Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt on pakko jakaa, koska olen niin ylpeä itestäni!

Ja on urheiltu myös makuuhuoneessa PÄIVITTÄIN ;) :O
 

Liitteet

  • 1438350218936.jpg
    1438350218936.jpg
    86 KB · Katsottu: 136
PikkuMinski, tosi upeeta :o ite en ikinä pystyis tommoseen :"D oon muutenki kyl liian laiska..

Lumihiutale, pahoittelut negasta :( on kyllä täti tosissaan eksyny :/ onko sulla aiemmin ollu pitkiä kiertoja vai säännöllinen 29pv?

Meritähti dpo10
 
Murkku ja Meritähti on kyllä ollut yleensä ihan säännöllinen,mutta 2krt aiemmin on kierto venynyt.. Johtuu ilmeisesti ovuloimattomuudesta kun verikokeissa kp21 progesteroni oli alle 1 tässä kierrossa :/
 
Kuka vaan pystyy! Mä olin vielä 2 vuotta sitten kaikkien sohvaperunoiden äiti; Rasituastmanen mopsi :D... Hyvä etten vessaanki menny autolla :D

Pudotin 30kg pojan jälkeen, mutta nyt tän yrityksen aikana on tullu takasin vuodessa 10kg... No mutta mä olen onnellinen!

Lumihiutale kurja tilanne :( olin ihan varma, et sä alotat aallon ❤

ON kp13 ja ovis tuntemuksia...

-PikkuMinski kp13/30 yk23-
 
Muokattu viimeksi:
mh, hyvältä kuulostaa, jos olette osanneet mennä rennolla asenteella :)

meritähti, pahoittelut negasta :sad001 Mutta eihän kaikilla testissä näy vielä mitään ennen kuin menkat on myöhässä :wink Tuo dpo 10 on aikalailla aikaisin mitä voi näkyä, jos on "normaaliin" aikaan eli dpo 7 ollut kiinnittyminen. Miten pitkä sulla on yleensä luteaalivaihe?

Kiitos nessu infosta, taidan kuitenkin jättää sun blogipostauksen lukematta ennen operaatiota :grin Ja joo, ei nyt suoraan sanoen ole kovin optimistinen olo vaikka se aukkari onkin tulossa. Mutta ihan kiva tietää, että se SAATTAA parantaa mahiksia. Harmi, ettei teillä ollut apua :sad001

Maggie, aamun ekasta pissasta ei ainakaan kannata o-testiä tehdä, sillä lutenisoiva hormoni hajoaa osittain, kun se on pitkän ajan (yön yli) rakossa. Aamun tokasta pissasta saattaa siis saada paremmat viivat kuin ekasta. Monethan tekee o-testin sekä aamulla että illalla. Mulle teki tiukkaa niiden tekeminen, kun suositellaan että pissiä pitäisi pidättää 4 tuntia. Ei pysty :grin Nykyään en enää o-testejä käytä kun oireet ja lämpökäyrä kertoo milloin ovis on ja oli.

Minni, älä sinäkin kiduta ittees lukemalla niitä odottajien juttuja!

Katjusha, hyvältä kuulostaa! Oot aina niin ihanan positiivinen :)

Pahoittelut negasta lumihiutale :sad001

Haikaranyytti, voi olla että sulla joko oli ovis tai se ainakin yritti tulla? Aika aikaista kyllä tuo kp 10!

Pikkuminski, wauuuuu! Hienoa! Ja onhan teillä ollu niken tossut makuuhuoneen puolellakin jalassa ja hikinauhat päässä tehostamassa suoritusta? :grin:grin:grin


Hyvää viikonloppua kaikki te ihanat ja upeat naiset!

Mullakin on vapaa viikonloppu pitkästä aikaa!!! Täällä leivon kakkua, sillä huomenna on miehen 30-v. synttärit :joyful: Aamiaisen ja lahjat meinasin kantaa sänkyyn (ehkä jotain muuta ennen sitä... :wink:wink:wink). Myöhemmin ohjelmassa seinäkiipeilyä ja porukalla ulos syömään. Ensi viikolla enää se 4 pv töitä ja koittaa LOMA!

Ps. Onkohan mun ovis kerrankin tulossa "normaaliin" aikaan eikä vasta kp 18. Vasta kp 5 menossa ja äsken bongasin kunnon limat! Yleensä ne alkaa mulla viikko ennen ovista. Ehkä luget antoi mun kropalle opetuksen että miten kuuluu toimia :grin

Larissa kp 5/29-33, yk 14
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, ihan fiksu päätös :) Itekin jätin ennen aukkaria muiden kokemukset lukematta - mikä oli ihan hyvä juttu, ettei tullut ennakkokuvitelmia, kun muutenkin jo jännitti.

