Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti 'muurahainen', 2 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. nenna❤ Naimisissa foorumin kanssa Elomammat 2018 Elomammat 2016

Onnea Gatusa!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Gatusa Addikti

3. Myy82 Tuttu foorumilla

Onnea Gatusa! ❤️

Triana, miten siellä menee?
    Meillä jäi kierto kesken, kun mulle tuli toinen sisäinen verenvuoto. Samalla tuli 3kk yrityskielto... pääsin viikko sitten pois sairaalasta.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  4. nenna❤ Naimisissa foorumin kanssa Elomammat 2018 Elomammat 2016

Voi myy, kun elämä koettelee:Heartred tsemppiä!:Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Triana Tuttu foorumilla

Voi Myy, ihan liikaa sinua koetellaan :sorry: Hirmuisesti voimia toipumiseen :Heartred

Keskiviikkona oli punktio. Saatiin 4 solua, mutta vain 1 hedelmöittyi. Siirrettiin se tänään. Mulla endometrioosi ärhäköityi tosi pahasti pistoksista, niin tuntuu vähän siltä että voiko näin kipeään kroppaan mikään kiinnittyä ja kasvaa. Puhuivat jo, että vielä yksi hoito saataisiin Oysissa..
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Voi että, todella epäreilua. Ihan hurjan paljon voimia ja tsemppiä sinne!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Untuvainen Peruskäyttäjä

Täällä on niin hiljaista, mutta tulin ”päivittämään”, että lähdimme icsi hoitoon ja tänään siirrettiin alkio. Toivottavasti hän myös siellä pysyy mutkaisella polulla.
    Ihmeen rauhallinen olo, mutta samalla takaraivossa kolkuttaa, ettei se näin vaan käy. Kesällä tulee 4v yritystä...
    noh, testipäivä on 22.3 niin silloin ollaan viisaampia❤️
    • Tykkää Tykkää x 4
  8. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Tsemppiä, peukut pystyssä. :p olisi jo teidän vuoro!
  9. Myy82 Tuttu foorumilla

Triana ja Untuvainen, kaikki tahmea mukaan kyytiläisille! ❤️
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Untuvainen Peruskäyttäjä

Kyllä tää vaan oli niin vaikeeta. 3.5v siihen meni, että tuli tälläinen tulos, mitä ei tarvitse läpivalaista ja tihrustaa että sen näkee.

Voi kunpa tämä onnellinen olo saisi jatkua sen 9kk❤️

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 5
    • Voittaja Voittaja x 2
  11. nenna❤ Naimisissa foorumin kanssa Elomammat 2018 Elomammat 2016

Onnea Untuvainen! Napakoita jarrusukkia toivon pienelle:Heartred
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  12. Triana Tuttu foorumilla

Ei tarrannut tästäkään hoidosta saatu ainokainen alkio kiinni. Meni taas pari päivää melko syvissä vesissä. Seuraava ja viimeinen hoito ois ollu mahdollinen aloittaa jo reilun kuukauden kuluttua. Tai sumutteluhan ois alkanu jo joidenki viikkojen päästä. Mutta tehtiin siis päätös, että siirretään hoito alkavaksi vasta polin kesätauon jälkeen heinäkuun lopulla. Meillä on ulkomaanmatka varattu toukokuulle, enkä halua siellä reissussa kärsiä punktion jälkeisistä kivuista, jännittää alkion mahdollista kiinnittymistä tai pahimmassa tapauksessa surra hoidon epäonnistumista ja kärsiä menkkakivuista.

Kopioin tän tuolta ivf-ketjusta. Jätän foorumin kokonaan tauolle ja palailen sitten kun hoidot jatkuu. Tsemppiä kaikille :Heartred
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  13. Gatusa Addikti

Plussatuulia kaikille. Minulla meni kesken raskaus mutta sellaista elämä on. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
  14. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Tuun pikkuhiljaa tännekin juttelee. Toisen yritys aloitettu 4/18.
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Kisulin Aloittelija

Löysimpäs sopivan ketjun mihin voin liittyä mukaan! Mutta tosiaan meille piti eka tulla tammikuinen 19, mutta kaikki ei sujunut niin hyvin kuin olis haluttu. No nyt sitten tärppäs taas ja olisi tullut tammikuinen 20, mutta tää lähti ihan ekoilla viikoilla menemään kesken ja nyt odottelen vuodon loppumista. Lapsettomuuspolin ensikäynti oli juuri päivä ennen kun plussasin, nyt pitäs varmaan olla taas sinne päin yhteydessä. Letrozolit ollut käytössä kahdessa kierrossa.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  16. Katjusha Addikti

DeeDee, ei muuta kun onnea uuteen yritykseen :)
    Kisulin, voi harmi, on ollut teilläkin vastoinkäymisiä :sad001 No, eteenpäin kun sopiva aika on. Plussapuhallus, toivotaan maaliin asti!
    Katjusha kp 6/?
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. NewMoon Ihastunut foorumiin

Kyllä näiden vastoinkäymisten jälkeen sitä miettii et miten tätä jaksaa jatkaa.
    Eikä olla edes päästy aloittamaan ivf:ää:arghh:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  18. Katjusha Addikti

Eipä sitä tiedä, mistä ne voimat sitten tulee ... ite en kestänyt olla yrittämättä. Pakko oli vaan mennä eteenpäin, kun luovuttaa ei pystynyt. Kovasti tsemppiä ja voimia sinne!
  19. NewMoon Ihastunut foorumiin

Kiitos! Niinhän se on, ei sitä pysty luovuttamaan. Jotenkin vaan nyt kun melkein vuosi mennyt et saatiin kaikki kohdunsuun solumuutokset pois, niin nyt ei meinaa parantua siitä maaliskuisesta ja sen takia siirtyi ivf aloitus elokuulle, perjantaina olis muuten alkanut. :banghead:
  20. Kisulin Aloittelija

Mä kans mietin että montakohan kesken mennyttä raskautta vielä joutuu kärsiään. Mutta pakko se on silti jatkaa vaan yritystä, hoidot on edessä päin syksyllä jos ei nyt kesän aikana uusiksi tärppää.

Jaa tämä sivu