Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olet ollut mielessä! Vähän samankaltainen tilanne täällä.Oon tavallaan pitänyt foorumi hiljaispitoa.. oon mä kai muutaman kommentin pistänyt sinne tänne, ja regoinut viesteihin.. mutta jotenkin tuntuu ettei oo jaksanut oikeen ajatuksella lukea.. oon huomannut myös että en enää niin kirjoittele tonne keskenmenon kokeneiden puolella.. jotenkin alkanut tuntua oudolle, kun siellä porukka vaihtuu ja tilanteet muuttuu ja sit itse sielä semmosena pyhäinjäänöksenä roikkuu mukana ja ilmoittelee harvakseltaan itsestään toisaalta sit nyt ivf ketju aktivoitunut, ja itsellä jo ivf hommat takana niin se on vähän ehkä harmi - sielä sirkat siritti kun itsellä oli tilanne päällä, vaikka ihanaa että monet mun viesteihin sielä vastailikin.. ehkä tää ketju on sit se mun tän hetken kotipaikka sitten.. ainakin mielenkiinnolla seurailen kaikkien vaiheita..
Omia kuulumisia vielä: Mulla PAS kierron letrot napsittu ja jotenkin synkistellyt sitäkin, että kuinkahan monta kiertoa näitäkin pitäisi jaksaa.. nyt kun oli tän letro setin ja edeltävän välissä niin pitkä väli, että huomasi jotenkin sen eron kaikessa vs kun niitä veti sen ööm olikohan se kahdeksan kiertoa melkeen putkeen -- samat sivuoireet kuin aikaisemminkin, mutta otin ne nyt paljon raskaammin.. mut ehkä se tästä.. PAS kierron rinnalla onneksi ihan hirveesti kouluhommaa ja joulukuun alussa meille muuttaakin koiranpentu - meneepähän sit sen PAS:n piinailut pentukuplassa..
Tsemppiä PASiin ja toivotaan tietysti, ettei letroille tule enää tarvetta! Halusin kuitenkin vinkata, että letroille on vaihtoehtoja, mulle tarjottiin vaihtoehdoksi tamoksifeenia, kun letrosoleista tuli hankalia sivuoireita. Toimivat samoin kuin letrot, mutta ilman mitään sivuoireitaOon tavallaan pitänyt foorumi hiljaispitoa.. oon mä kai muutaman kommentin pistänyt sinne tänne, ja regoinut viesteihin.. mutta jotenkin tuntuu ettei oo jaksanut oikeen ajatuksella lukea.. oon huomannut myös että en enää niin kirjoittele tonne keskenmenon kokeneiden puolella.. jotenkin alkanut tuntua oudolle, kun siellä porukka vaihtuu ja tilanteet muuttuu ja sit itse sielä semmosena pyhäinjäänöksenä roikkuu mukana ja ilmoittelee harvakseltaan itsestään toisaalta sit nyt ivf ketju aktivoitunut, ja itsellä jo ivf hommat takana niin se on vähän ehkä harmi - sielä sirkat siritti kun itsellä oli tilanne päällä, vaikka ihanaa että monet mun viesteihin sielä vastailikin.. ehkä tää ketju on sit se mun tän hetken kotipaikka sitten.. ainakin mielenkiinnolla seurailen kaikkien vaiheita..
Omia kuulumisia vielä: Mulla PAS kierron letrot napsittu ja jotenkin synkistellyt sitäkin, että kuinkahan monta kiertoa näitäkin pitäisi jaksaa.. nyt kun oli tän letro setin ja edeltävän välissä niin pitkä väli, että huomasi jotenkin sen eron kaikessa vs kun niitä veti sen ööm olikohan se kahdeksan kiertoa melkeen putkeen -- samat sivuoireet kuin aikaisemminkin, mutta otin ne nyt paljon raskaammin.. mut ehkä se tästä.. PAS kierron rinnalla onneksi ihan hirveesti kouluhommaa ja joulukuun alussa meille muuttaakin koiranpentu - meneepähän sit sen PAS:n piinailut pentukuplassa..
Hyvä kuva! Nyt toivotaan et alkaa kääntyy plussaksi uuestaa. Onko mitää oloja kumpaankaan suuntaa?Noni täs tän päivän kollaasia mut kyl vaan näkyy haukansilmillä vielä tänäänki joku hailakka haamu eli ei viel oo kaikki poistunu. Ja tuol välissä on tuo dpo3 kun oli tosi laimee pissa mut olin jo menos nukkuu ku muistin testata ni ei mahtanu enää mitää se vähän hämäilee! Mut sellasthan tää kotitestailu on et pissan laimeudella on iso vaikutus ja tuossa näkyy ihan hyvin se sit! Ku seuraavana päivänä muka vähän tummempi viiva vaikka tosiasiassa hCG vähentyny elimistös
View attachment 117236
Nonii totta. Lääkkeet sekottaa kyl oireita. Eikä niihi muutenkaan voi kauheesti luottaa. Miulla on kahdessa ekassa raskaudessa ollu tota paineen tunnetta enne plussaa. Koko aja tuntunu siltä et pitäis päästä kakkaamaa. Nyt jos on jotai ummetusoiretta nii heti aattelen et oon varmasti raskaana@Pikkupikkupikkunen juu sellast puukottelua on ollu kohdun tienoilla jo pari päivää. Jo dpo 5 oli aivastaessa sellanen älytön puukotus. Ei mul näit yleensä oo ja oli sillon vkm kierrossa kans. Mut eikai ny noin aikasin vois mitenkää alkaa oireet, eli pakosti jotai punktio/lugeoireita!
Millai sulla tuntu se paine ja missä? Mulla enempi jalkovälis se paineentunne ja ehkä just tollee lievästi kakattaa olo, mut kovanpuoleinen ollu eilisestä lähtien.Nonii totta. Lääkkeet sekottaa kyl oireita. Eikä niihi muutenkaan voi kauheesti luottaa. Miulla on kahdessa ekassa raskaudessa ollu tota paineen tunnetta enne plussaa. Koko aja tuntunu siltä et pitäis päästä kakkaamaa. Nyt jos on jotai ummetusoiretta nii heti aattelen et oon varmasti raskaana
Mulla se kyllä tuntu mahassa ja siis lähinnä just siltä et maha on jotenki kovana. Koko aja ois tehny mieli yrittää kakata. Se alko joskus dpo 12 ja kesti noin viikon molemmilla kerroilla. Muita oireita ei ollu alussa.Millai sulla tuntu se paine ja missä? Mulla enempi jalkovälis se paineentunne ja ehkä just tollee lievästi kakattaa olo, mut kovanpuoleinen ollu eilisestä lähtien.
@Nurppu lupaavan kuuloista ja uskosin et huomen olis blanco, kun aika olemattomasti enää näkyy. Toivottavasti alkaa uudellee tulee viivaa
Jaa no ei tää mun paineentunne sit varmaa ookkaa mitää lupaavaa kumma kun kaikki kolotukset ja tuntemukset kans aina lisääntyy iltaa kohden.Mulla se kyllä tuntu mahassa ja siis lähinnä just siltä et maha on jotenki kovana. Koko aja ois tehny mieli yrittää kakata. Se alko joskus dpo 12 ja kesti noin viikon molemmilla kerroilla. Muita oireita ei ollu alussa.
Voihan se olla! Toivotaan tosi kovasti et onJaa no ei tää mun paineentunne sit varmaa ookkaa mitää lupaavaa kumma kun kaikki kolotukset ja tuntemukset kans aina lisääntyy iltaa kohden.