Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tyttötiikeri, eikös lupa pikkuiselle annettu silloin viime vuonna? Joten laitan sinut tuonne etusivulle, olet täysin tervetullut joukkoomme turisemaan. :)

Beisla, lauantaina olisi dpo 15, joten silloin testaan jos enää on tarvetta.

On: sairastelu jatkuu, kuumeinen olo edelleen, vaikka mittari sitä ei näytä. Päänsärkyä nyt jo kolmena päivänä. Ei oo enää kivaa :(

Muurahainen dpo 11, yk 19
 
Larissa, Tsemppiä aukkariin, tää kierto on niiin teidän! :happy:

Murkku, Jospa noi oireet enteilee plussaa :) Pääsärky on tosi inhottava vaiva, itekin siitä usein kärsin. Toivottavasti
särky ja olo helpottaa pian :)

Beisla, Jospa se plussa nyt tulee yllärinä :) Hauskaa kiipeilyreissua!


Mullakin on tässä kierrossa sellanen olo että ei haittaa niin paljoo jos ei plussaa tuu, mutta tietysti se on erittäin tervetullut jos on tullakseen. Tää kierto vaan meni vähän plörinäks, vaikka nyt piti oikeen tosissaan yrittää, no ei sitten vaan jaksettu ihan hirveesti panostaa mutta kuitenkin sen verran kun teki mieli ja että on joku mahdollisuus kuitenkin raskautua :) Edelleen mulla on niin paljon ylipainoo että uskon sen olevan yksi syy tähän ettei raskaus ala. Esikon kohdalla olin huomattavasti kevyempi ja silloinkin kesti ennen kuin tuli pysyvä tärppi. Olis se vaan kyllä mahtava synttärilahja miehelle, sekin kun on viime kuukausina sisäistäny enemmän sen asian että ollaan oikeesti pitkään yritetty ja lapsettomuusraja rikottu, ennenhän se oli sitä mieltä että raskaaks tullaan tyyliin miesten housuja haistamalla :grin Positiiviset fiilikset nyt kuitenkin :joyful: tajusin että vielä on aikaa saada toinen lapsi niin että sisarusten ikäero ei oo mun mielestä liian iso, aiemmin pidin sitä 2 vuotta ideaalina mutta nyt kun se ei oo enään mahdollista niin ei oo niin paljoo sen tiimoilta stressiä yrittämisestä, tietty sekin vaikuttaa kun alkaa uudet tuulet puhaltaan ens viikolla mun koulun myötä :)


Mami91 kp 18/26-29 Yk 14
 
Larissa tsempit aukkariin! :)

Beisla ehkä se plussa tulee kun vähiten odottaa ;)

Piti täältä kysästä kun netistä en saa vastausta. Onkohan normaalia että vv on kierron ajan (paitsi oviksen aikaan) todella paksua ja könttimäistä ja ihan valkosta? Kun viimeksi kävin gynellä se sanoi että selvästi joku tulehdus kun on tollasta, määräs lääkkeet ja kuurin jälkeen on ollut edelleen aivan samanlaista. Kävin sitten hakeen hiivalääkkeenkin, mutta edelleen samanlaista? Mitään oireita siis ei ole, ei haise ei kutia eikä mitään muutakaan. Voiko olla että se nyt vaan on sellasta :D
 
Murkku, hitsin flunssa :( mutta edelleen jaksan uskoa, että sillä on syynsä ;)

Mami, mie jaksan uskoa että te pikkukakkosen saatte kyllä alulle! :)

Täällä aulassa odotellaan omaa aikaa. Mies oli sitä mieltä, että ei ole simppanäytettä antamassa. Kuulemma ahistaa ajatuskin ja että menisi silloin väkinäiseksi yrittämiseksi. Veikkaan, että hän tarvitsee aikaa sulatella asiaa. Ehkä tekee vaan tiukkaa myöntää, että omassa tavarassa voi olla vikaa (eikä vaan mussa)... Mutta mulle kyllä luget ja aukkari riittää näin alkuun! :)
 
Larissa, Kyllä itekin siihen uskon vakaasti vaikka välillä tulee sellasia ajatuksia että onkohan tarkotettu niin että saadaan yksi lapsi. Uskon vahvasti siihen että sykysyn aikana vois tärpätä kun alotetaan molemmat terveellisemmät elämäntavat ja mää oon nyt alottanu kuntoilun ja mies jatkaa puoltentoista vuoden tauon jälkeen kuntosalin. Miehillä on monesti ton tyylinen suhtautuminen simppanäytteen antamiseen ja meilläkin mies pelkää että vaihdan miestä jos sen simpoissa on jotain häikkää, vaikka kyllähän se sisimmässään tietää että ei sen takia erottais. Eiköhän se siitä kun saa sulatella jonkin aikaa asiaa :)
 
