Itsestäni tuntuu, että kesällä on helpompi olla lapseton... On niin ihana tehdä ulkona kaikenlaista, etenkin puutarhajuttuja ja varsinkin yhdessä miehen kanssa. Talvella joutaa miettimään ja vatvomaan ja kylmyys ja pimeyskin ahdistaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samaa mieltä, kesällä on ehkä enemmän kaikenlaisia ex-tempore- juttujakin.Itsestäni tuntuu, että kesällä on helpompi olla lapseton... On niin ihana tehdä ulkona kaikenlaista, etenkin puutarhajuttuja ja varsinkin yhdessä miehen kanssa. Talvella joutaa miettimään ja vatvomaan ja kylmyys ja pimeyskin ahdistaa.
Me taidettiin olla kiertojen kanssa about samassa menossa joten hurjasti tsemppiä piinapäiviin! Meillä on ens viikolla onneks lomareissu ja sovittiin et ennen sitä ei testata joten pääsen testailemaan vasta sit kun jotain pitäis näkyä jos on näkyäkseen."Kiva" kun ketju on taas hereillä, täällä ollaan! Piinapäivien puolelle siirrytty, tylsää odotella pari viikkoa kuinka meitin taas käy. Nyt levollisin mielin, mutta vauhti kiihtyy kierron loppua kohden.. onneksi on kesä ja paljon tekemistä, saa ajatukset muualle.
Kiitti ja hyvää lomaa teille Mä lomailen vielä tän viikon ja ensiviikon puserran töissä heti täydet tunnit 6 päivää putkeen, ei kerkii onneks piinailua paljon aatella (?) Tai, no kerkii sitä, mutta ehkä vähän vähemmän.Me taidettiin olla kiertojen kanssa about samassa menossa joten hurjasti tsemppiä piinapäiviin! Meillä on ens viikolla onneks lomareissu ja sovittiin et ennen sitä ei testata joten pääsen testailemaan vasta sit kun jotain pitäis näkyä jos on näkyäkseen.
Mulla ny dpo7 ja tulinpa raportoimaan, kun oli noista kierron "välituntemuksista" puhetta. Mulla siis kans joka kierrossa jotain nippailua ja vihlasua ja jomotusta. Tässä alkanu onneks vähän rennommin niihin suhtautumaan, eli enää en kuvittele jokasen vihlasun kohdalla, että nyt siellä jotain tapahtuu! Ennemmin voisin ite ajatella, että parempi merkki varmaan olis se, että mitään tuntemuksia ei olis kun kerran ykskään näistä tuntemuksista ei koskaan oo merkannu mitään.
Viime kierrossa poistettiin polyyppi, ja mietin etukäteen, mahtaako nippailut vähentyä. Vielä ei ainakaan oo vähentyny, täällä on taas selvää turvotuksen tunnetta ja jatkuvaa pientä vihlontaa kohdussa. Että ei tainnu mun kohdalla olla polyyppi näiden taustalla!
Uskon, että on tukalaa! Melkoinen ero normaaliin. Itselläkin ovisturvotuksia, mutta eivät näy noin selkeästi (varsinkaan kun ei litteä vatsa ole normaalistikaan). Ärsyttävää tuollainen toisen mahan kommentointi.Täällä olikin osuvasti keskustelua turvotuksesta! Juuri tuonne km-puolelle laitoin saarnan, miten on aivan jäätävä turvotus päällä.
Pakko laittaa ihan kuvakin, koska se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. Toivottavasti ei triggeröi ketään Kyseessä tosiaan ilmaa mahassa! Kuvassa vasemmalla puolella tämän päivän turvotus ja siinä vieressä vertailuksi kuva, miltä vatsa normaalisti näyttää. On niin tukala olla, että melkein itkettää. Mulla on aika usein pahoja turvotuksia oviksen aikoihin/jälkeen, muttei hetkeen ihan näin kauheaa. Lisäksi pelottaa se, että joku kysyy raskaudesta, kun vatsani näyttää pelottavan paljon raskausmahalta.. Yhdessä aiemmassa työpaikassani sain tällaisen kysymyksen, juurikin vatsan ulkonäköön liittyen, kun oli kauheat ovisturvotukset päällä. Silloin olin vielä eksäni kanssa, eikä raskaus edes haaveena hänen kanssaan, silti kommentti loukkasi. En tiedä miten paljon sekoaisin, jos sitä kysyttäisiin nyt.
Tekisi mieli mennä johonkin piiloon mököttämään tän mahan kanssa.
Muutenkin oon aivan ärtynyt koko ajan, en tiedä johtuuko osittain kierron vaiheesta ja ehkä myös väsymyksestä. Ihan kaikki ottaa päähän!
Täällä olikin osuvasti keskustelua turvotuksesta! Juuri tuonne km-puolelle laitoin saarnan, miten on aivan jäätävä turvotus päällä.
Pakko laittaa ihan kuvakin, koska se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. Toivottavasti ei triggeröi ketään Kyseessä tosiaan ilmaa mahassa! Kuvassa vasemmalla puolella tämän päivän turvotus ja siinä vieressä vertailuksi kuva, miltä vatsa normaalisti näyttää. On niin tukala olla, että melkein itkettää. Mulla on aika usein pahoja turvotuksia oviksen aikoihin/jälkeen, muttei hetkeen ihan näin kauheaa. Lisäksi pelottaa se, että joku kysyy raskaudesta, kun vatsani näyttää pelottavan paljon raskausmahalta.. Yhdessä aiemmassa työpaikassani sain tällaisen kysymyksen, juurikin vatsan ulkonäköön liittyen, kun oli kauheat ovisturvotukset päällä. Silloin olin vielä eksäni kanssa, eikä raskaus edes haaveena hänen kanssaan, silti kommentti loukkasi. En tiedä miten paljon sekoaisin, jos sitä kysyttäisiin nyt.
Muutenkin oon aivan ärtynyt koko ajan, en tiedä johtuuko osittain kierron vaiheesta ja ehkä myös väsymyksestä. Ihan kaikki ottaa päähän!
Täällä olikin osuvasti keskustelua turvotuksesta! Juuri tuonne km-puolelle laitoin saarnan, miten on aivan jäätävä turvotus päällä.
Mä samaistun tähän. Ihan valtavaa sellaista oman kehon ylitulkintaa ja sillä ajaa vaan itsensä ihan väsyksiin.Mulla ny dpo7 ja tulinpa raportoimaan, kun oli noista kierron "välituntemuksista" puhetta. Mulla siis kans joka kierrossa jotain nippailua ja vihlasua ja jomotusta. Tässä alkanu onneks vähän rennommin niihin suhtautumaan, eli enää en kuvittele jokasen vihlasun kohdalla, että nyt siellä jotain tapahtuu! Ennemmin voisin ite ajatella, että parempi merkki varmaan olis se, että mitään tuntemuksia ei olis kun kerran ykskään näistä tuntemuksista ei koskaan oo merkannu mitään.
Viime kierrossa poistettiin polyyppi, ja mietin etukäteen, mahtaako nippailut vähentyä. Vielä ei ainakaan oo vähentyny, täällä on taas selvää turvotuksen tunnetta ja jatkuvaa pientä vihlontaa kohdussa. Että ei tainnu mun kohdalla olla polyyppi näiden taustalla!