Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä tilasin viimeks nettiapteekki.fi:stä :) näillä en kertaakaan aiemmin oo saanu yhtään mitään muuta ku vitivalkosta, vaikka ovat siis herkkiä! Ostin, koska mulla oli huonoja kokemuksia raskauskeijun herkistä, ja täällä useampi suositteli näitä :)

Ihanaa että muutkin näkee jotain! Mä just kävin kurkkaa naistalo.fi:stä, että noin 60% varhasista raskauksista menee kesken ennen ku menkat on ees myöhässä. Mulla vasta ens viikon to pitäis alkaa, eli tässä kohtaa on vielä todennäkösyydet sitä vastaan että tää jatkuis. Mut oon ihan taivaissa siitä, että meidän sukusolut on selvästi kohdannu ja jopa yrittävät kiinnittyä!! 😍 Meillä on alle kaks viikkoa IVF suunnitteluun, että ainakin lupaava pohja vaikuttas olevan siihen, jos tämä ei syystä tai toisesta jatkuiskaan! :)

Hyvässä lykyssä ehtii tulla o-plussa ennen kuin lähden reissuun ilman miestä. Kahtena aamuna jo näyttänyt silmään viivat tasavahvoilta märkänä, eilisessä näköjään kuivuttuaan t-viiva haaleampi. Vielä vasta vilkuttaa hymynaamaa.

Liitteet

• IMG_20220708_100536.jpg
    IMG_20220708_100536.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 58
Myötätuntoa kaikille kanssasisarille turvotuksen keskellä! 🥺 Tuttua on täälläkin, joskin minulla alkaa vasta joskus dpo5-6 eteenpäin ja ennen menkkoja se on sellainen pallukka että. Etenkin jos erehtyy luteaalivaiheessa syömään pitsan tai jotain muuta vehnäistä ison määrän, niin se sen ummetuksen kera oikein mehii suolistossa ja juuri ennen menkkoja poksahtaa ulos semmoisena... Noh, en mene yksityiskohtiin. 💩 Ne mahakatseet silloin tekee kyllä pahaa. Juuri nyt ei ole sitä turvotusta vielä, mutta voin laittaa omani muutaman päivän päästä kunhan se lysti taas alkaa... Myös alkuraskauden aikana minulla turvotti ja oli vaikea peitellä vatsaa kun minulla on vatsan seudulla valmiiksikin jokunen liikakilo, vaikka muuten näytän ns normaalipainoiselta. Näytti heti kuin olisi viidennellä kuulla. Ja luteaalivaiheessa näyttää joskus muutenkin, yksi kaveri-äiti kerran totesi, että ihan kuin viidennellä kuulla...

Myötätuntoa kaikille kanssasisarille turvotuksen keskellä! 🥺 Tuttua on täälläkin, joskin minulla alkaa vasta joskus dpo5-6 eteenpäin ja ennen menkkoja se on sellainen pallukka että. Etenkin jos erehtyy luteaalivaiheessa syömään pitsan tai jotain muuta vehnäistä ison määrän, niin se sen ummetuksen kera oikein mehii suolistossa ja juuri ennen menkkoja poksahtaa ulos semmoisena... Noh, en mene yksityiskohtiin. 💩 Ne mahakatseet silloin tekee kyllä pahaa. Juuri nyt ei ole sitä turvotusta vielä, mutta voin laittaa omani muutaman päivän päästä kunhan se lysti taas alkaa... Myös alkuraskauden aikana minulla turvotti ja oli vaikea peitellä vatsaa kun minulla on vatsan seudulla valmiiksikin jokunen liikakilo, vaikka muuten näytän ns normaalipainoiselta. Näytti heti kuin olisi viidennellä kuulla. Ja luteaalivaiheessa näyttää joskus muutenkin, yksi kaveri-äiti kerran totesi, että ihan kuin viidennellä kuulla...
💜 Täällä sama juttu, oli viimeksi alkuraskaudesta kauheat turvotukset päällä. Mua helpotti suuresti raskaushousujen pitäminen. Vaikka nytkin ne voisi olla oikeasti mukavammat, niin en vaan pysty laittamaan niitä jalkaani kun mieli assosioi ne niin voimakkaasti raskausaikaan. Sitten tulee vaan surku, että ei ole vastassa ihmisen alkua, pelkkää tyhjyyttä vain.

