Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla taas lääkäri suositteli tätä testiä, jopa hoitajakin puhelimessa helmikuun alussa kun varasin aikaa follikkeli ultraan sanoi että sitten teet clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin aamulla ennen ultraa ja näin on jatkettu. Kyljessä liuskat, mutten niillä liuskoilla ovista bongaa ikinä.
Ja tämä ohjeistus naistenklinikalta.

Aloitan taas ensi kierrossa kp10 oviksen tikutuksen.
 
Tervetuloa UusilleU

Toivotaan taas kerran sitä parempaa seura kiertoa ..

Kp 25 kääntyi ykköseen
No uutta matoa koukkuun ja käyntiin kolmas letro kierto.
 
Mulla taas lääkäri suositteli tätä testiä, jopa hoitajakin puhelimessa helmikuun alussa kun varasin aikaa follikkeli ultraan sanoi että sitten teet clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin aamulla ennen ultraa ja näin on jatkettu. Kyljessä liuskat, mutten niillä liuskoilla ovista bongaa ikinä.
Ja tämä ohjeistus naistenklinikalta.

Aloitan taas ensi kierrossa kp10 oviksen tikutuksen.

Oiskohan ne voineet tarkoittaa sitä "tavallista" cb:n digitaalista ovistestiä, missä tulee joko tyhjä tai hymynaama. Jos niillä kaksoishormonitesteillä testaa niin niillähän täytyy aloittaa testaus jo huomattavasti aiemmin ja tehdä testi joka päivä, jotta se toimii oikein. Ite kokeilin joskus yhdessä kierrossa noita kaksoishormonitestejä, toimivat ihan ok mutta liuskoja kuluu tietty enemmän, ja musta toi "tavallinen" digitaalinen oli parempi muutenkin. Monesti tuli tehtyä niinkuin Julianna, että testasin liuskoilla ensin ja kun tummeni niin testasin vielä digillä :)
 
Ei, kyllä ovat tietoisia että käytän tätä kaksoishormoonia ja sanottu että hyvä.. Sillä yhden hormoonin testillä en ovista koskaan ole kiinni saanut.

Mulla viimeksi marraskuussa ollut ovis ja silloin sain kyllä ekalla yrittämällä suoraan hymynaaman testiin tällä kaksoishormoonilla, kp22 ja kp38. Molemmista kävin progesteron verikokeessa ja tosta kp38 hymynaamasta tapahtui ovis.. :)

Ja mulla menkat kestää sellasen 6-7 päivää, letrozol annostusta nostettiin nyt kun ei ollu lääkkeestä vastetta ja lääkäri käski tosiaan aloittaa ovistestailut kp10 eteenpäin ensikerrossa ettei mahdollinen ovis mene sitten ohi. Vaste ultra letroista tulee olemaan kp12-14.

Ja kyllä mulla on yleensä ovulaatioliuskat tämän kaksoishormoonin kyljessä, nyt vaan pääsivät loppumaan vähän päälle viikko sitten ja lisää tulee vasta ensi viikolla jotka jää odottamaan uutta kiertoa. :)

En noilla liuskoillakaan koskaan oo ovista saanut kiinni mutta teen silti niitä kyljessä, toivotaan että pitkästä aikaa ovuloisin ensi kierrossa.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tänään alettiin tikuttamaan ovista.Todella huono laatu kuvassa mutta negojen nega testi.
 

Liitteet

  • IMG_20180303_141030.jpg
    IMG_20180303_141030.jpg
    658.3 KB · Katsottu: 196
Hannuli, munasolu taitaa selvitä sen 12-24 h, joten ei välttämättä ole tänään myöhäistä. Eihän ihan varma voi olla, millä hetkellä se plumpsahtaa, vaikka kipujakin olisi.
Ihmeellinen tarmonpuuska on ollut pari päivää. Tänään selvisi sen syy: menkat lorahti. Lyhyt ovuloimaton kierto tais olla, nyt vasta kp 26 enkä nähny aamulämmön nousua.
Huomenna alkaa sitte Progynova 4 mg/pvä ja kortisoni 20 mg aamuisin (kp 2 ->). Ultran varaan kp 12-14, ja katsotaan sitten, miten huurunenän kanssa tehdään. Toivotaan, että päästään alkionsiirtoon, mutta eihän näistä aina tiedä.
 
