Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Alinah, erilaiset vaiheet on ihan normaaleja. Kuulostaa hyvältä, että olette toisiinne sitoutuneet. Ei nämä lapsettomuusjutut ainakaan romanttista seksiä lisää monissakaan suhteissa.
 
Kiitos hannuli :)

Alinah meillä vaikutti enemmän mieheen tää lapsettomuus, hänen muutenkin vaihtelevat seksihalut meni pitkiksi ajoiksi pois. Ei oo ollu helppoo kellon kanssa. Tsemppiä! Yrittäkää vaan olla lähekkäin.
 
Täältä tietämätön huutelee törkeästi omanapailua mutta...

Nyt metsästelen tässä ovulaatiota ja folliultra olisi keskiviikko aamuna.
Mitähän siinä mahdetaan tarkastella ja tarkottaako se sitä että inseminaatio olisi sen jälkeen...?
Mulle suunnitteilla siis inseminaatio lahjasiittiöillä omaan kiertoon.
 
Vivu oi mahtavuutta! Onnea ja napakat vyöt kyytiläiselle! :Heartpink

salainensydän tervetuloa mun puolesta myös ja pikaista visiittiä! :happy:

Niksu hmm, riippuu varmaan mikä kp ja miltä folli näyttää. Jos inssi tulee, niin varmaankin irrotuspiikki myös ellei vielä oo ollut ovulaatiota. Tsemppiä matkaan!
(Viisaammat korjatkoon / lisätköön :rolleyes: ja hoitotahoon kannattaa soittaa, niin sieltä osaavat tarkentaa suunnitelmaa :) Nimim. Ei vielä kokemusta inssistä.)
 
Alinah, erilaiset vaiheet on ihan normaaleja. Kuulostaa hyvältä, että olette toisiinne sitoutuneet. Ei nämä lapsettomuusjutut ainakaan romanttista seksiä lisää monissakaan suhteissa.

Totta, mutta eilisen keskustelun myötä luvattiin parantaa tilannetta ja lisätä pientä extraa makkarin puolelle... Heh.
 
Täällä tuhlasin yhden liuska ovis testin kun oli jäljellä niin vähäsen.Tulos sama viiva haaleampi kuin yksi päivä.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä alkaa uusi kierto varmaankin huomenna, kun äsken vessa reissulla jäi vaaleanpunaista paperiin. Ihanaa, toivotaan nyt että uudessa kierrossa letroilla on hyvä vaste.
 
Kp1, jouduin yöllä nappaa panadolia kun menkkajomoilta en nukkumaan pystynyt. Alko sit ihan kunnolla puolenyön jälkeen vuoto.
 
Vivu mahtavaa! Onnea:Heartred

Kalenterin mukaan menkat piti alkaa viikko sitten, mutta jos o-testiin on uskominen niin sitten vasta huomenna.
Ehdein testaamaan niin jäljestä ja hetken mielijohteesta vasta...

Toivottavasti uusilla on mahdollisimman lyhyt käynti täällä.

Meillä miehen pitäisi mennä antamaan näyte, että nähdään onko letrot hänellä toiminut... jännittää vaan tosi paljon niin ei olla edes varattu aikaa... tämä kun kuitenkin ratkaisee sitten tämän meidän lopullisen kokoonpanon tässä perheessä...
 
Onnittelut plussasta Vivu! Mä mietin kans ennen elämäni ensimmäist plussaa, että kertoisin siitä miehelle jotenkin kivasti. Mutta joo, ihan sekaisinhan mä sitten menin jo siitä ensimmäisestä haaleasta viivasta, enkä todellakaan voinut olla heti kertomatta:rolleyes:

Onnea uuteen kiertoon Alinah! Nostettiinko sun letroannosta nyt ja kuinka paljon?

