Alinah, mulla on kans se kaksoishormonitesti vilkuttanut ties kuinka pitkiä aikoja. Oon oppinut, että en kauheasti painoa niille vilkkuville naamoille enää laita. Ekasta vilkkuvasta on mulla joskus mennyt jopa lähemmäs pari viikkoa siihen pysyvään naamaan ja ovikseen.
Hannuli, ootko testannut ovista jollain? Ehkä ei kuitenkaan tänään oo vielä liian myöhäistä?
Heitsu, kyllä mullakin tapahtuu useimmiten se ovis, vaikka kierto onkin pitkä. Ja ymmärrän, jos se pcos tuntuu pelottavalta tai epämiellyttävältä mahdollisuudelta, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että pelkästä pcos:stä kärsivät kuitenkin yleensä saavat lapsen melko helpostikin lääkkeiden ja hoitojen avulla.
ON: kiva, että otatte mut joukkoonne:) Mulla on nyt tänä viikonloppuna ollut tosi selkeitä ovisoireita. Tää on tosi outoa, koska tänään on vasta kp 12 ja yleensä mulla on ovis joskus kp 20 jälkeen. Torstaina ja lauantaina bongasin selkeää ovislimaa ja mahaa on jullinut eilen ja vähän tänäänkin. Huomenna aamulämmöistä sit toivottavasti näkee, onko sitä ovista oikeesti ollut vai ei. Voiskphan tää johtua siitä Inofolicista?