Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt on polyyppi poistettu! 🥳

Kertoilempa tässä nyt tuon hysteroskopian kulun 😄 Etukäteen oli ohjeistettu ottamaan 800mg ibuprofeiinia ja 1000mg paracetamolia. Ensin yritettiin ilman puudutusta. Kun kameraa laitettiin sisään, oli kipu liian kova ja nousin selkä kaarelle. Lääkärit päättivät keskeyttää, ja laittaa puudutusta. Puudutuksen laittoa en melkein edes huomannut. Sen jälkeen ei enää tuntunut kameran laitto missään.

Oli tosi jännä nähdä ruudulla mitä tapahtuu! Aluksi lääkärit olivat sitä mieltä, että mulla vaan on sydämen muotoinen kohtu, siksi näytti polyypilta. Mutta lähemmäs kun mentiin, niin huomattiin että kyllä se olikin polyyppi. Hyvin epätavallinen, koska oli tosi tasaisesti siinä pinnalla ja tosiaan sai vaan kohdun näyttämään sydämen muotoiselta. Lääkärit päivittelivät toimenpiteen aikana ja vielä jälkikäteenkin, että olipa todella epätavallinen, kun oli niin tasaisesti siellä piileskelemässä.

Sit pistettiin sisään vielä toimenpidekärki jolla alettiin "sahailemaan" sitä polyyppia. Ei tuntunut missään (lääkäri sanoi että potilas kyllä ilmaisee, jos se oliskin kohdun seinää eikä polyyppia). Sahailtiin se siinä pois, katteltiin vielä vähän ympärille ja kaikki näytti hyvältä. Sit vaan rensselit ulos, ja ultrattiin vielä. Polyyppi oli poissa, ja lisäksi nyt nähtiin ultrassa, että munanjohtimet on auki (kun mulle ei aiemmin ole tehty aukkaria)!

Kaikenkaikkiaan paljon helpompi toimenpide kuin mitä pelkäsin! Se kipu oli aluksi paha, mutta puudutuksen jälkeen kaikki oli pala kakkua. Eli jos tuo itselle tulee joskus kohdalle, suosittelen kyllä ottamaan puudutuksen jos kipua tuntuu, turha sitä on kivun kanssa kärsiä jos voi olla kärsimättä! :)

Lopuksi kyselin vielä, että onko tällä vaikutusta tämän kierron mahdollisuuksiin. Olivat sitä mieltä että ei tällä pitäisi olla (suuntaan tai toiseen) koska koskettiin vaan siihen yhteen kohtaan seinämää. Eli pääsenpähän sitten kuitenkin piinailemaan tässä kierrossa! :)
Mahtavaa, että kaikki meni hyvin ja pääset vielä piinailemaan!!! 😍😍😍 Olenkin koko päivän käynyt kurkkimassa, onko sinulta tullut raporttia hysteroskopian kulusta. 😂 Mukavaa, että jaksoit tulla kertomaan näin pian!

Nyt on polyyppi poistettu! 🥳

Kertoilempa tässä nyt tuon hysteroskopian kulun 😄 Etukäteen oli ohjeistettu ottamaan 800mg ibuprofeiinia ja 1000mg paracetamolia. Ensin yritettiin ilman puudutusta. Kun kameraa laitettiin sisään, oli kipu liian kova ja nousin selkä kaarelle. Lääkärit päättivät keskeyttää, ja laittaa puudutusta. Puudutuksen laittoa en melkein edes huomannut. Sen jälkeen ei enää tuntunut kameran laitto missään.

Oli tosi jännä nähdä ruudulla mitä tapahtuu! Aluksi lääkärit olivat sitä mieltä, että mulla vaan on sydämen muotoinen kohtu, siksi näytti polyypilta. Mutta lähemmäs kun mentiin, niin huomattiin että kyllä se olikin polyyppi. Hyvin epätavallinen, koska oli tosi tasaisesti siinä pinnalla ja tosiaan sai vaan kohdun näyttämään sydämen muotoiselta. Lääkärit päivittelivät toimenpiteen aikana ja vielä jälkikäteenkin, että olipa todella epätavallinen, kun oli niin tasaisesti siellä piileskelemässä.

