Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tsemppiä vielä huomiseen odotteluun @Nurppu ! :red-heart: Eiköhän se hyvin mene ja saat palleron matkaan!

@Mrs Willow En osaa sanoa ovuloimattomuudesta mutta tuo tissikipu on kyllä tuttua nega-kierroissa. Tässä kierrossa oli pitkään kuukautisten jälkeenkin, mikä tosin oli outoa kun yleensä se lakkaa kuukautisiin.

Täällä on kyllä ollut taas sellainen "Ei se voi olla näin vaikeeta" viikko. Ei siis (odotetusti) päästy tuoresiirtoon punktion jälkeen ja kuukautiset alkoikin sit jo vajaa viikko punktiosta. Oli kuitenkin puhe että heti tästä kierrosta PAS, mutta tällä viikolla selvisi ultrassa ettei siellä ole hommat edenneet vaan limis on edelleen huono ja ei ollut folli lähtenyt kunnolla kasvaan kiertopäiviin nähden. Nyt sitten edelleen metsästän ovista ja katsotaan perjantaina uudestaan oliko hukkakierto. Just sellainen olo että onko yhden oviksen metsästys tosiaan niin vaikeeta!

Kaikki limiksen luonnolliset kasvatusvinkit otetaan vastaan. E-vitamiini harmillisesti just loppu pari päivää sitten ja en muistanut ajoissa tilata lisää. Olen siis käyttänyt ubikinoni + e-vitamiini -lisää raskausvitamiinin lisäksi. Pähkinöitä ja avokadoa olen kyllä vedellyt.
L arginiinilla voisi olla hyviä vaikutuksia. Miehelle siittiöiden muodostumiseen ja naiselle limikseen. Ota pikkasen reilummin mitä purkissa sanotaan 👌
 
No niin. Oisko tää kokonaista toinen kierto kun en nyt tikuttele . Ovista arvioin tälle päivälle ja ja onnistuneita talletuksia on takana kivasti. Uusi lääke ja ehkä punavalo ja lähi infra suoraan kiveksille auttanut? Mutta talletukset onnistuu taas 😍
Nyt kerätään kaikki labrat ja muut kasaan vuodelta 2014(miehen siis) ja siirrymme ovumian hellään huomaan ensi kuusta. Pitäisi runoilla sähköposti Aavan lääkärille josko se jo kirjoittaisi olemassaolevilla tiedoilla b lausunnon ja saatais se gonal f vielä testiin, liian kallis ilman 100% korvattavuutta. Ovumian lääkäri sen varmaan sit laittaa mutta helppo olis kun Aavan lääkäri on nyt hoitanut toukokuusta 22 asti ja ettei ovumia astu varpaille vaikka sanoikin että hyvässä hengessä täällä hoidellaan ja tunnetaan toisemme kyllä.
Itselle helpottavaa että ollaan sit jatkossa yhdessä paikassa vaan. Millon seuraava analyysi on? En tiedä vielä, sitä ennen yritellään kovasti ja toivotaan parasta.

@Nurppu paljon tsemppiä , toivottavasti kaveri selviää sulatuksesta ja pääsee lämmittelemään 9kk 🥰

Nyt mä jo unohdin muiden jutut, oon niin onneton muistamaan 🤣 Anteeksi mutta luin kyllä kaikki🙈😃

Halit kaikille 💕
 
@Mrs Willow Greippimehua litkin kierron alusta lähtien mutta nyt siitä ei ole ollut apua. Ite muuten tykkään siitä, ei ole liian makea. Samaa ei voi sanoa ananasmehusta. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Mamiksx4 Pitääkin katsoa jos vielä löydän sitä L arginiinia jostain! En tosin tiedä kerkiääkö vielä auttaan tähän kiertoon. Onnea teille kanssa talletuksiin ja piinapäiville! Toivottavasti on hoidoilla ollut hyvä vaikutus!
 
Tsempit Aslakille matkaan, ihania uutisia että siirto onnistui! Koskas sulla olis testauspäivä @Nurppu ?

