Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä nyt kp1. Kiitos kaikille myötätunnosta ja vastauksista. Olen nyt yrittänyt keksiä muuta ajateltavaa, mm. istutin 50 tulppaanin sipulia. Tuntuu, että tarvitsen taukoa foorumista saadakseni ajatukset paremmin irti. Onko se tauko päiviä, viikkoja vai kuukausia, en tiedä.

Te olette kultaa. ❤️ Voimia kaikille omiin tilanteisiin! ❤️

Täällä nyt kp1. Kiitos kaikille myötätunnosta ja vastauksista. Olen nyt yrittänyt keksiä muuta ajateltavaa, mm. istutin 50 tulppaanin sipulia. Tuntuu, että tarvitsen taukoa foorumista saadakseni ajatukset paremmin irti. Onko se tauko päiviä, viikkoja vai kuukausia, en tiedä.

Te olette kultaa. ❤️ Voimia kaikille omiin tilanteisiin! ❤️
Tauko tekee varmasti hyvää, voimia Omppu ❤️

Joo, samaa mieltä @Onnenomena että ajatusten irroittaminen ei oikein onnistu jos täällä pyörii aktiivisesti! Eli ota taukoa jos siltä tuntuu ja palaile kun siltä taas tuntuu! ❤️

Täällä on tänään triggeripäivä ja tiistaina punktio! Perjantaina seurantaultrassa näkyi yhteensä 7 kpl 14-18mm follia sekä määrittämätön määrä pienempiä jotka kuulemma saattaa ehtiä kyytiin tai sit ei. Jos tulee tuoresiirrettävää niin ilmeisesti se olis sit perjantaina :) siitä ei kyl viel ollu puhetta, sen päättelin HUSin ennakkomateriaaleista. Saalis on vähän alakanttiin siitä mitä toivoin antraalifollikkelien ja AMH:n pohjalta, mut oon tosi ilonen silti että noinkin monta oli alustavasti :) katsotaan miten tässä käy! Vähän jo pyörittelin mielessä sitäkin, että ehkä vois pyytää sit ensi kierrokselle pitkää kaavaa!

Mietin kans että jos sitä pääsisi tuoresiirtoon niin millaisella taktiikalla sitä lähtisi liikkeelle 🤔 kun ymmärrettävästi toivo on korkeammalla kuin kertaakaan tähän mennessä ja pudotus yhtä paha. Pitäiskö olla testaamatta ja katsoa miten käy? Vai pitäiskö testata joka päivä että näkee miten triggeri hitaasti katoaa, ja että tuleeko jotain tilalle? 🤔 Periaatteessa tuntuis kans kivalle tietää sekin, jos tuliskin plussa mutta se ei tummuis normaalisti. Sit ei testipäivän plussa aiheuttais turhaa innostusta jos tietäis että tummumisvauhti on liian hidas.

Tsemppiä kovasti punktioon ja toivotaan hyvää saalista! Mulla kun oli tiedossa jo valmiiksi että kaikki menee suoriltaan pakkaseen niin en päässyt ees pohtiin tota irrotuspiikin pois testaamista. Mä alan ehkä nyt niin usean varhaisen km jälkeen taipua enemmän siihen et ei testailisi liian aikaisin, riskit kun hoitoalkuisissa on kuitenkin normaalia korkeemmat. En myöskään lähtis vetää liikaa oireista johtopäätöksiä koska mulla viimeksi luget aiheutti raskausoireiden lisääntymisen, vaikka sit hcg olikin jo laskussa - joten jos jotain oireita tulis niin pitäisin lugejen piikkiin ja koittaisin pitää pään kylmänä. Mut nää on tosi hankalia valintoja 😬

Täällä dpo 12, testasin herkällä testillä jo pari päivää sitten ihan puhtaan negan, eikä mulla ole kyllä mitään fiiliksiäkään siitä että olis voinut tärpätä. Eilen iski ihan hirveet PMS fiilikset niskaan kuin nappia painamalla päälle. Ei ookkaan hetkeen ollut näin keljut fiilikset. Se on jännä miten välillä toi pms vaivaa ja välillä ei. Nyt toivon vaan että menkat kurvaisi sieltä niin pääsisi ilmottautumaan PAS:n, johon itseasiassa suhtaudun vähän välinpitämättömästi tällä hetkellä. Pientä kisaväsymystä vissiin... 🤨 tää välikierto on tuntunut vaan jatkuva ja jatkuvan, vaikka ihan maltilliset noin 40 päivää kuitenkin "vaan" tiedossa..

Tänään tuli tosiaan kyytiin yks kakspäivänen möllykkä! Toivotaan hänelle pitkää ja onnekasta jatkoa 🥰 sinne jäi kolme vielä seurantaan, sunnuntaina kuulemma kurkataan ovatko blastoiksi jaksaneet. Kaks oli kuukahtanut heti alkuun ja olivat jääneet yksisoluisiksi.

@Pikkupikkupikkunen joo nyt ainakin hetkellisesti oon raskaana!! 🙈 Päätin että nyt kun on ihan eka alkionsiirto ja viel tuoresiirto niin vedän överiks, testailen joka päivä ja katon kun ovitrelle pikkuhiljaa hiipuu ja sit että tuleeko sen tilalle jotain vai jääkö valkoseks! Ainakaan ei pääse sit kovin korkeelta putoomaan 😅 katotaan sit että jos pakkaseen asti pääsis joku, niin ehkä sen kanssa voi sit halutessaan kokeilla eri taktiikkaa jos siltä tuntuu. :)

@Pikkupikkupikkunen joo nyt ainakin hetkellisesti oon raskaana!! 🙈 Päätin että nyt kun on ihan eka alkionsiirto ja viel tuoresiirto niin vedän överiks, testailen joka päivä ja katon kun ovitrelle pikkuhiljaa hiipuu ja sit että tuleeko sen tilalle jotain vai jääkö valkoseks! Ainakaan ei pääse sit kovin korkeelta putoomaan 😅 katotaan sit että jos pakkaseen asti pääsis joku, niin ehkä sen kanssa voi sit halutessaan kokeilla eri taktiikkaa jos siltä tuntuu. :)
Kuulostaa hyvältä. 🤩 Toivotaan et pakkaseenki selvii palleroita.

Onnea @Nurppu ja möllykkä, toivottavasti hän on THE möllykkä :folded: :Two-hearts:

Mä olen lähinnä taustaillut ja masistellut, taas vaihteeksi.... Viikon Irlannin reissu oli oikein kiva tosin! Tässä vielä kiskon viimeistä G&T:tä ennen lentokentälle lähtöä. Seuraavat kaksi viikkoa onkin sitten taas mies kotona :Smiling Face With Smiling Eyes: Ensi viikolla Tanskaan, Ranskan kautta!

Viljelyn tulos: yksi sankari oli jaksanut rakentaa itsensä blastokystiksi ja pääsi pakkaseen odottelemaan! 🥰 Meni paremmin kuin uskalsin tuolla kuudella munasolulla toivoa, että saatiin tuoresiirto sekä päälle vielä yks pakkaseen! ❤️

@Kuuttituutti oli eilen vielä ainakin ovitrellen jäljiltä tihrustettavissa viiva! Tänään on dpo7 eli parin päivän päästä aletaan olee totuuden hetkissä 😄 vointi on hyvä, välillä vielä nippailua kohdun seudulla mut se varmaan liittyy punktioon tai lugesteroniin!

Takaisin