Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Follikkeli ultra ohi, ei ollu juuri muutosta viikon takaiseen ultraan. Ne yhdet suurimmat follit mitkä löytyi molemmin puolin viikko sitten oli nyt 9mm ja 10mm. Ja ne oli kumpikin viikko sitten 8mm, limakalvo oli paksuuntunut jonku verran. Letrozol annostusta nostetaan ja välikiertoja ei tosiaan tarvita nyt sitten. Soittelen uutta ultraa sitten kun uusi kierto alkaa ja oviksen tikuttelut aloitan lääkärin ohjeen mukaan kp10.
Ensi kiertoon follikkeli ultra kp12-14.
 
No nyt oli nopeeta toimintaa, tilasin tiistaina noita clearbluen kaksoishormooni testejä lisää ebaysta joskus iltapäivällä klo 16-17 ja nyt postimies oli oventakana paketti kourassa, jännä et se oli sillä mukana kun tähän asti on aina jätetty lappu että "suurikokoinen paketti noudettavissa postista k supermarket *****"

Yleensä toimituksessa mennyt se reilu viikko. En valita! Tämäkin toimitus piti saapua vasta maanantaina tai tiistaina sähköpostin mukaan.
 
Täällä nyt lusittu menkat ja oviksen metsästys alkaa viikon päästä.Maltamattomana odotan 6.3. Toista IVF suunnittelu aikaa siinä saadaan lopullisesti tietää millä kaavalla mennään ja lääkitystä tiedetään millä annostuksella mennään.
 
Lääkäri soitti ja kuten tiesin jo niin ovulaatiota ei letroista huolimatta tapahtunut. Nyt välikierto teroluttien kanssa ja seuraavasta sitten kaksi tablettia päivässä. Proge arvo oli 0,3. Käsittääkseni todella matala... Todella vaikeeta ollu tää loppu kierto kun en tiennyt tulevasta taukokierrosta niin ootin menkkoja kuin kuuta nousevaa että pääsis uuteen yritykseen. Mutta nyt odottaminen jatkuu. Menee näillä kierroilla huhti-toukokuu arsenaaliin. Yritän niellä tän pettymyksen mut on todella vaikeeta... Varmaan vetäydyn taka-alalle tän surun kanssa. Ilmottelen jos jotain tapahtuu. Ei vaan jaksaisi enää.
 
Vivu, yhdistettiinkö sulla Letroihin irrotuspiikki? Mulla kokeiltiin ensin pelkkiä Clomeja (ilman irrotuspiikkiä), mutta ovulaatiota ei silti tapahtunut, vaikka johtofolli löytyikin. Myöskään toisessa Clomi-kierrossa ei tapahtunu ovulaatiota, vaikka sain irrotuspiikin toiveestani siihen (loppukierron progearvo paljasti ovuloimattomuuden). Mä ite luulen, että "johtofolli" olikin edelliskierron surkastunu rakkula, ja siksi irrotuspiikki ei auttanut. Paljon tsemppiä!!
 
Vivu, onpa harmi :/ ... kurjia uutisia. Toivottavasti saat keräiltyä voimia kuitenkin. Jospa se siitä lähtis sitten taas lentoon.
Välillä olis NIIN mukava vaan päästä eroon koko jutusta ja kierroista ja kaikesta. Lapsettomana ei varmaan koskaan suhtaudu ihan neutraalisti hormonitoimintaansa. Omalla kohdalla toiveet ja pettymykset on sitoutunut solumuistiin. Ehkä sitten, kun kaikki on ohi niin terapiois ittensä lähemmäs neutraalia. Nyt taitaa tilanne olla vielä liikaa päällä siihen :) katjusha kp 17? Ehkä.
 
Mitä kaikkia vitamiineja täällä kanssa sisaret käyttää? itse käytän sinkkiä,d-vitamiinia,foolihappoa ja ajattelin aloittaa heti miten b12 vitamiinin luin että foomihapon vaikutukset olisi paremmat jos on käytössä b12 ja raskautta silmäpitäen niin olisi suotuvaa sen käyttö.
 
Mulla ei löytynyt tässä ekassa letrozol kierrossa edes johtofolleja. Katotaan jos seuraava kierto edelleen yhtä huono niin kyllä kysyn josko olisi mahdollista saada irrotus piikkiä tai vastaava lisäapua..

Mä niin tiedän miltä susta tuntuu vivu !

Nyt haluaisin katkaista tämän kierron samantien.. Niin pettynyt olo omaan kehoon kun vaan voi olla, mulla viimeksi marraskuussa ollu ovis. Ja sitä ennen syyskuussa, ja sitä ennen ei oo ovista saatu kiinni..

Alinah kp20.
 
