Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minulla oli jo pissa purkissa tänä aamuna... Herken harkitsin ja katsoin ulos, että jos pitäisi sittenkin tänään hyvän ja aurinkoisen lomapäivän eikä ottaisi riskiä negatestin harmituksesta.... Kaadoin pissan pois... Ehtii sen huomennakin.

Eilen olin jo varma, että menkat alkavat. Laitoin siteenkin. Vielä ei ole alkanut, mutta katsotaan. Toivottavasti eivät ala, tietysti toivon. Tänään kp37. Ehkä dpo12-13.
Toivottavasti eivät ala 💕 Hyvää lomaa!

Menkkoja odotelllen puolen viikon maidsa alkavaksi.. kyl on taas kaikenlaista oiretta ilmoilla. Samaan aikaan mieli kuulostelee kaikenlaista tuntemusta ja heti perään keksii sille jonkun muun syyn 😅
Esim selkää jumittaa, no mitäs kitkin sen koko helkutin kasvimaan. Ruoka ei maistu, no ei se flunssaisena ennenkään ole maistunut. Mahassa tuikahti, varmaan oon yskinyt niin paljon.. meneillään dpo 10-11 ja aika kulkee kiusallisen hitaasti. Epätoivo, pettymykseen valmistautuminen ja varovainen optimistisuus vuorottelee.

Meen takas sinne ulkotöihin keksimään muuta ajateltavaa 😅
Ulkotöitä täälläkin tänään, olen saanut paljon aikaan! 😄 Ja vähän sama juttu noiden oireiden kanssa. Yritän olla kuuntelematta onko niitä vai eikö ole...

Ja mietin, vieläkö pälli kestää olla huomenna testaamatta... Ja kestääkö se testata.... 🙈 Jossain vaiheessa se kynnys ylittyy tai menkat alkaa. Kyllä sen jo pitäisi näkyä, jos on tärpännyt... Mutta siinäpä se onkin. Ihana elää vielä toivossa.

Ulkotöitä täälläkin tänään, olen saanut paljon aikaan! 😄 Ja vähän sama juttu noiden oireiden kanssa. Yritän olla kuuntelematta onko niitä vai eikö ole...

Ja mietin, vieläkö pälli kestää olla huomenna testaamatta... Ja kestääkö se testata.... 🙈 Jossain vaiheessa se kynnys ylittyy tai menkat alkaa. Kyllä sen jo pitäisi näkyä, jos on tärpännyt... Mutta siinäpä se onkin. Ihana elää vielä toivossa.

Oli niin tai näin, ei näihin voi itse vaikuttaa. Voi vain toivoa. Mie testaan keskiviikkona tai torstaina, jotta tiiän millaisen valinnan juhannuksen ainoaksi saunajuomaksi valitsen 😅

Oli niin tai näin, ei näihin voi itse vaikuttaa. Voi vain toivoa. Mie testaan keskiviikkona tai torstaina, jotta tiiän millaisen valinnan juhannuksen ainoaksi saunajuomaksi valitsen 😅

Niinpä, ei voi vaikuttaa! Mutta toivottavasti meillä molemmilla on tärpännyt!

Ketjun nimi sopii tähän minun tilanteeseen: Testaaminen - ei tää voi olla näin vaikeeta! 🙈

Heips! Täällä olis toista lasta kipeästi kuumeileva 29v 7/21 syntyneen esikoisen äiti. Esikoista yrittäessä (pillerit pois 1/20 ja plussas 10/20 alkaneesta kierrosta) ja raskausaikana tuli tänne ahkerasti kirjoiteltua, mutta synnytyksen aikoihin ja jälkeen jäi syystä tai toisesta. Toinen olisi ollut tervetullut jo syyskuusta alkaen. Minipillereitä kerkesin syömään vain 2kk synnytyksen jälkeen. Ekat kunnon menkat viime joulukuussa, mistä tuloksena kemiallinen ja heti perään tammikuun kierrosta uusi tärppi, mikä meni sitten helmikuussa kesken 6+4 spontaanisti. Ekat menkat alkoivat 4vk keskenmenovuodon alusta. Kuukautiset tulleet säännöllisesti sen jälkeen ilman tärppiä, kierto ollut sen 26 päivää (esikoista yrittäessä oli noin 30-33). En ole ovistestejä tehnyt, mutta todella kivuliaat ovikset ja selvät limat ollut. Alkaa vähän jo pää hajoilemaan tähän yritykseen. Nyt menossa ovisoloista ja päivälämmön noususta päätellen dpo9-10. Menkat pitäisi maanantaina alkaa. Ei ole toiveet kovin korkealla. Tämän kierron jälkeen onkin sitten jo mennyt pidempään kuin esikoista tehdessä.