Täällä Dpo 2, ja mulla on nyt jo ihan malttamaton olo 😅 hirveen osuvasti meni tallettelut ja positiivisuus huipussaan - omalla historialla ihan hullun hommaa... Mut piinaillaan nyt sitten oikein pitkän kaavan kautta 😏
Mä niin samaistun! Dpo 6 menossa ja lupasin miehelle että tällä kertaa maltan testaamisen kanssa 😅 en oo kyllä myöskään koskaan ollut näin tietoinen kehostani ja sen tuntemuksista kuin nyt 😂

Täällä Dpo 2, ja mulla on nyt jo ihan malttamaton olo 😅 hirveen osuvasti meni tallettelut ja positiivisuus huipussaan - omalla historialla ihan hullun hommaa... Mut piinaillaan nyt sitten oikein pitkän kaavan kautta 😏
Melko samoissa mennään 😊 yritetään jaksaa uskoa että josko nyt jo olisi teiän ja meiän vuoro! Rynnäköidään pois täältä ryhmästä 😅

Joo, kannatetaan joukkorynnäkköä 😆 ja voi kun ompulla olis tänään ovisplussa!

Tein aamulla medigoon taas, ja vaikka oli laimeempi pissa (ku piti viieltä käyä vessassa) ni mun silmään oli hitusen selkeempi viiva :) tein kans sofin, joka ei kai oo nii herkkä, ja siinäkin näky ekaa kertaa hitusen haamun tynkää! Eli ei se kyytiläinen vielä ainakaan näyttäs hypänneen kyydistä :)

Mut täytyy kyl sanoa, et eilen oli kokoajan sellanen olo, että varmasti on kadonnu viiva sit ku seuraavan kerran testaa. Ei oikeen uskalla ajatella ollenkaan sitä että mitä tästä ehkä seuraa, miettii vaan että tuskin tää jatkuu. Oli vieraita eilen viettämässä iltaa ni en viittiny käyä testailemas sit illalla. Onneks oli, vei tehokkaasti huomiota oman navan tuijottelusta 😅 olispa jo ens viikon pe, sit olis paljon viisaampi jo!

Kiitos toivotuksista, nekö tämän teki, sillä pysyvä hymy tuli tänä aamuna!!! Illalla lähdin reissuun ja nyt saa reissata hyvillä mielin.

Tässä kierrossa olen poikkeuksellisesti säästänyt nuo testipäät - en tiedä miksi, kun yleensä vain kuvaan - ja pälkähti päähän sellainen ajatus, että jos olisi säästänyt yritystaipaleen kaikki testit, niin niistä kevyesti saisi koottua jonkun hervottoman kokoisen ympäristötaideteoksen jonnekin puistoon... 😝🤭

Liitteet

• IMG_20220709_095218.jpg
    IMG_20220709_095218.jpg
    471 KB · Katsottu: 60
Joo, kannatetaan joukkorynnäkköä 😆 ja voi kun ompulla olis tänään ovisplussa!