Kaikkien puheideni vastaisesti testasin eilen iltapäivällä kuitenkin, kun venyvä kierto ja oireet alkoi vaivata liikaa. Ja negahan se tikussa taas seisoi, kuinkas muutenkaan :loudlycrying: KP 38 menossa, eli summa summarum, kierto perseellään teroluteista huolimatta. Että jaksaa vastustaa koko homma. Ja eniten v*tuttaa, että taas kuvittelin, että lopputulos olis voinut olla toinen. Palelua, kaameaa väsymystä, normaalista poikkeava tissikipu, ummetusta, etovaa oloa, menkkajomotteluja viikkotolkulla ilman vuotoa jne. Mutta ei niin ei. Ja huomenna pitäis lähteä anoppilaan, joten eiköhän siellä mökkiolosuhteissa sit kivasti vielä saada menkat aikaan. :Angry Face With Horns::Angry Face With Horns::Angry Face With Horns:

Toivottavasti muiden viikonloppu sujuu paremmissa tunnelmissa!
 
@Mrs Willow eikä, noilla oireilla todellakin olis odottanu toisenlaista tulosta 💔😞 oon tosi pahoillani negasta. Ja oon pahoillani että ton jälkeen vielä pitää kyläilemään lähteä, jos vielä kaiken kukkuraks menkat siellä pamahtaa... ❤️
 
Mä täällä ny hallusinoin muka jotain oireita. Eilen illalla alko sellanen lievä nipistely vasemmalla alaselällä/alavatsalla. Nyt se on sellanen menkkamainen pieni jomotus mutta tasan tuossa yhessä kohtaa. Voihan se olla että se lääkäri sillä katetrilla siellä tökki sitä seinämää tms, tai ehkä Aslak siellä porautuu täysillä!
 
Siis sanompahan taas että on tää ovulaation ajankohdan selvittely vaikeeta. Mun piti eiliselle varata munasarjojen ultraus, vaan ei kalenteriin sattunut.. ovistestit ei näyttänyt selkeetä plussaa oikein ollenkaan, vaikka testasin 2x päivässä. Oireetkin tuntuu heittävän härän pyllyä. On tää viikko kyllä painettu menemään, ettei siitä ole jäänyt kiinni, mutta meneekö kaikki hukkaan jos se penteleen munis onkin vasta lähöllään ja haistattaa kaikelle ennustelulle ja tunnustelulle pitkät. Gaah!
 
@Mrs Willow Pahoittelut negasta ja koko tilanteesta! 💔💔💔 Reissu ja epätoivotut menkat... 😵

@Nurppu Toivottavasti Aslak on siellä ahkerana. ❤️

@Maakku Voi ääh, niin tuttua, tuo on niin raastavaa myös! Myöhässä tuleva ovis on kyllä niin rasittava, kun on talleteltu hyvät sarjat. Tuntuu tosiaan, että menee ihan hukkaan. Ja meillä ainakin alkaa jossain vaiheessa kunto loppua. Sitten käy niin, ettei otolisimpina päivinä välttämättä enää ole enää niin optimaaliset touhumäärät. Viimeksi ihan vähän pelkäsin, kun mies meni inseminaatioon näytettä antamaan, että vieläkö se jaksaa, kun ovis tuli myöhemmin kuin yleensä. Onneksi kuitenkin sai annettua tavaran. Mutta sanoi jälkikäteen, että kasseja pakotti jonkin aikaa sen jälkeen. Että ei se miehellekään aina suurta juhlaa ole, että saa painaa niin paljon kuin tahtoo...
 
@Mrs Willow Pahoittelut negasta :sad-face: Toivottavasti menkat ei ihan vielä ala, että säästyt viikonlopun piinalta!

@Maakku Tsemppiä vielä oviksen metsästykseen, on se ressaavaa! Mikäs kp sulla on meneillään? Täällä kp 17 ja ovis ei vielä lähelläkään. Ovislimoja ei siis vielä ole ilmaantunut, mutta oli kuitenkin ultrassa havaittavissa edistymistä. Onneksi lääkäri oli luottavaisempi että kyllä se ovis sieltä tulee, kunhan vaan saan sen vielä kiinnikin!