Onkos kellään ollut oviksen ja menkkojen välillä repäisytyylisiä kipuja ilman raskautta? Itsellä tämmöisiä ollut nyt ja en usko raskaudesta johtuvan näillä päivillä.

Tosiaan kp23/26 dpo9-10 menossa ja alko tulee jotain verensekasta limaa, vaaleenpunasta/rusehtavaa. Mieli aika maassa et nytkö jo menkat alkaa... kierto vaan lyhenee ja pelottaa, et onko jotkut esivaihdevuodet alkamassa. Kellään kokemusta tämmösestä?

Herätellääns tätä ketjua taas kesähorroksesta, itsekin oon onnistunut pitään vähän foorumi taukoa.

Tervetuloa mukaan juliet, joko kierron tilanne on ratkennut? Lupaavia oireita ainakin! Oviksen jälkeisiä kipuja oon joskus googlannut, niin se voi olla keltarauhasesta johtuvaa, kystatkin on mahdollisia.

Sympatiat myös uusiin kiertoihin joutuneille. Itse oon jo päässyt jo ovis plus vaiheeseen eli kohta taas piinailmaan, mites muiden tilanteet 😊 en oo hirveesti muita ketjuja nyt seurannut, mahtoiko tonni päästä siihen vikaan inssiin?

Joo, Tonni pääs vikaan inssiin! Taas oli uimarit aika vähissä, vaikka speksit muuten hyvät. Eli ihan hyvä, että oli vika inssi. Nyt kirjattiin papereihin, että jos ei ala itu kasvaa, niin päästään ivf jonoon. Jäätävät oviskivut iski vasta 24h inssistä, eli saas nähdä oliko yksikään pesty kaveri enää työkykyinen. Ei jotenkaan tällä track recordilla jaksa uskoa, yllis :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Nyt tässä sitten odotellaan. Taas. Tämä viikko vielä töitä ja ensi viikosta sitten viis viikkoa lomaa. Väkisinkin ajattelee, että vitsit jos tärppäisi, olisi niin kiva olla sitten lomalla alkuraskaus :Kissing Face With Smiling Eyes: Vaan ompa sitä jo muutama kesä ajateltu samalla tavalla. Kaverin ivf vauva syntyi perjantaina. Saatiin kutsu katsomaan. Todellakin ollaan menossa! Itselle on jotenkin todella vaikea nähdä raskaana olevia ihmisiä, mutta ei vauvoja :Face With Tears Of Joy: Tämän kaverinkin kanssa sovittiin, että raskausaikana ei nähdä, mutta heti kun nyytti syntyy, olen paikalla!

Mulla on dpo6 tänään :) meillä oli miehen kanssa molemmilla halut tosi korkeella tällä kertaa ja osuttiinki ovulaation ympärillä kaikkiin mahollisiin päiviin, että ei jääny siitä kii tällä kertaa 😄 meillä on parin viikon päästä IVF-suunnittelukäynti ja sitä odottelen innolla :) mut kohta tietty edessä kierron tyhmin aika taas, ku alkaa toiveet nousta mut sit negat palauttaa takas maanpinnalle. Voisin oikeestaan hypätä suosiolla sen yli nyt vaan suoraan menkkoihin 😄 Onneks tässä on enää pari päivää töitä jäljellä ja sit pari viikkoa lomaa!

Toivottavasti tärpää, Siska ja Nurppu ja Tonni! Mutta ivf sitten viimeistään!

Heips! Täällä olis toista lasta kipeästi kuumeileva 29v 7/21 syntyneen esikoisen äiti. Esikoista yrittäessä (pillerit pois 1/20 ja plussas 10/20 alkaneesta kierrosta) ja raskausaikana tuli tänne ahkerasti kirjoiteltua, mutta synnytyksen aikoihin ja jälkeen jäi syystä tai toisesta. Toinen olisi ollut tervetullut jo syyskuusta alkaen. Minipillereitä kerkesin syömään vain 2kk synnytyksen jälkeen. Ekat kunnon menkat viime joulukuussa, mistä tuloksena kemiallinen ja heti perään tammikuun kierrosta uusi tärppi, mikä meni sitten helmikuussa kesken 6+4 spontaanisti. Ekat menkat alkoivat 4vk keskenmenovuodon alusta. Kuukautiset tulleet säännöllisesti sen jälkeen ilman tärppiä, kierto ollut sen 26 päivää (esikoista yrittäessä oli noin 30-33). En ole ovistestejä tehnyt, mutta todella kivuliaat ovikset ja selvät limat ollut. Alkaa vähän jo pää hajoilemaan tähän yritykseen. Nyt menossa ovisoloista ja päivälämmön noususta päätellen dpo9-10. Menkat pitäisi maanantaina alkaa. Ei ole toiveet kovin korkealla. Tämän kierron jälkeen onkin sitten jo mennyt pidempään kuin esikoista tehdessä.

