Ei tää voi olla näin vaikeeta!

@siska, onpa jännät paikat siellä! Ootko jo päättänyt, että mikä päivä testaat, vai riippuuko oloista ym?

@Monni92, hienoa, että sinne on löytänyt hetkellinen rentous. Ja se stressaamattomuushan oli tunnetusti avain lapsettomuuteen ja plussan saamiseen tikkuun, joten täähän menee hienosti! :Clapping Hands Sign::Upside Down Face::rolling: No joo, vitsit sikseen, mutta hienoa, että siellä kuitenkin on kunnon hoito taas ihan ovella, jos ei ihmettä ilmaannu.

@Kuuttituutti, siellä onkin sit haastava testitilanne tulossa... toivottavasti itkut tulee sitten siitä paremmasta syystä!

@Nurppu, hienoa, että kierto löytyi kuitenkin näin pian keskenmenon jälkeen. Toivottavasti aika kuluu nopeasti PASia odotellessa!

Tänne rantautui myös tissikipu. Käytössä tässä kierrossa taas tauon jälkeen Terolutit, toki nekin voi vaikuttaa. Näyttäis kyllä olevan nykyisin mulla melko tavallinen loppukierron oire, joten en nyt siitä vedä johtopäätöksiä. Tiputtelua ei vielä oo näkynyt, mutta tänään tai huomenna odotan sen alkavan, jos samalla kaavalla mennään kuin useimmiten aiemmin.

Sori omaanapaa vaan, pakko päästä purkaa.
Mies kävi ottaa testot ja molemmille oli hyvä kutina että nyt ne varmaan noussut hyjin kun uusi lääke aloitettu kk sitten ja jaksamista ollut ja libidokin ihan Ok.
Järkytys oli suuri kun saatiin tulokset. Vapaa testo pudonnut reilu 200—>96 😢 Ei hitto. Mietin että voiko noin alhaisella testolla mitenkään edes mitään simppoja kehittyä. No ens viikolle soittoaikaa taas että mitäs nyt. Lääkettä voi nostaa joo joka päivään mutta tää on huonoin tähän asti. Muilla on pysynyt siinä samassa koko ajan. Mutta tällä sitten selvä lasku. Eikä analyysiin viitti edes mennä ennenku saatais tasot reilusti yli 200.

Ja silti pitää vaan yrittää JOS niitä simppoja ehkä saattais mahdollisesti olla 🥺

Surettaa ja ahdistaa ja vähän vituttaakin.

Huokaus .

Kaikille omiin tilanteisiin sopivat halit.❤️ Nyt oli vain itsekäs purkaus 😔

Tottakai saa omanapailla ja isoja uutisia @Mamiksx4 - ei vielä varmaan tiedossa vielä jatketaanko vielä samalla vai vaihdetaan uudet lääkkeet tms? Luulisi että jos oireet helpottaa kuitenkin että se saattaisi enteillä sitä et joku vaste on.. Tsemppiä!

Täällähän on sit monta jota saa jännätä. Toivotaan tänne semmonen plussa aalto!

Mitäs sanoo raati apteekin ultra raskaustesteistä? Saatoin sortua ostamaan niitä koska joku oli sijoittanut intiimi hyllyn siihen mihin kassajono osuu jos se on pitkä 😅
Mulla ei oo niistä oma kohtaista kokemusta mutta muistan lukeneeni että joku oli saanut sillä jo tyyliin dpo 9 haamun ja oli siis oikeasta raskaudesta kyse 😊

Tottakai saa omanapailla ja isoja uutisia @Mamiksx4 - ei vielä varmaan tiedossa vielä jatketaanko vielä samalla vai vaihdetaan uudet lääkkeet tms? Luulisi että jos oireet helpottaa kuitenkin että se saattaisi enteillä sitä et joku vaste on.. Tsemppiä!
Ei ole vielä tietoa jatketaanko samalla vai vaihdetaanko. Ens viikolla ollaan sit taas viisaampia,ehkä.

Mitäs sanoo raati apteekin ultra raskaustesteistä? Saatoin sortua ostamaan niitä koska joku oli sijoittanut intiimi hyllyn siihen mihin kassajono osuu jos se on pitkä 😅

Mulla tullut vääriä plussia jos on uittanut liian vähän, tai virtsa kulkenut liiaan hitaasi testin kontrolli-ikkunassa.

Näitä lukuun ottamatta näyttää ihan oikein. Täytyy vaan varmistaa, että se virtsa kulkee normaali tahtiin ruudulla. ☺️

Muoks. En siis ymmärrä miksi ne antaa vääriä plussia jos käy noin. Jättää aina vahvan viivan jälkeensä jos käy hitaalla. Muuten kyllä toimii.