Muokattu viimeksi:
Ohi on ja ei tuntunut missään! :O :) Putket oli auki, limis hieno ja ovis kuulemma jo ihan lähipäivinä! Kovasti lääkäritäti hehkutti, että "sä tulet niiiiiiin raskaaksi tästä kierrosta!" xD

Miehelle sain purkin mukaan. Pistän sen kaapin perukoille oottelemaan, jos sille tulee tarvetta.

Larissa kp 9/29-33
 
Larissa, ihana lääkäritäti!!!! :) sä niin tulet raskaaksi tässä kierrossa! <3

Itellä ei odotukset kovin korkealla ole, tosin tän flunssan takia fiilikset muutenkin aika maassa. :( eiköhän tää tästä...
 
Murkku äläs nyt! Ei vielä voi tietää vaikka sinne plussa tulisi ;)

Minni, sulle piti sanoa että kuulostaa ihan normaalilta. Monillahan on tuollaista ennen plussaa ;) Mulla ei ole ikinä "kuivaa kautta" oviksen ja menkkojen välillä.
 
Larissalle kovasti peukut pystyssä, että viimein onnistuis :) Ja tottakai kaikille muillekki.

Täälläki nyt edelleen rennoilla fiiliksillä ja ei oo tullu liikoja toivottua. Kp 24 menossa ja womanlogin mukaan näköjään alkanu tasaantuun siihen 30 päivään. Oviksesta alkaa oleen viikko ja testit pistin tänään tilaukseen. Turhaan varmaan ees vannon, että testaan vasta ens viikolla ko siinä käy kuitenki niin, että kun testit postissa saapuu niin varmaan jo samana päivänä pitää olla testaamassa :D Tällä kertaa en tilannu niitä herkimpiä ollenkaan vaan niitä normi 25 herkkyydellä. Ja yllätys yllätys, minkään näkösiä oireitakaan ei ole, kun niitä ei oo kyttäilly :D Mitä nyt satunnaista nippailua ja polttelua lukuunottamatta, mutta ei oo ollu heti ainakaan ajattelemassa kaikesta, että ois tärpänny.
 
Larissa okei hyvä! Mietinkin että tuskin mitään ihmeellistä koska on tosiaan ollut jo monen monta kuukautta tollasta :D rupesin miettiinkin, että jos joku tulehdus niin se saattaa vaikeuttaa tätä vauvahommaa...
 
Larissa, ihana lääkäritäti siellä ollu! Ja siehän niin tuut raskaaks tästä kierrosta!! :)

Beisla, komppaan muita, useinhan raskautuu kun sitä vähiten odottaa ;)
Hauskaa kiipeilyreissua! :)

Mami, olit niin kauniisti laulanut! Varmasti ollut todella ikimuistoset polttarit :)

Nuuhku, onnea tuoreelle rouvalle :)
Tsemppiä tein elämäntilanteeseen, ootte kyllä niin mahtavia kun otitte lapset teille tuttuun ympäristöön :)

Murkku, toivottavasti sieltäkin plussa tulisi flunssan saattelemana :)
Miun kaveri ei tiennyt olevansa raskaana, mutta kun flunssa oli kestänyt pidempään, meni hän lääkäriin joka totesi ettei tää flunssa välttis heti lopukaan kun on raskaana :D

On; mie täällä oottelen menkkojen alkavan ihan tässä lähipäivinä. Itseasiassa viimeksi kun tikutin oviksen ja sain "plussan??" samana kp ku tässä kierrossa, alkoivat menkat tällä kp28 ku nyt on menossa. Jos menkat ei ala tällä viikolla, niin sitten varmaan teen testin. Mutta rauhassa odottelen ensiviikkoon sen kanssa, koska voihan noi geleet olla muuttanut kiertoa hiukan :)
 
Nuuhku: onnea rouvalle! Ei kannata välittää niistä sukulaisita, niitä kun ei voi valita :) nimim. Kokemusta on :)

Mami91: hyvä veto hääpäivän kunniaksi! Mä nään jo mielessä kun annat miehellesi synttärilahjaksi digin jossa lukee "raskaana" ja on rusetti päällä :) aaaawwww...

