Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Iiiiik siistiiii! Ite alkanut myös miettimään tuota tulevaa suunnittelukäyntiä. Ja nyt tietenkin myös pelkäämään, että mekin ollaan jotenkin epäselvästi artikuloitu se jonoon siirtyminen ja taas odotetaan puoli vuotta :Grimacing Face: Jösses.

Mua myös kiinnostelisi, että kummalla kaavalla lähdetään. Omapolku sanoi, että julkisella suositaan pitkää kaavaa. Sen mukaan ollaan tietty varattu myös miehen lentoja joulu- ja tammikuulle. Onneksi ovat muutettavia lippuja jos nyt jostain syystä päädyttäisiinkin lyhyeen kaavaan... Tuskin kuitenkaan kun mun AMH on niin körtsä.

Täällä kp11 ja ei se ovis vaan vielä tullutkaan 🥳 Rehellisyyden nimissä, oon ehkä saattanut syödä muutamia (kröhöm) turhia Burana nappeja tässä... Ennenkin saanut sillä siirrettyä. Nyt onkin sitten mies taas seuraavat kaksi ja puoli viikkoa kotona!

Siis joo ilmeisesti pitkällä menevät ellei ole terveysriski - eli suurentunut hyperi riski (kuten omassa tapauksessa). Pitkällä voidaan jopa saasa enemmän soluja, jota taas mun munasarjoilla ei oikeastaan haluta, niitä kyllä riitää, kiitos vaan 😅 pitkässä olis myös teidän kannalta se hyvä, et sitä voi säätää. Et jos meinaa keräyksen ajoitus olla huono, niin senkus sumutellaan pidempään. Lyhyessä se on x päivänä ja jos se on huono, niin hoitoa ei aloiteta tai se pitää keskeyttää, tai niin ymmärsin. Siitä johtuu se, että ei välttämättä pääse aloittaan kun ilmoittautuu.

Huh jeeee!! Lyhyessä kaavassa on ainakin se hyvä puoli, että kaikki etenee nopeemmin 😁 meillä ainakin eteni kaikki niin hurjaa vauhtia ettei pää pysyny mukana. Toivotaan, että kierto ajoittuisi hyvin ja mahtuisitte mukaan 🤩🌈 Missä vaiheessa sulla on nyt kierto meneillään, mikä viikko pitäisi alkaa? 🤩
mulla alkoi just silloin maanantaina kans kierto ja olin ihan varma ettei päästä aloittamaan ja sit keskiviikkona tulikin käsky aloittaa pistokset!

Mulla on nyt dpo 12, eli odottelen menkkoja tän viikon sunnuntaille tai ens ma.. edit, ootko kans hus:lla, kilpaillaanko paikasta 😅😂

Oi että @siska! Ihanaa et hommat etenee! Super jännittävää 🤩😍

Oon ite tehny ovulaatiotestejä nyt parina päivänä. Näyttää samalta ku aina ennenki, eli semmosta tasaisen haaleaa kaiken aikaa. Toki en nyt suuresti oo alkanu uskoo muutenkaa et yhtäkkii ovuloisin normaalisti, mut seurailen viel hetken ja jossai kohtaa sit pitää varmaa vaa luovuttaa. 🤷‍♂️

Mulla on nyt dpo 12, eli odottelen menkkoja tän viikon sunnuntaille tai ens ma.. edit, ootko kans hus:lla, kilpaillaanko paikasta 😅😂
Mä siis ilmoittauduin nyt pakastetun alkion siirtoon ja oottelen siihen vastauksia, meil tehtiin se eka IVF viime kierrossa just 😁 eli ei kai olla ihan samoilla apajilla nyt ainakaan vielä 😂

Hahaaa eli teitä ei pääsekää näkee kehäb varres heiluvas autos😅 täällä mennää kp11 kans ja eilinen ovistesti oli haalee viel. Jos sit vkl olis👌 limoja vaan ihmettelen, kun oli jo tossa pari päivää sit suht limaisaa, mut nyt enempi creamya? No jos vielä palaavat, onko muilla tämmöstä limojen kanssa?