Ite plussasin esikoisesta arviolta dpo9-10 niillä. Käänneltävä haamujen haamu joka on tuolla lepäilemässä tällä hetkellä😅 paljon kökköä kuullut, mut itsellä näyttäneet ihan oikein. Pregcheck kyllä herkempi. Testasin samasta pissasta sillä ja pc n. Dpo11-12 ja pc näytti vahvempaa viivaa😅 täällä jännäilen jo sun testauksia ja toivon todella plussaa😍

@Mamiksx4 voi kurja millasia uutisia😔 toivottavasti annostusmuutoksesta olisi apua❤

Me käytiin allekirjottaa tänää polilla paperit pakastettujen siittiöiden siirrosta ovumialta Taysiin. Tänään lämpöjen puolesta dpo5 ja mun luteliaali ollu max 12 päivää eli ens viikolla pitäs päästä pistelee lyhyen kaavan mukaa. Ootan jo niin innolla, lääkkeetkin odottelee jo jääkaapissa😅 en oo ikin toivonu ja odottanu näin paljon menkkojen alkavan. Itellä ollu nyt paljon stressittömämpi ja levollisempikin olo, vaikka vähän jännittää miten sit pistokset lähtee tehoo ja millanen sato sieltä tulee. Kävin tänää pitkästä aikaa hieronnassakin, teki todella gutaa ja toivottavasti rentouttaa kroppaa hoitoja varten. Viimeks käyny esikoisen loppuraskaudest toukokuus 21🙈

@Mamiksx4 Voi ankeus, miten ikäviä uutisia saitte! Onhan tuo nyt kova kolaus, että arvojen suunta on lääkityksestä huolimatta väärä. Eikä aina tarvitse jaksaa miettiä ja kommentoida muiden tilanteita, omanapailu on täällä enemmän kuin sallittua :red-heart: Toivottavasti saatte pian lääkärin kommentit ja jatkosuunnitelman tilanteeseen liittyen.

@siska, nuo testit muistaakseni mulla toimi ihan hyvin, mutta jotkut on tainneet saada niillä turhia haamujakin 🤔 Koskas ajattelit testata testien toimivuutta? :Upside Down Face:

@Juliet92, teillä tilanne eteneekin nyt sitten tehokkaasti ja kohta pääsette taas tositoimiin. Tässä suossa nää edistysaskeleet on kyllä niin tärkeitä, jaksaa sitten taas tarpoa eteenpäin. Ja tosiaan jotain hyötyä lyhyestä luteaalista edes :Grinning Face:

Täällä ei raportoitavaa. Kp 27 ja tiputtelua ei onneksi ole vielä ihme kyllä näkynyt (koputan puuta!). Tissit edelleen kipeät, eli ei mitään uutta.

Apteekin ultra on ollut mun luottotesti! 😊 On näyttänyt vahvemmat viivat aikaisemmin kuin muut testit ja en ole saanut niillä turhia haamuja. Moni vannoo PC:n nimeen ja ne taitaakin olla yleisesti olla hyviä testejä. Itselläni ne taas on aina näyttäneet paljon haaleampia viivoja verrattuna muihin merkkeihin. 🙈

Jännä kyllä miten eri testit käyttäytyy erilailla eri ihmisillä! Niiden täytyy sit kai reagoida hitusen erilailla kemiallisesti, ja samoin eri ihmisillä sit erittyy hitusen erilailla eri hormoneja? Mun ymmärtääkseni hCG:kaan ei ole mikään yksinkertanen juttu, vaan siitäkin on eri muotoja.

@Mamiksx4 eikä, oon tosi pahoillani noista uutisista 😞💔 kyllä varmasti on kova negatiivisten tunteiden kirjo ton jälkeen. Toivotaan kovasti että lääkärit löytäisivät oikean hoidon millä miehellä saataisiin testot nousemaan.

Eilen testailin sille apteekin ultralla, ja en ainakaan saanut viivanpaikkoja, ihan selkeä nega. Toissapäivänä tein pc:n (tosin aamu viideltä semi laihasta pissasta), nega sekin. On kyllä niin puhdas nega kierto fiilis jo tässä vaiheessa muutenkin. Ehkäpä testaan huomenna vielä huvikseni, ellei vuoto ala tänään jo. Keskiviikkona mulla toki on vasta virallinen testipäivä, mutta ennustan menkat alkavaksi ennen testipäivää kuitenkin. Sitä vaan jäin miettimään, että jos menkat alkaa useampi päivä ennen sitä ja muhun ottaa hoitaja yhteyttä vasta sillon testipäivänä, et mites sit seuraavan PAS:n pistelyiden ajoitus, et voiko tulla väkisin välikierto.

