Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen: Kiitos :) mä en tiiä onko kuumetta ku ei mittari toimi, mutta on veto ni pois et ei jaksais kyllä töihin lähtee! Ja kurkku sika kipee! :(
 
Aamupala ei maistu, äsken olisi tullut ulos jos jotain olisi jo syönyt... Mä niin vihaan sairastamista...

Kukas testailee seuraavaksi? :)
 
Katjusha, tosi hyvä kuulla että lääkärikin uskoo teidän mahdollisuuksiin! Onpa noita rajoja kyllä paljon mitkä estää kela-korvaukset.

Minni, sanos muuta, mä vaan toivon että joskus pääsen itekin sinne. Voimia piinailuun.

Haikaranyytti, toivottavasti teroista olis apua tällä kertaa. Ja paranemista flunssasta.

lumihiutale, pahoittelut. :sad001 Sais kyllä täti tulla jos ei plussa ole tulossa, turhauttavaa joutua odottelemaan. Hauskaa mökkeilyä, toivottavasti se saa ajatukset muualle.

PikkuMinski, oot kyllä tehnyt hurjan työn kuntosi kanssa! Vaikka painoa on tullutkin takaisin, pääasia on kohonnut kunto ja siitä saa kyllä olla ylpeä.

Larissa, viettäkää tosi hauska päivä, toivottavasti pidätte kiipeilystä. Vaikka pituudesta ja voimasta voi olla hyötyä kiipeilyssä, oikeastaan se on ongelmanratkaisua: pitää keksiä itselle sopiva tapa päästä seuraavalle otteelle.

nennaa, hassua että sullakin on tullut yhtäkkiä rinnat araksi. Mulla on muuttunut arkuus yrityksen alun jälkeen, vaikka ei plussaa ole tullutkaan. Toivottaavasti kuitenkiin enteilis hyvää.

Rosann, tän kierron inssi meni jo yli viikko sitten, nyt on dpo6. :grin Lääkärin soitto liittyy jatkosuunnitelmiin.

Nessu, voi kumpa clomit auttais sulla!

muurahainen höh, kesäflunssa on kyllä inhottava. Pikaista paranemista.

On. Eipä mitään oireita, tosin ehkä tässä vaiheessa ei pitäis ollakaan. Ens viikolla suunnitteilla kiipeilyreissu Kustaviin (ainakin jos mun auto selviää kunnialla vuosihuollosta) niin se saa varmasti ajatukset muualle piinailusta. dpo6, viikon päästä tiistaille odotan menkkoja. En aio testata ennen sitä, koska nega saa mut aina niin masentuneeksi.
 
Haikaranyytille ja Murkulle pikaisia paranemisia!❤

Paitsi ett oonko nyt ihan väärässä jos muistelisin Murkulla olevan sellanen vaihe kierrosta ett voisipa tuo "flunssa" enteillä jotakin?? Iiiiks! :D
Mielettömän kokonen plussapuhuri ainki sinne+++++!

Beisla, juu en omalle kohdalle enää tällä toisella kerralla odottele mitään muuta ku tätiä tulevaksi, ei tää arkuus viimekierrossakaan mitään antanu :)
Toivottavasti täti ei sinne eksyisi ensviikolla, eikä piiiiitkään aikaan sen jälkeenkään :)

Nenna kp25/28-33(37), dpo~11, yk en ees muista enää :D
 
Pakko avautua teille, kun täällä oli just muutama päivä sitten puhetta kateudesta ja muista lapsettomuuden aikaansaamista fiiliksistä.

No, miehelle tupsahti toissapäivänä viesti yhdeltä sen vanhalta tutulta, jonka kanssa ollu vähän harvemmin tekemisissä, mut kuitenkin pitkään tunteneet yms. Tää kaveri laittoi siis kutsun varpajaisiinsa.

Mikä tässä "huvitti", oli se, että tiedettiin molemmat, että tuo kaveri on ehkä vuoden tai puolitoista seurustellut, ja tosiaan nyt heille sitten jo putkahti vauva. Emme tosin tienneet, että siellä oltiinkin jo raskaana. Aivan ihana asia toki, ja tuore isä olikin kuulemma ollut innoissaan. Tottakai.

Mäkin olin aidosti onnellinen heidän puolestaan, mutta en samalla voinut olla miettimättä, miten epäreilu maailma on. Jotkut haaveilee ja kirjaimellisesti kaikin keinoin yrittää vuosikausia saada lasta, toiset tapaa toisensa ja siinä samassa niillä onkin jo se ipana. Miten helppoa ja yksinkertaista.