Sit pistettiin sisään vielä toimenpidekärki jolla alettiin "sahailemaan" sitä polyyppia. Ei tuntunut missään (lääkäri sanoi että potilas kyllä ilmaisee, jos se oliskin kohdun seinää eikä polyyppia). Sahailtiin se siinä pois, katteltiin vielä vähän ympärille ja kaikki näytti hyvältä. Sit vaan rensselit ulos, ja ultrattiin vielä. Polyyppi oli poissa, ja lisäksi nyt nähtiin ultrassa, että munanjohtimet on auki (kun mulle ei aiemmin ole tehty aukkaria)!

Kaikenkaikkiaan paljon helpompi toimenpide kuin mitä pelkäsin! Se kipu oli aluksi paha, mutta puudutuksen jälkeen kaikki oli pala kakkua. Eli jos tuo itselle tulee joskus kohdalle, suosittelen kyllä ottamaan puudutuksen jos kipua tuntuu, turha sitä on kivun kanssa kärsiä jos voi olla kärsimättä! :)

Lopuksi kyselin vielä, että onko tällä vaikutusta tämän kierron mahdollisuuksiin. Olivat sitä mieltä että ei tällä pitäisi olla (suuntaan tai toiseen) koska koskettiin vaan siihen yhteen kohtaan seinämää. Eli pääsenpähän sitten kuitenkin piinailemaan tässä kierrossa! :)

Hieno kuulla että kaikki meni hyvin ja torvet on auki 😊
..

Täällä kp 1. Onneksi on työpäivä, nyt just aika turta ja tunnoton olo. Kyllä ne kyynelhanat vielä illalla aukee.

Voi ei @Maakku! :( oon pahoillani 😞 mulla kans yleensä pääsee tunteet valloilleen vasta kun oon yksin rauhassa jossain.

Ihana @Onnenomena ! 😍 Ja olit oikeassa että toimenpide oli paljon helpompi ku pelkäsin! ☺️ Polyypit taitaa suht herkästi uusiutua mitä oon lukenu, tiedän ens kerralla sanoa sit heti etukäteen että turha koittaa mennä sisään ilman puudutusta ku taitaa olla niin kapea se kohdunsuu mulla. Muilta osin ei ollu mitään ongelmia siinä! :) Tosin katotaan iskeekö sittenkin kivut vähän myöhemmin kun puudutus lakkaa vaikuttamasta 🫣

Nyt jo vähän jännittää tää kierto, kun kylhän tuo vähän nosti toiveita, varsinkin kun samalla oli vähän niinku "aukkarikin" kun sitä vettä valui sinne munasarjoihin 😬 se on niin kivulias se pudotus maanpinnalle sillon kun toiveet on erityisesti koholla! Mut kyl mua vähän palauttaa sinne maanpinnalle se että meillä on alustavasti vaikuttanu nyt siltä että siittiöissä saattaa olla meidän kohdalla se ongelma, kun on niissä pesuissa ollu aina niin kova kato. Mutta, nyt on ainakin siivottu se seinämä sieltä, ja on sit IVF:ää varten optimaalinen tilanne! ☺️

Hieno kuulla että kaikki meni hyvin ja torvet on auki 😊
..

Täällä kp 1. Onneksi on työpäivä, nyt just aika turta ja tunnoton olo. Kyllä ne kyynelhanat vielä illalla aukee.

Sitä ei kyllä kukaan muu voi käsittää, miten syö, kun noin 20. kerran tulee nega, kuin sellainen, joka on siinä samassa tilanteessa ollut! Se tunne, että voidaanko me ikinä saada lasta...

