Uskokaa tai älkää mutta pääsin ultraan! Alkuun hyvät uutiset: kohdun seinämä oli lääkärin sanoin, aivan mahtavan näköinen ja vasemmalta löytyi 20mm folli. Eli ovis luulis tulevan piekoin. Lääkäri myös näytti vihreää valoa mun idealle että seuraavat PAS:t tehtäisiin gonal pistoksilla ja irrotuspiikillä, koska letrojen sivuvaikutukset - tää on esim taysissa ilmeisesti käytössä enemmänkin, hussilla sit mielummin vaan suoraan lääkkeellisenä, koska pistohoidoilla aikaan saatu ovis saattaa vaatia enemmän säätöä ja käyntejä (joita ne tietenkin haluaa mahdollisemman vähän
). Mulle taas todnäk täysin lääkkeellinen kierto aiheuttais letrojakin enemmän oireita.
Sit niihin noh.. negatiivisiin.. sielä oli taas se yksi kätilö joka on niiiin väärässä paikassa töissä. Sattunut sama kahteen inssiin ja nyt. Jos vielä nään niin saatan jo oikeesti sanoa päin naamaa, että kiitos kun saat mut tuntemaan itseni liukuhihna siitos lehmäksi. Yritti tavallaan usuttaa mua ulos ovesta ennen kuin aloin kyseleen mitään, lyttäs mun irrotuspiikki kysymyksen koska pakkasessa eri ikäisiä alkioita (lääkäri ei sitten ottanut itse kantaa), ja ihan oikeesti ihan validiin kysymykseen totes: kato kuule sieltä omapolulta.. ihan kuin en olis jo yrittänyt etsiä kyseiseen kysymykseen sieltä vastausta
sit koska se lääkäri joutui konsultoimaan kolleegaa kun kysyin letrojen vaihdosta niin hän oikeesti huokaili, pyöritteli silmiä ja tuijotteli kelloa.. en ihan tiiä kumpi oli se onglema, se että lääkäri joutui kysyyn jeesiä vai että minä kyselin. Lähtökohtaisestihan ei ole mun ongelma että he olis 20min ajasta jäljessä, mä olin kyllä hyvissä ajoin paikalla.. plus kuin hirveetä jos oot alotteleva lääkäri ja joudut tommosen lohikäärmeen kanssa työpariksi. Ja siis itsekin oon hoitoalalla töissä, et kyllä resurssipula vituttaa ja joskus on huonoja päiviä, mut toi oli ala arvoista, ja ei tosiaan ollut eka kerta kun käyttäytyy ala arvoisesti
No nyt toivotaan pikaista ovis plussaa niin homma etenis