Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haamuja näkyvissä! Oi kunpa viivat vahvistuisi!Päivittelen teillekki: lämmöt on ollu ihan sekasin ny, ja äsken tein illasta eka medigoon herkän, missä kuvittelin näkeväni jotain, ja perään apteekin ultran, missä taas kuvittelin näkeväni jotain jännää!! Nyt siis dpo 8!
Medigoo:
View attachment 114256
Apteekin ultra:
View attachment 114257
Oho! Katos vaan, siinähän tuo pönöttää!Päivittelen teillekki: lämmöt on ollu ihan sekasin ny, ja äsken tein illasta eka medigoon herkän, missä kuvittelin näkeväni jotain, ja perään apteekin ultran, missä taas kuvittelin näkeväni jotain jännää!! Nyt siis dpo 8!
Medigoo:
View attachment 114256
Apteekin ultra:
View attachment 114257
Tonni sä oot huippu!Oho! Katos vaan, siinähän tuo pönöttää!
Täällä sama juttu, oli viimeksi alkuraskaudesta kauheat turvotukset päällä. Mua helpotti suuresti raskaushousujen pitäminen. Vaikka nytkin ne voisi olla oikeasti mukavammat, niin en vaan pysty laittamaan niitä jalkaani kun mieli assosioi ne niin voimakkaasti raskausaikaan. Sitten tulee vaan surku, että ei ole vastassa ihmisen alkua, pelkkää tyhjyyttä vain.Myötätuntoa kaikille kanssasisarille turvotuksen keskellä! Tuttua on täälläkin, joskin minulla alkaa vasta joskus dpo5-6 eteenpäin ja ennen menkkoja se on sellainen pallukka että. Etenkin jos erehtyy luteaalivaiheessa syömään pitsan tai jotain muuta vehnäistä ison määrän, niin se sen ummetuksen kera oikein mehii suolistossa ja juuri ennen menkkoja poksahtaa ulos semmoisena... Noh, en mene yksityiskohtiin. Ne mahakatseet silloin tekee kyllä pahaa. Juuri nyt ei ole sitä turvotusta vielä, mutta voin laittaa omani muutaman päivän päästä kunhan se lysti taas alkaa... Myös alkuraskauden aikana minulla turvotti ja oli vaikea peitellä vatsaa kun minulla on vatsan seudulla valmiiksikin jokunen liikakilo, vaikka muuten näytän ns normaalipainoiselta. Näytti heti kuin olisi viidennellä kuulla. Ja luteaalivaiheessa näyttää joskus muutenkin, yksi kaveri-äiti kerran totesi, että ihan kuin viidennellä kuulla...
Hyvässä lykyssä ehtii tulla o-plussa ennen kuin lähden reissuun ilman miestä. Kahtena aamuna jo näyttänyt silmään viivat tasavahvoilta märkänä, eilisessä näköjään kuivuttuaan t-viiva haaleampi. Vielä vasta vilkuttaa hymynaamaa.
Mä niin samaistun! Dpo 6 menossa ja lupasin miehelle että tällä kertaa maltan testaamisen kanssa en oo kyllä myöskään koskaan ollut näin tietoinen kehostani ja sen tuntemuksista kuin nytTäällä Dpo 2, ja mulla on nyt jo ihan malttamaton olo hirveen osuvasti meni tallettelut ja positiivisuus huipussaan - omalla historialla ihan hullun hommaa... Mut piinaillaan nyt sitten oikein pitkän kaavan kautta
Melko samoissa mennään yritetään jaksaa uskoa että josko nyt jo olisi teiän ja meiän vuoro! Rynnäköidään pois täältä ryhmästäTäällä Dpo 2, ja mulla on nyt jo ihan malttamaton olo hirveen osuvasti meni tallettelut ja positiivisuus huipussaan - omalla historialla ihan hullun hommaa... Mut piinaillaan nyt sitten oikein pitkän kaavan kautta
Voi kumpa kumpa vahvistuisi lisää!!!Joo, kannatetaan joukkorynnäkköä ja voi kun ompulla olis tänään ovisplussa!
Tein aamulla medigoon taas, ja vaikka oli laimeempi pissa (ku piti viieltä käyä vessassa) ni mun silmään oli hitusen selkeempi viiva :) tein kans sofin, joka ei kai oo nii herkkä, ja siinäkin näky ekaa kertaa hitusen haamun tynkää! Eli ei se kyytiläinen vielä ainakaan näyttäs hypänneen kyydistä :)
Mut täytyy kyl sanoa, et eilen oli kokoajan sellanen olo, että varmasti on kadonnu viiva sit ku seuraavan kerran testaa. Ei oikeen uskalla ajatella ollenkaan sitä että mitä tästä ehkä seuraa, miettii vaan että tuskin tää jatkuu. Oli vieraita eilen viettämässä iltaa ni en viittiny käyä testailemas sit illalla. Onneks oli, vei tehokkaasti huomiota oman navan tuijottelusta olispa jo ens viikon pe, sit olis paljon viisaampi jo!
Nyt uskallan varovasti onnitella ja lähettää tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea tahmeaa teidän pienelle!Ihanaa @Onnenomena että plussa ehti tulla! Voikun nyt olis tärppikierto!! Ja niinpä, olis kyllä mahtava taideteos osottamaan sitä minkälainen määrä testejä tässä puuhassa voi kuluakkaan erityisesti sillon ku homma onkin tällee erityisen vaikeeta!
Tässä tän aamun medigoo ja sofi, kyl ne siellä yrittää tummua :) nyt dpo 11 siis. Lämmöt vaan sekoilee vähän pelottavasti ni se vähän jännittää. Mut vaikka tää ny jäis kemialliseks niin kyl mä koen tosi positiiviseks sen että tällee heti polyypin poistosta seuraavassa kierrossa tuli tuloksia! Ja toki vielä toivotaan että tummuminen jatkuu ja lämmöt tasottuu!
View attachment 114313