Nuuhku: onnea rouvalle! Ei kannata välittää niistä sukulaisita, niitä kun ei voi valita :) nimim. Kokemusta on :)
Mami91: hyvä veto hääpäivän kunniaksi! Mä nään jo mielessä kun annat miehellesi synttärilahjaksi digin jossa lukee "raskaana" ja on rusetti päällä :) aaaawwww...
Beisla: jes! Nyt kuullostaa hyvältä lääkärin suhtautuminen jospa lykästäis koti-insseillä! Ihanalta kuullostaa se teidän luovuttaja! Mukavaa kiipeilyreissua! Oon itekkin joskus kokeillu kiipeilyä boulder-keskuksessa, mut olikin niin raskasta et pääsin vain lasten seinän ylösasti :)
Minni: tsemppiä piinailuun. Sulla on tallettelut kohillaan joten plussaa odotellessa :)
PikkuMinski: onnee hääpäivästä, ehkä siinä on taikaa
Larissa: tsemppiä aukkariin! Tässä kierrossa tulee plussaa kun on simpoille avattu ovetkin! Kiitos tosta luge vinkistä, yritän sitä ehdotella lekurille, voiko tavan tk-lääkäri määrätä sitä vai pitääkö olla erikoislääkäri ja vaatiiko tutkimuksia?
Katjusha: kuullostaa ihanalle tuo kuinka olette löytäneet alkuaikojen fiiliksen! Aaawww.. Kyynel tulee silmään. Ihanaa.
Haikaranyytti: tsemppiä!
Murkku: sun testiä odotellessa :)
Mh: eikös jotkut sano et ennen plussaa just ei oo ollu oireita
Nennaa: jotkut on saanu plussaa edeltävästi ovistikkuun plussan.. Mitenhän on.. Eikö yhtään kuumottele r-testit :)
Tyttötiikeri: mulla kans vähän ollu sellanen olo että saakohan tänne kirjotella. Mulla nyt yk 6 kääntyy lopulleen, pari km takana ja lapsia on useampi. Mutta ei mua vielä oo pois käännytetty. Tällä palstalla on ne tyypit kirjoittelemassa, jotka on vuoden alusta asti pitäny hyvää yhteishenkee ja antanu tosi tärkeitä neuvoja ja sitä vertaistukee. Oon lukenu rekisteröitymättä koko yrityksen ajan raskaaksi 2015 palstaa, mutta kirjauduin vasta äskettäin foorumille. Mun mielestä sulla ei oo mitään syytä kuvitella ettet muka tänne voisi kirjotella, sutkin muistan jo pitkältä ajalta :) tsemppiä piinailuun!
On: tuhru yltyy edelleen, tänään vanha ystäväni "silakkamarkkinoiden tuoksu" saapui takaisin. Eli mulla on TAAS joku tulehdus tuolla alapäässä. Soitin terveyskeskukseen et pääsiskö näytille kun on jo kolmannen kerran puolen vuoden sisällä tää sama tilanne niin se sano et lääkäri soittaa mulle torstaina et mitä tehdään. Ja sit se sano et joskus ei voi muuta kuin kohdun poistoon. Hänellä oli vaivat kadonnu. Mä kysyin et miten mä sit teen niitä vauvoja sen jälkeen ni totes et onhan sulla jo. Kiva..
Muoks. Kp19/26-27, dpo7, yk6