Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heitsu, paranemista sinne päin!!
Punktiosta: en usko, että voi tarkoituksellisesti venyttää. Sitä varten pitäis aloittaa pitkän kaavan sumuttelut edellisessä kierrossa. Toivotaan, että natsaa kuitenkin. Ikävää, mutta pyhät yms. sotkee näitä juttuja, jotka pitää päivälleen tehdä. Kun olet eka kertaa pistelemässä, en tiedä voiko täydellisesti arvata, montako päivää juuri sinun tarvii munasoluja kasvatella. Se on niin kovin yksilöllistä.
Mun ystävälle kerran kävi, ettei punktiossa ollutkaan mitään kerättävää, eli persiilleen meni, munikset oli karannut ties minne. Onneksi tuli kuitenkin nappisuoritus myöhemmin ja saivat tytön.
Kiitos,lääkärit juuri vain pelkäävät tuota liikaa munarakkuloita kun inseminaatiossa aina on ollu kahden johtifollikkelin vaste ja vaste on saatu aika pienellä annoksella.
 
Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin ja plussatuulet puhaltamaan kevään ja valon kunniaksi, eiks niin?

Kp2 ja pettymykseen jo totuttu. Asennoudun niin, että tulevalle lapselle kivempi syntyä alku- kuin loppuvuodesta :) Teen nyt niitä asioita, jotka raskaana on kielletty: eli punkkua ja huomenna toteutan haaveeni silmien kestorajauksesta. Ens kierrossa sitten tatuoinnin vuoro ;) Huomenna alkaa toinen letro-kuuri ja siitä sitten taas jännäilemään, saako ukkoa petiin oikeaan aikaan. Otan vaikka väkisin :))
 
Hannuli, ihana :)
Mä koitin laskelmoida, mutta mieheni ei sallinut :) noh, jäitä hattuun: eipä se mitenkään varmaa ole, että joulukuulle tai millekään kuulle sen jälkeenkään nyyttiä syliin tänne sais. Toivoa sopii!
 
Uuden kierron aloitus tunteet, pettymykset tuntuu nii pahalta.
Tsemppiä ja voimia uuteen kiertoon.

Katjusha ,pian sulla Ultra päivä edessä.

Alinah oliko teillä hyvä hotelli loma miehen kanssa?


Täällä tänään Kp 17 ja eilen soittelin polille ja sanoin etten ole ovis plussaa saanut tänään oli aika.
Follit 19 ja 17 Pregnylin ystävä tulee pistämään tänään illalla .
Toivon kipinää..
 
Uuden kierron aloitus tunteet, pettymykset tuntuu nii pahalta.
Tsemppiä ja voimia uuteen kiertoon.

Katjusha ,pian sulla Ultra päivä edessä.

Alinah oliko teillä hyvä hotelli loma miehen kanssa?


Täällä tänään Kp 17 ja eilen soittelin polille ja sanoin etten ole ovis plussaa saanut tänään oli aika.
Follit 19 ja 17 Pregnylin ystävä tulee pistämään tänään illalla .
Toivon kipinää..

Oli joo, ihana reissu oli kyllä. Ja oli vielä rempattu se kylpylä. Viimeksi käyty 2015 joulukuussa ja silloin ei ollut vielä remontoitu. Jatkossakin tullaan käymään tuolla Haikon kartanossa. Halvemmalla huoneella vaan. <3
 
Täällä 10dpo ja edelleen flunssan kuorissa ja sairaslomaa vielä huominen.Nipistelyä,kuvotusta ja turvotusta tullut kuvioon usko raskauteen nolla kun on joutunut flunssa lääkettä ottamaan niin tuskin mikään on edes yrittänyt edes kiinnittyä näiden kaikkien lääkkeiden seassa no seuraavassa kierrossa ehkä päästään jo IVF hoitoon.
 
Kp10 ja tänään alkoi virallisesti lääkärin suosituksesta ovistestailut. Tyhjä ympyrä tuli kaksoishormooniin ja onestep liuskat näyttää yhtä surkeilta.

e33715c582afba7b96e72cad4122c1f4
 
Tsemppiä Alinah!
Paranemisia flunssaisille, täällä myös ite vähän kipeenä, miehellä 38,8 kuumetta.
Me palattiin kp 1, menkat alkoi lääkkeiden läpi ja ollaan siis takaisin ykkösruudussa :(
 
Täällä teloi mies jalkansa sählypelissä. Viikko saikkua. Saman verran saa lomaa multa, viikon päästä on seksiä, halusi tai ei :)) Kp4, ovis viime kierrossa kp13.
 
