Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Viipsukka, so sorry :(

Pahoittelut täältäkin päin vuotojen alkamisista jokaiselle, jolla päällä. Kyllä ne nyt sais loppua ja poistua kuvioista seuraavaksi vuodeksi hyvästä syystä (ei häiriösyistä!)
 
Joo on totta, että niitåkin ihmisiä varmasti löytyy ja olen samaa mieltä siitä, että se on törkeää.. Onhan tosiaan jo raskautuneille ihan omatkin ketjunsa jne.. Olen tainnut tuota raskaaksi ketjua sen verran vähän aikaa seurata, että en ole kauheasti sellaisia huomannut.

Omnom, nyt alan syömään valkosipulikebab annosta. (joo todella terveellistä ja silleen, mut kait sitä joskus saapi) :D
 
Pahoittelut viipsukka! :(

Juu eipä tää tädin tulo yllättäny laisinkaan, näinhän miulle aina käy :D tuossa just eilen miehen kanssa puhuttiin ett jos ei tärppää kohtpuoliin, niin unohdetaan yritys (tjottaillen jatketaan kyllä) ja sitten joskus 10vuoden päästä alotetaan uudelleen yritys jos ei siihen mennessä tjottaillen olla saatu mitään aikaseks. Eli varmaan käyn lääkärissä noi tulokset kuulemassa ja sitten katotaan mitä ehtii vielä tän vuoden puolella tutkimaan ja sit jätetään leikki kesken.. Voihan tää mieli vielä muuttuakin, mutta onhan meillä tota aikaa vielä, enkä halua koko elämääni elää vaan vauvaa varten jos sitä ei koskaan tuukaan. Nytkään en oo 1,5vuoteen tehny oikeestaan mitään ja menny aivan sumussa elämä eikä jääny muistikuvia muutaku kaikista pettymyksistä..
 
Pahoittelut nennaa :sad001 Ei olisi kyllä sitä tätiä sinne kaivattu :mad: Jos ette sen kummempiin tutkimuksiin/hoitoihin halua (niin kuin ei mekään) niin sun kannattaa käydä aukkarissa ja miehen antaa se simppanäyte (jos vaan hän siihen suostuu). Jos sulla on labrat ok ja ultrassa on kohtu ja munasarjat kunnossa niin noilla eväillä pitäisi se plussa tulla jossain vaiheessa ihan luonnostaan! Monesti pelkkä aukkari saattaa tehdä ihmeitä (sitä ootellaan nyt, josko tapahtuisi...).

KresiKät, onnittelut onnistuneesta keinohedelmöityksestä :grin Itse olen tehnyt samaa munakoisoille ja kurpitsoille. Tomaattien kanssa riittää muuten, että kukintoja ravistelee kevyesti :wink Miksi me naiset ei voida olla yhtä helppoja hedelmöittymään? :laughing021 :laughing005

Soma, toivon NIIIIIIIN paljon että siellä olisi kaikki hyvin ultrassa ja pääsisit nauttimaan raskaudesta ilman suurempaa pelkoa! :smiley-angelic001

Mymmelisti, stressittömyys kuulostaa hyvältä! Toivottavasti saisit sen ajan pian!

Murkku, sinne ei tuu tätiä vaan PLUSSA! :smiley-bounce012

Tyttötiikeri, jospa sun mies tajuaisi asian ja alkaisi ottamaan macaa tai panoxia kiltisti :wink Meillä on petipuuhia ehkä 1-2 kertaa viikossa ja mun mielestä sekin on liian vähän... :grin Vuorotyöt ja väsymys sotkee vähän tätä hommaa.

Katjusha, ihana tuo sinun miehen asenne! Awws! :Heartblue

Pahoittelut Viipsukka vielä tälläkin puolella :sad001 Toivottavasti alkavat tutkimaan asiaa ja määräävät sulle luget!
 
Joo on totta, että niitåkin ihmisiä varmasti löytyy ja olen samaa mieltä siitä, että se on törkeää.. Onhan tosiaan jo raskautuneille ihan omatkin ketjunsa jne.. Olen tainnut tuota raskaaksi ketjua sen verran vähän aikaa seurata, että en ole kauheasti sellaisia huomannut.

