Hyvin suoriuduttu juhlista Tonni! Kiehuu sappi tommosista ihmisistä. Ja vaikka en ikimaailmassa mitään lapsettomuuteen liittyvää tai keskenmenoja tms, kenellekkään toivo, niin JOSKUS toivoisin ihmisille vähän perspektiiviä. Kuten nurppu tossa sanoikin aikaisemmin, luulen että sanojalla on jotain semmosta taustalla, että kadehtii teitä jostain ja nyt pääsee "lyömään" jollain, mikä on helvetin pikkusieluista..
Sympatiat Indi uuteen kiertoon joutumisesta, tuttuja tunteita mitä kirjoitit
Omaa napaa:
Älysin just että muistan mun viimeiset 3 vuotta paremmin lapsettomuuden ja keskenmenojen kautta, kuin minkään muun. Ja se tuntuu ihan saamarin masentavalta. Mä osaan sanoa melkeen päivälleen milloin keskenmenot oli, tai millon lasketus ajat olis ollut, tai milloin käytiin missäkin ronklauksessa - mutta kun multa kysytään et milloin lapsi alkoi puhua, mulla raksuttaa ihan tyhjää (toki vähän eri asia, koska tavallaan lapsen kanssa elää niin tässä hetkessä, että tuntuu että "ainahan se on puhunut".. tms.), tai esim et milloin oon aloittanut työt ja mikä oli milloinkin töihin liittyen, niin pitää oikeasti miettimällä miettiä. Tai se että juhlapyhät muuttuu koko ajan synkkämielisemmiksi muistoiksi, ei muistele, että olipa kiva juhannus, vaan mieleen tulee se, että ai niin juhannuksena oli se x vauva uutinen ja meinasin karata itkemään huussiin, kun mulla olisi pitänyt olla laskettu aika ihan just heinäkuussa.. ja näitä on yksi ja sata samanlaista.. kuulostaako tutulta kellekkään? Joskus tulee sellainen olo, että hitot tästä kaikesta, mä haluan elää! Mut toisaalta, en mä edes tiedä onko sellainen mahdollista. Katoaako se tunne mihinkään kuitenkaan?