Meritähti, itse aloitin terot vasta oviksen jälkeen (lugen kanssa tehdään samoin). Olisi harmittanut, jos ovis olisi lääkkeen takia jäänyt tulematta :/ Mutta tee niin kuin itse parhaaksi näet!
Beisla, piti vielä sanoa, että mies taisi innostua kiipeilystä ja suunnittelee jatkavansa sitä! :) Eli ei olleenkaan huono synttärilahja, jos sain hänet tutustutettua uuteen ja kiinnostavaan lajiin
Kiitos sulle innoituksesta!
Murkku, mulla on aivan samat fiilikset testaamisen suhteen nykyään... Mieluummin lykkäisin testaamisen siihen, että menkat on useamman päivän myöhässä. Ps. olen törmännyt vastaavaan kuvaan! Googlettelin sen juuri viime menkkoja ootellessa ja plussaa toivoessa! Ootas, koitan ettiä sen. Löysin siis 2 kuvaa, jossa toinen kuvasi hormoneja kierron läpi ilman raskauden alkamista ja toinen oli raskauden kanssa. Jälkimmäisessä estrogeeni ja keltarauhashormoni jatkoivat nousua, mutta "normaalissa" kierrossa ne laskee menkkojen alkaessa/ennen niitä kuin lehmän häntä.
Nessu, hyvältä kuulostaa clomin tehoaminen sulla!
Haikaranyytti, eihän kaikki edes saa o-plussaa vaikka ovuloisikin! se riippuu omista hormonitasoista. Toivottavasti sulla kuitenkin tulisi o-plussa tikkuun ja ovis myös!
Napaa: Hitto että oon ollut suoraan sanottua kiimainen viime päivät eikä loppua näy
Kestääköhän tätä reilun viikon vielä ovikseen asti vai tuleeko ovis aiemmin... Saa nähdä
Larissa kp 7/29-33, yk 14