Hyvin se menee ja on onneks aika sukkelasti ohi :) Ja hei, mitä sitä ei tämän asian eteen tekis!
 
Lumihiutale, pahoittelut negasta :( toivottavasti täti löytäis pian sinne ni pääsisitte uuteen kiertoon! Tsemppiä!

Meritähti, pahoittelut negasta :( en tosin ihan sen varaan vielä laskisi, koskan onhan tuo dpo10 aika aikasin.. Ehkäpä se vielä ehtisi plussaksi muuttua? :) tsemppiä sinnekin!

Beisla, ultrasivat silloin viime viikon tiistaina ja ultraajan mukaan näytti ihan siistiltä ja munarakkuloita oli toisella puolella vähän enemmän, mut ei kuitenkaan vielä niin paljoa ett vois sanoa monirakkulaisuudeks :)
Labrojen tulokset pääsen toivottavasti kuulemaan parin viikon sisään :)
Toivottavasti siulla menee pian päivät testaukseen :)

Larissa, sie kyl oot niin ansainnu lomasi!
Hauskaa huomista juhlintaa teille, nauttikaahan kiipeilystä täysin rinnoin :)
Ja jees jos siun ovis tuliski ajoissa! :)

On; tissit on niiiin pirun kipeet jo toista päivää! :( ehdin jo syyttämään geleitä, mut sit muistin ett myös viimekierrossa oli rinnat _todella_ arat, niinku nytkin :D vihdoin voin sanoa (valitettavasti) ymmärtäväni heitä jotka sanovat ett rinnat on kipeet ennen menkkoja, täähän on aivan kamalaa! :D

Nenna kp24/28-33(37) tod.näk. jää tuohon 28-30 kun ovis ilmoitti niin alussa tulostaan :)
 
Pahoittelut lumihiutale negasta. Olipa sulla pitkä kierto. Toivottavasti tasaantuu.

Nessu: onko sulla clomeista oireita? Mulla oli tosi epämiellyttävää polttelua muniksissa, mutta pakko kai se on ensi kiertoon taas clomit ottaa kun ne kyllä siirtää ovista myöhemmäksi.

Larissa: kyllä mulla on toiveikas olo kun pääset aukkariin, niin eiköhän se siitä…

Beisla: tsemppiä sinne otestauksiin ja oliko teillä inssi jo sovittu?

Katjusha : olet kyllä äärimmäisen sinnikäs ja vahva nainen. En voi uskoa että olet vielä tulossa mummoikään… Toivotaan että homma etenee nyt nopeesti kun kroppakin on palautunut keskenmenosta.

Haikaranyytti: joko kasvukipuja tai oviskipuja. Isommat kipuilut loppuu ovispäivän jälkeen. Toivotaan että menkat tulee nyt vähän myöhemmin kuin viimeksi tai sitten ei ollenkaan ...( ennemmin niin!)

Mulla on ihanan seesteinen olo. Työtkin alkoi sopivasti niin ei tarvii koko ajan näitä juttuja miettiä.

Joku puhui muuten että vehniksestä on saanu finnejä. Ihmettelin kans et mikä mua vaivaa kun finnejä pukkas viime kierrossa mutta selityshän löytyi täältä foorumilta… Tässä kierrossa en oo vehnistä syöny eikä näy finnejäkään

Rosann dpo 1 tai 2
 
Larissa: Onhan se joo aika aikasta mutta eipä se viime kuun kiertokaan hirveen pitkä ollu ... 24 päivää :D
Nii siis joka kuukaus se yrittää "puoliks" tulla... On toi jännä termi kyllä mutta ovuloin mutta se on tosi pientä mitä tapahtuu...

Rosann: ai mitä kasvukipuja? :o
Nii toivotaa, mä en tiedä mut joteki mulla on va tunne että tä on meidän kierto viimein! vaikka ei siihe o paljoo mahollisuuksia ja muutto tehny mut ihan sekasi varmaa ku on yks ylimääräinen huonekki pientä varte! Tuntuu va joteki ekaa kertaa kaikki ni selkeältä :D no kohta sitä tipahdetaan sit ihan kunnolla...


Meillä on nyt lasten nurkkauskin tehty olohuoneeseen ja meillä ei ole edes lapsia :( ei vitsi mitä kaikkee ihanaa saisin sisustaa jos meillä olisi lapsi!!!!
No onpaha sisaruksille leluja ja paikka leikkiä :)

Haikaranyytti
Kp12
YK 27
Kohta menee kympit taas YK:ssa rikki :(
 
Muokattu viimeksi:
Rosann, hassua kun täällä on melkein kaikilla samat tökötit käytössä :D Mäkin oon alkanut latkia vehnistä. Vielä ei siitä oo onneks mitään näppyilyä tullut, kun on muutenkin siihen taipuvainen iho, vaikka nyt ns. parempi kausi siinä suhteessa.

