Ei tää voi olla näin vaikeeta!

@siska mä en oikeesti ihan varma oo, kuvittelen että laskennallisesti sulla olis nyt sit dpo2 kuitenki? Että alkion iän mukaan menis? 🤔 Ihanaa että meni niin hyvin! 🥰 Testailuun en osaa antaa kantaa kun mäkin painin noiden kahden välillä 😅

Nyt on verikoe otettu mutta tulokset tulee "tiistaina tai keskiviikkona, lähetetään nää eteenpäin maanantaina" 😅 keskiviikkona onki sit jo se lääkärin määräämä verikoe 😅 no kyllä näistä sen kasvutahdin/suunnan näkee ainakin sit selkeesti kun kahdessa erässä tulee, vaikka ekaa saakin odotella.
 
@siska mä en oikeesti ihan varma oo, kuvittelen että laskennallisesti sulla olis nyt sit dpo2 kuitenki? Että alkion iän mukaan menis? 🤔 Ihanaa että meni niin hyvin! 🥰 Testailuun en osaa antaa kantaa kun mäkin painin noiden kahden välillä 😅

Nyt on verikoe otettu mutta tulokset tulee "tiistaina tai keskiviikkona, lähetetään nää eteenpäin maanantaina" 😅 keskiviikkona onki sit jo se lääkärin määräämä verikoe 😅 no kyllä näistä sen kasvutahdin/suunnan näkee ainakin sit selkeesti kun kahdessa erässä tulee, vaikka ekaa saakin odotella.

jos ne menee synlabille niin kyllä ne menee analysoitavaksi heti maanantaina, ja tod näk joku sen ehtii vastata samana päivänä. Näin lukee niiden sivuillakin: Vastaus valmis samana päivänä, vastausviive korkeintaan 1 arkipäivä. Toisaalta liekö siellä kukaan tiistaina tosin töissä, kun on pyhä --- no toivotaan kuitenkin että saisit sen tuloksen jo maanantaina :smiling-eyes:
 
Olin tottelematon ja testasin kuitenkin tänään sofin ja rfsun 🙈 mulla oli ennestään rfsu:sta tulokset kuitenki dpo15 ja dpo17 ja tänään on dpo19. Aattelin et kai siit voi kuitenki nähä olisko haalentunu vaikka paljon että olis selvä peli. Ja sofista ei nyt oo kehitystä mut halusin rfsu:n rinnalle jonku toisenki. Mut rfsu oli tummentunu ❤️ kasvunopeuden tietää vasta kun näkee verikoetulokset mut ei se kakspäinen kyllä vielä oo kokonaan pudonnu kyydistä vuodosta huolimatta!

PXL_20221204_094227950.jpg

Ja tässä rfsu kehitys:

rfsu-15-19.jpg
 
Olin tottelematon ja testasin kuitenkin tänään sofin ja rfsun 🙈 mulla oli ennestään rfsu:sta tulokset kuitenki dpo15 ja dpo17 ja tänään on dpo19. Aattelin et kai siit voi kuitenki nähä olisko haalentunu vaikka paljon että olis selvä peli. Ja sofista ei nyt oo kehitystä mut halusin rfsu:n rinnalle jonku toisenki. Mut rfsu oli tummentunu ❤️ kasvunopeuden tietää vasta kun näkee verikoetulokset mut ei se kakspäinen kyllä vielä oo kokonaan pudonnu kyydistä vuodosta huolimatta!

