Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Joo, mulla on vasen munasarja suoraan kohdun takana ja oikee on vähän sivussa ylempänä. Aina kun vasen munasarja ovuloi niin sattuu perseeseen, oikeen ovuloidessa repee jalka irti lantiosta. :D
Mikähän tässäkin on, kun jotkut kärsii ja jotkut ei tunne mitään :finger::angelic:
 
Mikähän tässäkin on, kun jotkut kärsii ja jotkut ei tunne mitään :finger::angelic:
jaa paha sanoo. Mä oon tästä miehen siskojen kanssa jutellut, molemmat on mua nuorempia. Toinen on kaksi vuotta nuorempi ja toinen kymmenen vuotta nuorempi, vanhempi siskoista ei oo tunnistanut oviskipuja selkeästi kuin yhden kerran nyt 28-vuotiaana (seuraavaan kiertoon ostin sille kauratyynyn helpottamaan pahimpia särkyjä) ja tää kymmenen vuotta nuorempi kertoi että alkoi tuntea ovikset vasta synnytyksen jälkeen. Mä taas oon tuntenut ovikset 25-vuotiaasta asti ja mitä vanhempi musta tulee niin sitä selkeemmin mä ne myös tunnen (lue= sitä infernaalisemmat kivut mä tunnen). :finger::angry4
 
Mä en ennen yrittämistä tiennyt ovulaatiosta mitään. Ekat vuodet oli vuodot ja ovulaatio kivuttomia. Siitä sit pikkuhiljaa alkoi kipeytymään molemmat.
Viimeiset vuodet oli lyhyt kierto, äärimmäisen kipeät kuukautiset, pitkät ja runsaat vuodot ja niin kipeä ovulaatio et sai kaksinkerroinkin olla lämpöpussin kanssa.

Ikäkö sen tekee vai mikä lie :bag:
Varmaan just ikä.
Ennen lapsia en oo tuntenu mitään, eli siis 13v sit :troll:paitsi menkkakivut on aina ollu kovat, mut ei oo endoa.
Nykyään molemmat on pahoja.

Ovistesti on lähteny tummumaan :happy093.
Nyt on jo ollu aktiivista makkarin puolella. Siellä on kyllä aina, mut nyt vielä enemmän. Liekkö niin aktiivista, ettei simpat ehdi mukaan :rolleyes::hilarious:
 
Mä en ennen yrittämistä tiennyt ovulaatiosta mitään. Ekat vuodet oli vuodot ja ovulaatio kivuttomia. Siitä sit pikkuhiljaa alkoi kipeytymään molemmat.
Viimeiset vuodet oli lyhyt kierto, äärimmäisen kipeät kuukautiset, pitkät ja runsaat vuodot ja niin kipeä ovulaatio et sai kaksinkerroinkin olla lämpöpussin kanssa.

Ikäkö sen tekee vai mikä lie :bag:
Joo, mullaki oli tuonne 25-vuotiaaksi asti sekä ovis että vuodot kivuttomia. Ekana vuotopäivänä saattoi olla vähän sellaista kivunkaltaista, mutta aivan olematonta jos vertaa nykypäivään. Nykyään suunnittelen mun menotkin niin että pyrin varmistamaan sen että olisin oviksen aikaan kotona (en ees käy missään, niin ei tarvii juuri suunnitella nykyään) koska ei vaan pysty oleen jaloillaan kun se sieltä kipuineen kaikkineen pukkaa. Voi sitä aikaa kun tunnisti varmuudella ekan oviksensa! Se oli sellanen kevyt "säkenöivä" kipu muniksen kohdalla ja sitä riemua kun tunnisti ja huudahti mielessään "OVIS!" - kun ei täydessä bussissa kehdanut huutaa sitä ääneenkään. :hilarious: Siitä ajasta on tultu kyllä monta kipuasteikkoa ylöspäin! Tänään alkaa taas oviksen testailut iltapäivästä, jee!
 
Just mietin, et kuinkakohan selviän rinteessä kipuineen tulevalla viikolla. Huomenna ois hyvä olla pahimmat kivut, koska autossa koko päivä, mut ei sekään arvoista olis. Mut taitaa olla pahimmat kivut sunnuntaina tai maanantaina, kun on tarkoitus olla rinteessä koko päivä :hungover:
Buranalla auttaa, mut sitä en viittis ottaa. Ehkä minttukaakao auttaa :hilarious:
 
Eilinen vs tän päivän ovistesti. EHKÄ huomisiltana saattais olla +. Tai aiemminkin, on tää yhtä arvailua.
Tänään on kp11/26
 

Liitteet

  • 20210305_082817.jpg
    20210305_082817.jpg
    10.9 KB · Katsottu: 110
MyyräMatikainen auttaisiko lämpöpussi autossa?

