Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tää on hyvä ketju, niin ei tarvii yksin hakata päätä seinään :banghead: tsemppiä @Emir ja @Chard :Heartred

meillä aika lailla yhtä pitkä matka tämän yrityksen kanssa takana... nyt tosiaan yk12 lopuillaan, kuukauden päästä on vuosi yritystä takana. viimeisimmän kirjoituksen jälkeen tosiaan ensikäynti lapsettomuusklinikalla takana, samoin siemennesteanalyysi ja ferrien kontrolli sekä proge-arvon mittaus (kaikki nämä kunnossa). seuraavana ois vuorossa sit yk13 alkukierron hormonianalyysit ja munanjohtimien aukiolotutkimus, ja seuraavasta kierrosta yk14 hoitoihin. meillä ei vielä ikä ole vastassa (itse täytin just 33), mutta joku siellä nyt hannaa, kun ei kertaakaan ole yrittänyt tapahtua mitään ainakaan sillä tasolla että menkat ois olleet edes myöhässä :confused005
 
Taidan kanssa tulla tähän ketjuun miihailemaan :angelic:

Meillä yritystä on 8/2018 lähtien, kun jätin pillerit. Tai on saanut tulla, jos on tullakseen. Mutta todellakin on pantu sillon, kun on oikeat päivät.
Mut ehkä nyt jotain alkaa tapahtua :rolleyes:

Muoks. Täytin just 37v. Eli alkaa ikäkin painaa :facepalm:
 
Vaikeeta on, niin vaikeeta :sad001 yk12 kääntynyt loppusuoralle, eikä mitään. Vielä kierto ja kaks niin ollaan kalenteriajassakin päästy 12kk yrityksen rajapyykki ylittämään. Kyseenalainen kunnia. Mullahan näitä yrityskilsoja on ihon alla jo sit yli viiden vuoden ajalta yhteensä. Miksi? :sorry: Kai sitä ollaan sit niin huonoja ihmisiä kun ei koskaan ole ansaittu tätä helpomman kautta.

Kateellinen niille joilla yrittäminen on vaan parin kuukauden kiva proggis missä saa ottaa ilon irti ovistesteistä ja vertailla sit raskaustestin haamuviivoja ja todeta et harmi kun vitskuja ei ehditty edes aloittaa kun tärppäs tokassa kierrossa hihhih. Joo sori tää negailu (pun intended), ei musta näemmä muuhunkaan ole nyt :sad001 I'll get me coat..
 
Muokattu viimeksi:
Ehkä mäkin hyppään tänne :greet025 Kuopus syntynyt 2017 ja sen jälkeen ollut vain muutama kemiallinen / varhainen keskenmeno. Ikä ja ovuloimattomat kierrot eivät helpota asiaa ja aikaisemmin ollut ongelmia kohdun limakalvon kanssa. Ei siis mitenkään helppoa tämä vauvahaaveen toteen laittaminen, vaikka jotkut niin väittääkin.
 
Ehkä mäkin hyppään tänne :greet025 Kuopus syntynyt 2017 ja sen jälkeen ollut vain muutama kemiallinen / varhainen keskenmeno. Ikä ja ovuloimattomat kierrot eivät helpota asiaa ja aikaisemmin ollut ongelmia kohdun limakalvon kanssa. Ei siis mitenkään helppoa tämä vauvahaaveen toteen laittaminen, vaikka jotkut niin väittääkin.

Ovuloimaton kierto kiinnostaa enemmän.
Eli tunnetko kuitenkin oviksen oireet? Tai bongaatko tikuilla?

Mulla siis viime kierto oli joku ihmeellinen, kun tunsin kyllä kaiken ja ovistesti plussaa, mut ultrassa ei sit näkyny, et ois ovista tapahtunu :bored:
 
Ovuloimaton kierto kiinnostaa enemmän.
Eli tunnetko kuitenkin oviksen oireet? Tai bongaatko tikuilla?

