Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anteeks mun oli pakko nauraa sun tolle hauskalle vertaukselle tsemppiä ja onnea huomiseen inssiin ja toivotaan positiivista tulosta❤@Nurppu täällä kannustan teidän pientä että hieno yritys, jaksa vain jatkaa!
@Maakku Hali sinne! Eri ole montaa päivää kun itsekin olin ihan alamaissa...
Täällä aamulla digi hymyili ja nyt illalla vielä lisää kera vahvempien viivojen. Huomenna aamulla yksityiselle inssiin. Ihan hurjasti en toivo nyt, vähän on sellainen olo että noh katsotaan, mutta saattaahan se mahkuja nostaa... Yritetään nyt kaikkemme tässä jonossa.
Ihan erikoista muuten nykyään tämä että tekee mieli mutta ei saa käyttää varastoja. Sanoin miehelle tuossa että on se perinteinen keino kuitenkin hauskempi kuin inssi...
Että joo-o, huomenna tämä hieho taas siemennetään (anteeksi kielikuva, olen maatilan tyttö...)
Toivottavasti kilpparilääkitys korjaa muita arvoja! Jos yhtään lohduttaa, Tyroksiini vaikuttaa aika nopeasti. Mutta voi kurja tilanne! Hali!Ihanaa @Nurppu ja tsemppiä kaikille muillekin omii tilanteisiin!
Mun verikokeiden tulokset tuli. Kaikki on vähän sekaisin. Ilmeisesti mulla on kilpparin liikatoimintaa, ferritiini liian korkea joka kertaa jostain tulehdustilasta kehossa, sokerit jotenki sekaisin ja sen lisäksi verenpainekin on liian korkee. Voi perse sanon minä. Ärsyttää kaikki tämmöset takaiskut. Vaikka kai noi kaikki oireet voi selittyy tolla kilpparilla et toivottavasti se saadaa pian kuntoon.
Lohduttaa se! En tiiä mitää kilppari jutuista ku ei oo enne ollu ongelmaa siinä. Kiitos Tsemppiä sulleki huomiseen.Toivottavasti kilpparilääkitys korjaa muita arvoja! Jos yhtään lohduttaa, Tyroksiini vaikuttaa aika nopeasti. Mutta voi kurja tilanne! Hali!
Lohduttaa se! En tiiä mitää kilppari jutuista ku ei oo enne ollu ongelmaa siinä. Kiitos Tsemppiä sulleki huomiseen.
En oo yhtää ees huomannu mitää. Tuli ihan yllätyksenä tää. Tai nyt ku rupesin oikee miettii ni oon syksyn aikana laihtunu, mut oon yrittäny sitä muutenki, kun se on aina ensimmäinen asia mihin lääkärit kiinnittää huomioo. Ja sit varmaa kuukauden ajan sydän on hakannu hulluna illalla ku käyn nukkumaan. Oon kiinnittäny siihen huomioo, mut en oo huolestunu. Ehkä ois pitäny
Okei kiitti sulleki. En tiiä tästä mitää mut eiköhän se lääkäri kohta soittele, niin katotaa miten edetäänVoi ei, onpas nyt harmillinen tilanne Kilpparin liikatoiminta onkin aivan eri asia kuin vajaatoiminta, ei Thyroxinia tähän vaivaan. Toivottavasti syyt ja apu löyytyy, että tuut kuntoon
Ja kiitos kaikille myötätunnosta. Ei olla puhuttu miehen kanssakaan että tässä taas ollaan. Makasin vaan sen sylissä illan kyyneliä pidätellen ja toinen yhtä hiljaa silitteli vaan, ei taida silläkään olla sanoja.. Pitäisi puhua, puhumattomuus ei tee hyvää parisuhteelle..
Voi oon tosi pahoillani tulee ihan mieleen se kun meillä alkoi lähestyä kahen vuoden virstanpylväs, se oli yks mun elämän vaikeimmista ajoista. Muistelen että istuttiin kaksistaan iltaa ja siinä tuli sit se puheeksi. Ja mies totesi että jos me halutaan yhteinen lapsi tai lapsia niin eikö meidän kuitenkin kannattaisi kokeilla kaikki kortit läpi ja mennä hoitoihin. Mä sanoin, että oot oikeessa, mutta en pysty soittamaan minnekkään ja sanomaan ääneen että on tällänen vaiva ilman että itken hysteerisesti. En ymmärrä miten kukaan pystyy. Mies totesi että hän soittaa sit. Ja niin soittikin en voi muuta sanoa kuin että ette oo yksinVoi ei, onpas nyt harmillinen tilanne Kilpparin liikatoiminta onkin aivan eri asia kuin vajaatoiminta, ei Thyroxinia tähän vaivaan. Toivottavasti syyt ja apu löyytyy, että tuut kuntoon
Ja kiitos kaikille myötätunnosta. Ei olla puhuttu miehen kanssakaan että tässä taas ollaan. Makasin vaan sen sylissä illan kyyneliä pidätellen ja toinen yhtä hiljaa silitteli vaan, ei taida silläkään olla sanoja.. Pitäisi puhua, puhumattomuus ei tee hyvää parisuhteelle..
@Maakku Kiitos, rauhallista moodia kesti vuorokauden... Nyt olen alkanut pelkäämään että mitään munasolua ei ollutkaan, kun ultrassa ennen inssiä ei oikein saatu täyttä varmuutta asiasta. Vissiin sopivan aikaa sitten ovuloineen munasarjojan tulkinta on hankalaa, jollei ole aiempia ultrauksia joihin verrata.
Ei auta kuin yrittää päästä seesteiseen tilaan takaisin, mutta sitä ei helpottanut yhtään kun tänään pihamaallamme oleva rakennus joutui joidenkin randomtyyppien ilkivallan kohteeksi... Onneksi vahingot saadaan kevään tullen kohtuullisen helposti maalaamalla korjattua, mutta silti tulee sellainen turvaton olo moisesta.
Miten sinä Maakku jakselet?