Ei tää voi olla näin vaikeeta!

YES! O+ saapui viiiiiimein ja mä jo ehdin taas repiä pelihousuni. Jaksaiskohan se mies vielä tänään 🤩 ..tää viikko on kyllä oltu aktiivisia ja eilen jo alkoi vähän vissiin väsyä.. alavatsaa pistää kyllä siihen malliin, että näinköhän sieltä on jo joku lähdössä
 

Liitteet

  • 20230225_145929.jpg
    20230225_145929.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 52
Simppanäyte ja labrat käyty antamassa 🤞🏽
Kuinkas nopeesti noi on nähtävillä Maisassa/Omakannassa?
Nyt jännitellään niitä seuraavaksi 🙈
Kuinka nopeesti ajat ootte saaneet labrojen jälkeen ensikäynneille?
Kirjeissä luki vaan että Tilkan Viuhka saa tiedon niistä automaattisesti jonka jälkeen varaavat ajat lääkärille? Kuukausi-kaksi?
 
Simppanäyte ja labrat käyty antamassa 🤞🏽
Kuinkas nopeesti noi on nähtävillä Maisassa/Omakannassa?
Nyt jännitellään niitä seuraavaksi 🙈
Kuinka nopeesti ajat ootte saaneet labrojen jälkeen ensikäynneille?
Kirjeissä luki vaan että Tilkan Viuhka saa tiedon niistä automaattisesti jonka jälkeen varaavat ajat lääkärille? Kuukausi-kaksi?
Meillä meni läheteen hyväksymisestä 3kk ja viikko ensikäynnille. Oon vieläkin katkera tosta viikosta ku ylitti hoitotakuun määrittelemän ajan 🙈 mut siis täällä ei vaikuttanu labran tai muut siihen aikaan, et ilmeisesti eri käytännöt.

Meille tuli kyl tosi nopeesti se sperma tulos. Oisko se tullu johonki omamehiläiseen tms. Mitähän mehiläisen sovellus sit on nimeltään. Minusta ei menny viikkoakaan. Paljon kauemmin meni 2019. Sillo muistaakseni ne postitti sen tuloksen.

Ja ihanaa @Maakku ovis+ 🥳 kuulostaa et ootte hyödyntäny hyvin.

Tsemppiä teille kaikille ❤️
 
@Kuuttituutti Toi on kyllä uskomattoman surullinen tilanne teillä taas. Itse usein miettinyt, että on tää mulle ainakin "helpompaa" näin, ettei vaan tärppää, kuin että ehtii aina innostua ja sitten menee kesken :loudlycrying: Ja avioliitto on tässä suossa todellakin erilaista. Mutta niin monta kertaa olen miettinyt poraten, miten HYVÄN miehen olen löytänyt. Joka jaksaa tätä vuodesta toiseen. Tukee. Yrittää nähdä positiivisen. Aina kun muistan ja jaksan tän kaiken keskellä, kiitän miestä. Ei kaikista olisi tähän :red-heart:
Meille lääkäri sanoi suoraan että olisi enemmän mitä voisi tehdä jos kyse olisi hedelmöittymisen pulmasta, näin varmasti julkisen näkökulmasta mutta yksityisellä toinen juttu. On se pulma missä vaan niin se itsensä syyllistäminen j itsestä vikojen etsiminen varmaan värittää aika vahvasti molempia tilanteita.
 
@Jefar meillä kerrottiin simppanäytteen tulos vasta ensikäynnillä, HUSissa. Siitä on toki jo 1,5v tässä vaiheessa, voihan mennä erilailla nyt.

Ihanaa @Maakku että ovulaatio löytyi! 🤩

Täällä tänään 3. päivä siirrosta. Piinailut käynnissä siis. Nyt on pientä jatkuvaa tuntemusta tuol kohdun alueella. Eilen väsyin jo paljon aikasemmin ku yleensä ja menin aikasin nukkuu. Ja lämmöt näyttää optimistisen ylöspäin kaareutuvilta :) mutta vielä saa pari päivää odotella ennen ku realistisesti voi odottaa testissä näkyvän mitään!
 