Mulla siis viime kierto oli joku ihmeellinen, kun tunsin kyllä kaiken ja ovistesti plussaa, mut ultrassa ei sit näkyny, et ois ovista tapahtunu :bored:

Ei tässä jaksa enää testailla eli 100% varma en toki voi olla. Niissä kierrossa joiden epäilen olleen anovuloimattomia ei ole ollut mulle tyypillisiä ovisoireita kuten esim. limoja ja päänsärkyä. Käsittääkseni joillain eroa on vaikea huomata, mutta jos olen oikein ymmärtänyt ilman ovista ei ole ovisoireita.
 
Hei! Anteeksi kun täältä taustalta huutelen. Kun itseäni myös tuo ovulaatio kovasti kiinnostaa. Itselläni on ollut selvästi joka toinen kerta ovis tosi kivulias ja olen ollut silloin ihan kaksinkerroin ja kipu tosiaan kestänyt n. tunnin verran. Joka toinen kerta on ollut vain semmoista hyvin pientä, vähän kuin "tuikkimista" mitä en edes kivuksi luokittele. Ovistestit näyttäneet joka kierrossa plussaa samana päivänä kivun tai tuikkimisen kanssa. Sitten kun kysyin lääkäriltä, että tapahtuuko ovulaatio jos on kivut ja testit näyttää plussaa?? Niin vastasi että ei välttämättä! Täh? Mistä sen sitten tietää?? Noh, onnellisesti kävi ja plussa tuli yk8 tuommoisesta kivuttomasta oviksesta. Toivottavasti pysyy kyydissä.
 
Täällä lähti yk14 käyntiin tänään.
Toivotaan että myös tässä kierrossa ovis tulis oikealta (tällä puolla johdin on auki). Muuten on turha toivoa plussaa.:sad001
 
Oon syöny gelee royalea nyt tän kierron, nyt kp10. Paljon kosteampi alakerta ja nyt on alkanu tuikkia kummallekin puolelle :wideyed:
Vasen selkeästi kipeämpi, mut ei vielä todellakaan samanlainen kipu ku yleensä, mut oikealle myös tuikkii. Ja hassusti kutittelee kummallekin puolelle.
Liman muoto muuttui myös tälle päivää, ovistesti kuitenki nega. Flon mukaan ovis maanantaina. Saa nähdä aikaistaako geleet ovista :rolleyes: Flo on yleensä ollu oikeassa..
 
Mullakin ois geleitä tuolla voisin kans napsia pois.:)

En mä kyllä tiedä, et onko niistä minkäänsortin muuta hyötyä :hilarious:

Ois kiva, kun oikeesti tietäis mitä tuolla tapahtuu. Epätietoisuus on niin *itusta.
Ja tulispa miehen simppa-analyysin tulos pian, mut siinäkin tosi pitkät jonot, vielä 3 viikkoa varmaan joutuu odotella. Onneksi tänään alkoi loma. Kesäloma, oikeesti pitäis olla nyt Thaimaassa, mutta koska korona, niin makaan sohvan nurkassa :hilarious::bored:
 
En mä kyllä tiedä, et onko niistä minkäänsortin muuta hyötyä :hilarious:

Ois kiva, kun oikeesti tietäis mitä tuolla tapahtuu. Epätietoisuus on niin *itusta.
Ja tulispa miehen simppa-analyysin tulos pian, mut siinäkin tosi pitkät jonot, vielä 3 viikkoa varmaan joutuu odotella. Onneksi tänään alkoi loma. Kesäloma, oikeesti pitäis olla nyt Thaimaassa, mutta koska korona, niin makaan sohvan nurkassa :hilarious::bored:
Meidänki piti mennä tänä talvena vihdoinkin jonneki lämpimään aurinkomaahan mutta ehei :arghh:
 
