Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hannuli
Olen pahoillani :(
Tämä on just sitä mitä sanoit, *itu vaikeaa.

Ultra oli ja meni kohdun limat yli 5mm ja kaksi follia 15 ja 12 .
Liekö niistä mihinkään, niin toivotonta tämä vaan tuntuu olevan.
Tikkutellaan ovista, jos viikonlopun aikana ei ole tullut voi soittaa polille ja ihmetellään uudestaan alkuviikosta ..
Pregnylin saa käyttää jos ovis tulee ,siitä viisi päivää niin aloittaa luget.

Onnea teille kierron eri vaiheisiin!
 
Vaapukkamaalle ovistuulet puhaltamaan!

Täällä dpo12, kp25/28 ja menkkatuntemukset vahvistuu. Pyyhkiessä tulee tuhrua, toivottavasti alkaisi kunnon vuoto pian niin pääsisi suuntaamaan katseet uuteen kiertoon, jälleen kerran *huokaus*. Nyt se ovulaatio on PAKKO hyödyntää. En ymmärrä, että jos kuukaudessa on useamman päivän haarukka, johon riittäisi se YKSI oikein ajoitettu seksikerta, niin se tuntuu nyt vaikeimmalta haasteelta. Silloin miestä väsyttää, on huono olo, ei seiso tai sitten on niin innoissaan että laskee jo esileikin aikana. Muina aikoina kyllä seksi sujuu, ja mies on kiimaisena jo töistä tullessa ja mua ei vois vähempää kiinnostaa, kun ei ole "mitään hyötyä"... *huokaus*
 
Toinen letrozol kierto, eikä mitään sivuvaikutuksia koko lääkkeestä. Mä jotenkin pidän tätä huonona merkkinä kun ei edellisessäkään kierrossa ollu mitään tuntemuksia kuurin aikana ja vastetta ei ollut sitten..
No saa nähdä, en sit tiedä mitä me tehdään jos ei annosnostokaan tuo vastetta..
 
Käytiin ultrassa ja viikkoja näyttäisi olevan vain viisi seitsemän sijaan.. 28.3 on uusi ultra niin siellä selviää onko lähtenyt kehittymään. Yllättävän levollisin mielin olen.. Vähän säikäytti siinä alussa kun lääkäri sanoi että olisi kaksi. Mutta toinen ei ole lähtenyt kehittymään tai on joku verisuoni. Sen jälkeen kaikki uutiset oli positiivisia :D vaikka kaksoset eivät haittaisi niin silti oli se vähän kuumottavaa.
Katsotaan mitä käy
 
Hienoa Vivu! Se oli siis ilmeisesti ihan linjassa sun lauantaina tekemän viikkotestin kanssa, joten eipä sulla ole mitään syytä panikoida, vaikka koko ei vastannutkaan menkoista laskettua:)Oliko ultran mukaan siis 5+0 vai miten? Hurjaa, että noin paljon kuitenkin näkyy jo noin aikaisin!
 
Vivu, hyviä kasvuja sille pikkuiselle tai toisellekin ;)
Täällä kävi tällä kertaa sit niin, että pitääkin jatkaa tuota limakalvon kasvattelua nostetulla estrogeeniannoksella. Sain uuden ajan torstaille 22.3. ja sen jälkeen toivon mukaan näyttää sillä tavalla hyvältä, että voisi aloittaa keltarauhashormonin. Munasarjat on unten mailla, joten ei sielä ainakaan mitään omaa ovulaatiota livahda sotkemaan kuvioita. Alustavasti alkionsiirtopäiväksi on suunnitteilla 28.3... huh, ja sitten taas odotellaan :)
Katjusha kp 13
 
Kiitos tsemppi viesteistä..
Hailura ovis tikkuun piirtyy, Ultra mukaan ei odotettavissa tänään ehkä muutaman päivän päästä.
Tiedä sitä..
Ehkä toivoa on, ei saisi toivoa menettää, mutta se vain jotenkin ehkä katoaa..

