Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti 'muurahainen', 2 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. DeeDee Tuttu foorumilla

Mitäs sitten kun mies on sitä vastaan että pitäs mennä vuoden yrityksen jälkeen käymään lääkärillä?
  2. Katjusha Addikti

Mitäs hän ehdottaa vaihtoehtoiseksi ratkaisuksi? Tylsä tilanne, jos ei oo samalla sivulla. Tosin vauvakuume usein lienee naisilla pakottavampi.
  3. DeeDee Tuttu foorumilla

Haluaa mennä tulee jos on tullakseen ja ite ei tutkimuksiin mene. On onneks lapsi ja useita alkaneita raskauksia.
  4. Katjusha Addikti

Onneks näin. Mutta kyllä itse kokisin ikävänä moisen asenteen, niin ku se vissiin suakin vähän häiritsee ... mutta yhdessä nää hommat pitää hoitaa.
    Meillä tutkimuksiin ja hoitoihin mentiin porukalla, koska mieheni ei aikonut suostua adoptiovaihtoehtoon. Ja toki tilanne on eri kun on jo muksu - ja teillä periaatteessa mahdollisuus raskauteen näinkin.
  5. Nyytti Rakastunut foorumiin

Heippa kaikille!
    Täällä onkin useampi tuttu nimimerkki, vaikka siitä on vuosia kun olen täällä kirjoitellut!
    Kolme lasta viimeisen 10v aikana olen täällä kuumeillut ja plussannut, nyt olis se neljäs ja viimeinen haaveissa ❤️
    Pitää joskus ajan kanssa lukea ketjua taaksepäin, niin pääsis ehkä vähän kärryille kuulumisista. Tutut (ja tuntemattomat) saa kyllä mielellään kertoa kuulumisia ihan varta vastenkin! ❤️
    Nyt ollaan mökillä ja hirveesti hommia, mutta jospa illemmalla ehtis muutaman sivun edes lukemaan :)
  6. Nipanderi Naimisissa foorumin kanssa Joulukuun mammat 2017

Voi hyvätavaton kun on tämä lapsen alullepano (taas) vaikeaa.

Ei täällä sattuisi vahingossa olemaan ketään, joka olisi runsaista välivuodoista huolimatta onnistunut raskautumaan?

Omaa taustaa, tässä tämän vuoden aikana välivuodot alkaneet dpo2-6 ja kestäneet kp1:een. Tässä kierrossa alkoi jo heti ovulaatiosta, vaikka lugesteron käytössä.

Gyne oli sitä mieltä, että ei välttämättä vaikuta raskautumiseen, mutta tässä on marraskuulta yritetty ilman tulosta.

Tsempit jokaiselle:)
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  7. Lilja- Peruskäyttäjä

Tämä ryhmähän on kuin minulle tehty! :grin Ei tää vaan voi olla näin vaikeeta!

Olen 30-vuotias, mies 27. Olen terve, ei sairauksia/lääkityksiä, liikun, en tupakoi, en käytä paljon alkoholia, kuukautiset tulevat säännöllisesti 28-30 päivän välein, eivätkä ole kivuliaat tms., tikutan ovulaation joka kuukausi. Mies on terve, fyysisessä työssä, urheilee, ei tupakoi jne. Meillä pitäisi olla kaikki kunnossa, mutta kun vaan ei onnistu :shifty:

Ollaan tässä n. vuoden aikana saatu yksi plussa testiin. Valitettavasti tämä johti keskeytyneeseen keskenmenoon, joka myöskin hoitui kohdallani hyvin hankalasti :shifty: Kahdesti sain ottaa Cytotecit ja tyhjennellä, ja sitten sai vielä jännittää iskikö tulehdus.

Nyt tässä sitten tyhjennyksen jälkeen (15 päivää kulunut) odottelen ovulaatiota ja uutta yritystä. Eilen vielä raskaustestissä näkyi haamu, eli olettaisin että ei ihan vielä ovulaatiota ole tulossa. Odotellaan ja toivotaan parempaa onnea

:)
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  8. BarbaMama81 Peruskäyttäjä

AAAARG! Että kiukuttaa ja harmittaa ja itkettää ja ja ja. Eihän tää nyt vaan voi olla näin vaikeaa!

Aiemmin on saanut märistä ystävälle omasta vaikeudesta raskautua, mutta nyt sekin mokoma meni raskautumaan. Se on toki ihana asia, mutta kelle mä nyt märisen? Hän on niin omassa ihanassa ruusukuplassaan, että en halua pilata toisen onnea omilla murheillani. Ja ohuesti tunnusteltuani olen myös todennut, ettei häntä juuri nyt kiinnostakaan muiden murheet. Koska oma kupla. Ja hyvä oikeastaan niin. Hänen kannaltaan.

Joten tässä ollaan. :confused:

Eli ketuttaa kun ei raskaudu. Ei sen ihmeempää. Vuosi edellisestä ihmeestä, joka päätyi keskenmenoon. Ovulaatioita ei ole näkynyt sen jälkeen ja tohtoriaikaa Koronoiden jälkeiseen aikaan edelleen odotellaan. Aika loppuu. Tik tak. :smiley-ashamed008

Kiitos ja anteeksi.

Oikeesti mulla on kaikki muuten ihan hyvin ja elämä on hyvää. Kp1 on vaan sen suuren toiveikkuuden jälkeen niin hanurista. :sad010
    • Sympatiaa Sympatiaa x 7

Jaa tämä sivu