Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heitsu, mulla on klo 15 tänään lääkärillä käynti, joten sitten tiedän enemmän. Voisin kuvitella, että voin vetää estrogeenin putkeen nyt toisen kierron, mutta nostetulla annostuksella. Progynovaa olen käyttänyt onnistuneesti aiemmin, joten en haluaisi nyt lähteä testaamaan mitään laastareita yms. Jos pystytään yrittämään putkeen, niin 3-4 viikon päästä olis siirto. Aika hutera fiilis on nyt tästä kaikesta. Aikamoinen stressi päällä, mulla on muutenkin vaikea sietää epävarmuutta. Myöhemmin keväällä mulla on reissutöitä yms. En mitenkään voi olla muutaman päivän välein kontrolleissa Helsingissä... tiedät varmaan, miten ne kierrot aina alkaa vääränä päivänä. Omalla kohdalla ilman lääkkeitä se menee jossain 24-40 päivän välissä.
 
Vaapukkamaa, olosuhteisiin nähden hyvin. Ultrassa näkyi, että valmiiksi rakentamamme limis oli lorahtanut pihalle, ja toisessa munasarjassa oli joku pallero sotkun aiheuttaja. Oma hormonitoiminta oli siis tämän välivuodon syy.
Aloitin eilen 10 päivän Primolut-kuurin, ja ens tiistaista aloitan Synarela-jarrusumut - eli ajetaan ihan nolliin oma hormonitoiminta. Pääsiäisen tienoilla seuraavista ”menkoista” lähtee uusi yrityskierros. Onneksi ei tarvitse tämän pidempään jäädä pähkimään ja odottelemaan. Luulen huhtikuun puolivälin jälkeen vois olla sitten se alkionsiirto ja kuun loppuun mennessä tieto tuloksesta.
 
Niin vaan ne mun epäilykset piti paikkaansa, mulla aloitetaan pistoshoidot nyt todennäköisesti. Lääkäri soittaa mulle tänään tässä tunnin sisään kun on konsultoinut toista lääkäriä. Ei ollut selkeitä johtofolleja, mutta molemminpuolin löyty yhdet 10mm follit kuitenkin. Varattiin myös ultra ensi viikon torstaille varmuudenvuoksi.
 
Vaapukkamaa, olosuhteisiin nähden hyvin. Ultrassa näkyi, että valmiiksi rakentamamme limis oli lorahtanut pihalle, ja toisessa munasarjassa oli joku pallero sotkun aiheuttaja. Oma hormonitoiminta oli siis tämän välivuodon syy.
Aloitin eilen 10 päivän Primolut-kuurin, ja ens tiistaista aloitan Synarela-jarrusumut - eli ajetaan ihan nolliin oma hormonitoiminta. Pääsiäisen tienoilla seuraavista ”menkoista” lähtee uusi yrityskierros. Onneksi ei tarvitse tämän pidempään jäädä pähkimään ja odottelemaan. Luulen huhtikuun puolivälin jälkeen vois olla sitten se alkionsiirto ja kuun loppuun mennessä tieto tuloksesta.
Toivotaan että tämä kierto oli vain huonoa tuuria ja pääsette seuraavassa kierrossa ihan siirtoon asti.
 
Niin vaan ne mun epäilykset piti paikkaansa, mulla aloitetaan pistoshoidot nyt todennäköisesti. Lääkäri soittaa mulle tänään tässä tunnin sisään kun on konsultoinut toista lääkäriä. Ei ollut selkeitä johtofolleja, mutta molemminpuolin löyty yhdet 10mm follit kuitenkin. Varattiin myös ultra ensi viikon torstaille varmuudenvuoksi.
Toivotaan että pistoshoidot tehoaa paremmin kuin letrot eikä montaa sellaista hoitoa tarvita.
 
Täällä menossa nyt 13dpo 33kp/30-38kp.Dpo:t yleensä kestää 13-17dpo asti.Tänään hajuaisti tosi tarkka, rinnat todella,todella arat, (väsymys ja nenä tukossa voi johtua ihan hyvin flunssasta),etova olo vaikka on rittänyt syödä.Ajattelin huomenna tehdä testin vaikka voihan nuo olla aivan muustakin johtuvia oireita kuten esim flunssa ja pms oireet.
 
Täällä menossa nyt 13dpo 33kp/30-38kp.Dpo:t yleensä kestää 13-17dpo asti.Tänään hajuaisti tosi tarkka, rinnat todella,todella arat, (väsymys ja nenä tukossa voi johtua ihan hyvin flunssasta),etova olo vaikka on rittänyt syödä.Ajattelin huomenna tehdä testin vaikka voihan nuo olla aivan muustakin johtuvia oireita kuten esim flunssa ja pms oireet.