Varmaa on vain se, että siinä ei ole henkilön omilla ansioilla mitään tekemistä. Itselle on täysi mysteeri, että miten kerran tulin raskaaksi ja miten en sen jälkeen enää ole tullut. Ja miten nuo toiset tulevat raskaiksi ja miten ne saavat lapsensa pysymään hengissä.

Pahoittelut vielä toisen kerran negasta, Maakku. Liian pitkä taival teilläkin ollut...

Itselläni masentaa jo ennen ovista... Jouduin taas Buranaa ottamaan migreeniin juuri oviksen alla. Toivottavasti yksittäisellä annoksella ei ole merkitystä. Ärsyttää sellaiset artikkelit, joissa sanotaan, että se VOI estää ovulaation. Missään ei sanota, millä todennäköisyydellä. 2%? 50%?98%?

Joka kierrossa joudun ottamaan Buranaa. Muut lääkkeet eivät aina auta, vaikka yritän ensin niillä.

Sitä ei kyllä kukaan muu voi käsittää, miten syö, kun noin 20. kerran tulee nega, kuin sellainen, joka on siinä samassa tilanteessa ollut! Se tunne, että voidaanko me ikinä saada lasta...

Varmaa on vain se, että siinä ei ole henkilön omilla ansioilla mitään tekemistä. Itselle on täysi mysteeri, että miten kerran tulin raskaaksi ja miten en sen jälkeen enää ole tullut. Ja miten nuo toiset tulevat raskaiksi ja miten ne saavat lapsensa pysymään hengissä.

Pahoittelut vielä toisen kerran negasta, Maakku. Liian pitkä taival teilläkin ollut...

Itselläni masentaa jo ennen ovista... Jouduin taas Buranaa ottamaan migreeniin juuri oviksen alla. Toivottavasti yksittäisellä annoksella ei ole merkitystä. Ärsyttää sellaiset artikkelit, joissa sanotaan, että se VOI estää ovulaation. Missään ei sanota, millä todennäköisyydellä. 2%? 50%?98%?

Joka kierrossa joudun ottamaan Buranaa. Muut lääkkeet eivät aina auta, vaikka yritän ensin niillä.

Kiitos myötätunnosta 💕 Ei yksittäinen burana maata kaada, migreeni on ihan järkyttävä vaiva ja pakko siihen on vaan lääke ottaa. Mullakin hormonitasojen vaihdellessa välillä iskee 😵 Nyt yritysaikana oon pystynyt ilman triptaaneja olemaan, mutta välillä on pakko burana+panadol-kombo ottaa.

Ihana vertaistuki täällä, kiitos vielä 💕 Tästä se itsensä kasailu taas alkaa ja kohti uutta mahdollisuutta. Ei itku muuta asiaa miksikään, vaikka silmänurkkaa saa ohimennen pyyhkäistä. Täytyy yrittää elää tätä elämää enemmän nyt eikä sitten kun.. aion aloittaa erään työhön liittyvän tutkinnon, viis siitä että toivottavasti raskautuu. Jos tutkinto on kesken kun jään äippälomalle niin se jatkuu sitten sen jälkeen. On oltava muutakin ajateltavaa kuin mihin kohtaan ovulaatio sattuu ja miten ehditään varmasti talletukset tehtyä. Elämä jatkuu. Koin ovulaation tikutuksen hyvänä asiana, tiesin tasan että menkat tulee tänään jos on tullakseen ja pystyi edeltävät päivät olemaan rauhassa keskittyen muihin asioihin.

Tsemppiä teille kaikille kanssasisarille! 💕

Muokattu viimeksi:
Kiitos myötätunnosta 💕 Ei yksittäinen burana maata kaada, migreeni on ihan järkyttävä vaiva ja pakko siihen on vaan lääke ottaa. Mullakin hormonitasojen vaihdellessa välillä iskee 😵 Nyt yritysaikana oon pystynyt ilman triptaaneja olemaan, mutta välillä on pakko burana+panadol-kombo ottaa.