Moikka! Kirjoittelen nyt tännekin ryhmään eli äskettäin liityin tähän ja katotaan miten lähtee sujumaan. :) Oon jo jonkun aikaa seuraillut näitä foorumeita. Eli mulla on 1 lapsi ennestään, joka on parivuotias. Pikkukakkosta yritetty elokuusta 2016 vaan ei millään tule tulosta. Jouluna tulin kyllä raskaaksi mutta meni kesken tammikuulla.. Alkaa olemaan aika epätoivoinen olo. En ole vielä lääkärille mennyt asian tiimoilta. Apukeinoina tällä hetkellä kokeilen ekaa kertaa greippimehua sekä syön raskausvitamiineja joissa foolihappoa mitä jäi edellisraskaudesta. Oon miettiny itsekseni että rupeaako mulla ikä vaikuttaa ja sitten 2 vuoden imetys raskaaksi tuloon??
 
Gerbera, toivotaan pikaista plussaa, nyt kun ilmoittauduit jengiin! Imetys voi kyllä vaikuttaa hormoneihin aika paljonkin. Oletko tikuttanut ovulaatiota? Monilla kuulostaa luteaalivaihe lyhyehköltä imetyksen aikana tai sen jälkeen. Joillekin imetys muodostaa kroppaan "vaihdevuodet". Omalla kohdalla en taida juurikaan enää ovuloida, mutta enempi varmasti minulla vaikuttaa ikä, vaikken olisi koskaan synnyttänyt ja imettänyt (lopetin syyskuussa muistaakseni).
 
Lopetin syyskuussa myös imetyksen jotta tulisin raskaaksi. Noh, tulinkin mutta meni kesken 1/2018. Eli kolmisen kuukautta meni.. Muutamassa kierrossa tikutin ja tuli ovulaatioplussaa. Ei auttanut vaikka ajoitus oikein. Kyllä varmaan syksyllä lääkäriin, jos mitään ei ala tapahtumaan...
 
Mä oon lopettanut imetyksen 2016 syys tai lokakuussa ja yks kemiallinen viime syksynä.. Itellä ovulaatio ongelmia.
 
Tsemppiä kaikille ketjuun :Heartpink ja tervetuloa sekä pikaista visiittiä Gerbera82 :)

Tällekin puolen nyt lopulta avaudun omasta tilanteesta.. eli mun elämä pyörähti aika lailla pyllylleen, kun miesystävän kanssa päädyttiin muutama viikko sitten eroon.
Tällä hetkellä siis toipumista erosta ja sivussa yritän pudottaa painoa (ei todellakaan mitään aktiivista tällä hetkellä). Ja sitten, kun rahatilanne jossain vaiheessa (toivottavasti) sallii, niin suuntaan insseihin itsellisenä. Ikää jo 35 niin ei ole kovin kauaa biologisen kellon kumistessa aikaa enää jäädä asian kanssa vehtailemaan :facepalm:

Lueskelen edelleen ja elän mukana, mutta hiukan taustalta kuitenkin.
 
Tsemppiä kaikille ketjuun :Heartpink ja tervetuloa sekä pikaista visiittiä Gerbera82 :)

Tällekin puolen nyt lopulta avaudun omasta tilanteesta.. eli mun elämä pyörähti aika lailla pyllylleen, kun miesystävän kanssa päädyttiin muutama viikko sitten eroon.
Tällä hetkellä siis toipumista erosta ja sivussa yritän pudottaa painoa (ei todellakaan mitään aktiivista tällä hetkellä). Ja sitten, kun rahatilanne jossain vaiheessa (toivottavasti) sallii, niin suuntaan insseihin itsellisenä. Ikää jo 35 niin ei ole kovin kauaa biologisen kellon kumistessa aikaa enää jäädä asian kanssa vehtailemaan :facepalm:

Lueskelen edelleen ja elän mukana, mutta hiukan taustalta kuitenkin.

Voi LaraS! Isosti tsemppiä ja jaksamista. Toivotan sulle rutkasti onnea jatkoon ja toivotaan että sitten kun aika on sulla inssiin niin onnistuisi homma ekalla kerralla! <3
 
LaraS, voimia ja halauksia :heart:

Itsellä myös ollut haastava parisuhde liki koko 7 vuotta, minkä yhdessä ollaan oltu. Syksyllä erottiinkin muutamaksi kuukaudeksi, mutta ei me pystytä erossakaan olemaan. Olen kuitenkin niin vahvasti tässä vauvakuumeessa kiinni, että tiedostan haluavani vauvan, vaikkei parisuhde kestäisikään. Olen siis myös harkinnut tuota itsenäistä hoitoa sellaisen tilanteen tullessa.
 
Takaisin
Top