Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikaisesti puhelimella, mulla ei aukkari jälkeenpäin muuten tuntunut, mutta sain siitä ihan järkyn hartiakivun. Pahempi ja toisaalta myös erilainen kuin normi "niskat jumissa". Kävelykin teki pahaa.
 
Rosann, kyselit Clomien seurantaultrista. Mä syön niitä kp 3.-7. ja ultra on tässä kierrossa kp 10. Oletetun oviksen jälkeen on käsittääkseni myös verikoe, jolla tarkistetaan, että ovis todella on tapahtunut - ja jos ei olekaan, siihenkin voidaan erikseen laittaa lääkkeet.

Larissa, tsemppiä aukkariin, hyvin se menee! Mulla toimenpide oli lyhyen hetken aika kivulias, ja loppupäivä meni kyllä toipuessa. Alavatsaa särki toimenpidepäivän ja olin huonovointinen. Että kantsii ehkä varautua myös siihen, että oloja voi tulla. Mutta yksilöitähän me kaikki ollaan, ja pidän peukkuja, että sulle sujuu kivuttomasti ja leppoisasti :)

Täällä rullataan kp 6. Vielä huomenna Clomi-nappia huiviin tässä kierrossa. Aiemmin taisin todeta, että mulla ei juuri koskaan ole alkukierrosta mitään tuntemuksia, mutta nyt on. Jösses, mitä tuikkasuja ja viiltofiiliksiä. Ajoittain ihan sattuu. Voi kun nää hormonit tepsis, toivon niiiiiin paljon!

Mitä tuntemuksia teille muille on tullut Clomeista? (Etenkin, jos ultrassa on sitten vahvistunut, että ovat tsempanneet kehon toimintaa.)
 
Nessu, jospa sun olot kertoo että clomit tehoaa! :) kävin sittenkin lukemassa sun blogipostauksen. :D en pelästynyt :) Oli hyvä kuulla, että ultraavat ennen toimenpidettä! Mulla on vasemmassa munasarjassa nyt sellaiset jomot (siis on ihan kosketusarka) että ovis tulee ehkä aiemmin kuin yleensä. Kiva saada siis oloille varmistus ;) miksihän muuten mulle puhuivat letrozolista kun suurelle osalle tunnutaan määräävän clomeja?
 
Beisla: hienoa! Ymmärtäväinen lääkäri siellä. (niitäkin vaihteeksi...) Oliko sulla loppukierron tiputtelua? Ei sitten lugeja lisäksi siihen tarjonnut? Niin ja oli mulla kyllä ovis mutta se tuli liian aikaisin. No joo, pienet tsänssit kai on, mutta en nyt viitsi innostua. On kuitenkin niin pieni mahdollisuus plussata enää tässä iässä.

Nuuhku: onnea tuoreelle rouvalle! Harmillinen tilanne sijaislapsien puolesta.
 
Rosan viikonloppuna, jos enää on tarvis. :)

Nuuhkulle oikein suuret onnittelut rouviintumisesta!!! Jätä typerät sukulaiset ihan omaan arvoonsa. :)
Tsemppiä ja voimia muuhun tilanteeseen!!! <3

Mami91, ihanasti laulettu :)

Beisla, kuten myös, meinasitko minä päivänä testata? Ihanaa, että sait jatkoon letroja. :)
 
Larissa: mulle sano lääkäri et luteaalivaihe ku on 8 päivää se voi riittää mutta totta tuokin mitä kirjoitti :)

Beisla: jep :) no mä luulen et mulla oli/ on ovulaatio koska lima ;)

Minni2: En maisistele, oon aika varma tästä kierrosta :p kuha kahotaa ku keskiviikkona alan syömää terolutia että miten tässä kierrossa käy.

PikkuMinski: kiitos tsempistä! <3 ei mua masenna ois va ihana kokee noi kauniit tikut ;)

Haikaranyytti
Kp 15
Ja limaa tulee ;)
 
Heippa tyypit! Sori, kun jauhan näistä Clomeista ja niiden mahdollisista sivuvaikutuksista, mutta onko kukaan muu tullut niitä syödessään ahdistuneeksi ja itkuiseksi? Tänään on ahistanut aivan hulluna. Illalla tuli itkukin samaan syssyyn. Ei ihan tyypillistä mulle. Oon kyllä herkkä joo, mutta nyt tuntuu, että on kaikki tunteet potenssiin kymmenen normaalista. Tosi omituista eikä kauhean kivaa. :S
 
Yritin googlailla, mutta hirmu vähän löytyi mitään. Pitää ehkä lääkärille mainita tästä ultran yhteydessä, jos fiilikset jatkuu tämmöisinä. :(
 
Minä ainakin paruin Letrojen kanssa mennen tullen milloin mistäkin, eli todellakin vaikutti mielialaan. Vähän saman tyylistä nyt pistettävien hormonien kans.
 
