Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiva että iloitset siitä uudesta autosta, on se varmasti sitten oikea päätös! Monet tuttuni ovat oikein hyvin pärjänneet 5-paikkaisella vielä kahden lapsen kanssa. Kannattaa vain testata vaunuja ostaessa, että ne mahtuvat takakonttiin. 🤗

Uusi termi syntynyt! Luteaaninen! 🥳 On muuten kuvaava! Toivottavasti olisi tärpännyt, eikös teillä pian olleet hoidot alkamassa?

Minä olen nykyisin vähän sekaisin täällä "tutumpienkin" kuulumisista, vaikka olen viestit ajatuksella lukenut, ennen muistin lähes tarkasti kaikkien tilanteet.

Täällä kp13. Letrot monta päivää sitten syöty ja tänään aloitettiin tallettelut. Vielä cb violetillä ei ole tullut vilkkuvaa hymynaamaa, vaikka monesti jo kp11-12. Keho alkaa "herätä" ovulaation lähestymiseen kuitenkin pikkuhiljaa, huomaan.

Lääkäri suositteli pientä taukoa klinikalla ravaamiseen, pelkillä letroilla mennään pari kiertoa.

Kiitos kysymästä, arkena töitä ja viikonloppuisin mökillä. Ollaan molemmat mökki-ihmisiä, kai sitä harrastukseksi voi sanoa. 😄 Nautin olla luonnossa. Tiedossa myös naisten viikonloppu vanhalla kaveriporukalla ensi viikolla. Onneksi ovis ehtii olla ennen sitä, vaikka myöhästyisi. Vähän stressasin kun sovittiin aikaa, ilmoitin muille että tämä viikonloppu ei käy.
Meillä alkaa joo IVF näillä näkymin lokakuussa alkavassa kierrossa, eli tämänhetkisen kierron jälkeen on vielä ens kierto hoidoton. Mut tosiaan, meillä hoitojen siirron syy oli sairastettu korona, eli jos lääkäri oli sitä mieltä että meidän ei kannata hoitoihin pariin kuukauteen mennä, sillon varmaan nää luomumahikset on sit vielä normaaliakin huonommat. Mut eihän sitä ikinä tiedä. :)

Heh, tuo on just kuvaava tuo, että ei voi järkätä menoa jos on ovulaatio tulossa! Mäkin oon jotain menoja perunu/siirtäny siks että ovulaatio olis mahdollisesti just siinä 🙈 tää kokoajan säätelee elämää tolla tavalla. Mut ihanaa että teillä on mökki missä viettää viikonloput! Kuulostaa tosi rentouttavalta! 🥰

Mulla muuten sama, että tuntuu että oon nyt vähän enemmän pihalla "tutumpienkin" tilasta! Ehkä se on joku merkki että on hetkellisesti onnistunu vähän irtautumaan tästä, ettei oo kokoajan se päällimmäinen ajatus? Sehän on ihan hyvä :)

Meillä tuo auton istumapaikkojen määrä on konkreettinen ongelma, koska miehen lapset (3kpl) on meillä joka toinen viikko. Eli me ei mahduttaisi 5-paikkaseen autoon, jos meitä tulee yks lisää. Mutta kääntöpuoli on se, että miehen vanhin lapsi on sen ikäinen, että asuu varmaan enää pari vuotta kotona. Sillä menojalka vipattaa niin kovin, että varmaan muuttaa omilleen aika nopsaa sit 😅 eli toisaalta se useamman istumapaikan tarve on aika lyhyen hetken ajan vaan. Ja jos tässä nyt hoitojenkin kanssa vielä kestää monta vuotta, niin se tarve ehtii ehkä mennä pois. Toisaalta, kukaan ei edes voi luvata, että meitä ikinä olis tän enempää. Ja viimesenä sit on, että jos onnistaisi ja meitä olis hetken yks liikaa autoon, niin sit vaan keksitään joku muu keino liikuttaa ylimääräset sinne mihin ikinä mentäskään. Esim minä ja pieni voitas ihan hyvin mennä pitkät matkat junalla, kun pienellä olis siellä sit virikettäkin enemmän. Näillä päättelyketjuilla siis päädyttiin tähän ratkasuun, että hankitaan nyt kiva auto, ei järkevää. Ja minä oon ainakin ihan onnessani nyt 🥰