Toivottavasti siellä tulisikin plussa testiin! :wink
 
Täällä kp 1. Luteaalivaihe on näköjään lyhentynyt 11 päivään aikaisemmasta 12:sta. Jos jollain on hyviä vinkkejä luteaalin pidentämiseen, niin olisi kiva kuulla. Mua huolestuttaa, että se lyhenee vielä tästäkin. Muutenkin vähän mietityttää, kun menkat on keskenmenon jälkeen muuttuneet runsaammiksi ja kivuliaammiksi. Ei nyt vielä mitenkään super kipeät tai runsaat, mutta muutos esim. vuoden takaiseen on kyllä selkeä.

LaraS:lle vielä tsempit multakin! Ymmärrän hyvin ratkaisusi ja toivotan onnea!

Alinah, sympatiat vasteettomuudesta:sad001 Onneksi vielä on hoitovaihtoehtoja, joten älä vaivu epätoivoon:Heartred
 
Täällä kp 1. Luteaalivaihe on näköjään lyhentynyt 11 päivään aikaisemmasta 12:sta. Jos jollain on hyviä vinkkejä luteaalin pidentämiseen, niin olisi kiva kuulla. Mua huolestuttaa, että se lyhenee vielä tästäkin. Muutenkin vähän mietityttää, kun menkat on keskenmenon jälkeen muuttuneet runsaammiksi ja kivuliaammiksi. Ei nyt vielä mitenkään super kipeät tai runsaat, mutta muutos esim. vuoden takaiseen on kyllä selkeä.

LaraS:lle vielä tsempit multakin! Ymmärrän hyvin ratkaisusi ja toivotan onnea!

Alinah, sympatiat vasteettomuudesta:sad001 Onneksi vielä on hoitovaihtoehtoja, joten älä vaivu epätoivoon:Heartred

Kiitos, joo onneksi noita hoitovaihtoehtoja on.. :)

Tsemppiä sulle myös uuteen kiertoon pääsystä!
 
Tänään 14dpo 33kp testattu nega.Oireet kai olivat sitten flunssan tai pms johtuvia.Kuukautisten pitäisi tulevalla viikolla alkaa jännä viikko siis.
 
Hitto et on raastavaa tää alkuraskaus.. Pelko ettei saada tätäkään vauvaa on kova ja saa tarkkailemaan itseään huolella. Nyt huomasin vessassa käydessä häivähdyksen, todella pienen sellaisen, ruskeaa limaa... Sehän nostaa sykkeet taivaisiin ja pelon potenssiin sata. Helvetin perseestä! Tiedän et vuodot on yleisiä raskaana ollessa mutmut. Ke ultra eli sinne pitäis jaksaa paitsi jos alkaa vuotaa kunnolla..
Aivot on solmussa :sad001
 
Hitto et on raastavaa tää alkuraskaus.. Pelko ettei saada tätäkään vauvaa on kova ja saa tarkkailemaan itseään huolella. Nyt huomasin vessassa käydessä häivähdyksen, todella pienen sellaisen, ruskeaa limaa... Sehän nostaa sykkeet taivaisiin ja pelon potenssiin sata. Helvetin perseestä! Tiedän et vuodot on yleisiä raskaana ollessa mutmut. Ke ultra eli sinne pitäis jaksaa paitsi jos alkaa vuotaa kunnolla..
Aivot on solmussa :sad001

Tiedän niin tuon tunteen! Mulla tässä raskaudessa oli alussa vuotoa, ihan kunnon veristäkin, ja luulin jo tämänkin menneen pieleen. Paniikkiultraan yksityiselle ja kaikki oli hyvin! :Heartred Mutta kyllä se pelko takaraivossa edelleen kolkuttelee, vaikkei niin vahvasti kuin alussa, vaikka nyt jo 21+5. Siltikin joka kerta vessassa kyttää onko punaista...
 
Vivu tsemppiä! Muistan esikoisen odotuksesta tuon pelon. Yli vuosi yritystä takana, vihdoin plussa ja sitten tulee veristä vuotoa... onneksi se on tosiaan yleistä.
 
Kiitos tsempeistä! Edelleen tiputtelee ruskeaa.. Kipuja ei oo ollu normaalia enempää. Lepäilen tän ja huomisen kotona ja sit on ultra. On pitkiä päiviä lähinnä seisten ja lasten perässä juosten niin en halua ottaa turhia riskejä. Päivät vaan ei meinaa mennä eteenpäin millään.. Tunnit pitenee mitä lähemmäs päästään keskiviikkoa.
 
Onko kellään kierto venynyt flunssan takia?Jos on niin kuinka pitkään?Torstaihin menessä pitäisi alkaa täällä kuukautiset ja flunssa vieläkin.Tässä kierrossa myös oli pissatulehdus vieraana pläääää.
 
Takaisin
Top