Mami, kumpa pääsisit antamaan miehelle ihanan synttärilahjan. :)
Tyttötiikeri ihana kiitos.
En mä toista ketjua ajatellut hylätä, mutta mökkilomalla tuli taukoa ja nyt pitäis vaan hypätä takas mukaan. Nyt tosin oon taas lähdössä reissuun, ja niin vähillä kännykän latausmahdollisuuksilla, että jää koko foorumi varmaan vähälle.
Larissa, mullakin kävi mielessä että miksiköhän määräsi mulle letroja clomien sijaan. Puhelun aikana en muistanut eroa, mulla oli vaan hämärä muistikuva että letrot on jotenkin parempia, niin en alkanut kysellä. Kiitos ninukki kun muistutit.
Rosann, mulla on tiputtelua 1-3 päivää ennen menkkoja. Sekä yksityinen gyne että nyt klinikan lääkäri oli sitä mieltä, ettei noin lyhyellä tiputtelulla pitäis olla merkitystä.
Muurahainen, mä odottelen kiltisti sinne ens viikon tiistaille, kun negan testaus saa mut niin masentuneeksi. Onko sulla itellä testipäivä mietittynä?
Nessu, onhan ne hormoneja, joten kaipa voi saada aikaan itkuisuutta. Voimia tunteisiin. Jännityksellä odotan, miten mulle käy letrojen kanssa. Eläessäni en ole syönyt mitään hormoneja.
On. Oon lähdössä nyt neljän päivän kiipeilyreissulle, ja sen jälkeen on viikonloppu niin kavereiden kanssa kiinni, että ehkä vasta ensi maanantaina ehdin tänne kunnolla seuraavan kerran. Yritän käydä lukemassa jos pystyn.
Missään aiemmassa kierrossa mulla ei kyllä ole ollut näin varma tunne siitä että
ei ole tärpännyt. Tällä hetkellä se ei jaksa harmittaa niin hirveästi, kun lääkkeet tulossa ja sain eilen muitakin tosi hyviä uutisia. Kp25/31 dpo9.