Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heippa kaikki!

Pakko tulla teille kertoon ehkä vähän purkaankin.. Naimisissa ollaan <3 ja siihen se ilo sit jääkin.. On miehen sukulaiset sit niin perkeleitä. Pienet häät pidettiin 6 vieraan kanssa.. Ja siitähän se sota syttyi.. Oli väärä päivä ja väärä paikka ja vieraille käyty huutamassa asiasta meille ei oo kukaan suoraan sanonu mitään.. Noh se on helppo pyyhkiä tollaset perslävet elämästä. Koska mitä se niille kuuluu millon me mennään naimisiin ja missä. Huoh.. Onneks on ne oikeet ystävät ja sukulaiset jotka tasan tietÄä että tää oli meille se ainut ja oikea vaihtoehto mennä naimisiin

Luckylle paljon tsemppiä! Ja kiitos kauniista sanoista! <3

Kiivimami ihanaa kuulla sinusta! kohta pieni nyytti on jo kainalossa! <3

Jotenkin tuntuu ettäelämä potkii ja kovaa päähän tällähetkellä.. Noh ehkä kaikki selviää parhainpäin :)
 
Muokattu viimeksi:
Nuuhku, Ihanaa, onnittelut tuoreelle rouvalle! :joyful: :Heartred Ja tsemppiä hirmuisesti teille ja lapsille vaikeaan tilanteeseen! Ihania ihmisiä olette kyllä ja SUURELLA sydämellä varustettuja :Heartbigred
 
Me fiilisteltiin eilen meidän hääjuhlaa josta tuli kuluneeks vuosi :Heartred Sen kunniaks repästiin ja laitettiin meidän häätanssi biisi nettiin, saa nähdä tuleeko lokaa niskaan mun laulutaidosta :grin Pääsin siis polttareissa äänittämään miehelle vähän muokatun version Finlanderssin Oikeesti kappaleesta, Toi biisi siis liittyy meidän suhteen alkuaikaan ja oon aina sanonu että se on vaikee biisi laulaa joten tietty se valittiin mun laulettavaks :grin Pari tuntia oli aikaa opetella ja äänittää toi kappale, mutta olipa ikimuistoset polttarit :happy:


Jos joku sen haluaa kuunnella niin täältä se löytyy https://youtu.be/C56e5XoeZxE
 
Mami ja Haikaranyytti, jos toivoo raskautta niin 8 pv luteaalivaihe on aivan liian lyhyt. Jos kiinnittyminen yleensä tapahtuu dpo 7-10 niin ei siinä ehdi alkio kunnolla kiinnittymään kun vuoto pyyhkäisee pienen pois :/ 10-12 pv alkaa olla aika minimi ja 14 pv vasta hyvä.

Nuuhku, kyllä teitä ja lapsukaisia nyt koetellaan :(
 
Larissa, mahtavaa että tykkäsitte. Mäkään en ole kovin pitkä, mutta yritän kompensoida sitä notkeudella. :p Toivottavasti sun peti-into jatkuu. :wink

muurahainen, tsemppiä piinapäiviin. :)

Meritähti, noihan on just parhaat päivät hyödyntää ovis. Tärppionnea!

Haikaranyytti, harmi että sulla on niin vaikeuksia ovulaation kanssa. :sad001 Mutta ihan kaikilla ei myöskään tikut toimi. Tiedän yhden pariskunnan joka ei koskaan saanut o-plussaa tikkuun mutta lääkärin ultran mukaan ovuloi kyllä. Tiedän että sulla on toinen tilanne, mutta silti, ei ne tikutkaan kaikkea kerro.
Joo inssi on inseminaatio. Mulla on vaan koti-inssi, eli lääkeruiskulla tavara sisään. Se nyt ei tunnu sen enempää kuin laittaisi yhden sormen sisään.

Nessu, kuulostaa sikäli hyvältä että kroppa ainakin jotenkin reagoi. Tsemppiä ultraan!

Kresikät, tuhru on kyllä niin inhottavaa. :sad001 Menee matto jalkojen alta jo kauan ennen menkkoja. Kokemusta on... :rolleyes:

Mymmelisti, ihanaa että häät meni hyvin. Kumpa sun puhelin nyt pirisis pian!