Omnom, nyt alan syömään valkosipulikebab annosta. (joo todella terveellistä ja silleen, mut kait sitä joskus saapi) :D

Wildside tarkoitatko, että ne jotka plussaa tämmöisessä ryhmässä, niinkuin tämä että ei tarvitse /saa kertoa kuulumisia ? Vai mitä tarkoitat, että raskautuneille omat ryhmänsä?
 
Soma, Jos mä oikein tekstin käsitin, niin tarkoitti sitä, että ne jotka just on plussannut ja sen jälkeen kirjautuneet tänne, niin voivat suoraan mennä raskautuneiden puolelle, eikä yrittäjien ketjuun hehkuttamaan sen yhden kerran, että plussa tuli, jos ei aiemmin siinä ketjussa ole kirjoittanut. Tai jotain...

Kuume kaatoi mut taas sänkyyn, johan tossa olikin kaksi kuumeetonta päivää. Tällä hetkellä mittari näyttää 38,6. Ja voin sanoa, että aikuismuistiin mulla ei varmaan oo koskaan ollu noin korkea kuume.
Ja näin ollen lauantain testaaminen siirtyy, jos siihen tikkuun nyt edes olisi ollut tarve pissiä. :(

Muurahainen dpo 12, yk 19
 
Murkku mulla on niin sellanen fiilis ollu tässä jo viikon ajan, et sää plussaat ihan saletisti. Tää on niin teijän kierto nyt!:happy:

Kovasti olen lueskellu teijän juttuja täältä taka-alalta, mut en vaan oo taaskaan ehtiny kommentoimaan. Työkiireet painaa päälle ja iltasin on niin väsy ettei oo jaksanu mitään rustailla. Mutta taustailen tässä nyt ja koitan jossain välissä tulla paremmin kommentoimaan. :)

ON: Eka täysin luomukierto siis käynnissä, jota täällä jokin aika sit hehkutinkin. Menkat tosiaan alkoi ilman primoja ja nyt tässä kierrossa mulla on sellanen tunne, et ihan varmasti uskon ovulaation tapahtuneen. Oireet ollu niin vahvat ja selkeät ettei voi erehtyä. Toivon todella, että sais vihdoin ja viimein ne kaks maagista viivaa tikkuun parin viikon päästä. :rolleyes:

Plussatuulia kovasti kaikille, voitais alottaa taas uus plussa-aalto! :smiley-bounce016

enu kp20/??
 
Murkku paljon paranemisia ja suuri plussapuhallus! Toivottavasti tauti lähtee huishemmettiin ja saadaan tilalle pian hyviä uutisia ;)

Napaa pikkusen... Nyt viikko oviksesta alkanut masussa pieniä juilimisia ja menkkamaisia tuntemuksia, samoin aivan jatkuva nälkä! Maha murisee kokoajan :D. Saas nähdä, tiputaan taas korkeelta ja kovaa viikonpäästä :D testailen 14.pv viimeistään jos tarvis. Nyt kp 30 dpo 8
 
Muokattu viimeksi:
Joo Soma tarkoitin juuri tuota mitä Murkku kertoi. Siis jos tulee vain ilmoittamaan plussasta kiusalla toisille, niin miksi ei menisi suoraan raskautuneiden ketjuun. Jos kerran tulee vain ilmoittamaan ja sen jälkeen häviää tuhka tuuleen.. En tarkoita sellasia, jotka pyörii palstalla, plussaa ja tulee sen jälkeen kertomaan kuulumisia ja juttelee muille siellä. Anteeksi, että ilmaisin asian vähän epäselvästi. Ja siis monestihhan jos on aktiivinenkin kirjoittaja palstalla, niin muut haluaakin tietää mitä hänelle plussaamisen jälkeen kuuluu.
 