Joo lyhyellä kaavalla mennään 😊 Olisi tarkoitus aloittaa pistelyt kp 2. Hieman kyllä jännittää, vaikuttaako koronaoireiden kesto hoitoihin. 😖 Mulla korona oli lieväoireinen, mutta jouduin olemaan töistä jälkioireiden vuoksi pois melkein kaksi viikkoa.. Miehellä oli pientä lämpöilyäkin 2-3 päivää ja muut oireet hellittäneet vasta tällä viikolla. 😁 Olisi kai pitänyt kysyä lääkäriltä, kuinka tarkkoja näissä ollaan. Mutta kätilö silloin aiemmin puhelimessa sanoi, että näitä ollaan mietitty tapauskohtaisesti. Eli nyt vaan täytyy toivoa, ettei siellä joku päätäkin torpata meiltä seuraavakin kiertoa ja päästäisiin nyt hoitoja jatkamaan. 🤞🏻🤞🏻
Oliko teille vielä väläytelty lyhyttä vai pitkää kaavaa ivf-hoitoihin? 😊

Meillä kontakti tonne tilkkaan ollut niin minimaalista että vaikea sanoa. Ton viimekierron plussan yhteydessä kun halusin hcg kontrollit ja tukilääkkeet niin olin sit felicitakselle yhteydessä. Sen lääkärin hiukan pessimistinen asenne IVF:n hyötyihin meidän kohdalla oli vähän yllättävää, oon kuitenkin koittanut ajatella positiivisesti. Mutta siis saas nähdä, että tarttuuko ne hus:lla enempi mun ovulaatio ongelmiin (jotka ei oikeastaan ole esikoisen jälkeen olleet merkittävät), pco-tyyppisiin munasarjoihin (koska heistä pcos kriteerit eivät täyty, vaikka minusta täyttyy), vai tarttuvatko esim munasolujen laatuun liittyen toistuviin keskenmenoihin. Oma veikkaus menee sen lyhyen kaavan puolelle, vaikkakin googlailun perusteella pitkä voisi parantaa munasolujen kypsyysastetta ja laatua hilkun enemmän.

Tavallaan toivon lyhyttä kaavaa, koska jo sillon oi-hoidoissa kun liian pieni annos letroja aiheutti jo sen, ettei estrogeenitasot ilmeisesti lähtenyt koko kiertona nousemaan, niin sivuvaikutukset oli tosi ikäviä. Sit kun miettii, et joku synerlan sumuttelu oikeesti ihan kunnolla ajaa kaiken alas, että mitä sivuoireita sillä tulis, niin a-p-u-a.. lyhyt kaava myös tuntuu siltä, että "nyt mennään eikä meinata" meiningilä mitä oikeesti kaipaisin kaiken tän vartomisen jälkeen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: toisaalta mulle se, ettei pääsis tuoresiirtoon, ei tunnu ihan katastrofaalilta ajatukselta - kunhan saadaan kunnolla ja kunnollista kerättävää, se on mun fokus. Toivon et osuis kiva lääkäri kohdalle - eikä mennä taas kuin karja liukuhihnalla meiningillä.

Tääl oli keskustelua lapsettomuudesta ensimmäisen ja toisen kohdalla. Musta nää molemmat kerrat tuntuu pahalta, mut täytyy sanoa et ensimmäinen kohalla lapsettomuus oli vielä super super super paljo pahempaa. Toki nyt toivon hirvittävästi toista, mut se ei oo yhtä pakottavaa. Ensimmäisen kohdalla mul oli fyysisesti paha olo, ku mietin et saanko ikinä lasta, saanko ikinä olla äiti jollekin. Nyt kun saan olla äiti jo yhdelle, niin toisen yrittäminen ei tunnu yhtä maailman lopulta. Toki surullista tämäkin on.

