Iiiiik siistiiii! Ite alkanut myös miettimään tuota tulevaa suunnittelukäyntiä. Ja nyt tietenkin myös pelkäämään, että mekin ollaan jotenkin epäselvästi artikuloitu se jonoon siirtyminen ja taas odotetaan puoli vuotta Jösses.
Mua myös kiinnostelisi, että kummalla kaavalla lähdetään. Omapolku sanoi, että julkisella suositaan pitkää kaavaa. Sen mukaan ollaan tietty varattu myös miehen lentoja joulu- ja tammikuulle. Onneksi ovat muutettavia lippuja jos nyt jostain syystä päädyttäisiinkin lyhyeen kaavaan... Tuskin kuitenkaan kun mun AMH on niin körtsä.
Täällä kp11 ja ei se ovis vaan vielä tullutkaan Rehellisyyden nimissä, oon ehkä saattanut syödä muutamia (kröhöm) turhia Burana nappeja tässä... Ennenkin saanut sillä siirrettyä. Nyt onkin sitten mies taas seuraavat kaksi ja puoli viikkoa kotona!
Siis joo ilmeisesti pitkällä menevät ellei ole terveysriski - eli suurentunut hyperi riski (kuten omassa tapauksessa). Pitkällä voidaan jopa saasa enemmän soluja, jota taas mun munasarjoilla ei oikeastaan haluta, niitä kyllä riitää, kiitos vaan pitkässä olis myös teidän kannalta se hyvä, et sitä voi säätää. Et jos meinaa keräyksen ajoitus olla huono, niin senkus sumutellaan pidempään. Lyhyessä se on x päivänä ja jos se on huono, niin hoitoa ei aloiteta tai se pitää keskeyttää, tai niin ymmärsin. Siitä johtuu se, että ei välttämättä pääse aloittaan kun ilmoittautuu.