Morjens! Isot pahoittelut, ettei musta ole kuulunut yli viikkoon. Kävin vaan omat kuulumiset kirjoittamassa ja hävisin, reilua. Asia on niin, että mulla on ollut hirveesti muuta tekemistä ja muita juttuja mielessä, en ole käynyt täällä palstalla yli viikkoon edes vilkaisemassa! :eek: Hyvä juttu siis, vaikka stressiä on ollutkin, niin vaihteeksi edes muusta aiheesta kuin raskautumisesta :grin

En jaksa kaikkia viestejänne tältä ajalta lukea, sorry :sorry:
Siispä toivotan yleisesti tervetuloa uusille, onnittelut plussanneille jos heitä on (?) ja pahoittelut tädin kohdanneille!

Onnea Nuuhku! Voi harmi tollasia sukulaisia... :(

Mami91. Hyvä että kuitenkin positiiviset fiilikset :Heartred Mullakin puhaltaa uudet tuulet, kotiäitiys päättyi. On vähän semmonen periksiantanut olo "selvä, ikäeroa tulee enemmän kuin toivoin." Jos kakkonen olis saatu toiveiden mukaisessa aikataulussa, niin kotiäitiys ois jatkunu pitkältikin yhteen putkeen. Ei tullu meille tuplarattaita... Jne. Mutta eipä tuolla minunkaan "periksiantanut" sanalla niin negatiivinen kaiku ole, uusien kuvioiden myötä ei liene alitajuinen kiire tulla raskaaksi ja sieltä työelämästä saa varmasti uutta energiaa sitten olla taas kotiäitinä KUN (jos?) sen aika tulee :)

Minni, itselläni valkovuoto ei noudata niitä osviittoja että ennen ovista on tollasta ja oviksen jälkeen tällästä. Joskus klimppimäisempää tai sellaista puolikuivaa ikäänku hitaasti ulosvalunutta ilman mitään tulehduksia.

Nennaa vahingossa tykkäsin, piti painaa että olen samaa mieltä, erittäin viisaita sanoja kaikessa haikeudessaan <3

Mä toivon, että mulla jatkuu samaa rataa muut asiat päällimmäisenä mielessä ja paljon tekemistä, jotta ajatukset pysyisi kaukana raskautumisjutuista. Tietääkseni noin viikon päästä pitäisi alkaa menkat. Palailen, kun ehdin ja muistan, koitan ainakin käydä vilkuilemassa teidän muiden kuulumisianne. Oikein ihania kesäisiä päiviä kaikille ja plussatuulia! :Heartblue
 
Wildside nyt ymmärsin asian. Edellisen tekstin luin tai ymmärsin väärin, jonka kirjoitit Se on totta, että on ihana lukea tämmöisessä ryhmässä plussanneiden kuulumisia. Koska sitä on seurannut kp kerrallaan jokaisen kiertoa, clomien syönnit, aukkarit, tädin tulo,keskenmenot yms ja sitten onkin tullut plussa pitkän yrittämisen jälkeen. Se tuo minusta ainakin toivoa, kun joku kertoo kuinka raskaus alkanut ja etenee. :)

Olen pitkään miettinyt tuota, kun joku kertoo raskaudestaan ja itse ei ole osannut olla vilpittömästi onnellinen toisen puolesta, vaikka haluaisi olla. Mistä se on sitten johtunut, onko se ollut vain pelkkää kateutta ? Katkeruutta, kun toisella on ja toisella ei?
Luulen, että vähän molempia ollut omalla kohdallani. Mutta miksi, sitä mietin vieläkin .

Murkku jospa tuo inhottavan korkea kuume olisi merkki siitä, että tässä kierrossa on tärpännyt. Toivon sormet ja varpaat ristissä sitä :smiley-angelic001

On. Rv 6+2 Vatsa kuralla, yökötystä ja unettomuutta. Tänään pääsen purkamaan ajatuksia th:n vastaanotolle. Miksi neuvolassa ei ole heti ensimmäisellä käynnillä ultraa, pääsisi vähemmällä stressillä odottajat :excited001
Itse olen kauhea stressaamaan asioista. Vai onko jossain päin Suomea ultrassa ekan käynnin yhteydessä?
 
Takaisin
Top