Ja silti samalla uskomattoman vaikeaa. En taas meinaa millään päästä yli omasta huonouden tunteesta. Tuntuu, että oon jotenkin itse paska ja epäonnistunut tai tehnyt jotain väärin, kun en ole vieläkään raskautunut.

Aargh. On tää yhtä vuoristorataa toiveikkuudesta ja pettymyksistä kaikkeen mahdolliseen. Hetkittäin inhoan itseäni sen takia, mitä pitkä yrittäminen on tehnyt omalla asenteelle ja suhtautumiselle asioihin.

Ulospäin on toki helppo näytellä iloista, mutta itsekseen sitä vatvoo pimeydessä.
 
Nenna, sie meet mun kaa samassa kierron vaiheessa ;) oliko jo puhetta et millon testailet? :)

Oon vähän pihalla ku täällä saaressa on niin huono netti niin en pysy mukana jutuissa :/ ens viikolla sit taas enemmän ku palataan kotiin! :)

Meritähti dpo 11
Ps. Tissit on aikas kipeet :o joko kroppa alkaa työntää mulle uusia pms oireita tai sit tää on samaa ku viimeks ku tissit kipeyty -> raskaana.
Mut pääsenpä testailee lisää aikasintaan tiistaina kotona ;) ellei täti kurvaa nyt paikalle!
 
Rosann, mulle tuli vehniksestä alkuun finnejä, mutta ei tuu enää kun on ollut useamman kuukauden käytössä. Seesteinen olo kuulostaa hyvältä! Ja työt tekee kyllä hyvää ja pitää mielen kurissa..

Murkku, oisko sulla kiinnittymiseen liittyvä "flunssa" :wink

Beisla, kiitos vinkeistä! Viimeksi olen ala-asteella kiipeillyt :grin Lyhyt oon ja ei ole voimiakaan hurjasti, mutta eihän se ole pääasia. Kunhan päästään kokeilemaan murun synttäreiden kunniaksi! :) Tsemppiä piinailuun! Mua kans ketuttaa nega-testien tekeminen, mieluummin jättäisi testaamatta :shifty: Mutta, kun on luget niin on pakko testata ennen kuin ne jättää pois.

Meritähti, toivotaan että tissikipu olis sulle hyvä merkki ja plussaisit! :wink Mulla on tissit kipeät joka kierron lopussa ja se alkaa heti oviksesta.

Nessu, I feel you... Näitä tarinoita riittää ihan liiaksi. Mm. mun eksä, joka alkoi seurustelemaan uuden kanssa 2 vk meidän erosta, kuukauden päästä olivat kihloissa ja alle vuoden sisään naimisissa sekä lapsi maailmassa. Että näin... En ollut kylläkään kateellinen, lähinnä kauhistelin sitä nopeaa toimintaa (naisen puolelta), sillä mies on narsisti ja pettäjä. Ei tiedä hyvää perhe-elämälle ja pienelle lapselle :sad001 Onneksi itse älysin lähteä ajoissa! Mutta kyllä jaksaa ihmetyttää, että miten kellään voi tärpätä noin nopeasti tai vahingossa pillereiden läpi, kun joillakin se tuntuu olevan NIIIIN vaikeaa?!


Tein murulle synttärikakun mansikoilla ja kinuskikermalla :)


kakku2015.jpg

Larissa kp 6/29-33, yk 14
 
Meritähti, kivaa kun on joku jonka kanssa mennään samaa tahtia loppu piinapäivät! :)
En ajatellu testata, ei oo ikinä ollu välttämätöntä. Täti välillä ajoissa ja välillä vähän myöhemmin mut joka kerta on tullut :D
Toivottavasti sie pääset tiistaina testailemaan plussan! :)
 
Hei hei hei tytöt, eipä innostuta siellä nyt. :) ei kai kiinnittäminen nyt voi kuumetta nostaa 38 asteeseen? Eiköhän tää oo vaan jotain kesäflunssaa...

Larissa, ihana kakku!
 
Starling: ainakin Gonal-F:stä ja Pregnylistä sai kelan korvauksen. Ei siis ainakaan niitä pistettäviä sisällä tuo "muutos".

