Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Isot tsemppaukset @Nurppu ja toivotaan että sieltä heruis vielä toinen hcg labra :red-heart:🌈

Omaa napaa: taitaa tää "luomu" munasolu tässä PAS:n yhteydessä jäädä käyttämättä - koska ööm, mies ei vissiin ymmärtänyt että sen voisi hyödyntääkin.. plus olin itsepäisesti päättänyt, et nyt kuulkaa romantiikkaa peliin ja en oo vaa sillain "ovis, seksiä, makkari, hop hop", koska siis oma kiinnostus koko touhuun roikkuu niin hiuskarvan varassa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ja välillä pitää oikeasti miettiä, et kuin saapas toi ukkoseni on, että kun minä siis pyörin uusissa alusvaatteissa sen sijaan et hengaan yökkärin housuissa, villapaidassa ja todellakin ilman rintsikoita -- niin ei hän ei ymmärrä vinkkiä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: no tänäänhän sen vielä ehtis ehkä..tuskin jaksan nähdä samaa eforttia kyllä :Smirking Face:

Oi että ymmärrän turhautumisen @siska minä vasta yritin ekaa kertaa meidän suhteen aikana oikein panostaa ku lähettii kylpylää. Laitoin kaikki alusvaate hepenet sukkanauhoista lähtien ja puoliso sanoi : noo vähän häiritsevän näköinen. 🤭 Ei tarvi enää yrittää. Toki siis sain myös hirveen itkukohtauksen etten ookaan seksikäs jne. Mutta siitäkin päästii sit lopulta yli 🤣

Nauroin täällä ääneen @siska ja @Pikkupikkupikkunen teidän kokemuksille , meillä myös mitä simppelimmin asia tapahtuu sitä paremmin mies syttyy😅 hän eilen tuli vähän varovaisesti kertomaan että on lähdössä viettämään extempore viikonloppua kavereiden kanssa ja totesi hyvin nopeasti että ”otin sellaisen junan että lauantai aamuna voi talletella ja lupaan tulla sunnuntaina ajoissa kotiin niin ei mee yksikään päivä hukkaan”😂 mulla siis kp13 ja ovista odotellaan saapuvaksi. Sitä hetkeä odotellessa kun ei tarvitse muita menoja miettiä enää suhteessa ovikseen😅

Ps. Kuin tylsää jos onnistun saamaan seksiä todennäköisemmin villapaidassa kuin uusissa alusvaatteissa :tears:

Tähän on nyt pakko kertoa (kun kukaan ei tunnista tai tiedä) 😅 Mehän viime jouluna tilattiin semmonen... Pariskuntajoulukalenteri. Sieltä tuli yhdestä ihan miniluukusta joku musta möttö. Kangasta. Aloin venytteleen ja oikoon sitä ja ihmetteleen, et mikä helevetin kalavekko tää on :rolling: Se oli semmonen body! Semmonen saatanan kinkkupussi, pitkät puntut ja kaikkee! 😅 Olin aivan kauhuissani, kun sovittiin, että kaikkea kokeillaan mitä sieltä tulee!

No, ei siinä. Änkesin itteni siihen ja omasta mielestä näytin oikeesti ihan semmoselta kalkkunarullalta, joka tursuaa niistä pussin reunoista, MUTTA mies oli ihan onnessaan :tears::tears::tears:

Nyt tulee päivitys Nurpun tuoresiirtoseikkailuun.

Aamusta tuli omapolulle viesti että "arvo on tosi hyvä, onnea! Varasin teille raskausultran!" Varhaisultra-aika on 22.12 eli onko se nyt 7+2. No minä hikeennyin siitä että mitä toopeilua tämä nyt on, kun valitin selvästi siitä että viivat ei tummene. Että mitä väliä yhdellä arvolla on jos ne ei kasva siitä?! (En siis laittanut tätä viestinä heille, miehelle avauduin 😅)

No mulla oli viel yks pc kaapissa niin tuohtuneena menin lirittämään kuppiin että voin sit sanoa että mitä järkeä tässä nyt on kun viivat vaan haalenee ja pitäis odottaa jonnekki joulun alukseen tän kanssa! Pilata tällä koko joulun odotus!

No pc oliki sit ihan selvästi tummempi jo 3min kohalla ku mun aiemmat tummimmat ja 10min kohalla oliki jo melkeen leffaviivat! 🤯

Siis joko mul vaan tosiaan on hämänny testejä se et oon juonu nii paljon, tai se alkio vetelee jotain harakirispurttia siellä (viime kemiallisessa mulla tuli tummimmat viivat samana päivänä ku vuoto alko kunnolla ja meni selvästi lopullisesti kesken). Eli vieläkin keksin huolenaiheita 🤦 mut kyl mä nyt oon toiveikas siitä että olis ensimmäinen vaihtoehto ❤️

Enkä pääsekään nyt avautumaan HUSille tuosta että ei tullut kontrollikoetta. Tai siis voisin tietty, mut mun päässä mun vaatimukselta menee pohja kun mun ainut peruste oli se että testit ei tummu. Ja kuten aiemmin sanoin, niin nyt kun näin tän tumman testin, niin yhtäkkiä ei huoleta se vuoto enää yhtään!