Tein aamulla medigoon taas, ja vaikka oli laimeempi pissa (ku piti viieltä käyä vessassa) ni mun silmään oli hitusen selkeempi viiva :) tein kans sofin, joka ei kai oo nii herkkä, ja siinäkin näky ekaa kertaa hitusen haamun tynkää! Eli ei se kyytiläinen vielä ainakaan näyttäs hypänneen kyydistä :)

Mut täytyy kyl sanoa, et eilen oli kokoajan sellanen olo, että varmasti on kadonnu viiva sit ku seuraavan kerran testaa. Ei oikeen uskalla ajatella ollenkaan sitä että mitä tästä ehkä seuraa, miettii vaan että tuskin tää jatkuu. Oli vieraita eilen viettämässä iltaa ni en viittiny käyä testailemas sit illalla. Onneks oli, vei tehokkaasti huomiota oman navan tuijottelusta 😅 olispa jo ens viikon pe, sit olis paljon viisaampi jo!
Voi kumpa kumpa vahvistuisi lisää!!! :smiley-angelic001 :smiley-angelic001

Ihanaa @Onnenomena että plussa ehti tulla! 🥳 Voikun nyt olis tärppikierto!! 🙏 Ja niinpä, olis kyllä mahtava taideteos osottamaan sitä minkälainen määrä testejä tässä puuhassa voi kuluakkaan erityisesti sillon ku homma onkin tällee erityisen vaikeeta! 😬

Tässä tän aamun medigoo ja sofi, kyl ne siellä yrittää tummua :) nyt dpo 11 siis. Lämmöt vaan sekoilee vähän pelottavasti ni se vähän jännittää. Mut vaikka tää ny jäis kemialliseks niin kyl mä koen tosi positiiviseks sen että tällee heti polyypin poistosta seuraavassa kierrossa tuli tuloksia! ❤️ Ja toki vielä toivotaan että tummuminen jatkuu ja lämmöt tasottuu!

PXL_20220710_063924049.jpg

Ihanaa @Onnenomena että plussa ehti tulla! 🥳 Voikun nyt olis tärppikierto!! 🙏 Ja niinpä, olis kyllä mahtava taideteos osottamaan sitä minkälainen määrä testejä tässä puuhassa voi kuluakkaan erityisesti sillon ku homma onkin tällee erityisen vaikeeta! 😬

Tässä tän aamun medigoo ja sofi, kyl ne siellä yrittää tummua :) nyt dpo 11 siis. Lämmöt vaan sekoilee vähän pelottavasti ni se vähän jännittää. Mut vaikka tää ny jäis kemialliseks niin kyl mä koen tosi positiiviseks sen että tällee heti polyypin poistosta seuraavassa kierrossa tuli tuloksia! ❤️ Ja toki vielä toivotaan että tummuminen jatkuu ja lämmöt tasottuu!

View attachment 114313
Nyt uskallan varovasti onnitella ja lähettää tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea tahmeaa teidän pienelle! ❤️❤️❤️

Kyllä nyt tarrasukkia sinne! Hyvältä näyttää, kun ei se ovis aina oo 100% varmasti just sillon miten on laskenut ja kiinnittyminenkin vaihtelee. Mun ekat haamulaiset on ollut just dpo 10-11, hyvältä vaikuttaa siis :)

Oi, paljon onnea @Nurppu ! 😍🧡 Todella lupaavalta vaikuttaa! ✨

Ja @Onnenomena mahtavaa, kun kerkesi pärähtää ovisplussa 💕😊 Toivotan tärppionnea! 🤞🤞

ON: Olin eilen ystäväni polttareissa. Tekipäs hyvää pitkästä aikaa päästä tanssimaan ja viettämään sellaisessa porukassa aikaa, jossa ei keskustella raskaudesta tai vauva-arjesta. Sai tuulettaa päätä näistä asioista. 🙏 Tosin sitten loppuyöstä kipeytyi alavatsa ja sitä kiristeli kummallisesti, mutta luulen että se johtui päivän aktiviteetista: ilmajoogasta. Tänään on siis arviolta dpo 8. Tuskinpa on tärpännyt.. Haluaisin jo hypätä elokuuhun ja päästä ivf/icsi-hoitoa suunnittelemaan, jospa se palauttaisi edes palasen uskoa tähän touhuun. Taas on sellainen epätoivoinen fiilis, että onnistutaankohan me ikinä. 😞 Välillä tämä tie tuntuu loputtoman pitkältä..

Takaisin