Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Indi, vielä kerran onnea ja tämä on kyllä niitä uskomattomia ihmeitä, kun kaikki todennäköisyydet on vastaan ja silti tärppää! Se on niin lohdullista, että kaikki ei ole niiden prosenttien varassa! Uskon Suuremman käden ohjaavan näitä asioita kuitenkin.

Plussasi antaa toivoa minullekin, että vielä meilläkin tavalla tai toisella, vaikka ei tässä kierrossa ehkä, mutta kenties seuraavassa jo...

Indi, vielä kerran onnea ja tämä on kyllä niitä uskomattomia ihmeitä, kun kaikki todennäköisyydet on vastaan ja silti tärppää! Se on niin lohdullista, että kaikki ei ole niiden prosenttien varassa! Uskon Suuremman käden ohjaavan näitä asioita kuitenkin.

Plussasi antaa toivoa minullekin, että vielä meilläkin tavalla tai toisella, vaikka ei tässä kierrossa ehkä, mutta kenties seuraavassa jo...

Ihana kuulla, että viestini luo myös toivoa ❤ Oon samaa mieltä. Just tänään pohdin, että kyllä näihin raskauksiin liittyy aina jotain maagista.. Itsellä on sellanen tunne, että tarvitaan myös tuuria ja onnea matkaan, vaikka tilastot sanoisivat mitä.

Niin kovasti toivon teille plussaa 💚 Teilläkin pitkä yritystaival ollut. Vaikka tunnetaankin vain täällä foorumilla, niin sinusta välittyy aina niin lämmin ja hyvä fiilis, jolle ei voi kuin toivoa pelkkää hyvää 🤗🧡 Kuten täällä sitä toivoo ihan kaikille 💕

Onnea indille tähänkin ketjuun! Ja ainakin hus:lla oli oikeutettu lapsettomuushoitojen kautta varhaisultraan myös sellaisessa tapauksessa, kun luomu tärppi, mut taustalla toistuvia keskenmenoja ja tutkittu keskenemenojen syytä. Kannattaa niihin vedota ja tohon että ollut yksi kohdun ulkopuolinen. Meillä vaan ehti mennä sit kesken ennen kuin olisin varaillut sinne aikaa.

@Indi hei eikä miten ihanaa!😍 ja mikä ajotus. Toivotaan nyt et todella tarrais tiukasti kyytiin ja pysyis loppuun asti matkassa❤ ymmärrän täysin ristiriitaiset ajatukset ja pelot useamman menetyksen jälkeen. Itselläkin olis plussan tullesaa todella epävarma olo vaikka "vain" yksi km ja kemiallinen taustalla. Mun puolesta voit täälläkin kirjotella ja purkaa tuntemuksia jos koet ettet viel uskalla toukokuisiin mennä juttelee.

Täällä kp 8. Ensimmäisiä ovislimoja bongattu. Tottakai. Ei vahingossakaan voi tulla myöhäistä ovista. Ukon lentokoneen pyörät koskettaa Helsinki-Vantaata torstaina noin kello 23.00. Että nyt sitten jännitetään ehtiikö kotio ajoissa, jotta olisi taas jotain piinailtavaa :Face Without Mouth:

Jos näette torstai-iltana Kehän varressa pysähtyneenä hytkyvän Chevyn, niin sit on mennyt tiukoille ovikseen nähden miehen saapuminen :Face With Tears Of Joy:

Täällä kp 8. Ensimmäisiä ovislimoja bongattu. Tottakai. Ei vahingossakaan voi tulla myöhäistä ovista. Ukon lentokoneen pyörät koskettaa Helsinki-Vantaata torstaina noin kello 23.00. Että nyt sitten jännitetään ehtiikö kotio ajoissa, jotta olisi taas jotain piinailtavaa :Face Without Mouth:

Jos näette torstai-iltana Kehän varressa pysähtyneenä hytkyvän Chevyn, niin sit on mennyt tiukoille ovikseen nähden miehen saapuminen :Face With Tears Of Joy:
Kiitos päivän nauruista😁 täälläkin alkanut jo limailu, mut ei viel mitään kunnon eggiksiä. Tuntuu, et tota limailua on pitkin kiertoa, mistä lie johtuu? Toivotaan, et siel ajotukset osuu ja pääset jännäilee👌 mennään näköjään samoissa, kp8 täällä myös.

Olipa ihania uutisia Indi, onnea kovasti ja tietenkin toiveet huipussa sen suhteen, että raskaus jatkuisi ongelmitta loppuun saakka. Ihanaa, että tännekin ketjuun joskus niitä ihmeitä löytää! Toivottavasti niitä nyt olisi jonossa tulossa muillekin täällä pitkään pyörineille. :Person With Folded Hands:

Mä oon vähän hukassa että mihin ketjuun kirjottelisin ja täällä vaikuttaa olevan huikeita tyyppejä niin kirjoitan tänne. Me lähdetään tänään häämatkalle ja aamu meni sairaalassa jossa todettiin virallisesti keskenmeno vaikka vuodon määrästä olin sen toki jo aiemmin arvannut. Jossittelu ei muuta mitään mut vähän vähemmällä oltaisiin päästy jos se sydän ei olisi alkanut tässä välissä lyödä ja tyhjennys ois tehty jo viime viikolla. Nyt toki ei voida tehdä mitään kun lähdettiin reissuun mutta ens viikolla on sit kontrolli että onko tyhjentynyt hyvin. Jotain oli vielä tän päivän ultrassa vielä jäljellä mutta sen verran koko ajan vuotelee ja supistelee että kyllä ne sieltä (toivottavasti tulee).

