Ymmärrän hyvin, että itsekuri on hankala laji, jos kotiin ilmestyy herkkuja 'itsestään'... Meillä mies on ilmoittanut tukevansa mun kuntokuuria syömällä salaa karkkivarastot tyhjiksi
No ei kai siinä, ihan avuliasta toki
Olen kyllä miettinyt tuota sokerien ja höttöhiilarien vaikutusta hedelmällisyyteen. Olisko tärppi todennäköisempi, jos nuo jättäisi kokonaan ruokavaliosta?
Mun ei tosiaan painoa tarvitse tiputtaa sen kummemmin, normaalipainon alaosissa ollaan, mutta tosiaan onko ruokavalio silti miten merkittävä? No, eipä siitä terveellisestä syömisestä ainakaan haittaa liene, joten nyt sitten panostan tähän. Heti ens viikonloppuna vaan ystäväperhe tulossa yökylään, joten pitää keksiä kahvipöytään ja lasten herkuiksi jotain astetta parempia vaihtoehtoja... Onko teillä mitään suosikkireseptejä tai muita vinkkejä tähän liittyen?
@Nurppu, ymmärrän hyvin tauon tarpeen. Tervetuloa takaisin!
Toivottavasti PASin kanssa teillä vihdoin olisi onni myötä! Ymmärrän, että keskenmeno oli ja on iso pettymys, mutta tosiaan toivoa on, jos nyt ensimmäistä kertaa raskaus kuitenkin alkoi.
@Onnenomenalla myös hyviä pohdintoja. Ei siitä varmasti haittaa ole, jos yrittää pitää olosuhteet samantyyppisinä kuin tärppihetkellä, vaikka todennäköisempää tosiaan lienee, että hoidot vaikuttivat enemmän kuin esim. villasukat.
Mutta ehdottomasti, kaikki keinot käyttöön.
@Tonninseteli, harrastukset on mun mielestä ehdottoman tärkeitä tässä suossa! Toki jonkun ruton voi aina saada, kävi missä tahansa, mutta ei sitä vaan voi kotiinsa lukittautua pidemmän päälle. On se henkinen jaksaminenkin kuitenkin iso asia. Hyvillä mielin harrastuksiin vaan, sanon minä
@Maakku, en usko, että tavanomainen liikunta kiinnittymisyritystä pilaa. Lisääntynyt verenkierto ainakin on hyvästä ja tietenkin myös liikunnan positiiviset vaikutukset henkiseen puoleen on niin merkittäviä, että ehdottomasti kannattaa liikkua. Kyllähän lääkärit sen kieltäisivät, jos aihetta olisi.
Tsempit
@siska! Ei kyllä kuulosta kovin hehkeältä tuo lääkitys, toivottavasti on sitten edes vaivan väärtti!