Mulla myös oviskivut pahentuneet iän tai lapsien myötä. Välillä tuntuu kuin joku yrittäisi repiä koko munasarjan irti, mutta onneksi ilmeisesti vielä tallessa ovat.
 
MyyräMatikainen auttaisiko lämpöpussi autossa?

Mulla myös oviskivut pahentuneet iän tai lapsien myötä. Välillä tuntuu kuin joku yrittäisi repiä koko munasarjan irti, mutta onneksi ilmeisesti vielä tallessa ovat.
Enpä oo ees ikään tajunnu koko lämpöpussia. Hyvä vinkki, kiitos :angelic:
 
Mä en ennen yrittämistä tiennyt ovulaatiosta mitään. Ekat vuodet oli vuodot ja ovulaatio kivuttomia. Siitä sit pikkuhiljaa alkoi kipeytymään molemmat.
Viimeiset vuodet oli lyhyt kierto, äärimmäisen kipeät kuukautiset, pitkät ja runsaat vuodot ja niin kipeä ovulaatio et sai kaksinkerroinkin olla lämpöpussin kanssa.

Ikäkö sen tekee vai mikä lie :bag:
Olisko kohdun limakalvon pinnanmuotojen vaihtelu isompaa vanhempana. Muistelisin että bilsan ope jotain sellasta joskus jutteli.
 
Just mietin, et kuinkakohan selviän rinteessä kipuineen tulevalla viikolla. Huomenna ois hyvä olla pahimmat kivut, koska autossa koko päivä, mut ei sekään arvoista olis. Mut taitaa olla pahimmat kivut sunnuntaina tai maanantaina, kun on tarkoitus olla rinteessä koko päivä :hungover:
Buranalla auttaa, mut sitä en viittis ottaa. Ehkä minttukaakao auttaa :hilarious:
Mulla ainaki liikkuminen helpottaa kipuja. Toisaalta jos invalidisoituu kipukohmeessa niin eipä siinä paljoa liikuta....
 
:eek: nevö höörd, mutta kuulostaa loogiselta, hyväksytään vastaus.
Jotenki tulee röpelöisemmäksi ja siks vanhemmat naiset saa useammin tyttöjä kuin poikia (koska tyttösiittiöt jaksaa pidempään). Mutta älkää heitelkö kovilla jos tieto on vanhaa yms. Mä olen jo aika vanha...
 
Jotenki tulee röpelöisemmäksi ja siks vanhemmat naiset saa useammin tyttöjä kuin poikia (koska tyttösiittiöt jaksaa pidempään). Mutta älkää heitelkö kovilla jos tieto on vanhaa yms. Mä olen jo aika vanha...
Kiva. Koska haluaisin tytön. Meillä on nyt yhteensä kolme poikaa ja syntyneet vielä peräkkäisinä vuosina. Ääntä siis on. Kaks on mun omaa Ja yks on miehen.
No okei. Kyllä poikakin kelpais :hilarious::Heartblue
 
Ei se muuten ole endometrioosia - onko se tutkittu? Kuka se nyt olikaan joka valitti että vuosien kuluessa kaikki vaan pahentunut. Sehän hankaloittaa raskautumista, oliko se niin?
 
Mulla ainaki liikkuminen helpottaa kipuja. Toisaalta jos invalidisoituu kipukohmeessa niin eipä siinä paljoa liikuta....
Mullakin esim menkkakipuihin auttaa. Mut toi ovis on nykyään jotenki niin kovia. Varsinkin se loppuvaihe.
Nyt salilla ollessa alko jomottelemaan enempi ja tein lirupissasta ovistestin, niin oli tummunut aamusta. Testaan vielä mielenkiinnosta aamulla ennenku lähetään. Sit jää testit kotiin ja aivot narikkaan. Kai sitä pitäis vähän harjoittaa illalla timanttista jyystöä :smiley-ashamed005
 
Ei se muuten ole endometrioosia - onko se tutkittu? Kuka se nyt olikaan joka valitti että vuosien kuluessa kaikki vaan pahentunut. Sehän hankaloittaa raskautumista, oliko se niin?
Ei ainakaan ultrassa koskaan ole sanottu ja gynellä, kun se sitä lähetettä kirjoitti lapsettomuuspolille ja otin puheeksi, niin sanoi, että ei ollu mitään siihen viittaavaa.
 
Mullakin esim menkkakipuihin auttaa. Mut toi ovis on nykyään jotenki niin kovia. Varsinkin se loppuvaihe.
Nyt salilla ollessa alko jomottelemaan enempi ja tein lirupissasta ovistestin, niin oli tummunut aamusta. Testaan vielä mielenkiinnosta aamulla ennenku lähetään. Sit jää testit kotiin ja aivot narikkaan. Kai sitä pitäis vähän harjoittaa illalla timanttista jyystöä :smiley-ashamed005
Noni. Toivottavasti tuut takaisin reissusta plussan kans!
 
Takaisin
Top