@Kuuttituutti En ole vielä alkanut. Hienosti olen saanut pidettyä pääni; tarkotus testata yhdessä miehen kanssa kun tulee taas kotiin perjantaina. Meillä on silloin virallinen testipäivä. Tosin en tiedä paljonko oot muissa keskusteluissa seuraillut, mutta tällä hetkellä ei vaikuta kovin lupaavalta :side_tear: Tässä mennään nyt kolmatta päivää migreenissä (en kuitenkaan raaski ottaa muuta kuin Panadolia) ja menkkakrampit on jo selässä ja alavatsalla ihan kiitettävällä tasolla. Nyt on 7dp5dt eli käytännössä dpo 12, ihan normaalilta menkkamenolta tuntuu.
 
@Tonninseteli kaikenmaailman keskusteluja kyllä seuraan mut en ollut bongaillut vielä sun uusimpia kuulumisia. Kolmen päivän migreeni kuulostaa kamalalta ja ikävä kuulla että muuten on myös tuttuja menkkaoireita :( toivotaan kuitenkin vielä parasta ja että oireet yllättääkin positiivisella lopputuloksella.
 
Mäkin voisin liittyä tänne kirjoittelemaan kun tämä yritystaival ollut meilläkin suhteettoman pitkä.
Vähän taustaa, minä 36 ja mies 40. Mulla jo entuudestaan kaksi teiniä, miehellä ei lapsia. Meillä yhteisen yritys alkanu 04/21, eli kohta tulee 2v täyteen. Yksi plussa ja km loppuvuodesta -21, sen jälkeen ei tikusta katseltu kun yhtä viivaa.
Alunperin oltiin sovittu että hoitoihin ei lähdetä, nyt kuitenkin pikkuhiljaa mies lämmennyt ajatukselle että voitais alkaa selvittelee missä mättää. Ainakin ajatuksena käydä yksityisellä simppanäyte tutkituttamassa.
Oon tuolla raskaaksi -22 ja -23 ryhmissä pyörinyt, mutta ehkä tää on enemmän oma ryhmä kun raskautta ei vaan aluille tunnuta saavan.
Rankkoja taustoja monella täällä, surullista😕❤️
Tsemppiä kaikille kenellä jännät päivät menossa🥰

Omaa tän hetkistä tilannetta. Tänään sain hymyn digiin, joten pääsee itsekin kohta jännäilemään. Tässä kierrossa oon verigreippiä popsinut ja se on vaikuttanut ainakin positiivisesti vv määrään ja koostumukseen. Jos tästä kierrosta tulee taas nega niin sitten raivataan tilaa kalentereihin niitä tutkimuksia varten. Oma vuoroduuni ja miehen reissuduuni tahtoo vähän hankaloittaa tätä.
 
@Lilja35 Hyvähän se on tarkistaa mikä tilanne, jos vaikka jotain selviääkin niin ei harmittaisi turha odotus. Hoitomuotojakin on montaa ja lääkärin kanssa voi keskustella miten rankkohin hoitoihin haluaa. Kevyemmistä sitä yleensä aloitetaan joka tapauksessa, ellei sitten löydy selviä perusteita siirtyä suoraan syvään päätyyn. Itse en enää jaksa edes yrittää pysyä perässä "normaaleissa" ketjuissa kun tämä aika on niin hidastunut pitkässä yrityksessä. Tsemppiä piinailuun! :smiling-eyes:

Ovistikku-saaga, kp20: Tikku näyttää tänään jo viittä vaille positiivista, joten eiköhän se huomenna tai ylihuomenna ole positiivinen. Oudon tasaisesti on viivat vahvistuneet. Samalla kyllä huolestuttaa takaisin hiipinyt tissi-kipu, että mitä ihmettä se nyt merkkaa. Toivon mukaan myös luteaali venyy mahdollisen oviksen jälkeen, ettei menkat pääse yllättämään normaaliin aikaansa.
 