Mut mulla tapahtu ihme. Tänään alko menkat 😳 viimeeks joskus 2017 tullu kuukautiset ilman lääkkeitä. Mul oli jotai outoja kohtu tuntemuksia pari päivää sitten. Ehkä ne oliki vaa normi menkka oloja, mut tää on nii outo tapahtuma etten tajunnu 🙈😂

Meillä kontakti tonne tilkkaan ollut niin minimaalista että vaikea sanoa. Ton viimekierron plussan yhteydessä kun halusin hcg kontrollit ja tukilääkkeet niin olin sit felicitakselle yhteydessä. Sen lääkärin hiukan pessimistinen asenne IVF:n hyötyihin meidän kohdalla oli vähän yllättävää, oon kuitenkin koittanut ajatella positiivisesti. Mutta siis saas nähdä, että tarttuuko ne hus:lla enempi mun ovulaatio ongelmiin (jotka ei oikeastaan ole esikoisen jälkeen olleet merkittävät), pco-tyyppisiin munasarjoihin (koska heistä pcos kriteerit eivät täyty, vaikka minusta täyttyy), vai tarttuvatko esim munasolujen laatuun liittyen toistuviin keskenmenoihin. Oma veikkaus menee sen lyhyen kaavan puolelle, vaikkakin googlailun perusteella pitkä voisi parantaa munasolujen kypsyysastetta ja laatua hilkun enemmän.

Tavallaan toivon lyhyttä kaavaa, koska jo sillon oi-hoidoissa kun liian pieni annos letroja aiheutti jo sen, ettei estrogeenitasot ilmeisesti lähtenyt koko kiertona nousemaan, niin sivuvaikutukset oli tosi ikäviä. Sit kun miettii, et joku synerlan sumuttelu oikeesti ihan kunnolla ajaa kaiken alas, että mitä sivuoireita sillä tulis, niin a-p-u-a.. lyhyt kaava myös tuntuu siltä, että "nyt mennään eikä meinata" meiningilä mitä oikeesti kaipaisin kaiken tän vartomisen jälkeen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: toisaalta mulle se, ettei pääsis tuoresiirtoon, ei tunnu ihan katastrofaalilta ajatukselta - kunhan saadaan kunnolla ja kunnollista kerättävää, se on mun fokus. Toivon et osuis kiva lääkäri kohdalle - eikä mennä taas kuin karja liukuhihnalla meiningillä.
Saan täysin kiinni tuosta lyhyen kaavan "nyt mennään eikä meinata"-fiiliksestä. samoin itsekin ajattelen, että sitä on nyt kaivannut kaiken odottelun ja pettymysten jälkeen. Ja mulla on sama ajatus tuostakin, että ei olisi niin maailman loppu jos ei päästä tuoresiirtoon. Enemmänkin nyt tämä punktio tuntuu sellaiselta tärkeältä etapilta, mikä voisi antaa taas toivoa ja tuntuisi helpottavalta, että asiat etenee edes jollain tavalla.

Toivotaan, että teillä on hyvä lääkärikäynti ja pääsette heti tositoimiin! :red-heart::smiling-eyes:

En ole kunnolla kommentoinut juttujasi pitkään aikaan, mutta olen ajatuksella lukenut ja kovasti toivon, että pääsette hoitoon ja että korona ei ole vaikuttanut mihinkään! ❤️ Tosiaan, ihan pian te saatatte olla jo vauhdissa! 🌈
Kiva kuulla myös sun kuulumisia Omppu! :Growing Heart: Ja täysin ymmärrettävää, ettei täällä välttämättä aina jaksa olla niin aktiviinen. Kuulostaa hyvältä teidän mökkeilyt, tekee varmasti hyvää saada olla luonnon keskellä ja että on tuollainen irtiottopaikka. :Herb::smiling face with heart-eyes:

Miten voikin aina menkkojen alku riipiä niin pahasti? Miten ei vieläkään, melkein kolmessa vuodessa, ole tottunut pettymyksiin? Uskomatonta. Noh, nyt mennään kp 3 ja pahin pettymys takana. Mies lähti Irlantiin ja nyt "sooloilen" sitten aina kaksi viikkoa kuukaudesta. Ärsyttää, kun ei yhtään voi taas tietää miten seuraavat ovulaatiot sijoittuvat ja ollaanko samassa maassa. Noiden Letrojen avulla sentään sai jotenkin aina laskeskeltua, mutta nyt loppuivat tabletit viime kiertoon ja uutta reseptiä ei suostuneet kirjoittamaan IVF:ää odotellessa.

Jotenkin kiertokin lyhentynyt, ennen ollut 29-31 päivää ja nyt 26-28. Ikä varmaan jo vaikuttaa ja sitten nämä Letrolliset ja Letrottomat kierrot vaihtelee. Eipä tässä nyt sitten muuta ihmeellistä, marraskuuta odotellessa. Tietenkin kiva olisi jos syys- ja lokakuun ovikset osuisi edes jotenkin niin, että pääsisi vielä hyödyntämään. Mitään ovistikkuja en kyllä ajatellut ennen hoitoja enää ostella. Mennään sokkona.

Miten voikin aina menkkojen alku riipiä niin pahasti? Miten ei vieläkään, melkein kolmessa vuodessa, ole tottunut pettymyksiin? Uskomatonta. Noh, nyt mennään kp 3 ja pahin pettymys takana. Mies lähti Irlantiin ja nyt "sooloilen" sitten aina kaksi viikkoa kuukaudesta. Ärsyttää, kun ei yhtään voi taas tietää miten seuraavat ovulaatiot sijoittuvat ja ollaanko samassa maassa. Noiden Letrojen avulla sentään sai jotenkin aina laskeskeltua, mutta nyt loppuivat tabletit viime kiertoon ja uutta reseptiä ei suostuneet kirjoittamaan IVF:ää odotellessa.

Jotenkin kiertokin lyhentynyt, ennen ollut 29-31 päivää ja nyt 26-28. Ikä varmaan jo vaikuttaa ja sitten nämä Letrolliset ja Letrottomat kierrot vaihtelee. Eipä tässä nyt sitten muuta ihmeellistä, marraskuuta odotellessa. Tietenkin kiva olisi jos syys- ja lokakuun ovikset osuisi edes jotenkin niin, että pääsisi vielä hyödyntämään. Mitään ovistikkuja en kyllä ajatellut ennen hoitoja enää ostella. Mennään sokkona.
Ei uuden kierron alkamiseen ikinä "totu" 💔 ahterista alkaa kalenteriin suunnitella taas mahdollista ovista. Kumpa olisitte samassa maassa kun olisi mahdollisuuksia yrittää.

Uuteen yritykseen täälläkin. Kp 1 💩

Samaa mieltä, ei siihen uuden kierron alkamiseen kyllä totu, vaikka välillä tuntuu, että jotenkin turtuu kyllä. Ei edes osaa ajatella, että tärppi olisi ees mahdollinen, niitä tapahtuu vain muille.. :disappointed-face: Jaksamisia kp ykkösten kanssa painiville! Täällä ehkä dpo 3 tai jotain menossa, eli ei kerrassaan mitään raportoitavaa.

Kp1, 2 ja 3 oli mielellisesti yllättävän ok. Ilostuin kuin sain poliaikaa aikaistettua 19.9. Nyt taas ahdistus hiipii mieleen. Oon onnistunu raskautumaan kolmesti ilman apuja (yksi elävä lapsi), miks se ei nyt onnistu😔 toivon niin, et jotain selviäis jo tollon polil tai sais just sitä keltarauhastukea kokeiluun. Ihan vaan pohdiskelen, että voiko ovis jäädä tulematta vaikka testit posia, lämmöt nousee ja kivut on? Vai onko munasolut vaan niin roskaa, et ne ei hedelmöity...