Kp29 ja ovuloimaton kierto, nyt syöty primoja 5 päivää ja toiset 5 vielä edessä.. Laitan kaikki esikoisen vaatteet vauvan vaatteista lähtien myyntiin kirppikselle. Hoitopöytä lähtee myös ja varmaa vaunutkin..
 
Täällä tänään ovis testi nega 14kp menossa.Tälle kierrolle en enää anna mitään toivoa koska pissatulehdusoireet tullut tänne ja 100% olen varma että tulehdus on ja määrätään lääkekuuri.
 
Heitsu, mulla on virtsatieoireita melkein koko ajan (joskus lievempinä, joskus voimakkaampina), ja oon syöny estolääkkeitä nyt yli vuoden ajan. Itse lääkitys (tai ainakaan toi Nitrofur-C jota mä syön) ei oo este hoidoille eikä raskautumiselle, mutta mä en ainakaan mieluusti ole yhdynnässä, jos oireet on pahat, koska se ei ainakaan paranna oloa...
 
Alinah, mulla on kans se kaksoishormonitesti vilkuttanut ties kuinka pitkiä aikoja. Oon oppinut, että en kauheasti painoa niille vilkkuville naamoille enää laita. Ekasta vilkkuvasta on mulla joskus mennyt jopa lähemmäs pari viikkoa siihen pysyvään naamaan ja ovikseen.

Hannuli, ootko testannut ovista jollain? Ehkä ei kuitenkaan tänään oo vielä liian myöhäistä?

Heitsu, kyllä mullakin tapahtuu useimmiten se ovis, vaikka kierto onkin pitkä. Ja ymmärrän, jos se pcos tuntuu pelottavalta tai epämiellyttävältä mahdollisuudelta, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että pelkästä pcos:stä kärsivät kuitenkin yleensä saavat lapsen melko helpostikin lääkkeiden ja hoitojen avulla.

ON: kiva, että otatte mut joukkoonne:) Mulla on nyt tänä viikonloppuna ollut tosi selkeitä ovisoireita. Tää on tosi outoa, koska tänään on vasta kp 12 ja yleensä mulla on ovis joskus kp 20 jälkeen. Torstaina ja lauantaina bongasin selkeää ovislimaa ja mahaa on jullinut eilen ja vähän tänäänkin. Huomenna aamulämmöistä sit toivottavasti näkee, onko sitä ovista oikeesti ollut vai ei. Voiskphan tää johtua siitä Inofolicista?o_O
 
Mrs R, eipähän sitä tiiä, minkä nuo uudet ”tehoaineet” teki sulle :) omalla kohdalla tulee erinäisiä ovulaatioyritysaaltoja. Viime viikolla just jotain kp 12, mutta taisi olla tässä kierrossa mielikuvituksen tuotetta :) Mutta niinkin, että ovistestin tulos seilaa ja ovulaatio toteutuu myöhemmin kierrossa ja saan aamulämmön nousuja todistaa. Iän myötä tää menee vaan sekavammaksi. Mutta nyt yritetään tää kevät kakkosta, ja sit saa olla ;)
 
Hannuli, nyt huomasin toisesta ketjusta, että olitkin ilmeisesti saanut ovisplussan vasta eilen! Sehän tarkoittaa, että sun ovis on todennäköisesti tänään! Ovis on siis yleensä n. 12-48 tuntia ovisplussan jälkeen. Missään tapauksessa ei siis ole vielä myöhäistä harrastaa seksiä tänään:)

Katjusha, mä kans mietin, että voihan tää olla vasta joku ovisyritys, eikä se oikee ovis. En oo vielä ees ehtinyt tikuttaa, kun ovis on tosiaan yleensä niin myöhään. Tuli siis ihan puskista ne torstain ovislimat. Mut onneks mulla näkee aina tosi selvästi noista lämmöistä, onko sitä ovista ollut vai ei.
 
Alinah, mulla on kans se kaksoishormonitesti vilkuttanut ties kuinka pitkiä aikoja. Oon oppinut, että en kauheasti painoa niille vilkkuville naamoille enää laita. Ekasta vilkkuvasta on mulla joskus mennyt jopa lähemmäs pari viikkoa siihen pysyvään naamaan ja ovikseen.

Hannuli, ootko testannut ovista jollain? Ehkä ei kuitenkaan tänään oo vielä liian myöhäistä?

