Meillä alkaa joo IVF näillä näkymin lokakuussa alkavassa kierrossa, eli tämänhetkisen kierron jälkeen on vielä ens kierto hoidoton. Mut tosiaan, meillä hoitojen siirron syy oli sairastettu korona, eli jos lääkäri oli sitä mieltä että meidän ei kannata hoitoihin pariin kuukauteen mennä, sillon varmaan nää luomumahikset on sit vielä normaaliakin huonommat. Mut eihän sitä ikinä tiedä. :)Kiva että iloitset siitä uudesta autosta, on se varmasti sitten oikea päätös! Monet tuttuni ovat oikein hyvin pärjänneet 5-paikkaisella vielä kahden lapsen kanssa. Kannattaa vain testata vaunuja ostaessa, että ne mahtuvat takakonttiin.
Uusi termi syntynyt! Luteaaninen! On muuten kuvaava! Toivottavasti olisi tärpännyt, eikös teillä pian olleet hoidot alkamassa?
Minä olen nykyisin vähän sekaisin täällä "tutumpienkin" kuulumisista, vaikka olen viestit ajatuksella lukenut, ennen muistin lähes tarkasti kaikkien tilanteet.
Täällä kp13. Letrot monta päivää sitten syöty ja tänään aloitettiin tallettelut. Vielä cb violetillä ei ole tullut vilkkuvaa hymynaamaa, vaikka monesti jo kp11-12. Keho alkaa "herätä" ovulaation lähestymiseen kuitenkin pikkuhiljaa, huomaan.
Lääkäri suositteli pientä taukoa klinikalla ravaamiseen, pelkillä letroilla mennään pari kiertoa.
Kiitos kysymästä, arkena töitä ja viikonloppuisin mökillä. Ollaan molemmat mökki-ihmisiä, kai sitä harrastukseksi voi sanoa. Nautin olla luonnossa. Tiedossa myös naisten viikonloppu vanhalla kaveriporukalla ensi viikolla. Onneksi ovis ehtii olla ennen sitä, vaikka myöhästyisi. Vähän stressasin kun sovittiin aikaa, ilmoitin muille että tämä viikonloppu ei käy.
Heh, tuo on just kuvaava tuo, että ei voi järkätä menoa jos on ovulaatio tulossa! Mäkin oon jotain menoja perunu/siirtäny siks että ovulaatio olis mahdollisesti just siinä tää kokoajan säätelee elämää tolla tavalla. Mut ihanaa että teillä on mökki missä viettää viikonloput! Kuulostaa tosi rentouttavalta!
Mulla muuten sama, että tuntuu että oon nyt vähän enemmän pihalla "tutumpienkin" tilasta! Ehkä se on joku merkki että on hetkellisesti onnistunu vähän irtautumaan tästä, ettei oo kokoajan se päällimmäinen ajatus? Sehän on ihan hyvä :)
Meillä tuo auton istumapaikkojen määrä on konkreettinen ongelma, koska miehen lapset (3kpl) on meillä joka toinen viikko. Eli me ei mahduttaisi 5-paikkaseen autoon, jos meitä tulee yks lisää. Mutta kääntöpuoli on se, että miehen vanhin lapsi on sen ikäinen, että asuu varmaan enää pari vuotta kotona. Sillä menojalka vipattaa niin kovin, että varmaan muuttaa omilleen aika nopsaa sit eli toisaalta se useamman istumapaikan tarve on aika lyhyen hetken ajan vaan. Ja jos tässä nyt hoitojenkin kanssa vielä kestää monta vuotta, niin se tarve ehtii ehkä mennä pois. Toisaalta, kukaan ei edes voi luvata, että meitä ikinä olis tän enempää. Ja viimesenä sit on, että jos onnistaisi ja meitä olis hetken yks liikaa autoon, niin sit vaan keksitään joku muu keino liikuttaa ylimääräset sinne mihin ikinä mentäskään. Esim minä ja pieni voitas ihan hyvin mennä pitkät matkat junalla, kun pienellä olis siellä sit virikettäkin enemmän. Näillä päättelyketjuilla siis päädyttiin tähän ratkasuun, että hankitaan nyt kiva auto, ei järkevää. Ja minä oon ainakin ihan onnessani nyt