Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alinah oon tosi pahoillani
Alinah, harmillista, mutta onneksi on tosiaan uusi suunnitelma. Voi kunpa uusi kierto ja uudet lääkkeet antais hyvän mahiksen teille!
Ei täälläkään ole hurraamista: mieheni keuhkokuumeen taustalla on kaksi tarttuvaa bakteeritulehdusta, joten minun ja tytön tie käy verikokeisiin. Klinikan lääkäri puhalsi pelin poikki. Tulee taukokierto sitten tähän. Harmillinen viive, mutta en halua sairaana ottaa alkiota vastaan, jos voin odottaa muutaman viikon tervehtymistä. Ens viikolla käyn verikokeissa, viikossa saan tulokset. Toivotaan, että oma yskä olis vain tavallinen virus.
Meidän pojalla kävi joku ihme parantuminen kun ei oo ollu kuumetta enää ollenkaan eikä nenäkään oo enään vuotanut.
Kuulostaapa hyvältä
Meillä peruuntui kyläilyt, ei voida mihinkään mennä näine tauteineen. Nyt ootellaan päivystyksessä omaa vuoroa, tytön silmätulehdus uusi. Onneksi tässä on pitkä pyhä hoitaa asiaa tihein ab-tipoin kotona (jos nyt jotain hyvää kaivaa).
Minulla on ollut gonal-f pistoksia hinta riippuu onko gonal-f 300 vai 450 myös 900 löytyy.Korvattovuus on lääkkeestä 40%.Gonal-F 300 maksaa 114,00e,Gonal-F 450 maksaa 165,99e ja Gonal-F 900 317,17e nuo hinnat on ilman kela korvattovuutta.Kontrolli uä noin viikon kuluttua. Aiemmin potilaalla LH hieman matala 3.3, FSH 7.6. Mikäli seuraavalla uä-kontrolliajalla edelleen samankaltainen tilanne niin voidaan kierron vaiheesta riippumatta kontrolloida FSH ja LH. LH vastauksen mukaan vaihdetaan ovulaatioinduktio-lääkitys joko Menopuriin tai Gonal-F:ään.
Löytyi omakannasta tieto viime viikon ultrassa käynnin yhteydessä tehdyn suunitelman kohdalta että mitkä noi LH ja FSH arvot olleet kun syksyllä kävin verikokeissa ne otattamassa, en mä niitä ikinä saanut tietää. Koitin vähän selailla viitearvoja, mutta en niistä oikeen tajunnut mitään.
Täällä varmaan tietoa minkä hintasia noi menopur ja gonalf on?