Voimia @Kuuttituutti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä meni läheteen hyväksymisestä 3kk ja viikko ensikäynnille. Oon vieläkin katkera tosta viikosta ku ylitti hoitotakuun määrittelemän ajan mut siis täällä ei vaikuttanu labran tai muut siihen aikaan, et ilmeisesti eri käytännöt.Simppanäyte ja labrat käyty antamassa
Kuinkas nopeesti noi on nähtävillä Maisassa/Omakannassa?
Nyt jännitellään niitä seuraavaksi
Kuinka nopeesti ajat ootte saaneet labrojen jälkeen ensikäynneille?
Kirjeissä luki vaan että Tilkan Viuhka saa tiedon niistä automaattisesti jonka jälkeen varaavat ajat lääkärille? Kuukausi-kaksi?
Meille lääkäri sanoi suoraan että olisi enemmän mitä voisi tehdä jos kyse olisi hedelmöittymisen pulmasta, näin varmasti julkisen näkökulmasta mutta yksityisellä toinen juttu. On se pulma missä vaan niin se itsensä syyllistäminen j itsestä vikojen etsiminen varmaan värittää aika vahvasti molempia tilanteita.@Kuuttituutti Toi on kyllä uskomattoman surullinen tilanne teillä taas. Itse usein miettinyt, että on tää mulle ainakin "helpompaa" näin, ettei vaan tärppää, kuin että ehtii aina innostua ja sitten menee kesken Ja avioliitto on tässä suossa todellakin erilaista. Mutta niin monta kertaa olen miettinyt poraten, miten HYVÄN miehen olen löytänyt. Joka jaksaa tätä vuodesta toiseen. Tukee. Yrittää nähdä positiivisen. Aina kun muistan ja jaksan tän kaiken keskellä, kiitän miestä. Ei kaikista olisi tähän
Nega. Menee sitten vaikean kautta tämä meidänkin lisääntyminen. Ivf alkaa. Olen ihan musertunut.
Edit. Jos sekään edes onnistuu.
Olen pahoillaniNega. Menee sitten vaikean kautta tämä meidänkin lisääntyminen. Ivf alkaa. Olen ihan musertunut.
Edit. Jos sekään edes onnistuu.