View attachment 117576

Ja tässä rfsu kehitys:

View attachment 117577
Kakspäinen on ihanan sitkeä kaveri! ❤️😍
 
Ihanaa kuulla @Nurppu että hcg-tulos oli hyvä ja myös raskaustestien viivojen vahvistuminen näyttää oikein lupaavalta! 😍 Ja onnea plussauksesta ❤️ Onko vuoto hellittänyt? ☺️

Myös @siska lla jännät paikat! 💜

Käyn tätä ja menetysten kokeneiden ketjuja lukemassa lähes päivittäin. Niin paljon samaistuttavia tunteita edelleen. Ja niin kovasti toivon teille kaikille plussia! 💛:Sparkles: Ootte ajatuksissani. 🙏
 
Huuuuh, lauantain verikoe tuli, 465 IU/l 😭❤️ tuplaantumisaika noin 32 tuntia! Oikeen vauhdilla kasvaa siellä 😭

Mulla määrättiin mahdollisiin vuotoihin sellaista lääkettä kuin cyclokapron. Se ei siis vaikuta hyytymistekijöihin vaan läääkäri kuvasi sitä näin "se laittaa suonien hanaa pienemmälle". Ja sitä käytin kun itsellä tuli rv5 vuotoa ja tyrehtyi siihen. Sekä käytin sitä kkm:ien imukaavintojen jälkeen myös ehkäisemään liikavuotoa. Josko saisit reseptin jostain?

Mä uskon, että kaikki teillä kans vielä hyvin :Heartred vuodot on ilmeisesti hieman yleisempiä hoitoalkuisilla raskauksilla. Toivon kylmiä hermoja teille vuodon kanssa elämiseen :Heartred :Heartred
 
Kiitos onnitteluista, nyt pienen hetken ehkä voi olla vaan onnellinen nykytilanteesta! Näin pitkälle ei kuitenkaan ole kertaakaan aiemmin päästy! 🌈

Vuoto jatkuu joo, olisko tänään kuitenkin taas vähän vähäisempää. Mut kyl sitä aina liikkelle lähtiessä holahtelee hetken päästä. Oon kans ymmärtäny että hoitoalkusissä yleisempää vuodot, en kyl oo selvittäny että miks. Kiitos @CherryRed, pitää tuohon lääkkeeseen tutustua ja koittaa siitä lääkärille viestittää.
 
Noniin... Tähän asti päästiin ilman oireiden tutkailua... Dpo10 ilta. Alamahalla juimii, tuntuu välillä selän puolella. Onko menkat alkamassa vai... Progesteronikapselit on kyllä aiheuttaneet vuosisadan ummetuksen, että syy voi olla siellä. Menkkojen pitäisi alkaa torstaina. Paha kun en edelleen tiedä, testaanko huomenna. Haluaisin niin kovasti viettää arkivapaan miehen kanssa ilman itkuja. Luultavasti en testaa...
 
Noniin... Tähän asti päästiin ilman oireiden tutkailua... Dpo10 ilta. Alamahalla juimii, tuntuu välillä selän puolella. Onko menkat alkamassa vai... Progesteronikapselit on kyllä aiheuttaneet vuosisadan ummetuksen, että syy voi olla siellä. Menkkojen pitäisi alkaa torstaina. Paha kun en edelleen tiedä, testaanko huomenna. Haluaisin niin kovasti viettää arkivapaan miehen kanssa ilman itkuja. Luultavasti en testaa...
Toivotaan parasta 🌈 tsemppiä teille. Ymmärrän hyvin ettei pettymystä halua ♥️
 
@Nurppu hyvinhän siinä sitten lopulta kävi! Ja ennen kaikkea nyt myös muille vertailupohjaa mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että vuotaa ja silti raskaus jatkuu. Musta tuntuu, että sen edellisen oman kertani jälkeen oon valmis lyömään heti hanskat tiskiin jos näkyy punaista mutta ei siis kannata :Flexed Biceps:

@Onnenomena testaat sitten kun itse haluat ja aika tuntuu siihen parhaalta :Two-hearts: Oli kummin vaan, niin tulos selviää kumminkin myöhemminkin...
 
Joo, en uskaltanut testata aamulla. Sitä paitsi luulen että kierto oli tässä, ummetus vaihtui jälleen löysyydeksi, kuten se aina pari päivää ennen menkkoja on tehnyt.