@Nurppu Kuulostaa lupaavalta! Toivottavasti pikku Aslak on siellä kunnon kiinnittymishommissa. :smiling-eyes:
 
”ei tää voi olla näin vaikeeta” kuvaa mun fiiliksiä enemmän kuin todella hyvin. Näköjään tuo raskautuminen ei oo se meidän ongelma vaan ylläpitää raskautta on se mahdoton tehtävä. Meidän pienet kaksoset olivat menneet kesken ja tänään cytotecit toosaan ja takaisin lähtöruutuun. Aika paljon piti miettiä että vieläkö tätä jaksaa, heitetäänkö hanskat tiskiin. Mutta onneks on toi huikea aviomies joka ei anna vielä luovuttaa. Meillä on aika yksityiselle parin viikon päähän aika jossa konsultoidaan näistä keskenmenoasioista ja ajateltiin jo vähän jotain tutkia ettei tarvis kolmatta kertaa tätä paskaa läpi käydä. Muistan kun @Tonninseteli sano sitä että vähän ois erilainen avioliitto jos ei ois tätä paskaa. Me ollaan puol vuotta oltu naimisissa ja siihen puoleen vuoteen käyty läpi kaks keskenmenoa. Että ois varmaan ollut aika himokseen erilaista jos oltaisiin esim se ensimmäinen raskaus saatu pitää.
Täällä on kaikki peukut ja varpaat pystyssä pikku Aslakille ja Helinälle ja odotan innolla kun pääsette testailemaan, toivon todella että sieltä tulee pysyvät plussat ❤️
 
@Kuuttituutti Toi on kyllä uskomattoman surullinen tilanne teillä taas. Itse usein miettinyt, että on tää mulle ainakin "helpompaa" näin, ettei vaan tärppää, kuin että ehtii aina innostua ja sitten menee kesken :loudlycrying: Ja avioliitto on tässä suossa todellakin erilaista. Mutta niin monta kertaa olen miettinyt poraten, miten HYVÄN miehen olen löytänyt. Joka jaksaa tätä vuodesta toiseen. Tukee. Yrittää nähdä positiivisen. Aina kun muistan ja jaksan tän kaiken keskellä, kiitän miestä. Ei kaikista olisi tähän :red-heart:
 
Voi @Kuuttituutti oon niin niin pahoillani että näin kävi taas 😭💔 tässä valossa tuntuu ihan käsittämättömältä että näitä pitää kolme kestää ennen ku tutkitaan julkisella 😞💔 tosi hyvä että menette nyt jo ❤️ ja ihana että sulla on noin ihana mies tukena joka jaksaa johdattaa eteenpäin sillon kun itse ei meinaa pystyä ❤️
 
Voimia suruun @Kuuttituutti 💔😭 Komppaan Tonnia siinä, että tää lähtöruudussa rypeminen ei ole niin paha asia, kuin se että tänne joutuu yhä uudestaan ja onnistumista seuraa pelko 😪 Ihanat miehet, ilman niitä ei tätä paskaa jaksa. Myös meillä tämä lapsettomuus on nakertanut jo tovin, mutta on se myös ehkä tuonut meitä lähemmäs toisiamme.

@Evanel kp16 menossa, ovis on aina ollut 12-14 ja siksi nyt turhauttaa.. että mitä nyt vielä tän kropan kanssa pitää vääntää 😑
 
Pahoittelut @Kuuttituutti ja voimia suruun ja lähtöpisteenseen paluuseen. :Broken Heart: Onneksi tosiaan olette yhdessä projektissa mukana ja tukea saa toiselta. On teillä kyllä liikaa ollut vastoinkäymisiä. Omat harmitukset tuntuu pieneltä verrattuna alkaneeseen raskauteen, joka meneekin kesken kerta toisensa jälkeen. Toivottavasti teillä kuitenkin todennäköisyydet jo toisi pienen syliin asti. Harmittaa monen puolesta kun niitä keskenmenotutkimuksia ei meinata millään tehdä, ennen kuin on kärsinyt jo liian monta turhaa keskenmenoa.

@Maakku Toivotaan että vielä tulee, tai sitten olisi jo tullut. Muistelisin että joku joskus valitti kun ovista ei tullut mutta sitten plussasikin samaisessa kierrossa. Mulla siis ovis normaalisti tulee kp 13-16 välillä. Nyt todella myöhässä kierto kun on jo kp 18. Syynä varmasti punktio ja siitä jääneet kystat, että siinä mielessä ymmärrettävempää kuin jos ei olisi mitään tietoa mitä kierrossa on vialla.
 
Takaisin
Top