Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ja siis tilkasta tuli mieleen, että eikö niillä ollut joku uusi ohje siitä plussasta ilmoittamisesta? Koska mä ilmoitin tyyliin dpo 14 sillon ja ne varas ultrat yms. Ja sit jouduin peruun sen viikkoa myöhemmin, koska se inssi plussa menikin kesken, sen jälkeen tuli joku ohje, että tyyliin ilmoitetaan se plussa tosi myöhään.. (varmaan ettei tuu näitä turhia varailuja, kuten mullakin tuli)..

Joo Tilkasta nykyään on ohje testata kolmen viikon päästä inssistä ja sit ilmoittaa plussan. Menkkojen alun saa ilmoittaa aiemmin (ja samalla ilmoittautua uuteen hoitokiertoon) ja siihen ne ei ikinä ole negatestiä pyytäneet.

Mä tuun tänne vielä tsemppaamaan, jospa se viiva sieltä vahvistuisi ja vuoto olisi harmitonta :red-heart: Mä oon maailman ärsyttävin esimerkki siitä, et vuotelusta ei aina voi päätellä mitään. Esikoisesta vuoteli, ei ongelmia. Tuulimunasta vuoteli myös. Ekasta varhaisesta tuhrutti viikon ennen kuin hanat aukes ja viiva haaleni. Kkm ei mitään vuotoja. Toka varhainen niin viiva haaleni pois aamulla, illalla alkoi vuoto. Mun saldo toki on masentava, et näit epäonnistuneita on enemmän - esikoisesta ja tuulimunasta vuotelut osui ihan samoihin aikoihinkin, raskaudet oli siis oireineen päivineen suht samanlaiset, ja se ultra uutinen oli aika iso shokki.. että ei se samanlaisuuskaan aina ole se mistä voi päätellä :sad-face:

Tämäpä. On kyllä itelle ihan utopistinen ajatus, että jollain on täysin vuodoton raskaus :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kun ite on vuotanut puolet elämästään sen kohdunsuun ektopian takia ja aika uutta tämä vuodottomuus ja tiputtelemattomuus. Muuten kun plussan jälkeen siis :Face Without Mouth: Katselen tässä nyt viikonlopun yli ainakin mikä homma. Alaselkä on kipee ja vatta tuntuu olevan kestokrampissa myös. En tiedä yrittääkö tarrata kiinni vai puskea irti. Vaippa housuihin yötä vaste ja maate. Huomenna on uus päivä.

Uusi aamu. Oudon helpottunut fiilis. Ehkä toi eilinen viiva RFSU:ssa oli vaan, no, RFSU viiva :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: CB on brutaalin rehellinen ja kaikesta päätellen tänään on kp1.

Liitteet

• 20220616_170935.jpg
    20220616_170935.jpg
    708.7 KB · Katsottu: 97
  • 20220617_061149.jpg
    20220617_061149.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 101
Ja siis ei suinkaan helpottunut fiilis siitä, että tulos on nega! Herranjestas. Siis helpottunut siitä, että tulos on nyt selkeä, kp1 on selkeä ja nyt tiedän tasan koska alkaa syödä letroja ja hoitoon ilmoittautuminen tehty :folded:
Epätietoisuus on kuluttavaa, joten jotain positiitistakin. Silti, oon pahoillani negasta 😔

Uusi aamu. Oudon helpottunut fiilis. Ehkä toi eilinen viiva RFSU:ssa oli vaan, no, RFSU viiva :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: CB on brutaalin rehellinen ja kaikesta päätellen tänään on kp1.

Oi, pahoittelut tuosta eilisen ikävästä tilanteesta ja negastakin! ❤️💔 Onnea uuteen hoitokiertoon, toivottavasti nyt sitten tärppää!

Pahoittelut tonni, ja toivotaan sitä seuraavaa ovista arkipäivälle!