Rosann, ei se mitään. Täällä on niin paljon jengiä, että pakostakin menee välillä sekaisin missä vaiheessa kukin on. Harmi jos sulla ei ovis tapahtunutkaan, mutta toivo silti elää. :)

Mami91, mä en ainakaan unohda sua. Miten vois, kun sulla on niin ihana profiilikuvakin? :grin (Mulla on kuvamuisti, ja muistan parhaiten ihmiset täällä profiilikuvista.) Mut harmi jos sun lutis noin heittelee. Toivon kovasti, ettei jäis liian lyhyeksi tällä kertaa.

Nuuhku, johan elämä tosiaan potkii teitä nyt. :hug013 Ootte todella ihania ihmisiä kun teette niin paljon lasten eteen. Heilläkin on tosi rankkaa, kumpa saisivat jäädä teille. Ja uskomattomia sukulaisia! :mad: Onnea kuitenkin naimisiinmenosta! :wav
 
Mami, ihana! :) Kiitos kun laitoit linkin.

Napaa, nyt se lääkäri soitti. Hyvin meni! Se mikä mua pelotti etukäteen, oli suostuuko se myöntämään meille lääkkeitä koti-inssin tueksi. Oon kuullut muutamalta naisparilta että klinikalla ollaan oltu nihkeitä sen suhteen, ja jouduttu menemään johonkin gynelle. Meillähän tilanne oli se, että oltais siirrytty klinikkainsseihin, mutta luovuttajan siittiöt ei kestä pakastusta. Muuten ovat kuulemma kunnossa. Toinen huomio kahdelta gyneltä on ollut mulle se, että hirveän paljon folleja kasvamassa. Ei tietoa onko pco:ta.
Lääkäri tuki suunnitelmaa, että lääkkeiden avulla jatketaan koti-inssejä jonkin aikaa ennen rankempiin hoitoihin siirtymistä. (Meillä käytännössä ISCI eli mikroinjektiohoito.) Sain saman tien e-reseptillä Letrot, maksavat kuulemma 11€ paketti. 1 tbl päivässä kp 2-6, sit seurantaultra kp 9 tai 10. Jes! :grin
 
Haikaranyytti elä vielä masistele! Mullakin ovis on aina vasta kp 20-24! :)

Kresikät olisin myös veikannut kiinnittymisvuotoa! Toivottavasti ;)

Murkku täällä odotellaan sun testiä ;)

Nuuhku paljon onnea tuoreelle avioparille! Ihanaa että on noin hyväsydämisiä ihmisiä <3

Mami jos olet siis ton laulanut niin sitä en ymmärrä miten tosta voisi loskaa saada niskaan! Vau! :)

Beisla mahtavia uutisia! Asiat lähtevät rullaamaan;)

On. Eilen mietiskelin taas tätä asiaa... Tajusin, että mulla on jonkinlainen pelko perseessä kokoajan, että keneltä kuulen seuraavaksi raskausuutisia :( Pelkään omaa reaktioo jos joku hyvin läheinen ihminen pamahtaakin paksuksi. Kamalaa ajatella tällästä mutta minkäs mahdat.
Piinailut jatkukoon kp 28 dpo 6
 
Mami, hienosti laulettu!!!

Beisla, hyvä että et joutunut taistelemaan ja että asiat etenee :) ja mukavaa kuulla, että letrot on noin halpoja, sillä niitä mullekin väläyttivät yhtenä mahiksena jatkossa, jotta saataisiin aikaan "laadukkaampi" munasolu
 
Beisla, Oot ihana :) Joo toivotaan että nyt ei jää lutis liian lyhyeks :)

Larissa, Niin muistelinkin että pitäs vähintään lutiksen olla minimissään 10 päivää mut mielellään yli.

Minni2, No nykyään ihmiset on aika raakoja arvosteleen ja jotkut haukkuu vaikka tykkäiskin, se on sitä kateellisten panettelua ja jotkut taas ei tykkää muuten vaan :) Ja siis ite laulan ton biisin, muuten ei oo muokattu kun vähän erään naisartistin laulua, tämä joka teki ton sovituksen minkä laulan niin on sen vissiin tehnyt alunperin tuolle naisartistille mutta olen saanut luvan julkasta tän biisin.