@Tonninseteli sulla on kyllä huippu huumorintaju ja todellakin toivotaan ettei ovis karkaile liian aikasin!

Tosi ikävä ajoitus Kuuttituutti kyllä teidän vastoinkäymisillä! :loudlycrying: Toivottavasti keskenmenosta huolimatta pystyt kuitenkin edes jollain tasolla iloitsemaan häämatkasta ja toivottavasti onnekkaampi raskaus alkaisi pian. Tsemppiä teidän tilanteeseen!

Mä oon vähän hukassa että mihin ketjuun kirjottelisin ja täällä vaikuttaa olevan huikeita tyyppejä niin kirjoitan tänne. Me lähdetään tänään häämatkalle ja aamu meni sairaalassa jossa todettiin virallisesti keskenmeno vaikka vuodon määrästä olin sen toki jo aiemmin arvannut. Jossittelu ei muuta mitään mut vähän vähemmällä oltaisiin päästy jos se sydän ei olisi alkanut tässä välissä lyödä ja tyhjennys ois tehty jo viime viikolla. Nyt toki ei voida tehdä mitään kun lähdettiin reissuun mutta ens viikolla on sit kontrolli että onko tyhjentynyt hyvin. Jotain oli vielä tän päivän ultrassa vielä jäljellä mutta sen verran koko ajan vuotelee ja supistelee että kyllä ne sieltä (toivottavasti tulee).

@Tonninseteli sulla on kyllä huippu huumorintaju ja todellakin toivotaan ettei ovis karkaile liian aikasin!
Voi ei😔 jos jotain positiivista niin hyvä, että vaikuttais itellää tulevan ulos. Ikävä vaan, kun välissä rupes sydänkin lyömää ja ajankohta aika harmillinen vielä. Täällä on huippua porukkaa ja tuntee oloansa kotosammaks mitä enemmän kiertoja tulee täyteen.

Täällä ihailen itsekin @Tonninseteli huumorintajua. Täytys ottaa iteki mallia👌

Tosi ikävä ajoitus Kuuttituutti kyllä teidän vastoinkäymisillä! :loudlycrying: Toivottavasti keskenmenosta huolimatta pystyt kuitenkin edes jollain tasolla iloitsemaan häämatkasta ja toivottavasti onnekkaampi raskaus alkaisi pian. Tsemppiä teidän tilanteeseen!
Joo sanotaan että ois sen varmaan jolloin muulloinkin kun hääpäivänä tajuta että nyt menee kesken. Mut kaikessa absurdiudessaan se että oltiin häissä kaikkien rakkaiden ympäröimänä toi niin julmetusti voimaa että asia ei ees siinä hetkessä harmittanut. Myöhemmin toki tuli se suru. Mä lyön mistä vaan vetoa että kukaan ei meistä häissä huomannut, että mitä käydään läpi koska meidän häät oli kyllä ihan mahtavat ❤️

Joo sanotaan että ois sen varmaan jolloin muulloinkin kun hääpäivänä tajuta että nyt menee kesken. Mut kaikessa absurdiudessaan se että oltiin häissä kaikkien rakkaiden ympäröimänä toi niin julmetusti voimaa että asia ei ees siinä hetkessä harmittanut. Myöhemmin toki tuli se suru. Mä lyön mistä vaan vetoa että kukaan ei meistä häissä huomannut, että mitä käydään läpi koska meidän häät oli kyllä ihan mahtavat ❤️
Ihanaa, että pystyit saamaan läheisistä voimaa vaikeassa tilanteessa. Kaikenkaikkiaan tosiaan todella ristiriitainen tilanne, varmasti tuon sulatteluun kuluu aikaa ja muista myös ottaa se aika itsellesi kaiken läpikäymiseen.

Voi, oon niin pahoillani että se päättyi sit näin 😞💔😭 näin on, että todella raakaa tuo pieni toivon pilkahdus ennen kuin matto vedettiin lopullisesti jalkojen alta. Ihanaa, että juhlat oli kuitenkin niin onnistuneet tästä huolimatta. Toivotaan että tosiaan omatoimisesti hoituu loppuun asti eikä tarvitse sen kummempia toimenpiteitä. Toivottavasti saatte irtiottoa lomalla tästä!

Päätin testata vielä yhden kerran ovulaatio testillä ja yllättäen oli aika vahvat viivat! Aamu näyttää, onko LH-piikki tulossa vai menossa. Viimeksi olen testannut perjantaina.

Tänään kp22.

Liitteet

• IMG_20220912_204245_edit_239873577513396.jpg
    IMG_20220912_204245_edit_239873577513396.jpg
    917.5 KB · Katsottu: 49
Takaisin