ON: Kp 38 ja täällä taas yksi nega testattu, en enää testaa.. menkatkaan ei näy eikä kuulu ja tää mun monta viikko kestänyt juilinta vaan jatkuu, ja tissitkin tuikkii ja nännit niin kipeet et hyvä kun voi mahallaan nukkua.. ota tästä nyt selvää, ehkä joku kysta joka puskee tyyliin estrogeeniä kroppaan, tj.. sopiva kuvakin tuli vastaan:

Screenshot_20220617-141740~2.png

Että itkiskö vai nauraisko :Smirking Face:

Siska, katoin tota samaa kuvaa just jossain ja on oikein osuva! Burana 800:t kehissä täällä. Ilmoittauduin hoitoon aamulla, oviksen pitäisi osua kesäkuun vikalle viikolle, toivottavasti saadaan inssi tehtyä.

Joo, täällä kans äärimmäisen osuva oli tänään tuo siskan kuva. Eka alko menkat, otin tottuneesti äkkiä buranaa. Puolen tunnin päästä iski joku äkkiä voimistuva ihan älytön alaselkäkipu oikeelle. Ku tajusin miten pahaks se oli yltymässä ni äkkiä vedin viel tuplat paracetamolii perään ja menin kieriskelee tuskissani sohvalle. Hengittäminenki sattu ja olin jo harkitsemassa jotai ensiapuun lähtöä ku mitenkään ei voinu olla 😬 no sit varmaa alko se burana vaikuttaa ja kipu laantu yhtä äkkiä ku oli tullukki. Ei mul tollasta ikinä ennen oo ollu. Ainut mitä keksin on että joku jälkivaikutus hysteroskopiasta 😬 ehkä se menkkojen alku jotenkin ärsytti sitä polyypinpoistokohtaa? 🤷🏼

Jauts, kuulostipa tuskalliselta! :Grimacing Face: No mutta toisaalta voi kyllä kuvitella, jos siitä limakalvolta on jotain nyhdetty irti juurineen ja sitten se kohtu alkaa supisteleen, niin varmaan kyllä tuntuukin aika... Jännältä.

No ny aloin kelailee et voiko olla joku munuais/virtsakivijuttu ollu toi, kuvaus kuulosti ihan siltä: "Virtsatiekiven oireena on yleensä äkillisesti alkava kova kipu jommallakummalla puolen alaselkää tai alavatsaa. Kipu säteilee usein nivustaipeisiin ja voi olla erittäin voimakas saaden potilaan kieriskelemään tuskasta." Ja veljellä on ollu noita, ja tuo on kai periytyvää.

Näin jo sieluni silmin että kohta oon päivystyksessä jossai kivileikkauksessa ja vahingossa nirhivät matkalla mun munasarjat siinä ja sinne meni viiminenki lisääntymiskyky 😆

Kp 1, vihdoin!  Vaan 38 pv:n kierto, mut tää on ollut niin epämääräistä taas, et jotenkin kiva päästä uuteen kiertoon jo. Olisin toki sen tärpin ottanut, mut noh.. tätä tää on 😮‍💨

Eikä taas, pahoittelut! :( 💔

Minä vielä olen omituisten ovisten kerhossa...

Täällä kp35/28-32. Tosin luultavasti vasta jotain dpo10-11, mikäli ovis edes tapahtui.

En ole halunnut testata. Ollaan reissussa ja testi on kyllä mukana, että jos tulee sellainen tilanne, että täytyy tietää - vaikka läkkeen ottaminen - niin teen. Mutta muuten testaan vasta ma tai ti, kun ei ole mikään pakko. Yhden viivan kammo on suuri.... Alavatsalla ollut taas jotain tuntemuksia jonkun päivän, kyllä pari seuraavaa päivää näyttää tilanteen.

No ny aloin kelailee et voiko olla joku munuais/virtsakivijuttu ollu toi, kuvaus kuulosti ihan siltä: "Virtsatiekiven oireena on yleensä äkillisesti alkava kova kipu jommallakummalla puolen alaselkää tai alavatsaa. Kipu säteilee usein nivustaipeisiin ja voi olla erittäin voimakas saaden potilaan kieriskelemään tuskasta." Ja veljellä on ollu noita, ja tuo on kai periytyvää.

