Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jonsku, hieno ja rohkaiseva tarina! Kiitos, kun tulit kertomaan sen :)

Kukka, noi fiilikset on niin tuttuja vaikka meillä yritystä on vasta vuosi ja vähän päälle. Ymmärrän Wildside myös sun kommentin, että ei voi tietää kuinka pitkään kelläkin on yritystä ollut takana. Voi siis vain vaikuttaa ulkopuoliselle, että joku plussaa nopeasti vaikka todellisuudessa yritystä olisikin jo vuosia. Mutta valitettavasti tuolla Raskaaksi- ketjuissa on käynyt useampia henkilöitä vain kääntymässä päästäkseen sanomaan, että "plussasin juuri, mutta ei se mikään ihme ole, kun edellisetkin lapset tuli niiiiiiiin helposti". Ja näitä henkilöitä ei siis ole ennen sitä eikä sen jälkeen ketjussa näkynyt jutustelemassa. Tällaiset tapaukset saa mielen matalaksi joskus vaikka he eivät luultavasti sitä tarkoita :sad001 Luonnollistahan se on olla iloinen plussastaan. Eri asia ovat he, jotka tulevat oikeasti ketjuun kuumeilemaan ja sattuvatkin nopeasti sitten plussaamaan. He eivät ole tulleet asiakseen brassailemaan plussallaan ja heidän puolesta on helpompaa olla onnellinen :) Monet näistä ihmisistä myös jatkavat jutustelua ja tsemppaamista ketjussa plussaamisen jälkeenkin.

Haikaranyytti, kannattaa yrittää ottaa terot joka päivä samaan aikaan, jotta hormonin pitoisuus veressä pysyy tasaisena. Sillä, nyt ei ole merkitystä, jos viime kierrossa otit ne illalla ja nyt otatkin aamulla.

Murkku ja nennaa, nyt ne tätihöpinät pois ja testiä tekemään! :grin Hyvältä kuulostaa kummankin tilanne :wink

Hitto kun en tiedä, että miten pitkä tästä kierrosta tulee, jos se ovis onkin nyt hyvin aikaisessa :grin Kierron pituuden laitan nyt sitten isommalla arviohaarukalla :grin

Larissa kp 10/27-33, yk 14
 
Larissa vei sanat suustani :D Nuissa raskaaksi ketjuissa oli monesti näitä, jotka tuli vaan ilmottamaan plussasta, ei näkyny eikä kuulunu ennen sitä, eikä sen jälkeen. Asia on taas sitte ihan eri näiden ihmisten kanssa, jotka on tullu sinne kuumeilemaan vaikka ovatki sitten heti ekasta kierrosta plussannu, tai plussanu heti foorumille liittymisen jälkeen, vaikka yritystä ois ollu jo pidempään. Ja ainaki minun ymmärtämis taidoilla luulen, että kukkakin tarkotti juurikin näitä.

Joko joku on ehtiny testata tälle päivälle? :D

Murkku muuten, vaikken mie nyt välttämättä kauhean aktiivisena olekkaan niin miksen mie oo päässy vieläkään listoile? Vai poistunko suosiola takavasemmalle.

mh- kp 25/30
 
Rakkaat kanssasisaret, keskustelu käy kiivaana, ja rikkaana - hieno homma :)!

Mun pitäis istua koneen ääressä seuraamassa keskustelua, kun puhelimella katoaa ajatukset kunkin tilanteesta - mutta seurailen ja hiljaisesti kaikille hyvää toivon :)

Jos jotain vois toivoo, niin "irrottelupistosta" tännepäin. Mulla taitaa kystaa kasvatella ennenkuin ovulaatiota tehhä. Nyt on kyllä kulunut niin pitkä aika, että eihän tästä tainnut ovista tulla lainkaan... Tänään aamulla töihin ajaessa nipisti ilkeesti vas. munasarjassa, että en tiiä mikä tuli. Testit näyttää miinusta niin että soi!

No, eipä siinä kai mitään, lakkaan tuhlaamasta noita digejä ja odottelemme seuraavaa kiertoa. Mulla taitaa tuo hematooma vuotaa, kun kaksi päivää on ollut lievät "kuukautiset" ilman kramppeja. Kävi vähän harmittamaan, kun iltaiset lapsentekoharjoitukset saattoivat tässä sotkussa valua hukkaan. Mutta kivaa on ollut. Lämpimästi suosittelen samoja luontaistuotteita, joita monilla on täällä ollut käytössä (gelee Royal, maca, vehnänalkioöljy...)

