Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mielestäni ei vielä ole plussa. Heitsu oletko miettinyt niitä cb testejä, jos on vaikeuksia tulkita viivoja? :)
Oon miettiny.Meillä suunnitteilla ne IVF hoidot ja tarkkaa ajankohtaa ei ole vielä tiedossa tämä pääsiäinen sotkee kuviota IVF kierrossa en tarvisi testejä jos päästään seuravassa kierrossa heti aloittamaan mutta jos menee huhtikuun alkavaan kiertoon aloitus sitten voisi seuravaan kiertoon hankkia digi testin.
 
Oon miettiny.Meillä suunnitteilla ne IVF hoidot ja tarkkaa ajankohtaa ei ole vielä tiedossa tämä pääsiäinen sotkee kuviota IVF kierrossa en tarvisi testejä jos päästään seuravassa kierrossa heti aloittamaan mutta jos menee huhtikuun alkavaan kiertoon aloitus sitten voisi seuravaan kiertoon hankkia digi testin.

Eikö heitsu sulle oo suositeltu noita clearbluen digitaalisia ovulaatiotestejä kun tekin ootte kuitenkin naistenklinikalla hoidoissa? Onpa jännä, kun mulle on painottanut lähes kaikki lääkärit naistenklinikalla jotka tavannut että kannattaa käyttää niitä ja kyljessä sitten liuskoja.
 
Eikö heitsu sulle oo suositeltu noita clearbluen digitaalisia ovulaatiotestejä kun tekin ootte kuitenkin naistenklinikalla hoidoissa? Onpa jännä, kun mulle on painottanut lähes kaikki lääkärit naistenklinikalla jotka tavannut että kannattaa käyttää niitä ja kyljessä sitten liuskoja.
Ei oo kukaan lääkäri puhunu siitä.
 
Täällä dpo6 ja odotteluaodottelua. Eilen vihloi alavatsaa muutamaan kertaan napakasti, sellaista repäisykipua. Tänään enempi menkkamaista tunnetta. En oikein viitsi mistään oireesta innostua tai vetää johtopäätöksiä, kun viime kierrossa kerkesin innostua ja ihan turhaan. Luulen että plussakierto olisi mahdollisimman oireeton. Otin eilen muutaman siiderin ja koitan elää tässä muutenkin niin normaalisti, kuin vain kuumeileva ja piinaileva voi. Varuiksi myös siemennettiin (maatalon tyttö :)) ), kun viime kierrossa ovis tulikin viikkoa myöhässä ja jäi hyödyntämättä.
 
Ajattelin tänään tehdä clearbluen viikkotestin kun se meni vanhaksi helmikuun vika pv. Ja tässä tulos
eff26b32485f80cd5403c6dee1c937ba

Mä en tiennyt, en yhtään uskonut. Aina ennenkin ollu "oireita" mille on sit aina löytynyt muit syyt.
Progearvokin kun oli 0,3 ja johtofolli 9mm.

Nyt pelko vanhasta/viallisesta testistä joka näyttää väärää. Pregnant teksti tuli nopeasti.

Sry omanapa :D
 
Ajattelin tänään tehdä clearbluen viikkotestin kun se meni vanhaksi helmikuun vika pv. Ja tässä tulos
eff26b32485f80cd5403c6dee1c937ba

Mä en tiennyt, en yhtään uskonut. Aina ennenkin ollu "oireita" mille on sit aina löytynyt muit syyt.
Progearvokin kun oli 0,3 ja johtofolli 9mm.

Nyt pelko vanhasta/viallisesta testistä joka näyttää väärää. Pregnant teksti tuli nopeasti.

Sry omanapa :D
Ihanaa onnea!Oliko tämä ihan luomu kierto vai letro kierto?Monesko letro kierto jos oli letro kierto?
 
Heitsu eka progekierto minkä oletettiin epäonnistuneen.. Nyt jännäillään että mitä siellä on ja selvitäänkö tällä kertaa loppuun saakka! Pelkään että käy samalla tavalla. Mutta nyt täytyy keskittyä itsensä hoitoon.. Iiik! Todella vaikea uskoa.
 
Sorry mää nyt pommitan mutta tein uuden r-testin ja ovistestin kaveriksi
568ee3abcdd58fc2f14822d37de517e8

R-testi on punainen ja ovis vihree. Vihdoinkin ovistestiin plussa :'D
Ihanaa että r-testiinkin tuli nopsaa viiva niin tietää että tää on melko varmasti totta.
 
