Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Vinkki kaikille, joiden tarkoituksena on ottaa yksityisellä verikokeita: Puhdissa on Black week -tarjous koodilla BLACK. Itse hyödynsin tämän vähän tuurilla. Siinähän on sitten vuosi aikaa käydä siinä kokeessa oston jälkeen.

Oon tavallaan pitänyt foorumi hiljaispitoa.. oon mä kai muutaman kommentin pistänyt sinne tänne, ja regoinut viesteihin.. mutta jotenkin tuntuu ettei oo jaksanut oikeen ajatuksella lukea.. oon huomannut myös että en enää niin kirjoittele tonne keskenmenon kokeneiden puolella.. jotenkin alkanut tuntua oudolle, kun siellä porukka vaihtuu ja tilanteet muuttuu ja sit itse sielä semmosena pyhäinjäänöksenä roikkuu mukana ja ilmoittelee harvakseltaan itsestään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: toisaalta sit nyt ivf ketju aktivoitunut, ja itsellä jo ivf hommat takana niin se on vähän ehkä harmi - sielä sirkat siritti kun itsellä oli tilanne päällä, vaikka ihanaa että monet mun viesteihin sielä vastailikin.. ehkä tää ketju on sit se mun tän hetken kotipaikka sitten.. ainakin mielenkiinnolla seurailen kaikkien vaiheita..

Omia kuulumisia vielä: Mulla PAS kierron letrot napsittu ja jotenkin synkistellyt sitäkin, että kuinkahan monta kiertoa näitäkin pitäisi jaksaa.. nyt kun oli tän letro setin ja edeltävän välissä niin pitkä väli, että huomasi jotenkin sen eron kaikessa vs kun niitä veti sen ööm olikohan se kahdeksan kiertoa melkeen putkeen -- samat sivuoireet kuin aikaisemminkin, mutta otin ne nyt paljon raskaammin.. mut ehkä se tästä.. PAS kierron rinnalla onneksi ihan hirveesti kouluhommaa ja joulukuun alussa meille muuttaakin koiranpentu :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: - meneepähän sit sen PAS:n piinailut pentukuplassa..

@siska ikävää että letrot aiheuttaa sivuoireita 😞 mä en paljoa PASeista tiedä, mutta eikö joskus mennä luonnolliseen kiertoon myös? Olisikohan se sellanen mistä voisitte sopia jos näitä kirtoja nyt tulisi monta? Toivottavasti toki ei tulisi! ❤️

Oon tavallaan pitänyt foorumi hiljaispitoa.. oon mä kai muutaman kommentin pistänyt sinne tänne, ja regoinut viesteihin.. mutta jotenkin tuntuu ettei oo jaksanut oikeen ajatuksella lukea.. oon huomannut myös että en enää niin kirjoittele tonne keskenmenon kokeneiden puolella.. jotenkin alkanut tuntua oudolle, kun siellä porukka vaihtuu ja tilanteet muuttuu ja sit itse sielä semmosena pyhäinjäänöksenä roikkuu mukana ja ilmoittelee harvakseltaan itsestään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: toisaalta sit nyt ivf ketju aktivoitunut, ja itsellä jo ivf hommat takana niin se on vähän ehkä harmi - sielä sirkat siritti kun itsellä oli tilanne päällä, vaikka ihanaa että monet mun viesteihin sielä vastailikin.. ehkä tää ketju on sit se mun tän hetken kotipaikka sitten.. ainakin mielenkiinnolla seurailen kaikkien vaiheita..

Omia kuulumisia vielä: Mulla PAS kierron letrot napsittu ja jotenkin synkistellyt sitäkin, että kuinkahan monta kiertoa näitäkin pitäisi jaksaa.. nyt kun oli tän letro setin ja edeltävän välissä niin pitkä väli, että huomasi jotenkin sen eron kaikessa vs kun niitä veti sen ööm olikohan se kahdeksan kiertoa melkeen putkeen -- samat sivuoireet kuin aikaisemminkin, mutta otin ne nyt paljon raskaammin.. mut ehkä se tästä.. PAS kierron rinnalla onneksi ihan hirveesti kouluhommaa ja joulukuun alussa meille muuttaakin koiranpentu :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: - meneepähän sit sen PAS:n piinailut pentukuplassa..
Olet ollut mielessä! ❤️ Vähän samankaltainen tilanne täällä.