No olisko se sitten niin, että menkat olisivat parin viikon päästä ajallaan mutta toivon, että ihmeen kaupalla ei tule ...

Tsemppiä ja myötätuulessa plussaa päin!
 
Mh, en oo minäkään listoilla :) no, ymmärrän omalta kohdaltani sen, koska esittäytyessäni olin raskaana - tosin se onni loppui lyhyeen.. Tarkoitukseni oli vaan morjestaa, mutta niinpä vaan palasin yrittäjien listalle.
 
Hei naiset!

Olen kaivautunut takaisin kolostani - jotenkin otti koville nämä menkat. Oli jotenkin surku huomata, että mies oli myös tosi alakuloinen. Kun ilmoitin sille että nyt iski menkat, niin se vetäytyi tunniksi vierashuoneen sängylle koira kainalossa makaamaan. Jotenkin tuntui pahalta tuottaa sille noin kova pettymys. Vaikka itse petyin tietysti myös. Tavallaan on toki ihanaa, että mies tosiaan haluaa lasta yhtä lailla. Jossain vaiheessa nimittäin tuntui, ettei hän ole vielä ihan varma tästä...

Anteeksi napailuni. Olen tässä parina viime päivänä käynyt lukemassa teidän kuulumiset. Mä jatkan tätä foorumitaukoa vielä ensi viikolla. Lähden ystävän kanssa viikoksi etelän lämpöön. Siinä tosin menee ovulaatio hukkaan, mutta ehkä hyvä antaa kropan välillä levätä. Katsotaan sitten sitä seuraavaa kiertoa. Kesäkuussa voi myös synnyttää :D

Jaksamista ja plussatuulia teille kaikille! Näyttäkää niille testeille mistä tosinaiset pissii! :smiley-angry007 :sign19:sign19:sign19
:Heartred:Heartred:Heartred
 
Murkku millon teet testiä? Nennaa myös? :nailbiting:

Larissa plussaa tässä kierrossa, jos kerta lääkärin mukaan paikat ollut kun oppikirjasta :smiley-angelic001:rolleyes:

On. Loma kohta lopuillaan ja ensi viikolla sit alkaa normaali arki. Huomenna olis eka neuvola. Oon sanonu miehelle koko ajan, että mulla on tunne että kaikki ei oo hyvin. Ens viikolla tarkistusultra, että on kaikki niinku pitää.
 
Ei tarvii miun testata, täti pyrähti vissiin kaimojensa kanssa tänne, on meinaan vuosisadan menkat taas, huhhoijaa jos tästä viikosta selviän! :(

Toivottavasti Murkun täti tuli jo tänne, sitä kun ei siellä tosiaankaan kaivata!

Plussatuulia kaikille! :)

Nenna kp1/28 yk ööö16?
 
Pikainen keskiviikon kevennys! Meillä on vihdoin onnistunut siemennys! Nimittäin tomaattien keinosiementäminen pensselillä!!! Jee! Ei tästä sadosta ruuaksi asti ole, mutta hyvää mieltä senkin edestä!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    118.2 KB · Katsottu: 129
Muurahainen, millon olis testin aika??? :) täällä ruudun toisella puolen odotan jo sun testiä! :)

Nenna, missä vaiheessa kierto ja millon testaat? ;)

Meillä hajos tiskikone joskus keväällä kai? Muisti on menny :D niin ajateltiin et jos tänään pääsis uuden tuskikoneen ostaa :) jes ei tarvii enää tiskata! Mulla kun vielä kuivat kädet muutenkin ni ei tuolla saippua vedessä niitä enää haluu liotella. Kumihanskoilla kun on hirveen vaikee saada ote liukkaisiin astioihin.
Eilen oltiin miehen ja parin kaverin kanssa terassilla (molemmat oltiin omien kavereiden muutto apuna, mies kantamassa tavaroita ja mä olin oman kaverin luona siivoilemassa ja pakkaamassa) , mut aikasin lähettiin kotiin kun mies väsähti. Makkaraperunat oli kumminki pakko hakee ennen kotiin menoa!! :)
Mulla on nyt tällä hetkellä jotenki tosi rentoutunu fiilis, ei oo stressii eikä paineita vauvan teosta tai muuta ehkä se on tää kesäloma tai sitten vaan kun tiedän, et saan laparoskopia ajan postissa viimestään muutaman kk päästä ja sitten asia on hoidettu ja taas pääsee kuumeilemaan :)