Hei! Anteeksi kun täältä taustalta huutelen. Kun itseäni myös tuo ovulaatio kovasti kiinnostaa. Itselläni on ollut selvästi joka toinen kerta ovis tosi kivulias ja olen ollut silloin ihan kaksinkerroin ja kipu tosiaan kestänyt n. tunnin verran. Joka toinen kerta on ollut vain semmoista hyvin pientä, vähän kuin "tuikkimista" mitä en edes kivuksi luokittele. Ovistestit näyttäneet joka kierrossa plussaa samana päivänä kivun tai tuikkimisen kanssa. Sitten kun kysyin lääkäriltä, että tapahtuuko ovulaatio jos on kivut ja testit näyttää plussaa?? Niin vastasi että ei välttämättä! Täh? Mistä sen sitten tietää?? Noh, onnellisesti kävi ja plussa tuli yk8 tuommoisesta kivuttomasta oviksesta. Toivottavasti pysyy kyydissä.
Ovistesti reagoi lh-huippuun joka ei ole 100% tae ovuloinnista. Kivut taas ei välttämättä kerro oviksesta mitään koska oviskivut voi tulla ennen ovista, oviksen aikana tai sen jälkeen. Eli jos ne tulee ennen ovista niin silti voi jäädä ovuloimatta. Että eipä sitä täysin varmuudella ainakaan kotioloissa näe. :bookworm:
 
Meidänki piti mennä tänä talvena vihdoinkin jonneki lämpimään aurinkomaahan mutta ehei :arghh:
Me oltiin viime vuonna just tähän aikaan Thaimaassa ja nyt satelee facebookiin muistoja :wacky: Vähän itkettää.
Enkä tiedä päästäänkö vuoden päästä, jos lapsettomuushoidot on päällä tai on tuonut jo tulosta. Ja jos beibi on mahassa, niin ei välttämättä huvita ihan niin kauas lentää.
Käsittääkseni hoitojen aikaan ei tuonne suunnalle saisi matkustaa, koska zikavirus?o_O
 
Me oltiin viime vuonna just tähän aikaan Thaimaassa ja nyt satelee facebookiin muistoja :wacky: Vähän itkettää.
Enkä tiedä päästäänkö vuoden päästä, jos lapsettomuushoidot on päällä tai on tuonut jo tulosta. Ja jos beibi on mahassa, niin ei välttämättä huvita ihan niin kauas lentää.
Käsittääkseni hoitojen aikaan ei tuonne suunnalle saisi matkustaa, koska zikavirus?o_O
Mut ihanaa että ootte ollu siellä ja et on kivoja muistoja. Niillä selviää hetken hengissä :)
 
Ovistesti reagoi lh-huippuun joka ei ole 100% tae ovuloinnista. Kivut taas ei välttämättä kerro oviksesta mitään koska oviskivut voi tulla ennen ovista, oviksen aikana tai sen jälkeen. Eli jos ne tulee ennen ovista niin silti voi jäädä ovuloimatta. Että eipä sitä täysin varmuudella ainakaan kotioloissa näe. :bookworm:
Mä oon epäilly, et tää tämmönen tuikkailu on kasvukipuja. Mut sit oviksen jälkeen olis ne suurimmat kivut, kun nesteet valuu vatsaonteloon. Se on sellasta kipua, et askel sattuu, tärinä sattuu, selän suoraksi saaminen sattuu, seksi sattuu, elämä sattuu ja tekis mieli heittäytyä mutakuoppaan :hilarious:
 
Mä oon epäilly, et tää tämmönen tuikkailu on kasvukipuja. Mut sit oviksen jälkeen olis ne suurimmat kivut, kun nesteet valuu vatsaonteloon. Se on sellasta kipua, et askel sattuu, tärinä sattuu, selän suoraksi saaminen sattuu, seksi sattuu, elämä sattuu ja tekis mieli heittäytyä mutakuoppaan :hilarious:
Joo, mulla on myös megalomaaniset oviskivut. Ennen ovista on tiukkaavia pistokipuja ja vähän menkkamaista särkyä, itse ovista kuvaa parhaiten "syvälle perseeseen sattuu" :hilarious:
 
Takaisin
Top