Tsemppiä hormonien kanssa! ❤️ Itsekin huomaan että letrot vetää pinnaa tiukalle. Meinasin jo olla syömättä, mutta en uskaltanut jättää väliin kun aiotaan yksityiselle inssiin. Tällä viikolla luultavasti.

Sinäkö siis tikutat oviksen ja siitä määräytyy siirtopäivä vai miten se meneekään?

Meillä on ensi viikolla ivf-infoaika ja hoitosopimuksen allekirjoitus. Olen kirjoittanut monta kysymystä muistiin mitä pitää kysyä siinä, asioita jotka eivät ole tulleet täällä ilmi kenenkään toimesta. Esim pitääkö munia kasvatellessa käyttää ehkäisyä, jos sattuvat vaikka karkaamaan vahingossa.

Ihanaa, pentu! ❤️🐶

@siska Tsemppiä! ❤️ Ihanaa kun on tiedossa pentuarkea, auttaa varmasti piinavaiheessa! Millainen sun oma kierto on (ilman letroja), onko epäsäännöllinen vai onko toiminut kuitenkin? Mulle tehtiin just pari viikkoa sitten PAS luonnonkiertoon ja siitä sain elämäni ensimmäisen plussan jonka toivottavasti saan vielä syliinkin asti kesällä 🥰 en tiedä oonko siitä tässä ketjussa edes maininnut, pää on ollu niin sekaisin ja enimmäkseen tuolla bbt:ssä höpöttänyt 😆

Tsemppiä PASiin ja toivotaan tietysti, ettei letroille tule enää tarvetta! Halusin kuitenkin vinkata, että letroille on vaihtoehtoja, mulle tarjottiin vaihtoehdoksi tamoksifeenia, kun letrosoleista tuli hankalia sivuoireita. Toimivat samoin kuin letrot, mutta ilman mitään sivuoireita 😊

Noni täs tän päivän kollaasia 😄 mut kyl vaan näkyy haukansilmillä vielä tänäänki joku hailakka haamu eli ei viel oo kaikki poistunu. Ja tuol välissä on tuo dpo3 kun oli tosi laimee pissa mut olin jo menos nukkuu ku muistin testata ni ei mahtanu enää mitää 😄 se vähän hämäilee! Mut sellasthan tää kotitestailu on et pissan laimeudella on iso vaikutus ja tuossa näkyy ihan hyvin se sit! Ku seuraavana päivänä muka vähän tummempi viiva vaikka tosiasiassa hCG vähentyny elimistös 😅

PXL_20221122_153232545~2.jpg

Noni täs tän päivän kollaasia 😄 mut kyl vaan näkyy haukansilmillä vielä tänäänki joku hailakka haamu eli ei viel oo kaikki poistunu. Ja tuol välissä on tuo dpo3 kun oli tosi laimee pissa mut olin jo menos nukkuu ku muistin testata ni ei mahtanu enää mitää 😄 se vähän hämäilee! Mut sellasthan tää kotitestailu on et pissan laimeudella on iso vaikutus ja tuossa näkyy ihan hyvin se sit! Ku seuraavana päivänä muka vähän tummempi viiva vaikka tosiasiassa hCG vähentyny elimistös 😅

View attachment 117236
Hyvä kuva! Nyt toivotaan et alkaa kääntyy plussaksi uuestaa. Onko mitää oloja kumpaankaan suuntaa?

@Pikkupikkupikkunen juu sellast puukottelua on ollu kohdun tienoilla jo pari päivää. Jo dpo 5 oli aivastaessa sellanen älytön puukotus. Ei mul näit yleensä oo ja oli sillon vkm kierrossa kans. Mut eikai ny noin aikasin vois mitenkää alkaa oireet, eli pakosti jotai punktio/lugeoireita!