-Mymmelisti kp 21/30 yk 36
 
Nennaa, pahoittelut tädin saapumisesta! :(

Soma, toivotaan, että kaikki on hyvin :)

On: testiä teen lauantaina jos muistan ostaa sellaisen ennen sitä :) ( nii ja enää on tarvis)
Muutaman tunnin olin pihalla ja nyt palelen peiton alla. Tänään on vatsa ollut kipeänä (ylävatsa) vihloo ja vääntää, ihme kramppeja ja huono olo! :(

Täti tänne kurvaa yleensä dpo 13, et eiköhän tuo huomenna tule.

Muurahainen dpo 12, yk 19
 
Nennaa pahoittelut tädistä :( ihan tyhmää!

Soma toivon koko sydämestäni, että kaikki on hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa syliin asti ❤

Murkku sun testiä ootan ja jännään ihan hulluna ❤sen täytyy olla +❤


-PikkuMinski kp18/30 yk23-
 
Pitääpä ehkä kokeilla tota macaa sillä kun on ilmeisesti muutenki ihan hyviä vaikutuksia... miehelle yritin just markkinoida tota macaa ja sitä panoxia. Miehen vastaus olis "enks mä voi vaan syödä pizzaa?" :D vaikka tiedän että vitsailee vaan niin sanoin sille aika tiukkaan sävyyn et yks meidän suurimmista ongelmista on seksin puute ja kannattais senkin haluta yrittää edes saada se ongelma ratkaistua, ettei sitten joskus tapahdu mitään peruttamatonta. Tuntuu et sitä rupeaa herkemmin haluamaan ja fantasioimaan muista miehistä kun ei vaan kotona saa sitä mitä kaipaa. Pari tilaisuutta olisikin ollut hypätä vieraan petiin, mutta ei musta ole (onneksi) ollut siihen. Mutta jos tää meno jatkuu niin pelkään että repsahdan....

Nennaa pahoittelut tädin saapumisesta! Voi @#$@# että se aina tunkee paikalle!

Soma toivotaan todella et kaikki olisi siellä kunnossa sun ikävästä olosta huolimatta. :)

Napaa: menkat loppu eilen, ihanaa kun ne ei kestä ku 4 päivää ja niistäkin vaan pari ekaa päivää on aika hurjaa vuotamista. Ja ens viikko vielä töitä ja alkaa vihdoin kesäloma! Oviksen pitäs osua kesäloman ekalla viikolle. Alunperin sen piti osua just festariviikonlopulle milloin miehen kellistäminen olis ollu tosi helppoa, mut täytyy toivoa et saan sen vällyjen väliin ihan korioloissakin. :D

-Tyttötiikeri kp 5/30 yk 1 (tjottaillen 12 / 14 )-
 
Tyttötiikeri, meillä molemmat ottaa aamuisin valmistamani vihersmoothien, johon olen lisännyt macaa. Lisäksi mieheni on napsinut sinkkiä. No, salaa minulta hän oli tilannut nettikaupasta sinkki/magnesium -valmistetta, jonka on luvattu lisäävän siittiöiden määrää :) "Kun sinäkin kaikkea popsit"...
 
Tsemppiä kaikille, jotka testaa! Plussatuulet täältä! <3

Mä tuun tänne takas... Joko kemiallinen raskaus tai sitten tosi aikainen keskenmeno, koska hcg oli hieman koholla. Vuoto alkoi tänään, ei mitään tuhruja, vaan kunnon niagara. :(
 
Näkyi nyt tuolla mun tiedoissa, että hcg ollut 9. Neuvolan terkan sijainen soittaa huomenna naistenpolille, että pitäskö apuja ottaa kiertoon.. Mä vähän luulen, että keltarauhashormoonissa on vikaa...
 
Takaisin
Top