Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Myy: bisnes on kunnon nousussa ja nyt on 2 vakioasiakasta alhamdulillah. Mun poika on su 13v, Mariam on 4v 2kk ja Summayah 1v 9kk. Nyt jos kaikki menee hyvin niin marraskuussa sit on tulossa inshaAllah uusi jäsen.

Toivotan kaikille tsemppiä. Itse olin miehen kanssa ennen kuin Mariam sai alkunsa saanut lääkäriltä sanat "ei mahdollisuuksia luomusti". Oli ollut 5 keskenmenoa putkeen ja miehen tulos testeissä toivoton. No, me ei luovutettu ja tehtiin muutoksia terveyteen liittyen. Ei lääkärit ymmärrä miten meillä on lapsia. Eli älkää luovuttako.
 
Onnea Gatusa! ❤️

Triana, miten siellä menee?
Meillä jäi kierto kesken, kun mulle tuli toinen sisäinen verenvuoto. Samalla tuli 3kk yrityskielto... pääsin viikko sitten pois sairaalasta.
 
Voi Myy, ihan liikaa sinua koetellaan :sorry: Hirmuisesti voimia toipumiseen :Heartred

Keskiviikkona oli punktio. Saatiin 4 solua, mutta vain 1 hedelmöittyi. Siirrettiin se tänään. Mulla endometrioosi ärhäköityi tosi pahasti pistoksista, niin tuntuu vähän siltä että voiko näin kipeään kroppaan mikään kiinnittyä ja kasvaa. Puhuivat jo, että vielä yksi hoito saataisiin Oysissa..
 
Onnea Gatusa! [emoji173]️

Triana, miten siellä menee?
Meillä jäi kierto kesken, kun mulle tuli toinen sisäinen verenvuoto. Samalla tuli 3kk yrityskielto... pääsin viikko sitten pois sairaalasta.

Voi että, todella epäreilua. Ihan hurjan paljon voimia ja tsemppiä sinne!
 
Täällä on niin hiljaista, mutta tulin ”päivittämään”, että lähdimme icsi hoitoon ja tänään siirrettiin alkio. Toivottavasti hän myös siellä pysyy mutkaisella polulla.
Ihmeen rauhallinen olo, mutta samalla takaraivossa kolkuttaa, ettei se näin vaan käy. Kesällä tulee 4v yritystä...
noh, testipäivä on 22.3 niin silloin ollaan viisaampia❤️
 
Täällä on niin hiljaista, mutta tulin ”päivittämään”, että lähdimme icsi hoitoon ja tänään siirrettiin alkio. Toivottavasti hän myös siellä pysyy mutkaisella polulla.
Ihmeen rauhallinen olo, mutta samalla takaraivossa kolkuttaa, ettei se näin vaan käy. Kesällä tulee 4v yritystä...
noh, testipäivä on 22.3 niin silloin ollaan viisaampia[emoji173]️

Tsemppiä, peukut pystyssä. :p olisi jo teidän vuoro!
 
Kyllä tää vaan oli niin vaikeeta. 3.5v siihen meni, että tuli tälläinen tulos, mitä ei tarvitse läpivalaista ja tihrustaa että sen näkee.

Voi kunpa tämä onnellinen olo saisi jatkua sen 9kk❤️
 

Liitteet

  • 607D970A-13CA-43C7-B0C7-99393A01EB11.jpeg
    607D970A-13CA-43C7-B0C7-99393A01EB11.jpeg
    40.3 KB · Katsottu: 361
Ei tarrannut tästäkään hoidosta saatu ainokainen alkio kiinni. Meni taas pari päivää melko syvissä vesissä. Seuraava ja viimeinen hoito ois ollu mahdollinen aloittaa jo reilun kuukauden kuluttua. Tai sumutteluhan ois alkanu jo joidenki viikkojen päästä. Mutta tehtiin siis päätös, että siirretään hoito alkavaksi vasta polin kesätauon jälkeen heinäkuun lopulla. Meillä on ulkomaanmatka varattu toukokuulle, enkä halua siellä reissussa kärsiä punktion jälkeisistä kivuista, jännittää alkion mahdollista kiinnittymistä tai pahimmassa tapauksessa surra hoidon epäonnistumista ja kärsiä menkkakivuista.

Kopioin tän tuolta ivf-ketjusta. Jätän foorumin kokonaan tauolle ja palailen sitten kun hoidot jatkuu. Tsemppiä kaikille :Heartred
 
Löysimpäs sopivan ketjun mihin voin liittyä mukaan! Mutta tosiaan meille piti eka tulla tammikuinen 19, mutta kaikki ei sujunut niin hyvin kuin olis haluttu. No nyt sitten tärppäs taas ja olisi tullut tammikuinen 20, mutta tää lähti ihan ekoilla viikoilla menemään kesken ja nyt odottelen vuodon loppumista. Lapsettomuuspolin ensikäynti oli juuri päivä ennen kun plussasin, nyt pitäs varmaan olla taas sinne päin yhteydessä. Letrozolit ollut käytössä kahdessa kierrossa.
 
DeeDee, ei muuta kun onnea uuteen yritykseen :)
Kisulin, voi harmi, on ollut teilläkin vastoinkäymisiä :sad001 No, eteenpäin kun sopiva aika on. Plussapuhallus, toivotaan maaliin asti!
Katjusha kp 6/?
 
Kyllä näiden vastoinkäymisten jälkeen sitä miettii et miten tätä jaksaa jatkaa.
Eikä olla edes päästy aloittamaan ivf:ää:arghh:
Eipä sitä tiedä, mistä ne voimat sitten tulee ... ite en kestänyt olla yrittämättä. Pakko oli vaan mennä eteenpäin, kun luovuttaa ei pystynyt. Kovasti tsemppiä ja voimia sinne!
 
Takaisin
Top