Kp1, 2 ja 3 oli mielellisesti yllättävän ok. Ilostuin kuin sain poliaikaa aikaistettua 19.9. Nyt taas ahdistus hiipii mieleen. Oon onnistunu raskautumaan kolmesti ilman apuja (yksi elävä lapsi), miks se ei nyt onnistu😔 toivon niin, et jotain selviäis jo tollon polil tai sais just sitä keltarauhastukea kokeiluun. Ihan vaan pohdiskelen, että voiko ovis jäädä tulematta vaikka testit posia, lämmöt nousee ja kivut on? Vai onko munasolut vaan niin roskaa, et ne ei hedelmöity...

Näitä asioita itsekin välillä miettii. Hyvä että pääet pian polille, toivottavasti saa vastauksia kysymyksiin 🤗

Tuun tällekin puolelle panikoimaan. 😩 Tänään dpo 10 ja äsken jäi pyyhkiessä verta vähän paperiin. Mitä ihmettä, ei mulla koskaan tiputtele ennen kuukautisia. 😰 Onkohan korona sekoittanut kroppaa ihan totaalisesti.. Pelkään, että taas torpataan hoitoihin pääsy jos menkat alkaa liian aikaisin. Kun lääkäri silloin sanoi, että "lasketaan tämä 31 päiväisen kierron mukaan niin voi sitten aloittaa pistokset seuraavassa kierrossa". Omakantaan oli kirjoittanut samoin.. Olisi pitänyt kysyä, että entä jos kierto jää lyhyemmäksi, niin mitäs sitten tehdään. 😬 Mulla oli tuossa lupaavia oireita dpo 7-8, joista innostuneena tein eilen medigoon herkän testin ja aivan vitivalkoinen negahan se oli, kuten odottaa saattaa.. Mun aivot mieltää sen niin, että jos on oireita niin pitäisi jo testissäkin näkyä, jos raskaus on syy joka oireita aiheuttaa. Tuntuu että oireetkin väheni saman tien kun näki negan testin, eli taitavat olla enemmän mieleni tuotosta.. Tänään en testannut. Ajattelin että testaan huomenna uudestaan ja seuraavan kerran vasta jos menkkoja ei kuulu. Mulla on tosiaan luteaali ollut melko tarkkaan aina 13-14 pv, joskus 15 pv. Täytyy toivoa että toi tiputtelu jäi nyt yhteen kertaan ja menkat alkaisi vasta muutaman päivän myöhemmin! Kai se voisi olla kiinnittymisvuotoakin, mutta en oikein jaksa uskoa siihen.. 😟

Ja siis ei pitänyt yrittää tässä kierrossa, eikä varsinaisesti yritettykään.. Mutta oli tasan yksi pupuilukerta joka osui sopivasti dpo -1. Great, taas meni jännitysnäytelmäksi. Sitähän tässä taas kaipasikin. 🙄