@Pikkupikkupikkunen juu sellast puukottelua on ollu kohdun tienoilla jo pari päivää. Jo dpo 5 oli aivastaessa sellanen älytön puukotus. Ei mul näit yleensä oo ja oli sillon vkm kierrossa kans. Mut eikai ny noin aikasin vois mitenkää alkaa oireet, eli pakosti jotai punktio/lugeoireita!
Nonii totta. Lääkkeet sekottaa kyl oireita. Eikä niihi muutenkaan voi kauheesti luottaa. 🙈 Miulla on kahdessa ekassa raskaudessa ollu tota paineen tunnetta enne plussaa. Koko aja tuntunu siltä et pitäis päästä kakkaamaa. Nyt jos on jotai ummetusoiretta nii heti aattelen et oon varmasti raskaana 🤣

Nonii totta. Lääkkeet sekottaa kyl oireita. Eikä niihi muutenkaan voi kauheesti luottaa. 🙈 Miulla on kahdessa ekassa raskaudessa ollu tota paineen tunnetta enne plussaa. Koko aja tuntunu siltä et pitäis päästä kakkaamaa. Nyt jos on jotai ummetusoiretta nii heti aattelen et oon varmasti raskaana 🤣
Millai sulla tuntu se paine ja missä? Mulla enempi jalkovälis se paineentunne ja ehkä just tollee lievästi kakattaa olo, mut kovanpuoleinen ollu eilisestä lähtien.

@Nurppu lupaavan kuuloista👌 ja uskosin et huomen olis blanco, kun aika olemattomasti enää näkyy. Toivottavasti alkaa uudellee tulee viivaa😍

Millai sulla tuntu se paine ja missä? Mulla enempi jalkovälis se paineentunne ja ehkä just tollee lievästi kakattaa olo, mut kovanpuoleinen ollu eilisestä lähtien.

@Nurppu lupaavan kuuloista👌 ja uskosin et huomen olis blanco, kun aika olemattomasti enää näkyy. Toivottavasti alkaa uudellee tulee viivaa😍
Mulla se kyllä tuntu mahassa ja siis lähinnä just siltä et maha on jotenki kovana. Koko aja ois tehny mieli yrittää kakata. 🤣 Se alko joskus dpo 12 ja kesti noin viikon molemmilla kerroilla. Muita oireita ei ollu alussa.

Äärimmäisen jännät paikat, @Nurppu! Et uskokaan miten mielenkiinnolla seuraan, kun kohta itselläkin toivottavasti sama edessä.

Perässä siis tullaan samoissa merkeissä vaikka olenkin hiljaiseloa viettänyt, kun viikkokausiin ei oikeastaan tapahtunu mitään mainittavaa sen jälkeen kun Procren oli pistetty, ja muutenkin tuntunut kaikkea muuta tekemistä olevan. Nyt sitten viikonloppuna alkoi Synarelan sumuttelu kun Procrenin vaikutus loppui, ja tänään oli ensimmäinen Gonal-F-pistos! Maanantaina ultraan katsomaan, tapahtuuko mitään.

Mulla se kyllä tuntu mahassa ja siis lähinnä just siltä et maha on jotenki kovana. Koko aja ois tehny mieli yrittää kakata. 🤣 Se alko joskus dpo 12 ja kesti noin viikon molemmilla kerroilla. Muita oireita ei ollu alussa.
Jaa no ei tää mun paineentunne sit varmaa ookkaa mitää lupaavaa🙈 kumma kun kaikki kolotukset ja tuntemukset kans aina lisääntyy iltaa kohden.

Kaikille peukkuja tilanteisiinne! Käyn lueskelemassa juttuja vaikka en ole jaksanut juuri kommentoida. Täällä kuitenkin roikutaan vielä ja taas uuteen kiertoon lähdettiin. Enää tämä yksi kierto tämän vuoden puolella ja katselin jo seksin ajoituspäivät ja mahdolliset seuraavat menkat, jotka just sopivasti ennen joulua. Eli mies saa joko PMS-hirviön tai jos lotto osuu kohdalle niin plussatestin. Tällä yrityshistorialla on aika kyllä pessimistinen olo..

Mä nyt raportoin perään että musta tuntuu että se viime torstaina kyytiin tullut kakspäivänen kaveri on ehkä jaksanu tsempata ittensä vähän pidemmällekkin ja taitaa yrittää kiinnittyä. Ovitrellestä on nimittäin tänään jo 11 päivää (ohje sanoo että vääriä positiivisia voi tulla viel 10 päivän päästä), tänään dpo 9, ja testissä näkyy vielki jotain 👀 sit vaan jännitetään että rikkooko tää nyt sen heinäkuussa kyydissä olleen tekemän kyydissäoloennätyksen vai putooko kyydistä aiemmin...!

PXL_20221124_170251308~2.jpg

Takaisin