Suomi 105 v. ja paljon aihetta kiitollisuuteen, mutta minä vain olen katkerana täällä tästä lapsettomuudesta. Voisin ajatella että maailman mittakaavassa on etuoikeus päästä yhteiskunnan kustantamaan ivf-hoitoon, mutta minä vain purnaan että joudun siihen. Yksi kierto välissä enää. En aio tehdä yhtään ovulaatiotestiä enkä syödä yhtään letroa ensi kierrossa.

Huoh.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille kuitenkin! 🇫🇮
 
Joo, en uskaltanut testata aamulla. Sitä paitsi luulen että kierto oli tässä, ummetus vaihtui jälleen löysyydeksi, kuten se aina pari päivää ennen menkkoja on tehnyt.

Suomi 105 v. ja paljon aihetta kiitollisuuteen, mutta minä vain olen katkerana täällä tästä lapsettomuudesta. Voisin ajatella että maailman mittakaavassa on etuoikeus päästä yhteiskunnan kustantamaan ivf-hoitoon, mutta minä vain purnaan että joudun siihen. Yksi kierto välissä enää. En aio tehdä yhtään ovulaatiotestiä enkä syödä yhtään letroa ensi kierrossa.

Huoh.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille kuitenkin! 🇫🇮
Samat ajatukset kuin sulla, täytys olla kiitollinen julkisen tarjoomasta ivf vaikka toki ei noi lääkkeet ihan ilmasia oo, varsinkaa pientulosille ihmisille, mutta itken kans täällä kun siihen joutuu. Eipä olis uskonu vuosi sitten, et tämmöset edessä.

Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin!
 
Sympatiat kaikille kipuilijoille, täällä kans pinnassa varsinkin epäreiluuden tunteet... Lähipiirissä uusia vauvauutisia sekä hoito alkuinen että "ylläri".. kumpikaan ei ole itseltä pois mut eipä se monikrijoisia tunteita vähennä 😔

Kopioin suoraan toiseen ketjuun laitetut kuulumiset:

Täällä pas:sta 4pv, ja kun 2 päiväisen siirsivät, niin kai tää on nyt sit dpo 6 perjaatteessa? Eilen hain kotiin meidän uuden koiravauvan, jospa se helpottaisi piinailua 😍 tai no, eilen iski päälle migreeni, tissikipuilut ja vaikka mitä.. progesteronien piikkiin kyllä pistän tällä hetkellä kaiken, mut aina takaraivossa se: hmm, mites nää oireet nyt yhtäkkiä näin paljon runsastui.. että liekö edes koiranpentu riittävä harhautus ajatuksilta, söpöläinen nukkuukin niin ison osan päivästä 😏
 
Sympatiat kaikille kipuilijoille, täällä kans pinnassa varsinkin epäreiluuden tunteet... Lähipiirissä uusia vauvauutisia sekä hoito alkuinen että "ylläri".. kumpikaan ei ole itseltä pois mut eipä se monikrijoisia tunteita vähennä 😔

Kopioin suoraan toiseen ketjuun laitetut kuulumiset:

Täällä pas:sta 4pv, ja kun 2 päiväisen siirsivät, niin kai tää on nyt sit dpo 6 perjaatteessa? Eilen hain kotiin meidän uuden koiravauvan, jospa se helpottaisi piinailua 😍 tai no, eilen iski päälle migreeni, tissikipuilut ja vaikka mitä.. progesteronien piikkiin kyllä pistän tällä hetkellä kaiken, mut aina takaraivossa se: hmm, mites nää oireet nyt yhtäkkiä näin paljon runsastui.. että liekö edes koiranpentu riittävä harhautus ajatuksilta, söpöläinen nukkuukin niin ison osan päivästä 😏
Koiranpennut on vaan niin söpöja! Onnittelut hyvästä hankintapäätöksestä...
 
Takaisin
Top