Tuun tällekin puolelle panikoimaan. 😩 Tänään dpo 10 ja äsken jäi pyyhkiessä verta vähän paperiin. Mitä ihmettä, ei mulla koskaan tiputtele ennen kuukautisia. 😰 Onkohan korona sekoittanut kroppaa ihan totaalisesti.. Pelkään, että taas torpataan hoitoihin pääsy jos menkat alkaa liian aikaisin. Kun lääkäri silloin sanoi, että "lasketaan tämä 31 päiväisen kierron mukaan niin voi sitten aloittaa pistokset seuraavassa kierrossa". Omakantaan oli kirjoittanut samoin.. Olisi pitänyt kysyä, että entä jos kierto jää lyhyemmäksi, niin mitäs sitten tehdään. 😬 Mulla oli tuossa lupaavia oireita dpo 7-8, joista innostuneena tein eilen medigoon herkän testin ja aivan vitivalkoinen negahan se oli, kuten odottaa saattaa.. Mun aivot mieltää sen niin, että jos on oireita niin pitäisi jo testissäkin näkyä, jos raskaus on syy joka oireita aiheuttaa. Tuntuu että oireetkin väheni saman tien kun näki negan testin, eli taitavat olla enemmän mieleni tuotosta.. Tänään en testannut. Ajattelin että testaan huomenna uudestaan ja seuraavan kerran vasta jos menkkoja ei kuulu. Mulla on tosiaan luteaali ollut melko tarkkaan aina 13-14 pv, joskus 15 pv. Täytyy toivoa että toi tiputtelu jäi nyt yhteen kertaan ja menkat alkaisi vasta muutaman päivän myöhemmin! Kai se voisi olla kiinnittymisvuotoakin, mutta en oikein jaksa uskoa siihen.. 😟

Ja siis ei pitänyt yrittää tässä kierrossa, eikä varsinaisesti yritettykään.. Mutta oli tasan yksi pupuilukerta joka osui sopivasti dpo -1. Great, taas meni jännitysnäytelmäksi. Sitähän tässä taas kaipasikin. 🙄
Toivotaan oikein kovasti, että kyseessä on vain hyvä asia eikä mitään mikä sotkisi alkavat hoidot...paitsi jos se on raskaus joka estäisi ne! :smiley-angelic001

Täällä kroppa temppuilee, se ovis ei tullut ennen kuin läksin reissuun ilman miestä. Piti olla "idioottivarma" ajankohta reissulle. Eilen kp19 toinen viiva aika haalea, mutta mies kuitenkin halusi talletella ennen lähtöäni ihan varmistuksen vuoksi, vaikka sanoin että ei meidän enää ole pakko. Silläkin on niin kova vauvakuume, että säälittää kun en pysty sille lasta antamaan!

Vähän pelkäsin, että oviksen kanssa käy näin, ja sitten kävi! 😩 Onko tässä joku stressin aiheuttama mekanismi olemassa?

Tiedän, että ihmisillä on normaalistikin ovuloimattomia kiertoja, mutta nyt on jo toinen kerta "tämän sulan" aikaan en saa ovista kiinni ja sitä ennen kahden vuoden aikana aina moitteettomasti. Toivottavasti ei enteile suurempia vikoja lähitulevaisuudessa....

Kylläpäs taas kirpas kuulla kaverin siskosta, jolla entuudestaan kolme muksua ni oli taas ekasta kierrosta raskautunut. Eihän muiden raskautumiset iteltä ole pois, mut kyllä se pahalta tuntuu, kun ei itse onnistu😔 ei missään elämän saralla voi asiat mennä helposti. Toisilla tuntuu menevän kaikki täydellisesti.

Jaahas.. Ei taideta päästä hoitoja aloittamaan tässäkään kierrossa, sillä tänään ilmestyi raskaustestiin haalea toinen viiva ja digillä varmistin, että plussahan se oli. Vaikka ihan mielelläni ne hoidot skippaan, jos nyt tämä kaveri pysyy matkassa mukana. Kovin varhaistahan kaikki vielä on, vasta dpo 11. Silti tuntuu kyllä suorainaiselta ihmeeltä! Kun miehellä tosiaan siittiötilanne on joka näytteen kohdalla vain heikentynyt ja nyt meillä oli se koronatautikin elokuussa. En siis jaksanut uskoa ihmeisiin. Mutta näköjään kiinnittymisvuotoa se eilinen taisi olla. Sitä muuten ei enää eilisaamun jälkeen ilmaantunut.

