Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytille tsemppiä, josko tuo viiva ottais ja terhakoituis vielä, vai ootko testannu jo aiempina päivinä? :)
 
Nessu: ei kiva jos sivuvaikutuksia!
Mulla ei ollu muuta ku otti tabun ni oli kuumii aaltoi ja naama helotti joku 30-45 min :D
Mut toki tuli se kysta mut se oirehti vasta ku loppu ne ja se puhkes...

Mukavaa viikkoa munki puolesta! Ois enää tää alkava viikko töitä sit alkaa koulu :p

Haikaranyytti
 
Haikaranyytti, elä huolehdi vielä, Mä en oo yhdessäkään kierrossa saanut noin aikaisin ovisplussaa. Kaikki plussat mitä oon testannut on tullut clomikierrossa kp 16-17, ja ilman clomeja kp 23-24.
 
Hei onko joku törmännyt tälläiseen kuvaan, mutta mikä kertoisi raskauden alusta?

ImageUploadedByVau Foorumi1438542348.963548.jpg
 
Meritähti, itse aloitin terot vasta oviksen jälkeen (lugen kanssa tehdään samoin). Olisi harmittanut, jos ovis olisi lääkkeen takia jäänyt tulematta :/ Mutta tee niin kuin itse parhaaksi näet!

Beisla, piti vielä sanoa, että mies taisi innostua kiipeilystä ja suunnittelee jatkavansa sitä! :) Eli ei olleenkaan huono synttärilahja, jos sain hänet tutustutettua uuteen ja kiinnostavaan lajiin :wink Kiitos sulle innoituksesta!

Murkku, mulla on aivan samat fiilikset testaamisen suhteen nykyään... Mieluummin lykkäisin testaamisen siihen, että menkat on useamman päivän myöhässä. Ps. olen törmännyt vastaavaan kuvaan! Googlettelin sen juuri viime menkkoja ootellessa ja plussaa toivoessa! Ootas, koitan ettiä sen. Löysin siis 2 kuvaa, jossa toinen kuvasi hormoneja kierron läpi ilman raskauden alkamista ja toinen oli raskauden kanssa. Jälkimmäisessä estrogeeni ja keltarauhashormoni jatkoivat nousua, mutta "normaalissa" kierrossa ne laskee menkkojen alkaessa/ennen niitä kuin lehmän häntä.
Nessu, hyvältä kuulostaa clomin tehoaminen sulla! :grin

Haikaranyytti, eihän kaikki edes saa o-plussaa vaikka ovuloisikin! se riippuu omista hormonitasoista. Toivottavasti sulla kuitenkin tulisi o-plussa tikkuun ja ovis myös!


Napaa: Hitto että oon ollut suoraan sanottua kiimainen viime päivät eikä loppua näy :grin Kestääköhän tätä reilun viikon vielä ovikseen asti vai tuleeko ovis aiemmin... Saa nähdä :grin :p

Larissa kp 7/29-33, yk 14
 
heips. Tykkäilen ja kuumeilen taustalla(edelleen) ja yritän aktivoitua jatkossa välillä kirjottelemaankin :)

Nyt ei pysty kommentoimaan muuta kuin murkku ja larissa, hienoja kaavioita jälleen bongattu!

Seuraan enää teidän kuulumisia tällä palstalla.

Mulla on kutina että yk 7 tekee jo tuloaan.. Tänään alko tuhruttamaan vaikka kp17 ja dpo5 vasta. Lutis jää varmaan lyhyeks :/ pupuilut hoidettu ennakkoon ja ovis bongattu tikuilla. Vehnis ja foolit ja vitskut menee.
Ihan pöh...

Mut täällä on jännän äärellä monikin. Oujee.. Fiilistelen teidän kanssa :)

Ja siis kp17/26-27, dpo5, yk6
 
Murkku: en usko. Kerran oon nähny kiinnittymisveren ja se oli limaklöntti missä veriviiruja, niinkuin langanpätkiä. Ja sekin meni kesken. Toki voi olla erilaisiakin, mutta tää on Vaaleenpunasta möhnää, ihan kuin edellistä kiertoo edeltäneissä. Viikko ennen menkkoja alkaa :(
 
Kresikät, jatkuuko sulla tuollainen vuoto aina menkkoihin asti? Itse sain samantyyppiseen tiputteluun ensin terot (ei auttaneet) ja sitten nää luget.
 