Heitsu, kyllä mullakin tapahtuu useimmiten se ovis, vaikka kierto onkin pitkä. Ja ymmärrän, jos se pcos tuntuu pelottavalta tai epämiellyttävältä mahdollisuudelta, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että pelkästä pcos:stä kärsivät kuitenkin yleensä saavat lapsen melko helpostikin lääkkeiden ja hoitojen avulla.

ON: kiva, että otatte mut joukkoonne:) Mulla on nyt tänä viikonloppuna ollut tosi selkeitä ovisoireita. Tää on tosi outoa, koska tänään on vasta kp 12 ja yleensä mulla on ovis joskus kp 20 jälkeen. Torstaina ja lauantaina bongasin selkeää ovislimaa ja mahaa on jullinut eilen ja vähän tänäänkin. Huomenna aamulämmöistä sit toivottavasti näkee, onko sitä ovista oikeesti ollut vai ei. Voiskphan tää johtua siitä Inofolicista?o_O
Tuon halusin kuulla että ei tuo pco ole mörkö.
 
Heitsu, mulla on virtsatieoireita melkein koko ajan (joskus lievempinä, joskus voimakkaampina), ja oon syöny estolääkkeitä nyt yli vuoden ajan. Itse lääkitys (tai ainakaan toi Nitrofur-C jota mä syön) ei oo este hoidoille eikä raskautumiselle, mutta mä en ainakaan mieluusti ole yhdynnässä, jos oireet on pahat, koska se ei ainakaan paranna oloa...
Tämä kierto vielä luomuna ja tiistaina ois toka ivf suunnittelu niin ens kierrossa alkaa ivf jos punktiossa ei ole täyttä eikä pääsiäinen sotke kuvioo.Pääasia nyt ois saada tämä tulehdus pois.
 
Eilen kurvasi täti ja tänään ollut hiukan kadoksissa
Huomenna olisi se kp3 ja letrojenlaloitus nyt mietin aloitanko vai en..

Perjantaina oli turhatujturha tube hanat auki lauantaina...
 
Tuon halusin kuulla että ei tuo pco ole mörkö.

Mulla kans pcos ja nyt neljäs raskaus menossa ja toinen lapsi tulossa. Kolme saanut alkunsa clomifeneillä ja yksi pelkän metformiinin avittamana.
Kun ite sain ton pcos diagnoosin niin luulin et tää oli nyt tässä mut eihän se tosiaan yleensä mikään kovin paha hidaste oo. Tai ei meillä ainakaan.
Plussat on tulleet clomien kans yk3, 2 ja 6.
 
Mitä mieltä ootte testistä.Tämä testi ei oo aivan 100% hyvin toiminut minun kanssa ei tule tummemmaksi kuin testiviiva aina plussa on melkein yhtä vahva viiva kuin testi viiva.
 

Liitteet

  • IMG_20180305_214430.jpg
    IMG_20180305_214430.jpg
    666.4 KB · Katsottu: 188
Hannuli, nyt huomasin toisesta ketjusta, että olitkin ilmeisesti saanut ovisplussan vasta eilen! Sehän tarkoittaa, että sun ovis on todennäköisesti tänään! Ovis on siis yleensä n. 12-48 tuntia ovisplussan jälkeen. Missään tapauksessa ei siis ole vielä myöhäistä harrastaa seksiä tänään:)

Juu. Tajusin itsekkin että taisin vähän hätiköidä, mutta tuntui kaikki munasarjaoireet katoavan tuon plussan(?) jälkeen ja sitten vielä "työkalu" petti ratkaisevalla hetkellä. Säikähdin että tässäkö se nyt oli tämä kierto, ei pääse edes piinailemaan. Lueskelin sitten tarkemmin, että tosiaan testiplussasta menee vielä se n.vrk munasolun irtoamiseen. Eilen sitten lämmittelin miestä sen verran huolella :wink: että saatiin lastit oikeaan paikkaan.

Tuossa vielä nuo mun testit, kp11 siis perjantaina ja Flo siirsi ovulaation tästä päivästä eiliselle tuon lauantain testin perusteella. Eilen kipeytyi nännit ja tänään etoo, eli normi oviksen jälkeiset oireet, joten toiveet on korkealla taas kerran :))
9de9d8ac80a44f87a23243020129bf3d
 
Takaisin
Top