Tietenkin pelottaa moni asia. Onko tällä kertaa oikeassa paikassa ja kestääkö tämä. Kuten ennestään tiedän, tästä se piina vasta alkaakin.. Ei se auta kun mennä päivä kerrallaan. 💜 Nyt samalla tuntuu, ettei kuulu oikein mihinkään ketjuun täällä foorumilla. Eniten olen kirjoitellut tuonne km-puolelle, mutta en koe vielä ainakaan kuuluvani plussanneiden ketjuun. Katsotaan kuinka tässä käy. 🙏

Jaahas.. Ei taideta päästä hoitoja aloittamaan tässäkään kierrossa, sillä tänään ilmestyi raskaustestiin haalea toinen viiva ja digillä varmistin, että plussahan se oli. Vaikka ihan mielelläni ne hoidot skippaan, jos nyt tämä kaveri pysyy matkassa mukana. Kovin varhaistahan kaikki vielä on, vasta dpo 11. Silti tuntuu kyllä suorainaiselta ihmeeltä! Kun miehellä tosiaan siittiötilanne on joka näytteen kohdalla vain heikentynyt ja nyt meillä oli se koronatautikin elokuussa. En siis jaksanut uskoa ihmeisiin. Mutta näköjään kiinnittymisvuotoa se eilinen taisi olla. Sitä muuten ei enää eilisaamun jälkeen ilmaantunut.

Tietenkin pelottaa moni asia. Onko tällä kertaa oikeassa paikassa ja kestääkö tämä. Kuten ennestään tiedän, tästä se piina vasta alkaakin.. Ei se auta kun mennä päivä kerrallaan. 💜 Nyt samalla tuntuu, ettei kuulu oikein mihinkään ketjuun täällä foorumilla. Eniten olen kirjoitellut tuonne km-puolelle, mutta en koe vielä ainakaan kuuluvani plussanneiden ketjuun. Katsotaan kuinka tässä käy. 🙏

Voi kumpa nyt pitäisi tiukasti kiinni ❤❤❤

Toiveet voivat toteutua. 🍀Unelmathan on tehty elettäviksi...
Jokohan sulle lähetetyt vauvaliima ja jarrusukat tulivat perille? Toivottavasti niistä on apua...
Sä kuulut foorumille!
Ehkäpä voit alkaa kirjoittelemaan, kaikista peloista huolimatta jo tuonne toukokuisten ryhmään?

Oi ihana uutinen @Indi
Ymmärrän et pelottaa. Päivä kerrallaan❤️ toivotaan et tää tarraa tosi kovasti kiinni 💕 pääsettekö varhaisultraan?

Jännitän ite uskallanko alkaa tikuttaa ovista ens viikolla 🤔 en oo ovuloinu ilman lääkkeitä varmaa viiteen vuoteen. Eikä siis oo menkkojakaan ollu, mut nyt yhtäkkii alko menkat viikko sit. Joten toki täs nousee toivo et jos vaikka keho toimis ja ovulois, mut todennäköisemmin petyn vaan.

Soittelin perjantaina polille, kun ootellaa aikaa sinne eikä oo kuulunu mitään. En saanu sen enempää tietoa. Sano vaa et jonossa ollaan ja joskus se aika tulee kyllä. 🤷‍♂️

Toivottavasti tää ois sitkeä tyyppi! 🧡

En vielä uskalla maanantaina soitella polille, mutta soitan keskiviikkona kun on dpo 14, jos vaan tilanne pysyy samana. 🙏🏻 Olen ainakin kuullut että taysin poli tarjoaa varhaisultran hoitoalkuisista raskauksista. Ei siis välttämättä saada sitä polilta, kun tärppäsikin yllättäen luomuna. Mutta mulle on viime vuonna neuvolasta luvattu, että seuraavassa raskaudessa saan varhaisultran, joten varailen sitä kautta sitten, jos vain sinne saakka päästään. 😊

@Indi voi miten ihania uutisia!! 🥰 Toivotaan hirmusti että pikkunen on sitkeä tyyppi ja pysyy matkassa loppuun asti! Paljon onnea nyt jo plussasta, vaikka kaikki onkin vielä epävarmaa ❤️

Takaisin