Beisla: jes! Nyt kuullostaa hyvältä lääkärin suhtautuminen jospa lykästäis koti-insseillä! Ihanalta kuullostaa se teidän luovuttaja! Mukavaa kiipeilyreissua! Oon itekkin joskus kokeillu kiipeilyä boulder-keskuksessa, mut olikin niin raskasta et pääsin vain lasten seinän ylösasti :)

Minni: tsemppiä piinailuun. Sulla on tallettelut kohillaan joten plussaa odotellessa :)

PikkuMinski: onnee hääpäivästä, ehkä siinä on taikaa ;)

Larissa: tsemppiä aukkariin! Tässä kierrossa tulee plussaa kun on simpoille avattu ovetkin! Kiitos tosta luge vinkistä, yritän sitä ehdotella lekurille, voiko tavan tk-lääkäri määrätä sitä vai pitääkö olla erikoislääkäri ja vaatiiko tutkimuksia?

Katjusha: kuullostaa ihanalle tuo kuinka olette löytäneet alkuaikojen fiiliksen! Aaawww.. Kyynel tulee silmään. Ihanaa.

Haikaranyytti: tsemppiä!

Murkku: sun testiä odotellessa :)

Mh: eikös jotkut sano et ennen plussaa just ei oo ollu oireita ;)

Nennaa: jotkut on saanu plussaa edeltävästi ovistikkuun plussan.. Mitenhän on.. Eikö yhtään kuumottele r-testit :)

Tyttötiikeri: mulla kans vähän ollu sellanen olo että saakohan tänne kirjotella. Mulla nyt yk 6 kääntyy lopulleen, pari km takana ja lapsia on useampi. Mutta ei mua vielä oo pois käännytetty. Tällä palstalla on ne tyypit kirjoittelemassa, jotka on vuoden alusta asti pitäny hyvää yhteishenkee ja antanu tosi tärkeitä neuvoja ja sitä vertaistukee. Oon lukenu rekisteröitymättä koko yrityksen ajan raskaaksi 2015 palstaa, mutta kirjauduin vasta äskettäin foorumille. Mun mielestä sulla ei oo mitään syytä kuvitella ettet muka tänne voisi kirjotella, sutkin muistan jo pitkältä ajalta :) tsemppiä piinailuun!

On: tuhru yltyy edelleen, tänään vanha ystäväni "silakkamarkkinoiden tuoksu" saapui takaisin. Eli mulla on TAAS joku tulehdus tuolla alapäässä. Soitin terveyskeskukseen et pääsiskö näytille kun on jo kolmannen kerran puolen vuoden sisällä tää sama tilanne niin se sano et lääkäri soittaa mulle torstaina et mitä tehdään. Ja sit se sano et joskus ei voi muuta kuin kohdun poistoon. Hänellä oli vaivat kadonnu. Mä kysyin et miten mä sit teen niitä vauvoja sen jälkeen ni totes et onhan sulla jo. Kiva..

Muoks. Kp19/26-27, dpo7, yk6
 
Muokattu viimeksi:
Hyvä Larissa, kiva että meni tutkimus niin iisisti! Jospa sille miehen purkille ei tulekaan mitään tarvetta, jos lekuritäti on oikeassa ;) Mä suostuttelin omaa miestäni viime vuonna monta kuukautta ennen kuin se suostui näytteen antamaan. Miehet.
 
Ihanaa Larissa! Ehkä sun putket oli niiin auki ettei siksi sattunut yhtään! Ja niin plussaat nyt kun on apu tiputteluunkin löytynyt.

Mulla on lugejen vaikutuksesta rinnat melko kipeät. Joka kuukausi tulee vähän eri oireita. Jotenkin se kuitenkin aina nostattaa toiveet pintaan vaikka se on ihan hölmöä-

Murkku: oon ihan varma että plussaat!
 
Nessu, kiitos <3 aika erilainen kokemus oli kuin mitä olit itse kuvannut blogissasi. Ja juu, Miehet! :D Osaa ne vaan olla jääräpäistä porukkaa välillä.