Vivu, vautsivau hieno plussa!! Onneksi olkoon ja hyvää odotusmatkaa <3
Täällä alkaa estrogeenitabletit vörkkiä, limis tuntuu kyllä toden totta kasvavan. Tässä kierrossa tuskin ovuloin, koska lääkitys sen tod näk estää, mutta olipa silti kiva nautiskella, niinku nuorena konsaan! Saapa nähdä, miten korkeelta sitä tippuu, jos kaikki tää intoilu on turhaa. Mut hei, just telkkarissa sanottiin, että stressi vaikuttaa potentiaalisesti syntyvän lapsen koko elämään, eli taidan jatkaa rallattelua kun siltä tuntuu :)
Katjusha kp 7
 
Tämän päivän ovis tikku oli haaleampi kuin eilinen ja samaan kellon aikaan tein ja pidätin pissaa ja juomista saman ajan.Rinnatkin on ollu pari päivää putkeen arat ja nipistelyä ollu eilen illalla ja tänään.Eilen ja tänään pupuiltu että siitä ei pitäisi ainakaan olla kyse ettei kertoja ole tarpeeksi.
 
Kiitos! Tää päivä menny ihan sisäistäessä asiaa.
Aamulla menin vessaan ja laitoin ovenkin lukkoon ettei mies nää mun toiveikasta hölmöilytestaamista. Arvelin tehdä digin myös siksi ettei tarvii tihrustaa olematonta viivaa. Siinä sit aloin siivoo vessaa ja laitoin pöntön päälle odottaa.. Kerenny mitää siivota ku jo luki pregnant ja heti aivot solmussa. Siinä miljoona ajatusta risteilee väärästä positiivisesta, oliko niin et eka tulee pregnant ja sit not vai mitähä ja sit tulikin viikot. Siinä vaiheessa olin jo niin hämmennyksissä et juoksin olkkariin tukka putkella, itku kurkussa tikkua heilutellen. Oli kuulemma mielenkiintoinen tapa tuoda se digi tarkasteltavaksi :D
Ain mietin et ois kiva yllättää lahjoilla tms... mut jooh olihan toiki tapa yllättää. 8)

Testaatko huomenna vielä heitsu? Mikäs kp sulla oli kun en muista?
 
Kiitos! Tää päivä menny ihan sisäistäessä asiaa.
Aamulla menin vessaan ja laitoin ovenkin lukkoon ettei mies nää mun toiveikasta hölmöilytestaamista. Arvelin tehdä digin myös siksi ettei tarvii tihrustaa olematonta viivaa. Siinä sit aloin siivoo vessaa ja laitoin pöntön päälle odottaa.. Kerenny mitää siivota ku jo luki pregnant ja heti aivot solmussa. Siinä miljoona ajatusta risteilee väärästä positiivisesta, oliko niin et eka tulee pregnant ja sit not vai mitähä ja sit tulikin viikot. Siinä vaiheessa olin jo niin hämmennyksissä et juoksin olkkariin tukka putkella, itku kurkussa tikkua heilutellen. Oli kuulemma mielenkiintoinen tapa tuoda se digi tarkasteltavaksi :D
Ain mietin et ois kiva yllättää lahjoilla tms... mut jooh olihan toiki tapa yllättää. 8)

Testaatko huomenna vielä heitsu? Mikäs kp sulla oli kun en muista?
Ajattelin huomenna vielä testa kun niin vähän jäljellä testejä että samalla käyttää ne pois.Tänään 20kp.
 
Vivulle onnittelut, enpä ole tainnut muistaa aiemmin :heart: Ihanasti sitä sekoaa, kun viivat vihdoin testiin saa.

Omanapa: dpo7 ja julistan piinaviikon avatuksi. Oireita nolla :)) Edes mun loistavat kuvittelutaidot ei kehitä muuta kuin sen, että siideri ei eilen maistunut yhtään. Lapset isällään ja ostin muutaman Happy Joen ajatuksena nauttia ne Putous-finaalin lomassa. No sehän meni sitten niin, että katsoimmekin miehen toimesta Patrik Laineen peliä, suosikkisiiderini maistui kitkerältä eikä edes käynyt päähän ja lopulta nukahdin sohvalle klo 21. Tosi romanttinen ilta :))
 
Mun mies kysyi eilen että hakuunko mä sitä enään kun ollu nyt seksiä tyyliin kerta viikkoon tämän kierron.. ei oo vaan aikaa eikä oikeesti oo tehny mieli. Seksihalut hävinnyt kokonaan, tietenkin haluan miestäni ja rakastan häntä.
 
Takaisin
Top