Morjens! Isot pahoittelut, ettei musta ole kuulunut yli viikkoon. Kävin vaan omat kuulumiset kirjoittamassa ja hävisin, reilua. Asia on niin, että mulla on ollut hirveesti muuta tekemistä ja muita juttuja mielessä, en ole käynyt täällä palstalla yli viikkoon edes vilkaisemassa!
Hyvä juttu siis, vaikka stressiä on ollutkin, niin vaihteeksi edes muusta aiheesta kuin raskautumisesta
En jaksa kaikkia viestejänne tältä ajalta lukea, sorry
Siispä toivotan yleisesti tervetuloa uusille, onnittelut plussanneille jos heitä on (?) ja pahoittelut tädin kohdanneille!
Onnea
Nuuhku! Voi harmi tollasia sukulaisia...
Mami91. Hyvä että kuitenkin positiiviset fiilikset
Mullakin puhaltaa uudet tuulet, kotiäitiys päättyi. On vähän semmonen periksiantanut olo "selvä, ikäeroa tulee enemmän kuin toivoin." Jos kakkonen olis saatu toiveiden mukaisessa aikataulussa, niin kotiäitiys ois jatkunu pitkältikin yhteen putkeen. Ei tullu meille tuplarattaita... Jne. Mutta eipä tuolla minunkaan "periksiantanut" sanalla niin negatiivinen kaiku ole, uusien kuvioiden myötä ei liene alitajuinen kiire tulla raskaaksi ja sieltä työelämästä saa varmasti uutta energiaa sitten olla taas kotiäitinä KUN (jos?) sen aika tulee :)
Minni, itselläni valkovuoto ei noudata niitä osviittoja että ennen ovista on tollasta ja oviksen jälkeen tällästä. Joskus klimppimäisempää tai sellaista puolikuivaa ikäänku hitaasti ulosvalunutta ilman mitään tulehduksia.
Nennaa vahingossa tykkäsin, piti painaa että olen samaa mieltä, erittäin viisaita sanoja kaikessa haikeudessaan
Mä toivon, että mulla jatkuu samaa rataa muut asiat päällimmäisenä mielessä ja paljon tekemistä, jotta ajatukset pysyisi kaukana raskautumisjutuista. Tietääkseni noin viikon päästä pitäisi alkaa menkat. Palailen, kun ehdin ja muistan, koitan ainakin käydä vilkuilemassa teidän muiden kuulumisianne. Oikein ihania kesäisiä päiviä kaikille ja plussatuulia!