Ihana vertaistuki täällä, kiitos vielä 💕 Tästä se itsensä kasailu taas alkaa ja kohti uutta mahdollisuutta. Ei itku muuta asiaa miksikään, vaikka silmänurkkaa saa ohimennen pyyhkäistä. Täytyy yrittää elää tätä elämää enemmän nyt eikä sitten kun.. aion aloittaa erään työhön liittyvän tutkinnon, viis siitä että toivottavasti raskautuu. Jos tutkinto on kesken kun jään äippälomalle niin se jatkuu sitten sen jälkeen. On oltava muutakin ajateltavaa kuin mihin kohtaan ovulaatio sattuu ja miten ehditään varmasti talletukset tehtyä. Elämä jatkuu. Koin ovulaation tikutuksen hyvänä asiana, tiesin tasan että menkat tulee tänään jos on tullakseen ja pystyi edeltävät päivät olemaan rauhassa keskittyen muihin asioihin.

Tsemppiä teille kaikille kanssasisarille! 💕
Kiitos itsellesi! ❤️ Haluan uskoa, ettei yksi annos mitään haittaa. Ja migreeni on kyllä pakko hoitaa pois. Oksennan, jos en ota lääkettä ajoissa. Sinä olet siis kohtalotoveri. 😔 Joo, minulla tulee migreeni muutamaa tuntia ennen kk-vuotoa, näköjään yksi kohtaus on myös oviksen tienoilla yleensä.

Kiitos itsellesi! ❤️ Haluan uskoa, ettei yksi annos mitään haittaa. Ja migreeni on kyllä pakko hoitaa pois. Oksennan, jos en ota lääkettä ajoissa. Sinä olet siis kohtalotoveri. 😔 Joo, minulla tulee migreeni muutamaa tuntia ennen kk-vuotoa, näköjään yksi kohtaus on myös oviksen tienoilla yleensä.

Sama juttu! Oviksen tienoilla on onneksi yleensä pienempi eikä ole joka kierrossa ollenkaan. Ennen menkkoja kun on muutenkin p*ska fiilis, niin migreeni se oikein kruunaa tilanteen 😅

Migreeni on kyllä inhottava vaiva! Sympatiat siitä kärsiville :Purple Heart: Mulla on myös aurallinen migreeni ja lentää oksennus, jos en ehdi saada pääkipua edes jonkinlaiseen haltuun. Mulla oli 3 vuotta sitten rajuja migreenikohtauksia, jännä että koko migreeniä ei ennen sitä aiemmin ollutkaan. Pelottavimpia oli sellaiset oireet kun sumeni aina näkö ja tuli muistikatkoksia. Muistan kun kerran työpalaverista työkaverini ja hyvä ystäväni lähti viemään mua kotiin migreenin vuoksi, unohdin silloin hänen nimensä. Oli todella hämmentävää. Pitkään pelotti, että tulee ajamisen aikana migreenikohtaus, mutta onneksi niin ei koskaan käynyt. Mulla loppui nuo voimakkaat kohtaukset yhtä mystisesti kun alkoivatkin. Mutta nyt tokassa letrokierrossa tuli lievänä migreeniä ja tässä neljännessä kierrossa sama. Oon kyllä välillä ottanut buranan, kun parasetamoli ei auta yksinään. Haluan myös ajatella, ettei yksittäisistä annoksista ole haittaa. :folded:

Maakku, pahoittelut kp1:stä :sad-face::red-heart:

Itsehän olen ihan kävelevä ihmiskoe, koska krooninen migreeni ja mä oon pitkiksi ajoiksi lopettanut buranan käytön -> en ole raskautunut yhtään nopeammin tai hitaamminen buranalla tai ilman. Ja uskallan väittää että migreeni on keholle semmonen stressitekijä sekin, että silläkin voisi kuvitella aikaansaavan oviksen myöhästymisen. Toisaalta mä saan kans aina just ennen ovis plussaa hc migreenin (kiitos hormooneille), että ota näistä nyt selvää :Grimacing Face:

Täällä mennään kp 18 ja tänään oli ekaa kertaa vähän semmosta, että vois kuvitella että kroppa alkaa heräillä tähän kiertoon. Eli sanoisin että ovis plussa vois osua johkin alkuviikkoon jos se nyt meinaa tulla. Vähän semmonen fiilis tähän kiertoon, ettei vaan huvita eikä jaksa. Miehelläkin aikaistui töiden aloitukset sillain, että herää ennen kukonlaulua nykyään, niin jää aika nollille yhteinen aika, kun hän menee nukkumaan siinä vaiheessa kun mä pistän lasta nukkumaan. Että sikäli, vaikka sitä kiinnostaisikin peittoa heilutella niin tuntuu että se törmää arjen "logistisiin" ongelmiin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Suunnittelin tossa kyllä meille jotain spessua hotelliyötä, mut hitto lyön vetoa että mulla on sillon tyyliin menkat, kun en ilman letroja voi yhtään tietää miten nää kierrot kulkee - ah mä välillä kadehdin ihmisiä joilla kierrot on kivan lyhyitä ja kellon tarkkoja :Smirking Face:

Täällä myös migreenikärsijä! Oon kyllä ihan huoletta suihkutellut nenään Imigranit heti kun se jääpiikkikipu silmän takana alkaa. Buranasta kun ei ole mitään apua, saati Panadolista. Voltaren tabletit on auttaneet, samoin Voltaren tiputus Jorvissa, melkein ainoa millä saa pahaksi äityneen kohtauksen katkaistua.

Ihana olla tällainen monivaivainen refluksin, migreenin ja ärtyvän suolen oireyhtymän kanssa :tears: Nytkin ennen lomareissua apteekkivisiitti on se tärkein, ettei mene koko loma migreenissä/närästyksessä/paskantaessa, ah auvoa! :tears:

Mulla kans välillä jotain hormoneista johtuva migreeniä. Mulla tosin on niin sekasin keho ja kierto puuttuu, et ei oo yhtää ennustettavaa millon sitä migreeniä tulee. Oksettaa ja sattuu silmiä, ei auta mikään muu kun pimeessä olo ja nukkuminen jossain määrin. Oon kuitenki yhdistäny tän nimenomaan hormoneihin, kun tää alko sillo ku muutenki kaikki pcos oireet paheni ja menkat loppu kokonaan. Lääkäri oli sitä mieltä mysö et voi hyvin johtuu tosta pcos aiheuttamasta hormoni sekoiluista. Raskaus ja imetys aikana ei ollu yhtää migreeniä. Nyt ovat taas tehneet pikku hiljaa paluuta. 😐

Mulla on jonkun tasosta migreeniä, mut heti alkuun pitää pohjustaa et ei mitään tollasta mitä teillä! Mulla on parin vuoden sisään alkanu olee kuukautisten aikaan päänsärkyä, mutta se on lähinnä häiritsevä sillon kun nousee ylös tai liikkuu äkkinäisesti. Ja sit mulla on kans alkanu pari kertaa vuodessa tulemaan sitä auraa, mutta siihen ei oo vielä yhdistyny mitään päänsärkyä. Se on vaan ollu sahalaitaa melkeen koko näkökentältä, ja keskeltä pystyy näkee jotain. Miehellä on ollu migreeniä, niin on aina käskeny heti ottaa särkylääkettä kun on maininnu tuosta sahalaidasta. Mutta noita auroja on ollu niin harvoin että en oo vielä tunnistanu mitään yhteyttä hormoneihin. Voi olla, että mulla on vasta kehittymässä kunnon migreeni, tai sit jää tämmöseks. Toivottavasti jälkimmäinen! Oon tosi pahoillani että jousutte tollasia kärsimään! ❤️