Nennaa, ei siellä mitkään menkat ala! ;)

Mh- sinne myös tsemppiä piinapäiviksi! Jospa sieltä uusi pysyvä plussa pärähtäisi :)

Kresikät, mulle eivät tk:ssa määränneet mitään tähän tiputteluun, kun sinne viimein sain ajan maaliskuussa. 6 kk sain "seurata tilannetta" ennen kuin pääsin omalääkärille :/ No, se laittoi lähetteen naistenpolille, jonne pääsin toukokuussa. Kesäkuun kiertoon sain terolutit (eivät auttaneet) ja viime kiertoon vasta luget. Eli jos nopeasti haluat apua niin mee yksityiselle!

Rosann, mulla on aina joka kierrossa rinnat kipeät (jo ennen lugeja). Viime kierrossa kipu katosi kierron lopussa pariksi päiväksi ja tuli sitten takaisin :O eli kaikenlaista voi olla ja mihinkään oireisiin/oireettomuuteen en jaksa uskoa... Mutta jospa oi jospa sinne se plussa tulisi! :) Oireet tai oireettomuus ei kumpikaan kerro varmasti siitä, että plussaa EI tulisi ;)

Lugesta vielä: lääkäri sanoi, että ne on antaneet mun kropalle jonkinlaisen sysäyksen toimia oikein! Toukokuun ultrassa oli samat kp:t ja kohdun limis sekä folli näytti silloin surkeilta ja nyt kuulemma "suoraan oppikirjasta" ja valmiit raskaudelle :D
 
Tyttötiikerille piti vielä sanomani, että lämpimästi tervetuloa mukaan! Tietty kuulut tänne meidän kanssa :) tai no tietty eri asia, jos et halua "leimaantua" pidempään yrittäneeksi ;) vitsi, vitsi ;) Toivottavasti pääset pian plussaamaan :)
 
Beisla hauskaa reissua sulle! Hienoa kyllä että teille on nyt tullut hyviä uutisia! Toivotaan että se pikkuinenkin olisi jo tarttunut kyytiin, niin ei tarttis lääkityksiä aloittaa!

Larissa olipas ihana lääkäritäti! Toivottavasti on oikeassa! :) Ja hyvä että aukkarissa muutenkin kaikki oli ja sujui hyvin!

Muurahainen, kyllähän se lupa tosiaan on ollut jo viime vuoden joulukuusta asti... Kiitos kun lisäilit listaan, eiköhän sitä tule tässä ketjussa aktiivisemmin pyörittyä kuin tuolla Raskaaksi 2015 -ketjussa... Ainiin, listaan voi myös laittaa että pikkukakkosta yritetään.
Ja kyllä sullakin jo hyvältä vaikuttaa tilanne, voi kunpa se plussa pärähti lauantaina testiin! Mutta ei tuo sairastelu ja kurja olo kivaa ole kuitenkaan...

Mami91, eihän sitä tiedä vaikka tuo vähän huolettomampi asenne oliskin tuonut tärpin mukanaan! Ja tokihan ylipaino vaikuttaa, mutta mullakin esikoinen tärppäsi vaikka mulla ja miehelläkin on lähemmäs 30kg ylipainoa. Ja mulla on nyt vielä esikoisen tärppiaikaan nähden muutama kilo enemmän, kun en oo saanut raskauden aikana tulleita kiloja vielä pois. Tosin nyt tässä kesän aikana on vihdoin lähtenyt paino taas laskusuuntaan ja tavotteena olis nyt (ehkä ekaa kertaa ikinä) ihan tosissaan päästä lähemmäs normi painoa.... Mutta tsemppiä loppukiertoon!

Mh tsemppiä piinailuun! Toivotaan et sullekin toi rento asenne tois toivotun lopputuloksen!

Nennaa sielläkin näköjään osataan ottaa rennosti, moni varmaan sun tilanteessa olis jo dippailemassa testiä purkkiin! Toivotaan että täti jättää tulematta!

KresiKät kiitos! Täällä on tosiaan ihana porukka! Onpa ikävä toi tulehdus ja voi jestas millanen tyyppi ollut terveyskeskuksessa!

Hei piti kysyä tuosta Macasta... Vaikuttaako se miehenkin haluihin? Meillä siis yksi ongelma tässä vauvaprojektissa on se et mistä haluttaa ehkä kerran 1-2 kuukaudessa, toki hieman painostettuna saatan saada jopa kaksi kertaa kuussa (jippii), niin mietin vaan et olisko jotain vippaskonstia millä sais mieheenkin enemmän vipinää.. :D

-Tyttötiikeri kp 4 / 30 yk 1, (tjottaillen 12 / 14 )-
 
Takaisin
Top