Jotenkin en ole erityisen pettynyt tähän kiertoon, jotenkin odotukset ei ehkä nousseet kovin suuriksi, vaikka eipä oire kyttäyksestä oikein pääse irti. Iso positiivinen juttu oli letrojen vaihto siihen gonal-f:n, sit taas jostain syystä tässä kierrossa lugesteronit pisti mielialat tosi sekaisin. Toivotaan et tulevissa kierroissa olis tasaisempaa. Jotenkin kuitenkin huomannut eräänlaisen toivottomuuden ajautuneen ajatuksiin - että tuskinpa tässä enää mitään toista lasta saadaan, ja alkaa tuntua ettei ole paukkuja yrittämäänkään kovin pitkään. Meidän kohdalla kun IVF tutkin on mikään ihmelääke, mut eihän sitä ikinä tiedä ja pakkasessa on onneksi reilusti niitä 5 päiväisiä nyt jäljellä ja siitä pitää olla kiitollinen :Relieved Face:

@Maakku Pahoittelut jälleen uuteen kiertoon joutumisesta! 💔

Voin tajuta sinun ja myös @siska n tunteet ja väsymyksen tilanteisiin. ❤️🥺Itselläni jotain samantapaisia ajatuksia ollut joulun jälkeen.

Ihmiset lohduttavat minua, että ainakin toivoa on, kun raskauksia on alkanut. Minusta taas on laiha lohtu, eikä oikein lohtu ollenkaan, jos tärppiin menee aina useampi vuosi ja nekään eivät kestä matkassa. Sitten ne sanovat, että onneksi on hoidot, mutta en halua puhua meidän hoidoista tai edes siitä, onko niitä, vähemmän läheisten kanssa. 😑

@Maakku pahoittelut uudesta kierrosta! 💔 Myös täällä on tänään itketty, kun yk20 ei tuottanut tulosta. Tänään testasin negan dpo 11. Toki vielä aikaista testata, mutta ei mitään uskoa, että tuosta muuksikaan muuttuisi. Talletteluista ja ajoituksesta ei tälläkään kertaa jäänyt kiinni. Ihan todella raskasta vaan pettyä kuukaudesta toiseen 😭

@Onnenomena ❤️ Itse hetken aikaa jaksoin lohduttautua sillä ajatuksella, että raskaus kerran alkoi. Mutta kyllä tässä nyt roikutaan enää hiuskarvan varassa, mitä siihen lohtuun tulee.

@Maakku pahoittelut uudesta kierrosta! 💔 Myös täällä on tänään itketty, kun yk20 ei tuottanut tulosta. Tänään testasin negan dpo 11. Toki vielä aikaista testata, mutta ei mitään uskoa, että tuosta muuksikaan muuttuisi. Talletteluista ja ajoituksesta ei tälläkään kertaa jäänyt kiinni. Ihan todella raskasta vaan pettyä kuukaudesta toiseen 😭

@Onnenomena ❤️ Itse hetken aikaa jaksoin lohduttautua sillä ajatuksella, että raskaus kerran alkoi. Mutta kyllä tässä nyt roikutaan enää hiuskarvan varassa, mitä siihen lohtuun tulee.
Pahoittelut menkoista! 💔

Kiitos kaikki, ilman teitä ei tässä jaksais rämpiä eteenpäin. Kattelin yksityiselle ensikäyntiaikoja, todella huonosti on 😯 Ja mikä vääntö työvuorojen kanssa jos yrittäis saada johonki väliin.. ääh, ompa vaikeeta 😫
Mä oon tehnyt jo samaa ja meillä täällä ei hirveesti oo näitä vaihtoehtoja eli sit pitäis lähteä Helsinkiin ja sit säätää töiden kanssa kaikki mahdollinen ja mahdoton :/

Mä oon tehnyt jo samaa ja meillä täällä ei hirveesti oo näitä vaihtoehtoja eli sit pitäis lähteä Helsinkiin ja sit säätää töiden kanssa kaikki mahdollinen ja mahdoton :/
Jep.. meil ois julkiselle melkein sama matka-aika kuin Helsinkiin (lue: melkein kokopäivän reissu), läheisessä kaupungissa missä töissä käyn, on lapsettomuuslääkärin vastaanottoaikoja muutama kerran viikossa (ja ne on loppuunvarattu usein jo kun voin alkaa miettiä miten sais työvuorot järkättyä).

Mies havahtu eilen mua lohdutellessaan, että oikeesti kaks vuottako tulee täyteen.. niimpä. Mie ite oon alkanu hyväksyä, että taidetaan me apua tähän tarvita 😑

Takaisin