Noista kustannuksista... Muistelen että meillä mennyt nyt tähän mennessä noin 1000e tähän hoitoon. Sis. Yksityisellä hoidon alkuun kuuluvat testailut, käyntimaksut, sperma-analyysin ym., lääkkeet (tabletit ja injektiot), nyt julkisella inssi ja polimaksut. Eka inssikierto lääkkeet maksoivat 105e noin plus ultrakäynti että inssikäynti (noiden hintaa en vielä tiedä, luulen alle 100e). Seuraavassa kierrossa jossa inssi lääkkeet noin 155e, kun annosta vähän nostetaan. Ja kyllä noi hinnat tuntuu koville kun opiskelija vielä olen.

Larissan kakku näyttää tosi hyvältä! Nam!
Onko tuossa marenkia vai näyttääkö vaan kännyä näytöllä?

Kp 19, dpo 4, yk noin 26.
 
Nessu: tiedän niin ton tunteen mutta usko pois kaikki tunteet pitää elää ulos! <3
Itsekkin säikähdin parhaanystäväni kohdalla miten oon kauhee akka ku edes kehtaan olla katkera mutta ei niille tunteille voi mtn!

Meillä hyödynnetään täällä kovasti päiviä jos ovat edes oikeat mutta kp 10 kipua, kp 12 märkä ku mikä kp 13 valkkaria ( tahmeaa ) ;)

Mä en pääse tästä tunteesta eroo et nyt nyt on mei kierto ku uus koti ja kaikki :p ottakaa mut sit kii jos tipahdetaan kahdenkymmenen kahdeksannen kerran !!

Haikaranyytti
Kp 13
 
Larissa: toivotaan :p nyt taas jomottaa alamahaa mut tikku on tosi haalea :( tosin en mä o ennekää niitä tikkuun saanu :D
Oi vitsi ihanaa et siel on ollu kiva päivä :p
 
jospa olis meritähden vuoro plussata :) täällä kp9/28-32 mietiskelin tuossa että ketkä oli tuota geleetä käyttäny ni oliko ovis aikastunu? ja jos oli ni minkä verran?
 
Kyfi, mulla ei ainakaan ovis aikaistunut geleejen kanssa.

Meritähden oireet kuulostaa hyvälle.

Täällä edelleen kipeänä ollaan. Yleensä en särkylääkkeitä tykkää syödä, mut eilenkin oli pakko kaksi kertaa ottaa, en ois muuten saanu nukuttua yhtään. Muutenkin viime yö meni vähän vielä huonosti heräilin pahimmillaan vartin välein. :(

Muurahainen dpo 9, yk19
 
Liisu: Tais toi yks ylimääräinen huone minkä ohi aina kävelen saada miut uskoo et saadaan siihen se nyytti ;)
Nyt tuntuu va et luotan liikaa siihen että tulee plussa ja sit tiputan KORKEALTA :( ( ku meinaan ihe unohtaa miten huonot tsäänsit meil on tällä hetkellä raskautua...

Oireita viellä jos tä kuiteki on se kierto : kp 14 tänää tai oikeestaa eilen jo alko eli miulla ei o ekaa kertaa rinnat yhtää kipeet va nännit ne on ihan kosketus arat :o ja vasemmalta alaselän kohalta juilii...

Onks kukaa miukaa samoilla kp:lla ?

Haikaranyytti kp 14
YK 27
 
Muokattu viimeksi:
:sign19:sign17:sign19:sign17 Moi kaikki! Kuulin että ootte täällä.. Harmistuin aika lailla kun ette olleetkaan plussanneet, mutta toisaalta VIELÄ EI OLE LIIAN MYÖHÄISTÄ! Tätä vuottahan on jäljellä vaikka millä mitalla ja kokemuksesta sen sanon: se plussa tu_lee jokaiselle :) oon usein miettinyt miten teillä menee, täällä on monta tuttua nimimerkkiä..

Jos joku haluaa tietää miten täällä on raskaus sujunut niin ihan kivasti lukuun ottamatta raskausdiabetesta johon sain tuomion n. kuukausi sitten. Poikaa odotan ja miehen kanssa menee kivasti. Valmistuin tosiaan sieltä koulusta ammattiin toukokuun lopulla ja sen jälkeen ollut vaan kotosalla. Joka päivä yllätyn tästä raskaudesta, ei ole mikään itsestäänselvä asia todellakaan vieläkään vaikka ns. selvillä vesillä olen jo. Aika on kulunut saakelin äkkiä ja maha on jo aika kookas, vauva liikkuu paljon.

Toivon maailman ärhäkintä pysyvää plussaa teille jokaiselle! Jokainen kullan arvoinen ihminen/pariskunta täällä on sen onnen ansainnut :wav:wav:wav:wav:wav:sign17:sign19:sign17:sign19 :Heartbigred:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female:female
 
Takaisin
Top