Joo taitaa jäädä se show nyt pitämättä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kotona sitten grindaan senkin edestä :tears:

Tosiaan niistä limoista pelkäsin jo silloin alkuviikosta että ei hitto, ovis on ihan justiinsa! Ihan selkeen semmoset kunnon valkuaislimat, mutta taisikin sitten liittyä vain estrogeenin muutokseen (tässä tapauksessa nousuun.) Nyt on tosiaan ollut päivä-pari taas limoja, mutta tuola jossain syvemmällä kanjonin pohjalla. Mitä tässä ropeloinut, niin eiköhän se ovis oo parin päivän sisään. 🧐

Terkkuja Tonnin gynetoimistolta 🤣

Joo taitaa jäädä se show nyt pitämättä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kotona sitten grindaan senkin edestä :tears:

Tosiaan niistä limoista pelkäsin jo silloin alkuviikosta että ei hitto, ovis on ihan justiinsa! Ihan selkeen semmoset kunnon valkuaislimat, mutta taisikin sitten liittyä vain estrogeenin muutokseen (tässä tapauksessa nousuun.) Nyt on tosiaan ollut päivä-pari taas limoja, mutta tuola jossain syvemmällä kanjonin pohjalla. Mitä tässä ropeloinut, niin eiköhän se ovis oo parin päivän sisään. 🧐

Terkkuja Tonnin gynetoimistolta 🤣
Kotona sit vaa omat showt pystyy😅 ja jotain muutaki pystyy hope so🙈🤣

Jaa oliski itelki sit tästä syystä vaihtelua, nyt taas limasempaa bongattu. Ovistesti testattu ja näyttäs kyl silt et hyvin todennäkösesti plussa pärähtäis la tai su. Eilen oli talletuksia, tänää annan miehel lepopäivä ja sit saa olla armotont paneskelua siihen asti et ovis ohi🤣 kaikki keinot käyttöön. Mieski luvannu sitoutuu yritykseen täysillä.

Olikos muuten täällä tosta c-vitamiinin vaikutuksesta varsinkin loppukiertoon jollain tietoa? Mietin, et ku esikoinen saanu alkunsa lokakuun loppupuolel ja sillo tullu popsittuu aika varmasti kaksin käsin satsumia ni voisko sil olla vaikutust😅

Liitteet

• 20220915_132148.jpg
    20220915_132148.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 49
C-vitamiinia nyt teille molemmille, auttaa jaksamaan 😉
Menestystä vaakamanbohetkiinne 🍀

Auttaahan se C ainakin raudan imeytymistä, ehkäpä jopa hemoglobiinin muodostumista ja käsittääkseni yliannostusta ei vesiliukoisista vitamiineista kovin herkästi saa.
Itse popsin talven+kevään C, D , foolihappoa ja rautaa. Sekä 4cl raakakarpalomehushotteja (yäk, pahaa) bakteeriflooran tasapainottamiseksi. Mikä niistä eniten auttoi, nyt rv20 on jäänyt arvoitukseksi.

Täälläkin jatkuu tämä melkein plussa -tilanne... En siis ole saanut ovisplussaa tässä kierrossa ollenkaan edelleen. Kp26. Normisti jo kohta raskaustestiä kehissä, mutta nyt vaan näitä ovistestejä... Eilisestä vähän vahvistunut.

Liitteet

• IMG_20220916_075052.jpg
    IMG_20220916_075052.jpg
    534.5 KB · Katsottu: 50
Muokattu viimeksi:
Miltä näyttää @Onnenomena ja @Tonninseteli ovistilanteet tänään? Pitää elää muiden kautta kun omassa tilanteessa ei oo jännätävää 😅 vihdoin näyttää tyhjennysvuoto loppumisen merkkejä (meneehän jo päivä 9). Kunhan palataan kotiin teen raskaustestin ja toivon kovasti että ois jo nega (jotenkin hassua toivoa negaa kun muuten tekis mitä vaan siitä plussasta). Jälkitarkastus on ens viikolla ja aion toki tiedustella kaiken mahdollisen mitä ultralla saa irti :D

Täällä kp 13 ja lähti tummenee selvästi eilisee verrattuna. Jännä nähä, et onko huomen vai maanantaina plussa. Limoja riittää kyllä ja on juoksevampaa ja venyvämpää ja muutenki kosteeta. Osunee ovis sit ihan hyvään kohtaan, mielenkiintost nähä sit milt näyttää ma siel polil😅