Näin jo sieluni silmin että kohta oon päivystyksessä jossai kivileikkauksessa ja vahingossa nirhivät matkalla mun munasarjat siinä ja sinne meni viiminenki lisääntymiskyky 😆

Tää! Kun tämä pitkä yrittäminen niin vaikuttaa kaikkiin muihinkin terveysasioihin.... Ja pelottaa niiden vaikutukset. Minä suutuin yhtenä päivänä miehelle, kun käytti muurahaismyrkkyä. Pauhasin ympäristömyrkkyjen vaikutuksesta alkioihin, siittiöihin jne... :( oikeasti varmaan ylireagoin ja pyysin sitten anteeksi.

Toivottavasti sulla ei kuitenkaan ole niitä kiviä ja kipuja ei ole ollut enää.

@Onnenomena Ei onneks tullu kivut enää takasin :) vaikka pelottavan hyvin sopi oireet noihin kiviin! Mutta kaikesta päätellen oli vaan joku jälkioire hysteroskopiasta.

Ja niinpä... Ymmärrän hyvin ton reaktion! Mua kanssa huolettaa ihan vaan sekin että joku myrkky pilais munasolujen laadun... Vaikka en oo yhtään perillä, onko sellasesta mitään näyttöä. Mutta ihan tyhmiäkin juttuja välillä tuntuu pelkäävän "varmuuden vuoksi".

Ja vaikkei hauska juttu muuten oo, niin nauroin tolle omituisten ovisten kerholle 😆

Vanhempi, miespuolinen työkaverini avautui sattumoisin viimeviikolla polttoainehintoja harmitellessamme lapsettomuushoito- asiastaan. Kuulemma ovat olleet eri hoitavien tahojen asiakkaina yli 20vuotta, tuloksetta (viimeisin Km viikolla 11 vuonna2018). Kuulemani veti minut aluksi lähes sanattomaksi!! polttoainehintaharmitteluni sai samalla uuden mittakaavan.
Perheeseen tehty inseminaatioita omilla ja osto simpoilla, ivf, icsi, pas omilla ja ostomunilla. Yritin kysellä miten rouvaa on tutkittu, ei tiennyt/muistanut. Kierto kuulemma säännöllinen. Rouva thaimaalainen, eikä ymmärrä suomi-lääkäreiden nopeaa puhetta: tekee kotona sovittuja tikkutestejä, mittaa lämpöjä ja avaa jalkansa lääkärin ohjeistuksesta.
Viimeisin ostomunasolu blastosiirto Pas 3/22 ollut tulokseton . Mies ilmeisen väsynyt tilanteeseen, Heillä pakkasessa jäljellä3 alkiota. Suosittelin miettimään alkiodiaknostiikkaa (oli hänelle uusi asia). Suosittelin lukemaan näitä palstan eri keskusteluja yhdessä rouvan kanssa kaikenmoisen tiedon lisäämiseksi.
Uhkasi tuoda vastalahjaksi minulle kaikki tutkimustulokset ja muut paperit (mapillinen) minulle iltalukemisiksi. Antoi luvan avata asiaa anonyymisti myös täällä (en kertonut olevani raskaana, mutta saahan hän sen selville jokatapaukseesa joskus jos maaliin helmikuussa pääsen...).

Muokattu viimeksi:
Tää! Kun tämä pitkä yrittäminen niin vaikuttaa kaikkiin muihinkin terveysasioihin.... Ja pelottaa niiden vaikutukset. Minä suutuin yhtenä päivänä miehelle, kun käytti muurahaismyrkkyä. Pauhasin ympäristömyrkkyjen vaikutuksesta alkioihin, siittiöihin jne... :sad001 oikeasti varmaan ylireagoin ja pyysin sitten anteeksi.

