Ivf aloituskeskustelu takana ja kovin on helpottunut olo, ja innostunut. Korkean amh:n ja pco-munasarjojen takia mennään lyhyellä kaavalla, joka oli vähän omissakin ajatuksissa.
Seuraavista menkoista saa ilmoittautua ja toivottavasti päästään aloittaan - ruuhkaa kun on ja lyhyessä kaavassa se ajankohta on niin paljon tarkempi kuin pitkässä, niin voi myös olla että joutuu odottaan seuraavaa kiertoa. Maanantai on kuulemma se huonoin päivä menkkojen alkaa kaikista viikonpäivistä - arvatkaa vaan alkaisko mulla kierto just seuraavaks nyt su tai ma
no, toivotaan et päästään!
Pikkanen pillastuminen kyllä tuli siellä vastaanotolla, kun lääkäri totesi että me ei olla jonossa, että se on sit sen 5-6kk --- mä olin et MITÄ?! me ollaan odotettu tätäkin aikaa tyyliin maalikuusta asti! Että kyllä meidät jonoon piti laittaa kun ilmoitin et vika inssi ei onnistunut. Noh, selvittelyjen jälkeen kätilö löysi meidät jonosta, se edeltävä lääkäri ei vaan ollut sit merkannut joka paikkaan mihin kai kuuluis, siitä jonoon asettamisesta. Joten ei uutta jonotusta - mä olisin lähtenyt sieltä ovet paukkuen jos se ois jäänyt kiinni jostain hiton yhdestä täpästä tietokoneen ruudulla!
Keskenmeno riskiä he eivät meidän kohdalla kuulemma mitenkään tule muuttamaan näillä rankemmilla hoidoilla, voi jopa lisääntyä se riski. PGA testejä ei julkisella tehdä, et sit aina voi siirtyä yksityiselle jos sitä toivoo. Ollaan harkittukin et jos saadaan pakkaseen kavereita niin ne vois yksityiselle siirtääkin, mikäli talous antaa myöden - ja just nyt se ei ainakaan anna. Koko ivf:stä puhumattakaan.
Mutta tällästä siis, copy pasteen tän saman varmaan moneen ketjuun, et pahoittelen jos porukka näkee tän sata kertaa