Voin niin samaistua tunteeseen että kaikki ei mene helpoimman kautta. Kaikki loivat toivoa kun ollaan selittämättömiä, että koska vain voi tärpätä. Noh eipä ole tärpännyt, nyt on meidän ensimmäinen IVF sumuttelut käynnissä kolmatta päivää. Ja tosiaan kolmevuotta tulee yritystä täyteen huhtikuussa. En osaa laittaa nuita tekstejä mitä monella tuolla kommentin alla on.😬 Ainut kaksi viivaa testissä on ollut irrotuspiikistä ja sekin halusin testata vain sen takia että näkee miltä sen kuuluisi näyttää, jos sattuu onnistumaan.

Juuri katsoin testi kaappiin eilen, viikko digi mennyt vanhaksi marraskuussa, eipä ole ollut tarvetta sille. Toisaalta lohdullista kun kokeilee näin vaikeimman kautta niin jos ei onnistu niin sitten ei. Sitten täytyy jatkaa elämää muutoin vaikka se musertaa varmasti hetkellisesti koko elämän. 💔Nyt on jo toinen vuosi kun jätän hakematta kouluun, hoitojen vuoksi. Mutta tulee vielä sekin aika kun haen. Rajoittaa yllättävän paljon elämää tämä hoitorumba, vaikka töissä ollaankin hyvin ymmärtäväisiä asian suhteen, ja on onnistunut hyvin sumplia työvuoroja ja poissaoloja. Ensimmäisen ultraajan otan vuosilomapäiväksi, kun lääkkeet pitää olla mukana. Rahaa on mennyt mukavasti, mutta vielä ollaan ihan palkoilla pärjätty, eikä lainaa tarvinnut ottaa.

Jossain ryhmässä oli puhetta ottaa koiranpentu, se helpottaa ja vie ajatuksia pois. Oma kokemus, ei vie ja pentuja ollut tänä aikana jo kaksi.😂 kaikki ystävät ja lähipiiri saanut tänäaikana jo yhden tai kaksi lasta, kyllä ne ensi uutiset sattuu ja kovasti, mutta ajatukseen tottuu ja on ihana elää jännittäviä aikoja toisten rinnalla. Vielä voi tulla oma vuoro ja sit on jo melkoinen tietäjä tämän kaiken vuoristorata sirkuksen jälkeen. Tietoa vain hakee ja pänttää, katsoo ja oppii, aina kausittain. Välillä ajatukset saa muualle. Vain välillä. Onneksi on nämä ryhmät ja te😊
 
@Jebatius noihin opintoihin liittyen: mä hain opiskelemaan tohtoriksi samana syksynä ku alotettiin yrittäminen. Mies oli ihan ihmeissään että mitä järkeä tässä nyt on, kohta oot paksuna ja kaikki jää kesken. Mä en välittäny, ajattelin vaan että nyt haluun hakee ja asiat lutviutuu. No nyt on opintoja takana jo kolme vuotta ja hienosti on edenneet, näyttää siltä että saatan väitelläkin ennen ku tää toinen projekti tuottaa mitään tuloksia. Ja oon ilonen että tässä on ollu tuon opiskelun/tutkimuksen takia paljon muutakin ajateltavaa ku tämä. Jälkiviisaus on kaikkein helpointa viisautta, ja ite oon nykysellään tosi onnellinen että hain sillon, miehen kauhisteluista välittämättä.

Tuo digitestin vanheneminen on kyllä niin kuvastavaa 😞 ja selittämättömänä oleminen on yhtä tuskaa, kun tietää että jokuhan tässä mättää mutta kukaan ei löydä sitä eli ei myöskään voi korjata sitä.
 
Takaisin
Top