Jaksan täältä kans ihmetellä tätä ammattilaisten stressi puhetta, kun ihan tutkitusti sen ei pitäisi vaikuttaa - toki siis saattaa yksittäisiin kiertoihin vaikuttaa esim ovulaation aika voi siirtyä hiukan (yleensä kyllä siis ennemmin jonkun sellaisen stressin takia, kuin flunssa, joku kehoon liittyvä isompi häikkä jne.) Toisaalta tällein keskenmenoja läpikäyneenä vituttaa myös se "keskenmenon jälkeen tärppää helpommin" höpötys - onko sillä oikeesti mitään tieteellistä perustetta? Mulla ei ole yksikään tärpännyt nopeasti edeltävän jälkeen. Sanoisin että tulee vaan isompi mielipaha, kun ei ns onnistu tulemaan raskaaksi vaikka pitäisi olla "paremmat mahikset"..
Nurpulle ja Ompulle nyt sormet ristissä ja tsemppaukset, lisäksi isot sympatiat alkaneista kierroista Maakku ja Tonni! Toivotaan että Pikkupikkusen labra arvot lähtisivät paranemaan, itselläkin kilppari välillä ollut turhan yliaktiivinen, mutta ei ole kuitenkaan hoitoa vaatinut vaan on aina sit välillä kontrolleissa ollut jo parempi. Tsemppaukset myös Mamiksx4 ja ketä kaikki mun piti vielä muistaa manita, Monni, Kuuttituutti ja Juliet? Nyt varmaan tuli mainittua kaikki tästä ketjusta
Pahoittelut muuten että pidin taas pienen tauon ja monet vastaili mun viestiin - ootte mahtavia
mulla tosiaan PAS:t letrokiertoon koska oma kierto on niin vaihteleva ja ei joka kierrossa edes ovuloi. Hiukan heittää kyllä letroillakin oviksen ajankohta..
Ja täällä olis pitänyt olla tänään PAS kontrolli ultra.. ja siis helvetti mitä tunteiden vuoristorataa, kun ne soittaa tilkasta, että pääsenkö aikaisemmin paikalle - en pääse koska matkaan menee yli tunti ja lapsi kipeenä ja odotan lapsen vaaria vahdiksi. Sit joku kaksi säätämispuhelua myöhemmin he sitten perui koko kierron koska ei saatu mitään aikaan sopimaan (mulla oli siis tasan yksi aika mikä mulle ei sovi toisen lääkärin takia ja siihen vaan olis ollut vapaata).. no itkin sitten tottakai vessassa lapselta piilosta naama punaisena.. koska siis letrojen sivuoireet ja siitä sitten triggeröitynyt migreeniputki ja noh you know - tää vitun touhu on rankkaa... ja sit siitä menee reilu 30 min ja ne soittaa sieltä että pääsenko keskiviikkona. No totta helvetissä pääsen!
Joten ehkä tää sitten onnistuukin? Toki en siis yhtään tiiä miten tässä käy jos ovis plussa osuu huomiselle (tänään jo kp13), että sit ei ehkä siirrä 2 päiväisiä? En yhtään tiiä.. mut joo.. onhan se tosiaan kiva että ehkä tästä PASista tulee jotain, mut ihan pakko kyllä sanoa että välillä tuskastuttaa tää HUS:n resurssipula.. muutenkin ollut tässä ivf:stä asti mieliala niin matalalla koko lapsettomuus homma rintamalla ja muutenkin, että tiukkaa tekee tällänen