Täs tää vertailu dpo14 (aiempi tummin johon vertailin), eilen aamulla ekasta pissasta dpo16, ja tänään aamulla tokasta pissasta dpo17.

pc-14-16-17.jpg

Pitää viel sanoa et vitsi mä oon nauranu täällä teijän viettelyille ja kinkkuverkoille 🤣

Laitoin nyt kuitenkin vielä HUSille viestin että ultraan on pitkä aika eikä yksi verikoe kerro vielä kehityksestä mitään, että voitaisiinko vielä ottaa yksi verikoe maanantaina että nähdään kehityssuunta ja nopeus! Turha siihen ultraan on tuhlata aikaa jos arvot laskee selvästi (näin siis sanoin, en maininnut että testit tummui taas!). Katotaan mitä sanovat.

Hehhee, kiitos kalkkunaverkoille ja muille kokemuksille, tunnistan näistä itseni 😅

Hyvä viivat Nurpulla! 💕

Meille saapui megalomaaninen miesflunssa ja mietin tässä että näinköhän on siittiöt kuumeeseen kärventyneet ja tää yrityskierto oli tässä. Eikä kyllä tunnu olevan mielenkiintoa aktiin vaikka laittaisin ylle mitä 😑 Voi raukkaa. Noh, jos nyt viikon vaihteessa jotain saatais aikasiks vaikka ihan huvin vuoksi. Mulle voia tehdä hyvää ottaa rennosti, ei olis joulumenkat niin suuri pettymys..

Hehhee, kiitos kalkkunaverkoille ja muille kokemuksille, tunnistan näistä itseni 😅

Hyvä viivat Nurpulla! 💕

Meille saapui megalomaaninen miesflunssa ja mietin tässä että näinköhän on siittiöt kuumeeseen kärventyneet ja tää yrityskierto oli tässä. Eikä kyllä tunnu olevan mielenkiintoa aktiin vaikka laittaisin ylle mitä 😑 Voi raukkaa. Noh, jos nyt viikon vaihteessa jotain saatais aikasiks vaikka ihan huvin vuoksi. Mulle voia tehdä hyvää ottaa rennosti, ei olis joulumenkat niin suuri pettymys..

Mä olen myös salaa vähän iloinen, että jää toi joulukuu nyt väkisin välistä. Ei tartte joulupäivänä pettyä!

Tähän väliin vain huutelen, jos hoitotaho tarjoaa neljä inssiä, kuinka monta ivf-kierrosta on mahdollisesti luvassa? Saako silloinkin sen kolme ivf, mikä on yleensä se maksimi minkä julkinen tarjoaa? Mielestäni ainakin Husilla on ollut max. 3 x inssi ja 3 x ivf, ja jos olisikin 4 x inssi se vähentäisi yhden ivf-kierron pois..? Saa korjata jos huutelen jotain vanhaa tietoa tms.! Kun monestihan ekassa ivf-hoidossa nähdään, millainen on vaste lääkkeille, miten solut hedelmöittyvät jne., meillä tosiaankin vasta toinen hoitokierto toi tulosta aikaan. Tosin meille ei edes inssejä ehdotettukaan vaan mentiin suoraan icsiin.
Enpäs tiedä miten asia Tyksissä on. Pitää kysyä kun seuraavaksi näen lääkärin. Itse en aio jatkaa yrittämistä loputtomiin. Toive olis 3 inssiä ja max 3 ivf. 🙂

Tääl on kyl ny nii menkkavuoto että usko menee et siel kukaa pysyis kyydis, edes meidän kakspäinen sankari... Ainut positiivinen puoli on että kipuja ei oo vielkään.
Mun yks kaveri vuosi kaikista neljästä kuulemma alkuu siin määrin, et pelko km oli. Mut hyvin meni kuitenkin. Mut ymmärrän täysin sun huolen. Ootko miettiny yksityist labraa? Kurjaa kun eivät husis ota tosissaa. Mullakaan ei pahemmin kipuja ollut, mut vuotoa ja tosissaan tääl ottivat. Mun hcg arvo tosin 120 6+1 et senkin takia toisaalta.

Tääl on kyl ny nii menkkavuoto että usko menee et siel kukaa pysyis kyydis, edes meidän kakspäinen sankari... Ainut positiivinen puoli on että kipuja ei oo vielkään.
Voiei. Ihan hirveetä ♥️ pääsetkö uuteen hcg mittaukseen? Toivon silti kovasti et hän silti ois siellä mukana .

Mä aattelin täs pari päivää kattella tilannetta. Mul olis kaapis rfsu:n epäherkkiä viel, kai niilki näkee jos alkaa himmenee, tai sit voin hakee lisää pc:t. Luulis et täs vaihees näkee aika hyvin kotitesteil et himmeneekö. Ja varmaan kyl joka tapaukses haluun käyä maanantaina verikokeessa omakustanteisesti sit, vaikka oliskin selvä peli ja himmenis. Pääsen ainakin sanoo HUSille sit että tästä todistusaineistoa. Luulis että toi olis verikokeena halvempi ku se et väkiste pitää ultraan mennä? Mut ehkä sit ei, vaan halvempaa on juoksuttaa jengiä sinne tuijottaa tyhjää ruutua 🤷🏼 toisaalta tietty siinä voi tarkistaa samalla sit et onko tyhjentyny itekseen kokonaan vai tarviiko apua, et sinällään voi olla järkevä veto vaikka ei kyllä ihmislähtöinen mun mielestä.

@Kuuttituutti kyl siel välil jotai hyytymää ollu, mul on kyl aina menkoissa. Ehkä vähemmän ku normaaleis menkoissa mut silti vähän ollu.

Takaisin