Mulla oli ovis todennäköisesti nyt viikonloppuna, varmaan sunnuntaina. Tänään oli lämmöt taas kivasti hypännyt ylöspäin, mutta edelleen mietin, että olisko kuitenkin voinut olla mahdollista, että ovis olisi ollut jo keskiviikkona, koska silloin lämmöt hyppäsi ensimmäistä kertaa ylös, vaikka tulikin sitten viikonlopuksi taas vähän alemmas. No, eipä sillä muuten niin väliä, kuin että pääsispä testailemaan vähän aikaisemmin:rolleyes: Tänään on kp 20 ja ihanasti tästä näyttää tulevan sellainen normaalimittainen, noin 32 päivän kierto:)
 
Kiitos kaikille :)

Mä sain jo perjantaiksi ultran, silloin menkoista laskettuna 6+5 ja toivon että olis näin ettei tarviis alkaa poraa siellä jos ei näykkään mitään. Kait ne sit antaa uuden ajan jos ei näy kunnolla.. :| siihen saakka roikun täällä vielä. En uskalla heti loikata muihin ryhmiin.
 
Tervetuloa uusille!

Onnea vivu!

Alinah toivottavasti letrot antaa nyt paremman vsteen.

Kp 10 ultrssa käyty, limakalvo ohut ja ehkä kaksi follia lähtee kasvuun.
Iso keltarauhas kysta mollotti siellä.
Eipä juuri mitään tarttunut tosta käynnistä.
Kp 14 uudestaan ja tikuttaa ovista loppukiertoon tulee ehkä tuki lääkitys, kun viime kierto jäi lyhyeksi...

Mietin, että pitäisikö jo näihin kierron päiviin nähden näkyä jo jotain..
 
Kiitos kaikille :)

Mä sain jo perjantaiksi ultran, silloin menkoista laskettuna 6+5 ja toivon että olis näin ettei tarviis alkaa poraa siellä jos ei näykkään mitään. Kait ne sit antaa uuden ajan jos ei näy kunnolla.. :| siihen saakka roikun täällä vielä. En uskalla heti loikata muihin ryhmiin.
Jos nyt lauantaina vasta teit testin, joka sanoi raskaana 2-3, niin kannattaa ehkä varautua siihen, että perjantaina ultrassa ei välttämättä vielä ainakaan sykkeitä näy. Vaikuttais ton sun tekemän viikkotestin perusteella nimittäin siltä, että ovis on tapahtunut myöhemmin kuin menkkojen perusteella voisi odottaa. Toi raskaana 2-3 pitäis nimittäin tulla silloin, kun on 4+0-4+6 ja jos lauantaina olis ollut 4+6, niin perjantaina on vasta 5+5. Se 5+5 on varmaan ihan aikaisin mahdollinen, kun sykkeitä voi näkyä. Mut vaikka mitään ei vielä selkeästi näkyisikään, niin turha siitä hätääntyä ja varmasti saat sit uuden ajan myöhemmäksi:)
 
Mulla oli pelkkä ruskuaispussi 6+1 neuvolalääkärin tekemässä raskaudenkeston määritys ultrassa esikoisesta.
 
Juu lääkeannostusta nostettiin, mutta ominluvin söin viime kierrossa jo tämän 5mg mikä nyt määrättiin.. Söin toki ne niin että yksi tabletti aamulla ja toinen illalla niin ei varmaan siksi vaikuttanut mihinkään. Katotaan nyt onko edelleen huono vaste, mitä sitten voi tehdä jos ei edelleenkään oo vastetta.. :/

Eka kierto ois pitänyt syödä 2,5mg.
 
Mulla letroista vaste ultra kp12 perjantaina 23.3 klo 12.45. Lääkärin ohjeen mukaan aloitan ovistestailut kp10 eteenpäin.
 
Soittelin tänään Naikkarille kun ei ollut puhetta minkä niistä Gonal-F:istä haen apteekista kun sen aika koittaa kun on kolmea erikokoista määrätty.Sain vastauksen että isomman siis 900.Toinen kysymys oli heille se että punktio ohjeessa oli ettei luontaistuotteita saa käyttää niin kysyin että koskeeko tämä kielto myös Omega7 kun olen lukenut että se parantaisi myös intiimialueen limakalvoa ja vasta tässä kierrossa aloitin.Vastaus että kaikki omegat ei ja pitäisi nyt jo ne lopettaa eikä sitten vasta kun piikitykset alkaa myös sinkki on että ei ja sekin nyt pitäisi lopettaa.Hoitaja oli jotenkin toiveikas että voitaisiin jo päästä seuraavassa kierrossa IVF ettei tarvisi odottaa sinne huhtikuun loppuun alkavan kiertoon.
 
Takaisin
Top