Liitteet

• 20220917_151627.jpg
    20220917_151627.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 52
Täällä kp 13 ja lähti tummenee selvästi eilisee verrattuna. Jännä nähä, et onko huomen vai maanantaina plussa. Limoja riittää kyllä ja on juoksevampaa ja venyvämpää ja muutenki kosteeta. Osunee ovis sit ihan hyvään kohtaan, mielenkiintost nähä sit milt näyttää ma siel polil😅
Totta! Hyvään aikaan sulla se polikäynti :) Mulla on ens ke aika jolloin ois kp12 niin kiva kans nähdä että kypsyykö tuolla jo jotain 😅

Miltä näyttää @Onnenomena ja @Tonninseteli ovistilanteet tänään? Pitää elää muiden kautta kun omassa tilanteessa ei oo jännätävää 😅 vihdoin näyttää tyhjennysvuoto loppumisen merkkejä (meneehän jo päivä 9). Kunhan palataan kotiin teen raskaustestin ja toivon kovasti että ois jo nega (jotenkin hassua toivoa negaa kun muuten tekis mitä vaan siitä plussasta). Jälkitarkastus on ens viikolla ja aion toki tiedustella kaiken mahdollisen mitä ultralla saa irti :D
Kiitos, tänään taas haaleampi. Eilen vielä varmisteltiin kuitenkin... Luulen, että en enää testaa. Ehkä... 🙈

Vähän semmonen olo, että odotan uutta kiertoa että pääsen uudestaan yrittämään.

Kiitos, tänään taas haaleampi. Eilen vielä varmisteltiin kuitenkin... Luulen, että en enää testaa. Ehkä... 🙈

Vähän semmonen olo, että odotan uutta kiertoa että pääsen uudestaan yrittämään.
Kuuluisat viimeiset sanat: ”en enää testaa”. Mä sanoin miehelle että nyt en heti ala taas tikuttelemaan oviksia että rennosti mennään ja mies oli hetken hiljaa ja vastasi sitten :” ketä sä yrität huijata” 😂 tikun uittelut siis alkakoon!

Totta! Hyvään aikaan sulla se polikäynti :) Mulla on ens ke aika jolloin ois kp12 niin kiva kans nähdä että kypsyykö tuolla jo jotain 😅
Toivotaan, et siel olis pian kypsymässä se the munis josta saisitte vauvam sylii 😊 toi tikuttelu on koukuttavaa. Mä maltoin tässä toisen yrityksen aikana olla pitkäänkk tikuttelematta, mut nyt haluun tarkkaa dataa kerätä oviksesta ja luteliaalin pituudesta. Hii saa nähä näyttääkö plussaa testi tänää, lämmöt heitti tosi alas mikä saattas viitata oviksen olevan jo tänää🤔 toissa kierrossa mulla oli ovisplus ja ovis saman päivän aikana lämpöjen perusteel.

Toivotaan, et siel olis pian kypsymässä se the munis josta saisitte vauvam sylii 😊 toi tikuttelu on koukuttavaa. Mä maltoin tässä toisen yrityksen aikana olla pitkäänkk tikuttelematta, mut nyt haluun tarkkaa dataa kerätä oviksesta ja luteliaalin pituudesta. Hii saa nähä näyttääkö plussaa testi tänää, lämmöt heitti tosi alas mikä saattas viitata oviksen olevan jo tänää🤔 toissa kierrossa mulla oli ovisplus ja ovis saman päivän aikana lämpöjen perusteel.
Joo mulla oli kans viime kierrosta eli tosta tärpistä niin että plussatesti ja ovis oli samana päivänä. Toivotaan että pääsette tallettelemaan vielä tänään ja että se ovis sieltä pärähtäisi!

Joo mulla oli kans viime kierrosta eli tosta tärpistä niin että plussatesti ja ovis oli samana päivänä. Toivotaan että pääsette tallettelemaan vielä tänään ja että se ovis sieltä pärähtäisi!
Meil oli pe ja eile ja tänään ainakin viel tarkotus😁 huomen ehkä viel, riippuu lämmöist testeist ja milt polil paikat näyttää. Mahakin vähän jotenkin vilkkaalla päällä🙈🤣

Takaisin