@siska Ihanaa että pääsette siirtoon! Kannattaa vain luottaa siihen, että tietävät mitä tekevät. Tiedätkö, ottavatko taas kaksi kaveria sulamaan? Vai otettiinko viimeksi toinen, kun eka ei selvinnyt?
@Tonninseteli Mä niin tykkään näistä sun jutuista, sun huumori on just parasta terapiaa tällä kivisellä polulla!
Minä olen saikulla tämän viikon. On varmaan tarpeen, kun on niin hajamielinen olo, ajatus katkeaa ja jään vaan välillä tuijottamaan tyhjää. En ole oikein pystynyt itkemään kovin paljon, tuntuu että on joku tulppa tuolla ja itkeminen tuntuisi liian pahalta. Mutta oikeasti tekisi hyvää.
Nyt kp13 keskenmenon jälkeen. Ollaan jo aloitettu yritys, vaikka en tiedä onko hormonit ihan kohdallaan... Mutta olen lukenut useiden lääkärien sanoneen, että ei se tarraa kiinni, jos olosuhteet eivät ole kohdillaan.
Viimeksi ilmeisesti oli otettu toinen vasta sit sulamaan kun oli todettu ettei se eka selvinnyt. En tiedä miten aikovat toimia tällä kertaa, viimeksi oli se tieto, että aikaa saatetaan siirtää (siirto oli lauantaina). Tosin tuo toisen sulatus ei kyllä vaikuttanut siihen siirtoaikaan. Kaksi 2-päiväistä meillä on pakkasessa, että toivottavasti ees toinen selviää Harvinaistahan se kai nykyään on, ettei selviä sulatuksesta, mut tuleehan niitäkin.. plus mä kaikenlisäksi suhtaudun tosi skeptisesti meidän kaksipäiväisiin muutenkin, mut yhdenhän se tosiaan vaatii
Ja saikku kuulostaa hyvältä, välillä on hyvä ottaa preikkiä, itsensä kuuntelu on ihan hyväksi. Ehkä se itkukin sieltä tulee, itsellä kkm oli paljon "tunnekylmempi" kokemus, tuulimunasta (eli ekasta menetyksestä) tuntui et repes koko maailma, kkm oli jotenkin katkerampi? Ehkä ei enää riittänyt kyyneliä siihenkin.. se tuli semmosina aaltoina seuraavan vuoden sit pikkuhiljaa..
ja tsempit uuteen kiertoon, johonkinhan se lääkäreiden "keskenmenon jälkeen raskautuu helpommin" jutut perustuu, vaikkei kyllä ole omalle kohdalle kertaakaan osunut