Mua on koulussa kiusattu kaikesta mahdollisesta, mm mun lauluäänestä yläasteella. Mulle esim laulukokeen jälkeen yks sano että kun mää sain 10- niin että hän saa varmasti 10+, mutta onneks siinä hän sai opetuksen kun saikin ite 7- mutta selitti että hänellä on äänenmurros niin siks tuli noin huono numero :grin
 
Laskeskelimpa että jos nyt lutis on tarpeeks pitkä niin ois mahkut plussata miehen synttärinä, siinä olis kyllä paras synttärilahja :happy: Ja seuraavast kierrosta jos tulis plussa niin mää saisin ens vuonna ihanan synttärilahjan :happy:
Järkevää aina miettiä noita laskettuja-aikoja ja mahdollisia plussaamispäiviä :grin
 
Onnea rouvaantumisesta nuuhku ❤ ja tsemppiä tilanteeseen ❤ teillä on suuri sydän ❤

Meillä on tänään 2v hääpäivä ❤

Onnittelut plussista ♡ ja Haikaranyytti; älä anna periksi! Mä en ole koskaan saanut tikkuun kunnon plussaa ja edes digi ei hymyillyt, mutta lääkärin mukaan ovuloin ja on meillä 2,5v poikakin. Mun lh huippu on tooooooooooodella lyhyt! Yhteen tikkuun taisin sen saada kun tein 3 päivässä ;)

Pahoittelut kaikesta pa*kasta :(

On. Ovis ehkä oli tai sitten ei... No ainakin on talleteltu ;) se ois niinku kp7 ------> joka päivä ;) panoxet kovenee... Ei tuntemuksia suuntaan ei toiseen

-PikkuMinski kp16/30 yk23-
 
Mami, itsekin mietin aina noita päiviä joka kierrossa :D

Pikkuminski, onnea hääpäivänä! <3 Onko panox toiminut miehelle? :D ;) Mun miehelle paras "panox" on näemmä kesäloma :D
 
Ai niin, huomenna on se aukkari. Hui! Mietin, että pitäisikö tänään sanoa pomolle, että huomenna on aamupäivällä lääkärissä toimenpide. Jos vaikka olenkin loppupäivän niin kipeä, että en kykene töihin illaksi niin ehtisi ajoissa kysellä tuuraajan... Voisin sanoa, että mahdollista endoa tutkitaan (en halua lapsettomuusasioista puhua töissä, kun olen määräaikainen). Saa nähdä myös, että mikä on miehen reaktio, kun tökkäävät hänelle näytepurkin mukaan :grin
 
Heippa! Tulin kurkkimaan teidän ketjua kun täällä te kaikki vanhat tutut olette! Etenkin Beislaa oon ikävöinyt! Hienoa että teilläkin asiat etenee!

Nuuhkulle onnea rouviimtumisesta! Pitääkin vielä vähän taaksepäin lueskella tätä ketjua, että mikä toi teidän (sijais?)lapsijuttu on.

En vieläkään koe oikeutetuksi liittyä tänne. Mut jatkossa ainakin käyn tiuhempaa seuraamassa teidän juttuja! On niin ikävä teitä kaikkia vanhoja tuttuja! <3
 
Larissa, en muista että olisin itse tullut mitenkään kipeäksi aukkarin aikana tai sen jälkeen. Sehän voi mennä ihan mukavasti sullekin :)

Täällä ei vieläkään ovisplussaa eikä lämmönnousua, että lapsentekoharjoitukset jatkuu niinkuin nuoruudessa konsanaan. Ei ole ensimmäisen seurusteluvuoden jälkeen ollut tällaisia jaksoja, että kolmatta viikkoa vedetään 2-3 päivän välein saman peiton alle. No, rohdot on auttaneet hyvin, joten mikäpä siinä!

Myötätuulessa plussaa päin!
 
Larissa, mäkään en muista että aukkarin aikana teki kipeetä. Illalla oli sit menkkajomoja ja vähän paineen tunnetta alavatsalla. Hyvin se menee :)
 
Kiitos Katjusha ja Anannaa! Ei mua ne aukkarin aikana tulevat kivut pelota vaan se, että jos en pysty menemään töihin sen jälkeen illalla :grin
 
Takaisin
Top