Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, mulla on usein oviksen hetkellä alaselkä ja alamaha kipeänä, samana päivänä alkaa myös tissit kipeytyä mikä on mulle varmin merkki siitä, että ovis on ohi. Eli oiskohan sullakin siellä juuri ovis ollut? :)

Kiivimami, ihana kuulla että siellä voidaan hyvin radista huolimatta :) onnea poikalupauksesta!

Hehe hyvät oli miehen synttärit :D Peuhattiin kahteen otteeseenkin :D

Larissa kp 7/29-33, yk 14
 
Larissa: Nii se voi olla mut nännit ei o ennen kipeytynytkään :D
Onneks me kans ollaa tääl hyödynnetty vaik se Ovis ehkä meni jo ;)


Hihi, kuulostaa hyvältä! :p

Haikaranyytti
Kp 14
YK 27
 
Mä en oo taas känyllä päässy tänne pariin päivään :eek: pöh, luin kyllä kaikkien kuulumiset <3

Ihana oli kuulla Kiivistä <3 onnea poika lupauksesta ja todella hienoa että kaikki sujuu hyvin :)

Pahoittelut niille joilla uusi kierto alkoi :sad001

Tsemppiä kierron erivaiheisiin ja mä täällä odottelen kuvia teidän plussista ! :)

Halaukset myös kaikille joilla mieli maassa :hug013

Mä koitan nyt päästä ton tabletin kanssa kiinni teidän juttuihin, joten pahoitteluni kun nyt en tämän henkilökohtaisempiin vastauksiin pysty :oops:

Täällä oltiin eilen aikuispoppoolla särkkiksessä, oli hurjan hauskaa :) huomenna lähdetään tytsyjen kanssa mummolaan !
Tikuttelin ovista kp 16 saakka eikä plussaa, mutta tänään tein olojen perusteella viimeisen testin ja tulos näytti tältä !
Muoks. Kp18 tänään :grin
Eilen ja tänään sitten hoidettu tallettelut :wink saas nähdä miten näin myöhäinen ovis vaikuttaakaan kiertoon.

Mukavaa sunnuntaita ihanaiset !! :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    374.4 KB · Katsottu: 120
Muokattu viimeksi:
Mariska, kiva kun palasit taas pienen tauon jälkeen ja onnea ovisplussasta :) hauskaa mummolareissua teille! :)
Mikäs kp siulla nyt on menossa?

Meillä toinen auto hajosi pari viikkoa sitten (ei käynyt kunnolla ja pätki), mut nyt taas toimii onneksi! Ilmeisesti syy ollut bensassa jolla tankattu, koska suodattimet oli niin täynnä möhnää. Enää ei tankata kyseisellä asemalla ja hienosti toimii :)
Kyllä voi ihminen tulla pienestä onnelliseksi kun enää ei tartte omalle kylälle linnottautua :)
 
Mariska, kiva kun olet taas täällä :) ehkä sun ovis myöhästyi km takia? Mulle toi olisi viime kiertojen mukaan ihan normaali aina ovuloida :D vaikuttaa sulla varmaan kiertoon niin, että kierto on normaalia pidempi.

Nennaa, hyvä että auto on taas kunnossa! Mulla oli myös auto viikon rempassa keväällä ja teki kyllä tiukkaa :D bussilla työmatkat kesti yli 2h per päivä :/
 
Larissa, hyi kuinka pitkä aika meni dösällä! :(
Mie nyt oon "onneksi" työttömänä, ni eipä niin suuresti harmittanut vaikka kyllähän tuo sateessa mopoilu ja fillarointi vähän ärsyttikin :D
 
miullakin mariska oli ovis kp18 tienoilla keskenmenon jälkeen ja kierto veny, tosin oon aika varma että minulla ei alkuun kaikki tullut ulos ja noin viikon vuodon jälkeen tyhjeni lopullisesti ja oviksen tienoilla sit laskeskelin uudestaan kp:t. ja nyt toinen kierto km:n jälkeen oli myös pidempi 32pv, en sitten tiedä oliko vehniksellä syytä asiaan:confused005 nyt tähän kiertoon otin myös tuon geleen käyttöön, saa nähdä miten tässä käy..
 
Kyfi, mullakin vehnis on ehkä syynä kiertojen pitenemiseen, mutta mua se ei haittaa. Nimittäin juuri luteaalivaihe on pidempi ja sehän on vaan hyvä :) Nyt mulla on toki loppukiertoon apuna myös luget. Oviksen ajankohtaan vehnis tuskin voi vaikuttaa, sillä sehän auttaa kohdun limakalvoon eikä niinkään munasolujen kypsymiseen.
 
Huomenna on kp 1 ja ens kierrossa sit pitäis ne terolutit ottaa avuks :( pyhpah. Eli tissikipu on mulla vaan uus pms-oire.

Yritän palata ens viikolla kunnolla lueskelee näitä viestejä :)

Meritähti dpo 12
 
Meritähti, joko siellä alkoi vuoto? Pahoittelut :sad001 Mistä syystä sulle määrättiin terot, jos saa udella? Toivottavasti toimivat!
 
Pyyhkiessä tuli jo haaleeta vuotoa ja selkää jomottaa eli kyl se huomenna taas alkaa uus kierto :(

Mulla on ollu niin epäsäännöllinen ja liian pitkä kierto et yritetään tasata nyt 28päivään :)
Nyt pari viimestä kiertoa ja tämä tainnu olla 34 päivää jos en väärin muista... Eli vähä turhan pitkä on :/ mut lutisvaihe vissii olis iha ookoo.

