaikki on kunnossa. Kohta saat vähän varmistusta. Hyvin se menee!
Mitähän vielä piti, joku juttu oli kommentoitavana... No palaan kun se tulee mieleen. Oli niin paljon tullu viestejä kun en oo ehtiny kommentoida.
Ainakin se piti sanoa että loma on kyllä paras Panox, kuka sen niin oivasti osaskaan sanoa! :) :)
ON. Vähän huonosti oon saanu noita ovistestejä tehtyä mut tänään elämäni ensimmäinen sellainen tehty! Tosin aamupissasta, vaikka ei oo ilmeisesti se paras mutten saanut muuten tehtyä. Ei se plussa kait oo mutta olipa kiva kerrankin nähdä kaks viivaa, vaikka o-testi onkin!
Maggie 11/27-28(-82?) Käytössä gelee royal, foolihapot, nyt myös maitohappobakteerit ja loppukiertoon primolutit.