Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Vivu voimia piinaavan tilanteeseen :Heartpink uskotaan että kaikki on hyvin :shy:

Heitsu kurjuus noita sairasteluja :confused:
En oo kyllä kiinnittänyt huomiota, että kierrot olis venyneet kipeenä ollessa. Riippuukohan siitäkin, oliko ovis ennen kipeeksi tuloa. Eli lykkäisi ovista, jos ois esim. kuumeessa sitä ennen. Kunhan arvailen :rolleyes:

hannuli nyt se o+ kehiin ja kellistystä :happy:
 
LaraS, täytyy vähän laskelmoida tuo ajoitus, kun en voi sen varaan laskea että saisin ukon sänkyyn silloin ja niin usein kun haluan, eli mieluummin pidän sitä puutteessa mahd. lähelle ovista. Mutta perjantaina viimeistään pitää peiton heilua, sillä viikonloppu ollaan erossa :p
 
Vivu voimia piinaavan tilanteeseen :Heartpink uskotaan että kaikki on hyvin :shy:

Heitsu kurjuus noita sairasteluja :confused:
En oo kyllä kiinnittänyt huomiota, että kierrot olis venyneet kipeenä ollessa. Riippuukohan siitäkin, oliko ovis ennen kipeeksi tuloa. Eli lykkäisi ovista, jos ois esim. kuumeessa sitä ennen. Kunhan arvailen :rolleyes:

hannuli nyt se o+ kehiin ja kellistystä :happy:
Itse sain ovis plussan testiin että kai se pian alkaa uudestaan kierto.Nega oli raskaustesti 14dpo päivänä ja nyt menossa 17dpo.Luteaalivaihe 13-17pvää.
 
Hiljasta on, täällä on sunnuntaihin asti Primolut-kuuri, jonka jälkeen alkaa uus kierto toivottavasti pian.
Meillä on tulossa 12-vuotishääpäivä, joten sitä voidaan sitten pyhinä juhlia :) Yks aarre on saatu maailmaan, jännä nähdä, saadaanko toista!
 
Mulla kp17 ja huomenna uusinta ultra jossa katsotaan taas näkyykö mitään muutosta viimeviikon perjantain ultraan verrattuna.. Ja varmaan saan tietää saanko piikit käyttöön kun ei se lääkäri soittanut silloin viime perjantaina vaikka sanoi asian tiimoilta sovittavansa..

Ovistestit puhtaita negoja, liuskoihin ei piirry toista viivaa juurikaan. Onneton hailura näkyy vaan..
 
Täällä kp11 ja toisena päivänä vilkkuva hymynaama cb:n testiin. Vielä ei erityisiä limoja, flon mukaan ovis olis perjantaina. Haasteena taas, kuinkas muutenkaan, niinkin olennainen asia kuin seksi...
 
Sivusta huutelen, mut kun näin toisaalla et olit tehny myös haamuilevan r-testin, niin tuo tosi tumma ovistesti vois olla myös merkki raskaushormonista... :angelic: Peukut pystyssä sulle!

Oon aivan kujalla mitä täällä tapahtuu :D ja tapahtuuko mitään. Ei oo nimittäin vuoteen tapahtunu muuta ku et pari semmosta länkkäreistä tuttua risupalloa on pyöriny tuulen mukana ulos, kerran kojootin huuto kuului jostain kaukaa ja ultraava gyne ihmetteli kovasti kun munasarjojen pinnalla näkyi pikkuruinen kyltti jossa luki ”lomalla”.
 
Mulla kans kp 6 eikä mitään kiinnostavaa raportoitavaa. Menkat näyttäis tänään loppuneen ja ovis varmaan vasta joskus noin kahden viikon päästä. Vähän jännittää, onnistuinko ryssimään tän kierron tai myöhästyttämään ovista, kun jo pari kertaa oon unohtanu ottaa Inofolicin. Pääasiassa kuitenkin luottavainen ja yllättävän rauhallinen fiilis. Ja huomenna alkaa loma:Heartred
 
Tänään käyty ultrassa jossa viikkoja 6+2 vastaava papu näkyi!! Sydän sykki niin maan vimmatusti jota hoitajakin kehui kun näky kauas ja hyvin :D
Siinä sitten parin viime päivän stressi purkautui ja vollotin hyvät 10 minuuttia.. Lääkärikin taputteli selkää. Mies ei uskaltanut sanoa ettei ymmärrä siitä ultrasta mitään :'D nyökkäili vaan kun yhdessä kehuttiin et kato mikä syke.
Kuvasi ton ultrakuvan ja se varmaan kiertää nyt töissä... :D

Uskaltaiskohan sitä siirtyä marraskuisiin..?
 
Täällä menossa 39kp ja kierto yleensä max 38kp.Kerran oli 44kp silloin oli inseminaatio oottelen nämä pyhät jos ei ala kuukautiset tulemaan niin soitan meidän hoitopaikkaan siis Naikkarille ja kerron että mitä tehdään.Tuntuu vain että kroppa tekee aina omia temppuja ja ei koskaan toimi oikein.Nyt on pitänyt synnytyksen jälkeen joka toinen kierto käynnistää primoluteilla tai teroluteilla.
 
Vivu onnea!

Taas kevään aikaan alkaa kuulemaan lähipiiristä vauvauutisia...
vaihdoin työtäkin jo hetkeksi kun ajattelin että uudet jutut saisi muuta mietittävää, mutta ei...

Nyt on mies 4kk syönyt letrozolia ja olisi pitänyt jo käydä antamassa näyte, jotta nähdään onko lääkkeestä apua vai onko menty edelleen huonompaan suuntaan...
En vaan ole edes uskaltanut muistuttaa asiasta, kun pelkään että lääke ei ole asiassa auttanut...

Onneksi tuo aurinko jo paistaa lämpimästi:glasses9
 
Eipä ollut sitten juuri muutosta viime perjantain ultraan, mulla aloitetaan sitten Menopur (joku semmonen) tai GonalF pistoshoito ensikierrossa. Käyn vaan alkukierrosta ottaa taas LH ja FSH verikokeet, jotka on kertaalleen otettu. Niin pystytään kuulemma katsomaan millä pistoshoidolla aloitetaan.

Mä sit romahdin täysin tuolla ultrassa, itku pääsi. Toinen lääkäri siinä lohdutteli ja sanoi vaan että nää on tosi rankkoja asioita mutta eiköhän me joku lääke sulle löydetä.

Ovistestailut saa lopettaa tähän kiertoon...

Kp18
 
Takaisin
Top