LaraS näin mie ajattelin, että siun limusiini oli limis :D
 
Mrs r niinpä, sekin vaikuttaa rauhallisuuteen :)

Katjushka niinpä.. Saadaan nähdä parin vkon päästä että mitäs ylläreitä siellä on. Meinas kyllä vähän alkaa yskittää siinä kohtaa. :D meillä kun on molemmilla lähisuvussa kaksosia ja olen itsekkin kaksonen niin on ihan semihyvät mahikset siihen.
Sulla sitten sama jännäilypäivä kun mullakin! Mitenhän tässä malttaa oottaa?

Vaapukkamaa tiiän tunteen toiveiden katoamisesta. Tässä kierrossa ei pitänyt olla mitään mahdollisuuksia, letrot ei antaneet vastetta ja progekoe 0,3 silti tällainen yllätys pääsi käymään. Lääkärikin oli ihmeissään että on tämä tulos :)
 
5f336a34870b627d2075c5dd818f2280


Haikon kartanossa miehen kanssa! <3
 
Anteeksi tilitys, mutta itkettää ja turhauttaa tää jatkuva epäonnistuminen. Dpo 13 ja vuoto lisääntyy. Sitten luet, kuinka joku ollut pari kertaa ilman kortsua ja heti raskaana. Ei ole multa pois, mutta joku raja tähän pettymysten määräänkin pitäisi olla :cry:
 
Hannuli, Argh... en tiedä, tottuuko tuohon koskaan, tuskin... tahaton lapsettomuus on ainaki minuun jättänyt pysyvät jäljet.
Plussapuhallus ketjuun!!
 
Hannuli, niin tiedän ton vitutuksen. Mulla on keskenmenon jälkeen ollut todella katkeria tunteita siitä, miksi just mulla meni kesken, vaikka olin tehny raskaana ollessa kaiken ns. oikein, eli pidin huolta siitä, että slin mahdollisimman terveellisesti ja liikuin sopivasti. Sit jotkut päihdeäidit tai ihmiset, jotka ei muuten välitä pätkääkään, onnistuu saamaan terveitä lapsia. Että niin. Elämä on hemmetin epäreilua.
 
Kp1. Letrot lyhensi kierron 26 päivään, lisäksi mulla ei ole lainkaan normaaleja menkkakipuja. Liekkö hyvä vai huono asia, mutta ainakin itselleni muistiin tämä.
 
Täällä 8dpo ja koko viikonloppu menny kuumeessa ja kauheassa flunssassa.Miehellä samoin kauhea flunssa kuume.Viikonloppu nukuttu ja huomenna pitäisi jaksaa sitten kouluun minun opiskelen siis lähihoitajaksi.Miehen pitäisi jaksaa 7:00 töihin ja kauhea flunssa ollu kumpsellakin.Usko tämän kierron raskauteen aika olematon kun on pitänyt reilulla kädellä ottas flunssa lääkettä ja onhan noita terveitä luomu kiertoja tämän yli neljän vuoden yritys historian saatossa ollut.Viikon päästä viimeistään pitäisi kuukautisten alkaa ja IVF punktio menisi juuri sille viikolle mitä pelkäsi lääkäri ja me että pääsiäinen tulee tielle ja sen viikon punktiot täyttä mikä olisi max aika että voi venyttää punktiota.
 
Heitsu, paranemista sinne päin!!
Punktiosta: en usko, että voi tarkoituksellisesti venyttää. Sitä varten pitäis aloittaa pitkän kaavan sumuttelut edellisessä kierrossa. Toivotaan, että natsaa kuitenkin. Ikävää, mutta pyhät yms. sotkee näitä juttuja, jotka pitää päivälleen tehdä. Kun olet eka kertaa pistelemässä, en tiedä voiko täydellisesti arvata, montako päivää juuri sinun tarvii munasoluja kasvatella. Se on niin kovin yksilöllistä.
Mun ystävälle kerran kävi, ettei punktiossa ollutkaan mitään kerättävää, eli persiilleen meni, munikset oli karannut ties minne. Onneksi tuli kuitenkin nappisuoritus myöhemmin ja saivat tytön.
 
Takaisin
Top