Nessu, hyvä kuitenkin että tiedät mistä huonot fiilikset johtuu. Se auttaa jo kummasti, kun on selkeä syy. Tsemppiä! Toivottavasti siellä on mojova ovis ja tärppi sen myötä tulossa niin et ole kärsinyt turhaan! :)
 
Huh huh! Lähes koko yövuoro siihen meni, mutta sainpas kaikki 288 sivua luettua! Okei, en kaikkia tekstejä lukenut sanasta sanaan, mut sen verran et nyt oon ainakin perillä tän porukan tapahtumista, taustoista, mietteistä... Ja en voi ku sanoa että jestas millasia naisia olette! <3 Monet kokeneet niin raskaita juttuja ja aina vaan jaksaneet nousta ja jatkaa taas! Ei voi ku kunnioittaa! :)

Vähän tosiaan arastelen tänne vielä liittyä, me ollaan menty tjottaillen jo 12/2014 asti, mutta jos tällä meidän pupuilutahdilla olis edes tärppi käynyt niin se olis jo ollu suuri ihme ja nyt tosiaan vasta alkanut juuri eka virallinen yrityskierto. Mut mielelläni täällä ainakin taustalla olisin ku tosiaan kaikki tutut näyttäis täällä nykyään kirjoittelevan...

-Tyttötiikeri kp 4/30, yk1 (tjottaillen 12/2014)-
 
Mami, kumpa pääsisit antamaan miehelle ihanan synttärilahjan. :)

Tyttötiikeri ihana kiitos. :Heartblue En mä toista ketjua ajatellut hylätä, mutta mökkilomalla tuli taukoa ja nyt pitäis vaan hypätä takas mukaan. Nyt tosin oon taas lähdössä reissuun, ja niin vähillä kännykän latausmahdollisuuksilla, että jää koko foorumi varmaan vähälle.

Larissa, mullakin kävi mielessä että miksiköhän määräsi mulle letroja clomien sijaan. Puhelun aikana en muistanut eroa, mulla oli vaan hämärä muistikuva että letrot on jotenkin parempia, niin en alkanut kysellä. Kiitos ninukki kun muistutit.

Rosann, mulla on tiputtelua 1-3 päivää ennen menkkoja. Sekä yksityinen gyne että nyt klinikan lääkäri oli sitä mieltä, ettei noin lyhyellä tiputtelulla pitäis olla merkitystä.

Muurahainen, mä odottelen kiltisti sinne ens viikon tiistaille, kun negan testaus saa mut niin masentuneeksi. Onko sulla itellä testipäivä mietittynä?

Nessu, onhan ne hormoneja, joten kaipa voi saada aikaan itkuisuutta. Voimia tunteisiin. Jännityksellä odotan, miten mulle käy letrojen kanssa. Eläessäni en ole syönyt mitään hormoneja.

On. Oon lähdössä nyt neljän päivän kiipeilyreissulle, ja sen jälkeen on viikonloppu niin kavereiden kanssa kiinni, että ehkä vasta ensi maanantaina ehdin tänne kunnolla seuraavan kerran. Yritän käydä lukemassa jos pystyn.
Missään aiemmassa kierrossa mulla ei kyllä ole ollut näin varma tunne siitä että ei ole tärpännyt. Tällä hetkellä se ei jaksa harmittaa niin hirveästi, kun lääkkeet tulossa ja sain eilen muitakin tosi hyviä uutisia. Kp25/31 dpo9.
 
Beisla, jospa tulisi ylläri tästä kierrosta :wink Hauskaa kiipelyreissua!

Letrot ei kuulemma ohenna limistä niin kuin clomit. Ja ovat suht halpojakin, kun ovat Femarin rinnakkaisvalmiste.

Dodii, särkylääkkeet naamaan ja aukkariin tunnin päästä. Wish me luck! Onneksi sain töihin tarvittaessa tuuraajan, jos olo on ihan hirveä..

Larissa kp 9/29-33, yk 14
 
Takaisin
Top