Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Soma hyvä, että sait ultra-ajan. Tuo odottelu ei ole kyllä helppoa. En osaa itse sanoa hyytymistekijä hommiin mitään. Meillä on suvussa tukostaipumusta, mutta multa sitä ei koskaan löytyny.. Luulen, että toi liiallinen juoksevuus voi sitten vaikuttaa esim synnytykseen.

Tyttötiikeri, joo tosiaan toi taitaa olla yksilöllistä miten noihin ultriin pääsee. Ja riskiraskauksia aina seurataan varmasti tiiviimmin.
 
Hitsi Larissa, taisipa miullakin tuo olla silloin keväällä kun papastakin löytyi jotain mitä ei tarvitse välttämättä hoitaa :D
Olis varmaan vaan tänne pitäny ihmetellä ;)
Enskerralla sitten itsehoitoa kokeilen! :)

On tää kyl aivan käsittämättömän hyvä tietopankki-palsta :D
 
On: näin viimeyönä aivan kauheaa unta kun söin eilen terolut 1/tabletin että menkat alkoi samantien :o

Tässä mietin että mikä ihme mua vaivaa ku mulla on ollu oletetun ovulaation jälkeen maha ihan hirveän kipeä sekä alamaha että muuten ja semmonen olo et oksu vois lentää millo vaa... Menipä ohi ku just parannuin flunssasta ni halua ennee mitää vatsapöpöö :o

Haikaranyytti
Kp 18
YK 27
 
Heip! Täältä reissun päältä tykkäilen ja seurailen kuulumisia. Vähän hintsusti ollu aikaa kommentoida mut nyt tuli hetki ja pääs netin ääreen.

Ensinnäkin voi Murkku! Olin niin varma sun plussasta, kuumeet ja kaikki. Eikä!

Ja pahoittelut Nennaa ja Viipsukka. Ihan tyhmää tädin tulo. Viipsukallakin vielä jotain oli kiinnittymässä. Kurjaa! Haleja. <3 Viipsukalla muuten kiva uus profiilikuva.

Ja Rosann, kivan pirtee uus profiilikuva sullakin. :)

Larissa, upeeta ettei aukkari sattunu. Mahtavaa! Nyt hyvät saumat.

Beislalla ymmärtäväinen lekuri /gyne. Hienoa, että palvelu pelaa. :)

KreisiKät, oon kans samaa mieltä, niin paljon tietoa saa tästä ketjusta. Oisin ihan pulassa ilman. :)

Tervetuloa Lukutoukka. Pikaista plussaa!

Soma, toivotaan että kaikki on kunnossa. Kohta saat vähän varmistusta. Hyvin se menee!

Mitähän vielä piti, joku juttu oli kommentoitavana... No palaan kun se tulee mieleen. Oli niin paljon tullu viestejä kun en oo ehtiny kommentoida.

Ainakin se piti sanoa että loma on kyllä paras Panox, kuka sen niin oivasti osaskaan sanoa! :) :) ;)

ON. Vähän huonosti oon saanu noita ovistestejä tehtyä mut tänään elämäni ensimmäinen sellainen tehty! Tosin aamupissasta, vaikka ei oo ilmeisesti se paras mutten saanut muuten tehtyä. Ei se plussa kait oo mutta olipa kiva kerrankin nähdä kaks viivaa, vaikka o-testi onkin!

Maggie 11/27-28(-82?) Käytössä gelee royal, foolihapot, nyt myös maitohappobakteerit ja loppukiertoon primolutit.
 
Muokattu viimeksi:
WP_20150806_001.jpg
 
Muurahainen: Et tehnykkään, luin siu viestin ja miu piti laittaa et suuret pahoittelut kp1:stä mut joteki iha ajatuksissani kirjoitin :o sitä se teettää nä yövuorot :D
Mutta voimia nainen, viellä sen plussan saat ja sit unohtuu kaikki yk:t sun muut <3


Haikaranyytti
 
Kiitos teille <3 ei tässä mitään, ei noi odotuksetkaan enää kovin korkealla ollu, ni eipä paljon sitä päässy pettymäänkään... Tälle vaan ei voi mitään...
 
Höö, murkku :( Tylsiä uutisia. Ei olis tarttenu uuden kierron alkaa vaan raskauden.

Me ollaan oman puoliskon kanssa samoissa yk:issa noin suunnilleen. Huomenna eka Clomi-ultra. Jännä nähä, onko ne napit jotenkin vaikuttaneet ja oisko tässä kierrossa tsäänssejä :)

Tsemppiä kaikille!
 
Haikaranyytti, mulle tuli ihan HIRVEÄT kivut, kun aloitin terolutin. Siis vatsaan munasarjojen tienoille sattui niin paljon, tuntui että munikset räjähtää! Onko sulla tuollaista se kipu? Jos on niin voi johtua teroista.

Murkku, isot pahoittelut :sad001 Miksi sen tädin piti sinne tulla?:mad: Ihan perseestä olla kipeänä ja kärsiä menkoista yhtä aikaa :sad001

Nessu, tsemppiä clomi-ultraan! Tuu sitten kertomaan, että mitä näkyi :) Mikä kp sulla on menossa?

Maggie, siitä se viiva lähtee vahvistumaan! Ovista ootellessa siis :happy:


Jeeeeeeee! Nyt se kesäloma alkoi!!!! :hello2:blob3:blob5:blob6:bootyshake:dance018:dance011:excited001

Larissa kp 11/27-33, yk 14
 
Takaisin
Top