Hellou!
Häät oli ja meni, oli kyllä ihan mahtavat!!! <3(ystävän häät siis, mä sain kunnian olla kaasona)
Täällä yhä oottelen et saisin sen leikkaus ajan!!! En enää millää jaksais odottaa et pääsen taas toivoo ja sitte tipahtelee maan pinnalle...
Ajattelin just ruveta guuglailee et millasii kokemuksia endon poiston jälkee on raskautua. Onks kellään kokemusta? :)
Mulla olis womanlogin mukaan eilen pitäny olla ovis,mut jostain syystä ala-vatsa kramppailee nyt.. joko ovis myöhässä tai sitten pienen darra lemmen hetken tuotos :D

kp 18/30 yk 36
 
jee, eli toivoa on! :) Kauheesti löytyy googlesta noita keskusteluja, mut sitten kun yritän mennä niin en löydä :(
olis kiva löytää ihan jotain tutkimus tuloksia :)
 
Larissa: noiden km jälkeen on ollu. Sain kesällä antibioottikuurin pahaan kohtutulehdukseen ja epäilivät liekö se ollut aiken syynä. Seuraava kierto olikin tuhruton, mutta nyt näkyy vanha vaiva palannut. Apua ei saada ennen kuin "saadaan" kolmas km. Jos tuhrutteluun haluun apua niin kierukka tai yhdistelmäpillerit :)

Elikkä pattitilanne. Me päätettiin aiemmin miehen kanssa et katotaan kuinka käy. yritetään nyt tää vuosi loppuun ja arvioidaan tilannetta uusiks.

Oonpas mä myt masistelutuulella. Murkkukin yritti luoda heti optimistista ajattelua ja mä en vaan osaa uskoo.

Murkku: kiitti tsempistä !

Mä yritän tsempata nyt, jotenki on vaan tosi itkunen ja toivonsa menettäny fiilis. Onneks täältä kuopasta on suunta ylöspäin :)

Kp18, dpo6
 
Mä en ymmärrä, pään sisällä olo on kun kuumeisella, mutta korvamittari näytti vaan 36,4... Outoa...

Muurahainen dpo 10, yk 19
 
Koska ajattelit Murkku tehdä ensimmäisen testin?

Nessu: koska sulla on kontrolliultra? Mua kiinnostaa ihan siksi kun mulle määrättiin clomeja eikä mitään seurantaa. Mullakin poltteli kovasti ja ovisoireet oli voimakkaat. Tää oli/on välikierto ja ensi kierrossa kokeilen taas clomeja kait.

Mä en nyt muista kommentoida mitenkään kaikille ja asiat unohtuu...sorry, olin unohtanut että Beislalla oli jo inssi ollut. Tsmeppiä puhelinsoittoon kuitenkin! Tarkoitatko lääkkeillä jotain keltarauhasvalmistetta?

Dpo 4 ja aloitin luget tänään. Mulla on yleensä alavatsan painetta aina oviksen jälkeen ja se sitten loppuu vähän ennen kuin menkat alkaa. No nyt ei ole tuntunut yhtään missään, joten epäilen ettei mitään yritäkään tapahtua. No eipä sillekään mitään voi, uutterasti kuitenkin yritettiin taas.
 
Ihanaa viikkoa teille ihanat vahvat naiset! :)

Ärsyttää kun en ehdi kommentoimaan teidän juttuja :sorry: luen kyllä kaikki ja elän mukana ylä ja alamäissä ja muissakin tilanteissa. Osa ei varmaan enää ees muista mua ja musta tuntuu että oon aktiivinen täällä, olisin varmaan jos ehtisin kommentoida niin usein kun täällä käyn :grin mutta tosi usein käyn lueskelemassa teidän juttuja, kommentointi vaan usein jää :sad001

Ovis vissiin oli vasta eilen tai toissapäivänä, katotaan kuinka käy. Nyt jännitän ens viikon koulun alkua, meen nuorten puolelle, joten voi olla mielenkiintoista olla siellä 16 vuotiaiden kanssa :grin On siellä toki muutama muukin yli 20 vuotias :)

Beisla, Mulla ei oo luteaalivaihe vakimittanen, jos on ollu ovis myöhään niin silti on menkat alkanu aikaseen. Eli joskus on ollu kp 17-18 ovis ja menkat alkanu rytinällä kp 26 aamulla, eikös tollon jää lutis liian lyhyeks vai oonko käsittäny jotain väärin? Mutta siis on tollasia kiertoja ja sit on sellasia missä ovis on kp 14-15 ja menkat alkaa kp 28-29


Mami91 kp 17/26-29 yk 14
 
Muokattu viimeksi:
Mami91: Mun mielestä se Lutis pitää olla väh. 8 päivää että on mahd. Raskautua. Korjatkaa jos oon väärässä :-)

Beisla sattuuko se inssi ? Ja onko inssi= inseminaatio ?

Haikaranyytti kp15
 
Haikaranyytti, Mää oon käsittäny että lutiksen pitäs olla vähintään 10 päivää että voi raskautua, voin toki olla väärässäkin tai muistaa väärin :)
 
Takaisin
Top