Kiitos kysymästä, täällä on nyt kai dpon5 menossa :) vähän epäselvyyttä oli ovulaation suhteen, mutta lämpöjen perusteella näyttäis siltä että se mun täälläkin mainitsema kipukohtaus oli tosiaan se megaovis. Just nyt ei pyöri nää jutut niin paljon mielessä, kun ostettiin miehen kanssa uus auto
ollaan pitkään painittu sen kanssa että uus tarvittas, mutta että minkälainen. Ajateltu että venytetään ostoa siihen kun "tiedetään enemmän" (eli tarvitaanko 7-paikkanen). No eihän tää lapsettomuus niin toimi, että kohta tiedetään enemmän, vaan tässä ollaan ikuisessa tietämättömyydessä. Joten päädyttiin ostamaan sit ihana ja liian kallis 5-paikkanen sen järkevän 7-paikkasen sijaan. Mä oon ihan rakastunu tuohon autoon ja googletan kokoajan kaikkea siihen liittyen ja haluisin kokoajan keksiä jonkun syyn lähteä ajelee
eli pysyy ainakin ajatukset nyt muualla!
Tiesin tässä kierrossa ovulaation menneen kun oli niin "luteaalinen olo". Jotenkin hauska. Viime kierrossa tulkitsin tän saman olon raskausoloks. Mutta koska en sillon ollu raskaana, niin nyt ei tunnu raskaana olevalta, tuntuu vaan "luteaaniselta"
Missäs vaiheessa sulla
@Onnenomena on kierto nyt? Mitä muuta kuuluu arkeen? :)