Lääkäri soitti ja kuten tiesin jo niin ovulaatiota ei letroista huolimatta tapahtunut. Nyt välikierto teroluttien kanssa ja seuraavasta sitten kaksi tablettia päivässä. Proge arvo oli 0,3. Käsittääkseni todella matala... Todella vaikeeta ollu tää loppu kierto kun en tiennyt tulevasta taukokierrosta niin ootin menkkoja kuin kuuta nousevaa että pääsis uuteen yritykseen. Mutta nyt odottaminen jatkuu. Menee näillä kierroilla huhti-toukokuu arsenaaliin. Yritän niellä tän pettymyksen mut on todella vaikeeta... Varmaan vetäydyn taka-alalle tän surun kanssa. Ilmottelen jos jotain tapahtuu. Ei vaan jaksaisi enää.

Mulla oli aivan sama tilanne. Letroista ei ollut mitään apua. Mä vedin viivan siihen ja lopetin kaiken yrittämisen :) ehkäisyä emme käytä ja lapsi tulee jos tulee.

Toisessa ketjussa eräs kirjoitti saaneensa avun päivittäisestä hevosannoksesta d-vitamiinia. Sitä minäkin nyt kokeilen koska en ovuloi. Mulla on kuitenkin kaks lasta jotka molemmat saivat alkunsa ekasta yrityksestä. Tätä kolmatta tehty nyt vuosi.... siksi ajattelen että minussa ei ole vikaa vaan olosuhteissa... ja siksi siis 200 mikrogrammaa päivässä. Raportoin tuloksista :)
 
No oho, clearbluen Digi antoi vilkkuvan hymynaaman viimeisen testitikun kohdalla. Onneksi uusi paketti tuli torstaina!

Eriasia sitten onkin, että tapahtuuko ovis! Mutta ihmettelen, kun keskiviikkona ei selviä johtofolleja näkynyt (omakannasta luettu) mutta silti suurimmat ne follit molemmin puolin oli ne yhdet. Kooltaan 9mm ja 10mm, kyllä tässä peittoa heilutellaan sit kuitenkin varuiksi. En vaan usko oviksen tapahtuvan, kun sain silloin marraskuussakin ekalla yrittämällä hymynaaman kp22 eikä siitä ovista tapahtunut.. Tämän aamun aamulämpö oli kyllä romahtanut todella paljon, oli jotain 35.18 kun eilen oli vielä yli 36.
Ja kyllä mittaan samoihin aikoihin joka aamu kun muistan ja unta on samanverran takana suunnilleen.

Alinah kp21
 
Tänään piiitkästä aikaa sorruin ostamaan liuskoja. Heti pärähti samanvahvuiset viivat. Alavatsajomot myös iski samaan aikaan. Onko siis jo myöhäistä kellistää ulkokulta illalla...?
 

Liitteet

  • IMG_1614.JPG
    IMG_1614.JPG
    739.7 KB · Katsottu: 183
Mannikka, tänään lankesin eli viti valkoiset negat testattu. Menossa pp 10 eli dpo 13. Eipähän tipu korkealta, kun torstaina pitää mennä verikokeeseen ja kuulla puhelimessa nega tulos. Vasta sitten saa lopettaa luget, jotka pitää vuodon poissa.

Tsemppiä teille kaikille urheille naisille oli tilanne mikä hyvänsä <3 Täällä ollaan nyt vähän alamaissa vaikka typerää oli toivoa plussaa lukemattomien nega-kiertojen ja epäonnistuneiden hoitojen jälkeen. Ei sitä vaan mulle suoda.
 
Mannikka, tänään lankesin eli viti valkoiset negat testattu. Menossa pp 10 eli dpo 13. Eipähän tipu korkealta, kun torstaina pitää mennä verikokeeseen ja kuulla puhelimessa nega tulos. Vasta sitten saa lopettaa luget, jotka pitää vuodon poissa.

Tsemppiä teille kaikille urheille naisille oli tilanne mikä hyvänsä <3 Täällä ollaan nyt vähän alamaissa vaikka typerää oli toivoa plussaa lukemattomien nega-kiertojen ja epäonnistuneiden hoitojen jälkeen. Ei sitä vaan mulle suoda.

Pahoittelut negasta, ois kyllä jo ollu teidän vuoro!
 
Larissalle pahoittelut negasta. :( Olisi kyllä todellakin ollut teidän vuoro..

Minä oon täällä taustalla, koska alotin nyt pillerit yhdeksi kuukaudeksi. Ajattelin tämän yhden kierron ottaa rennosti ja kasailla itseäni henkisesti siitä keskenmenosta. Aika ihanaa on oikeastaan ollut, kun on saanut olla huolettomasti.
Saatan välillä kommentoida, mutta seurailen kuitenkin. Palailen sitten taukokierron jälkeen :)
 
Takaisin
Top