Mutta nyt saunaan ja otanpa saunasiiderin kaveriks :) vesikin on niin mukavan raikasta et pakko pulahtaa viel ennen kaupunkiin paluuta!
 
Meritähti tiedätkö missä vaiheessa kiertoa sulla on ovis? Jos ovis on myöhemmin kuin kp 14 ja luteaalivaihe on ok,niin mun mielestä on outoa lähteä kiertoa lyhentämään teroilla :eek: 34 pv ei edes ole vielä pitkä kierto. Oletko siis saanut ohjeeksi syödä niitä kp 15-24 vai miten? Ovis saattaa silloin jäädä kokonaan tulematta, jos aloitat ne ennen ovista. Ja vaikka yksi kierto olisikin terojen avulla lyhempi (jos syöt teroja noilla päivillä) niin ei ne yleensä ovista seuraavassa kierrossa kuitenkaan aikaista ja näin lyhennä kiertoa.

Rentouduhan saunassa! Meillä on myös sauna lämpenemässä :)
 
Larissa, mä tiedän niin mitä tarkoitat. Mutta kerro ihmeessä miten meni kiipeily? :smiley-bounce012

Muurahainen, toivottavasti saat nukuttua paremmin tänä yönä.

Kyfi, mulla ei geleet muuttaneet oviksen paikkaa. Normaalisti tullut o-plussa kp12-16, nyt tuli kp15 eli jopa normaalin myöhäisemmässä päässä. Tämä siis mun ainoa geleekierto.

Haikaranyytti, jos on tosiaan eka kerta tollanen oire, niin ehkä sulla viimein ovis tapahtui! :)

Kiivimami, sinä positiivisuuspläjäys! :grin Ihana kuulla sustakin onnea poikalupauksesta. :wav

Mariska, hyvä että ovis tuli kuitenkin. :) Toivotaan että lutis pysyy normaalin pituisena.

nennaa, tosi hyvä että auto toimii taas. Mua jänskättää, auton vuosihuolto huomenna, toivottavasti ei tule ylläreitä.

Meritähti, pahoittelut. :sad001 Toivottavasti teroista on apua sulle.

On. Kp jotain, dpo7. Ei sitten minkäänlaisia oloja. Huomenna klinikan lääkäri soittaa meille, saa nähdä joudunko tappelemaan lääkkeistä.
 
Beisla, hyvin meni ja hauskaa oli kaikilla! Ja kyllä nyt tuntuu kropassa :grin Ihan yllätyin itsekin omista voimista ja kiipeilyn onnistumisesta. Vielä paremmin olisi mennyt, jos raaja ei olisi näin pätkät :grin Mistä lääkkeistä saattaisit joutua tappelemaan?
 
Meritähti, voi pyh ja pah saapuvalle tädille. :( mutta mukavaa, että kiertoa lyhennetään. Itteä kans ärsyttää nää pitkät kierrot.

Beisla, tsemppiä huomiseen puheluun. :)

Täällä alkaa olo jo hieman olla parempi, edelleenkin pää tukossa, mut kuume laskee, tänään oon pystynyt jo päivällä olemaan sängystäkin poissa. Ensi yönä saatan saada jopa nukuttuakin. Jee!
Jännä ajatella miten sitä vielä muutama kierto sitten oli niin innoissaan testaamassa dpo9, nyt ei vois enää vähempää kiinnostaa koko testaaminen, ilmeisesti olen pettynyt jo liian monta kertaa. En ole edes testejä ostanut valmiiksi. Paitsi taitaa mulla jossain olla yksi digi, jonka ostin silloin viime vuonna... Mut sen käytän vasta kun voin olla varma että plussa tulee tai sitten just ennen parasta ennen päiväystä. :)

Muurahainen dpo 9, yk 19
 
Larissalle pikavastaus,
Nyt muutamassa viime kierrossa oon saanu tikutettua ovisplussan joskus kp 20 paikkeilla. Nyttenki tässä kierrossa kävin siel gynel ja se sano et ovis on lähellä -> menin kotiin tein testin ja plussa tuli. Et aika myöhään taitaa nyt olla ovis. Nyt saatiin hyödynnettyä vaan dpo -3 ja -2.
En tiiä mit tekisin niitte terojen kaa; ohje oli just se kp 15-24.
 
Beisla: niin mut ääh mä oon ni "kade" ku te laitatte ni kauniita ovis tikku kuvia ja mä saan vaan tämmösiä :(
Voi ku mä saisin kans joskus oviksel tikkuu!!!
ImageUploadedByVau Foorumi1438540914.598343.jpg


Mut katsellaan mitä tää kierto tuo tullessaan ois viel 2 kuuria syömättä terolutia sit ultra ja sit alkaa Femar...
Seuraava terokuuri alkaa tiistaina.


Haikaranyytti kp 14
YK 27
 
Halleluja ja hellät tunteet! Soijaa pukkaa ja naama helottaa. Kuumat aallot alkaa nähtävästi pukata aina iltaisin ja kestävät mukavasti koko yön.

Voisinkohan tästä päätellä, että Clomit vaikuttavat ruhossani ainakin jollain tavalla, kun ainakin sivuvaikutuksia tuntuu tulevan? Toki seurantaultrassahan sen sitten oikeesti näkee.

Huh. Nyt unille. Mukavaa alkavaa viikkoa koko jengille tänne :)
 
Takaisin
Top