Mulla on kans muuten ärtyvä suoli! Mutta tässä kun korona-aikana on vaan kotona syöty ja voinu vaan olla käyttämättä ainesosia mitkä ärsyttää, niin on ollu ihan oireetonta. Luulin jo että oli menny ohi! Mut sit kun ekaa kertaa menin takas toimistolle ja lounasravintolaan niin saman tien oli vatsa ihan sekasin ja kipeä! Olin liian polleena että nyt sitä ollaan normaalia ihmistä tässä! Mut tiedän jotain ruoka-aineita jotka joka kerta varmasti ärsyttää mun suolen (peruna, monet juurekset, ruis, omena) niin osaan niitä vältellä ja närppiä pois ruuasta. Ongelmaks tulee, jos joku on ovela ja vaikka piilottaa omenaa ruuan sekaan 😄

Mulla on kans muuten ärtyvä suoli! Mutta tässä kun korona-aikana on vaan kotona syöty ja voinu vaan olla käyttämättä ainesosia mitkä ärsyttää, niin on ollu ihan oireetonta. Luulin jo että oli menny ohi! Mut sit kun ekaa kertaa menin takas toimistolle ja lounasravintolaan niin saman tien oli vatsa ihan sekasin ja kipeä! Olin liian polleena että nyt sitä ollaan normaalia ihmistä tässä! Mut tiedän jotain ruoka-aineita jotka joka kerta varmasti ärsyttää mun suolen (peruna, monet juurekset, ruis, omena) niin osaan niitä vältellä ja närppiä pois ruuasta. Ongelmaks tulee, jos joku on ovela ja vaikka piilottaa omenaa ruuan sekaan 😄

Omena on kyllä semmonen perkele, että sitä ängetään vaikka mihin! Aina nää ulkomaanreissut vähän "jänniä" kun syö mitä eteensä saa ja epäsäännöllisesti. Ei haluais kuitenkaan koko lomaa istua vessassa :Grimacing Face:

Täällä myös migreenikärsijä! Oon kyllä ihan huoletta suihkutellut nenään Imigranit heti kun se jääpiikkikipu silmän takana alkaa. Buranasta kun ei ole mitään apua, saati Panadolista. Voltaren tabletit on auttaneet, samoin Voltaren tiputus Jorvissa, melkein ainoa millä saa pahaksi äityneen kohtauksen katkaistua.

Ihana olla tällainen monivaivainen refluksin, migreenin ja ärtyvän suolen oireyhtymän kanssa :tears: Nytkin ennen lomareissua apteekkivisiitti on se tärkein, ettei mene koko loma migreenissä/närästyksessä/paskantaessa, ah auvoa! :tears:
Tonni, sä kirjoitat aina niin taitavasti ja persoonallisen värikkäin sanankääntein ja satiirisen hirteisesti, että huomaan välillä hymyileväni sun jutuille - vaikka aiheet sinänsä ei ole niin hauskoja. 🤭

Muokattu viimeksi:
Kp 22 ja ihan kunnon ovis eggikset pukkasi sitten tällein iltämyöhään.. vois mielenkiinnosta vaikka yhden cb:n ovistestin tehdä ja kattoa onko o+, yleensä eggiksistä menee se puol päivää tai päivä siihen et se testi hymyilee. Mä olin jo aatellut ettei se sieltä enää tuu, kun oli jo ennen viikonloppua enteileviä oireita ja sit taas ei mitään.. ja nyt sit taas. On tää jännää kahdeksan letro kierron jälkeen seurailla miten oma kroppa toimii. Eka luomu kierto, ovis tosi ajoissa ja mulle ihan ennätyksellisen lyhyt 27pv:n kierto. Nyt tosiaan mennään jo kp 22 ja ovista EHKÄ vasta pukkaa :Smirking Face:

Ps. Meillä on vuosipäivä.. 9 vuotta tuli täyteen yhdessä. Valitettavasti ei tänään kyllä olla ehditty talletteleen. Tekis kyl mieli, mut kehtaako miehen herättää kun mun kädet on ihan öljyssä ja siliconsprayssä (ja joo, kyllä huollan klo 23 fillaria ja vaunuja parvekkeella) ja sen pitäis herätä ennen viittä :tears:

Ps. Meillä on vuosipäivä.. 9 vuotta tuli täyteen yhdessä. Valitettavasti ei tänään kyllä olla ehditty talletteleen. Tekis kyl mieli, mut kehtaako miehen herättää kun mun kädet on ihan öljyssä ja siliconsprayssä (ja joo, kyllä huollan klo 23 fillaria ja vaunuja parvekkeella) ja sen pitäis herätä ennen viittä :tears:
Onnea teille 😍

Pakko tulla purkamaan.. tää yrittäminen on varmaan vienyt peitonheiluttelufiilikset ihan nollaan. Viime kierto pupuiltiin ihan älytön määrä ettei se onnistuminen jäänyt siitä kiinni. Nyt ei maistu oikein millään tai heti tulee vaan vauvanteko suorituksena mieleen tai muut arkiasiat. Saa nauraa, mutta eilen havahduin siihen että kesken aktin mietin kuinka astianpesuaine ja jauhot pitää laittaa kauppalappuun. Että tähänkö on tultu?? 🤯 Jossain vaiheessa rupee kyllä kärsimään touhut tällä meiningillä. Pitäis asennoitua nyt vaan nauttimaan ja huomioimaan toista aikuista arkiasioiden sijaan.

Maanantaina on hääpäivä, mitenkähän sitä osaisi huomioida? Heittäytymällä seksijumalattateksi kun ovishan tässä kohta taas lähenee? 😅 En tiiä, on tämäki työmaa.

Kp 22 ja ihan kunnon ovis eggikset pukkasi sitten tällein iltämyöhään.. vois mielenkiinnosta vaikka yhden cb:n ovistestin tehdä ja kattoa onko o+, yleensä eggiksistä menee se puol päivää tai päivä siihen et se testi hymyilee. Mä olin jo aatellut ettei se sieltä enää tuu, kun oli jo ennen viikonloppua enteileviä oireita ja sit taas ei mitään.. ja nyt sit taas. On tää jännää kahdeksan letro kierron jälkeen seurailla miten oma kroppa toimii. Eka luomu kierto, ovis tosi ajoissa ja mulle ihan ennätyksellisen lyhyt 27pv:n kierto. Nyt tosiaan mennään jo kp 22 ja ovista EHKÄ vasta pukkaa :Smirking Face:
Täällä sama. Cb:n violetti ovistesti vilkutti 12 aamua hymynaama ja tänä aamuna totesin, että ei se hymyile, turha tuhlata testipäitä. Eggikset on kyllä ollu jo alkuviikosta ja keskiviikkona viimeksi muistaakseni. Kerkesin jo hehkuttaa toisessa ryhmässä alkuviikosta, että sentään ovistestit toimii mulla ja antaa plussia, kun oli jo lähes tasavahvat viivat ja odotin plussaa vuorokauden sisällä. Ei tullut... Testasin kuitenkin niin kuin ennenkin ja pari kertaa vuorokaudessa. Sitä paitsi mulla Lh-huippu on ollut aina niin pitkä, että se näkyy kahden päivän aikana testeissä, ei ole koskaan mennyt äkkiä ohi.

Eka kerta koskaan kahden vuoden aikana, etten ole saanut ovista kiinni. (Toisaalta olen iloinen, että yleensä sen saan.) Kp21 täällä nyt ja viiva on haalennut.

Luultavasti ovista ei ehkä ollutkaan... Stressi töissä on ollut järkyttävä viimeisen kuukauden, ihan ennen kokematon. Nyt ainakin tiedän, että aiemmin stressi ei ole vaikuttanut kiertoihini, aina ovisplus on tullut.

Ajattelin kuitenkin testata halvemmilla testeillä edelleen, että jos se plussa tosiaan vielä tulee.

Mikä siellä Siska on nyt tilanne?

Takaisin