Onkos kellään ollut oviksen ja menkkojen välillä repäisytyylisiä kipuja ilman raskautta? Itsellä tämmöisiä ollut nyt ja en usko raskaudesta johtuvan näillä päivillä.

Tosiaan kp23/26 dpo9-10 menossa ja alko tulee jotain verensekasta limaa, vaaleenpunasta/rusehtavaa. Mieli aika maassa et nytkö jo menkat alkaa... kierto vaan lyhenee ja pelottaa, et onko jotkut esivaihdevuodet alkamassa. Kellään kokemusta tämmösestä?

Juliet, toivottavasti tärppää pian, jos ei nyt tärpännyt! Ja pahoittelut keskenmenosta! 💔 Minulla on ollut kaikenlaista jomotusta, vihlontaa, repäisykipujakin jne melkein kahden vuoden ajan aina oviksen ja menkkojen välillä, valitettavasti ei ole tarkoittanut mitään... Kohdustani poistettiin kiinnikkeitä ja polyyppi, sem jälkeen ei ole jomottanut niin paljon,mutta jonkin verran kuitenkin. Omalla kohdalla en enää luota, että osaisin erottaa kiinnittymisen jostain muusta kivusta, vaikka ensimmäisessä raskaudessani olikin menkkamaisia kipuja menkkojen jo ollessa myöhässä.

"Kiva" kun ketju on taas hereillä, täällä ollaan! 😅 Piinapäivien puolelle siirrytty, tylsää odotella pari viikkoa kuinka meitin taas käy. Nyt levollisin mielin, mutta vauhti kiihtyy kierron loppua kohden.. onneksi on kesä ja paljon tekemistä, saa ajatukset muualle.

"Kiva" kun ketju on taas hereillä, täällä ollaan! 😅 Piinapäivien puolelle siirrytty, tylsää odotella pari viikkoa kuinka meitin taas käy. Nyt levollisin mielin, mutta vauhti kiihtyy kierron loppua kohden.. onneksi on kesä ja paljon tekemistä, saa ajatukset muualle.

Tää perus, onneks on kesä ja loma, niin on muutakin tekemistä ja saa ajatukset muualle. Yeppp, tai sitten on Tonni, joka istuu sohvalla ens viikolla, kädessä 25kpl 10mlU testejä, jotka tilasi raivoissaan kierron alkuun :tears: :tears:

Täällä ei dpo:sta tietoa, pidettiin nyt "välikierto". Voi olla että pidetään vielä heinäkuukin, sitten ollaan jo niin lähellä ivf/icsi-hoitoja! Tässä kierrossa taisi kyllä petipuuhat osua kohdilleen, ainakin väittäisin tuntemusten perusteella että ovis oli kp 17. En silti usko tärppiin. Piinapäivät ulottuvat sinne elokuun hoidon suunnittelukäynnin odotteluun..

Vähän sama fiilis, että toisaalta nyt kesällä ollut onneksi muutakin ajateltavaa ja on edelleen tiedossa kivoja suunnitelmia. Samalla malttamaton olo ja jäitä saa laittaa aktiivisesti hattuun.

Oujee sain lääkäri ajan parin viikon päähän. Mennään sit taas ihmettelemään puuttuvia kuukautisia 😂 mut tosi hyvä et ei tarvinnu ton kauemmin ootella. Jospa tässä kohta pääsis ihan oikeesti yrittämään 😍

Koittakaa nauttia kesästä. Vaik varmasti vaikeaa välillä. Onneks monella onki jo hoidoissa jatkot selvillä. Toivotaan et viimeistään sit ivf auttaa ja kaikki saisi oman käärön syliin ❤️

Toivottavasti tärpää, Siska ja Nurppu ja Tonni! Mutta ivf sitten viimeistään!

Juliet, toivottavasti tärppää pian, jos ei nyt tärpännyt! Ja pahoittelut keskenmenosta! 💔 Minulla on ollut kaikenlaista jomotusta, vihlontaa, repäisykipujakin jne melkein kahden vuoden ajan aina oviksen ja menkkojen välillä, valitettavasti ei ole tarkoittanut mitään... Kohdustani poistettiin kiinnikkeitä ja polyyppi, sem jälkeen ei ole jomottanut niin paljon,mutta jonkin verran kuitenkin. Omalla kohdalla en enää luota, että osaisin erottaa kiinnittymisen jostain muusta kivusta, vaikka ensimmäisessä raskaudessani olikin menkkamaisia kipuja menkkojen jo ollessa myöhässä.
Kiitos❤ nyt eletään tärppipäiviä taas uudessa kierrossa. Enpä nosta odotuksia korkealle. Ruvennut miettimään voisko itellä olla jotain polyyppia/kiinniket. Toivon pääseväni jossain kohtaa gynisultraa ni vois poissulkea semmosia sit.

Takaisin