Toivottavasti sulla ei kuitenkaan ole niitä kiviä ja kipuja ei ole ollut enää.

Ihan eri silmillä suhtautuu kaikkiin kemikaaleihin ja se kuuluu tähän hommaan.. yks aamu havahduin pidättäväni hengitystä jo hiuslakkaa laittaessa! Ja tulee käytettyä suojaimia paljon herkemmin maalien yms kanssa (talon maalausprojekti meneillään).

Ollaan samoilla piinapäivillä, mulla noin dpo 10 menossa, ennen juhannusta testaan jos ei menkkoja kuulu 😊 Oloista ei taaskaan ota selvää, nää on nähty jo niin monta kertaa ennenkin.

Vanhempi, miespuolinen työkaverini avautui sattumoisin viimeviikolla polttoainehintoja harmitellessamme lapsettomuushoito- asiastaan. Kuulemma ovat olleet eri hoitavien tahojen asiakkaina yli 20vuotta, tuloksetta (viimeisin Km viikolla 11 vuonna2018). Kuulemani veti minut aluksi lähes sanattomaksi!! polttoainehintaharmitteluni sai samalla uuden mittakaavan.
Perheeseen tehty inseminaatioita omilla ja osto simpoilla, ivf, icsi, pas omilla ja ostomunilla. Yritin kysellä miten rouvaa on tutkittu, ei tiennyt/muistanut. Kierto kuulemma säännöllinen. Rouva thaimaalainen, eikä ymmärrä suomi-lääkäreiden nopeaa puhetta: tekee kotona sovittuja tikkutestejä, mittaa lämpöjä ja avaa jalkansa lääkärin ohjeistuksesta.
Viimeisin ostomunasolu blastosiirto Pas 3/22 ollut tulokseton . Mies ilmeisen väsynyt tilanteeseen, Heillä pakkasessa jäljellä3 alkiota. Suosittelin miettimään alkiodiaknostiikkaa (oli hänelle uusi asia). Suosittelin lukemaan näitä palstan eri keskusteluja yhdessä rouvan kanssa kaikenmoisen tiedon lisäämiseksi.
Uhkasi tuoda vastalahjaksi minulle kaikki tutkimustulokset ja muut paperit (mapillinen) minulle iltalukemisiksi. Antoi luvan avata asiaa anonyymisti myös täällä (en kertonut olevani raskaana, mutta saahan hän sen selville jokatapaukseesa joskus jos maaliin helmikuussa pääsen...).
20 vuotta! Kyllä heräsi myötätunto heitä kohtaan, ei ihme jos väsyttää...

Minulla oli jo pissa purkissa tänä aamuna... Herken harkitsin ja katsoin ulos, että jos pitäisi sittenkin tänään hyvän ja aurinkoisen lomapäivän eikä ottaisi riskiä negatestin harmituksesta.... Kaadoin pissan pois... Ehtii sen huomennakin.

Eilen olin jo varma, että menkat alkavat. Laitoin siteenkin. Vielä ei ole alkanut, mutta katsotaan. Toivottavasti eivät ala, tietysti toivon. Tänään kp37. Ehkä dpo12-13.

Menkkoja odotelllen puolen viikon maidsa alkavaksi.. kyl on taas kaikenlaista oiretta ilmoilla. Samaan aikaan mieli kuulostelee kaikenlaista tuntemusta ja heti perään keksii sille jonkun muun syyn 😅
Esim selkää jumittaa, no mitäs kitkin sen koko helkutin kasvimaan. Ruoka ei maistu, no ei se flunssaisena ennenkään ole maistunut. Mahassa tuikahti, varmaan oon yskinyt niin paljon.. meneillään dpo 10-11 ja aika kulkee kiusallisen hitaasti. Epätoivo, pettymykseen valmistautuminen ja varovainen optimistisuus vuorottelee.

Meen takas sinne ulkotöihin keksimään muuta ajateltavaa 😅

Takaisin