Clomeja mä olen nappaillut vasta tasan yhden tabun, joten saapi nähä, millaisia tuntemuksia niistä tulee. Voi kun ne tois toivotun lopputuloksen eli raskauden!

Mahtaako täällä pörrätä ketään, jolla olis Clomit autelleet tällaisen ihmeen alkuun?
 
Nessu: Toivottavasti saat clomeista avun :) onko sulla seuranta ultraa niiden kanssa?
Itse söin 5kk niitä ( ilman seurantaa ku ei järjestetty ei kuulema tarvitse ) toisil on kyllä järkätty. Meille aiheutti takapakkia nyt mukavasti eli ei vielläkää päästä hoitaa itse ongelmaa vaan kysta tuli ja sitä yritetään saada pois. Joten itse en niihin ennee koskaan koske!
Toivottavasti sie tosiaa saat niistä avun ja lopputulos on mikä ihanin eli raskaus <3
 
Kiitos tsempeistä ja tsemppiä teille kaikille ja piinailijoille nopeita päivien kulkuja ja koko foorumin väelle plussatuulta <3! Taustailen nyt hetken aikaa. Nyt yritän vähän rentoutua mökillä. Äsken ihana lenkki koiran kanssa sateen jälkeisessä metsässä ja siihen päälle sauna ja breezeri <3
 
Haikaranyytti, johan on, kun ei sulla seurattu! Niissähän on vaikka mitä riskejä, joiden takia tärkeä seurata ultralla ja verikokein.

Mulla ultrataan ennen ovista, jotta nähdään kehittyvien follien määrä ja samalla selviää, onko annostus sopiva. Oviksen jälkeen otetaan verikokeet, joilla varmistetaan, että ovis todella tapahtuu. Jos ei, sitten voidaan ilmeisesti taas sitä avittaa jollain toisella lääkkeellä.

Tuo kystahomma kuulostaa sulla kyllä tosi ikävältä. Millä sitä nyt sit yritetään saada pois? Ja siis haittaako se jotenkin? Oon ymmärtäny, että ainakin jotkin kystat ovat harmittomia ja häippäävät usein itsestään.

Kaiken kaikkiaan tylsää, jos on tullut takapakkia lääkärin piittaamattomuuden (?) vuoksi. :(
 
Lumihiutale, rentouttavaa mökkeilyä :)

Pikkuminskin juoksu-urakointia piti kehumani, todella upeaa! Vitsi jos itekin joskus viitsisin lähteä jonnekin ilman autoa, taino enhän mie nyt sentään koiraa lenkitä autolla mutta muuten aina kuljen autolla :D toinen auto hajosi viime viikolla ja jouduin sitten tällä viikolla fillaroimaan kylälle n. 8km ja olin "kuolla" ekassa ylämäessä 300m kotipihasta :D kyllä hävettää ku on niin huono kunto! :( mut ehkä iteki skarppaan ku luen sun urakointia, antaa itelleki voimaa ja uskoa itteesä enemmin :)
Oot ihan huippu!

Jokainen tässä ketjussa on kyllä aivan huippu nainen, kiitos kaikille kun ootte niin positiivisia ja tsemppaavia! Ihan uskomaton valiojoukko tänne on kyllä valikoitunut❤
Suuret plussapuhurit nyt jokaiseen suuntaan teille++++++++!
 
Hei clomien syöjät, muistakaa syödä foolihappoa kanssa ainakin niissä kierroissa missä clomeja otatte. Näin luki mun tk-täti, että suositellaan niitä syötäväksi samalla kun clomeja syö. :)

Pikainen omanapa: tulin kipeäksi, tuntuu että kuume nousee, kurkku kipeänä, ihan hönttiolo. :(
Päivällä torkahdin päikkäreille ja nyt ei meinaa millää saada unta...

Muurahainen dpo 8, yk 19
 
Nessu: Terolutilla yrittävät saada pois ja harmiton kysta oli ja pikkuhiljaa lähtee mut voi estää ovulaatiota tapahtumasta ku on ns. Tiellä siellä... Mutta ei mulla ilman kystaakaa se ovulaatio oikee tuu mut ois varmaa jo muissa hoidoissa jos ei sitä tartteis tässä pois saada... Kai ne terolut sit nopeuttaa sitä lähtemistä kerra niitä määräsivät. Mut silti kaikesta huolimatta on joteki oudon vahva tunne tästä kierrosta :D

Muurahainen: mulla kans kuumeinen olo, kurkku kipeä ja just semmonen olo et tulee vuosisadan flunssa :(
Paranemisia sinne!
 
Haikaranyytti, täälläkin tuntuu siltä, kurkku ihan hiton kipeä... :( kuumeinen olo, mutta ei oo kuumetta... Paranemisia sinne kans!
 
Takaisin
Top