Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä siksi kysyin, kun mulle sanottiin, että ovis on pregnylistä yleensä aika tasan 36 tunnin päästä. Meille suositeltiin seksiä pistos ja siitä seuraavana päivänä.

Mutta tulosta ei ole tullut, joten se ohje voi olla ihan väärä :D
 
Mimmu, ei täälläkään, joten tiiä siitä :)
Mutta mulla on ollut tallessa tosiaan keräystä varten vielä 48 tunnin kohdalla. Kuulin ystävältäni, joka kävi Ivf:ssä Ruotsissa, että siltä ei sitten löytynyt mitään kerättävää, kun sitä yritettiin. Ja tokihan ne follikkelit lasketaan hyvin tarkkaan ja mitataan useana päivänä stimulaation aikana. En kysynyt, montako tuntia hänellä oli Pregnyl-pistoksesta.

Jännittävä valoilmiö taivaalla: aurinko paistaa :)
 
Sannuinen: kovasti onnea inssiin!

Katjusha: <3 mulla on aina tippa linssissä kun mä luen sun postauksia. Raskaassa elämän vaiheessa jaksat olla positiivinen ja tsempata muita! Respect!

Larissa: mä niin ootan aina sun postauksia ja nyt on the-kierto! Tsemppiä piippujen rassaukseen! <3

Unohdan aina puolet asioista kännyllä kirjotellessa :) forgive-me :oops:

Minnikö se huuteli tuota simppa juttua? No eniveis. Mä olen kans miettiny et joka toinen päivä on suositus, mut entäpä jos ne onkin jo väsyneitä simppoja ja kuolee päivän päätteeks, jäis niiku joka toinen päivä välistä ja jos tallettaa joka päivä niin nekö ei jaksa uida ?

On: isäntä saatu kellistettyä eilen :) jei :) ja tikkuun pissitty vielä tänään.. Oliko se niin että se tikku näyttää plussaa koko ajan oviksen aikaan dpo-1 alkaen ja laskeeko se väri kun ovis ohi tyyliin dpo1 vai onko se niinkuis menkkoihin asti se viiva punainen?
Nippailee vasemmalta muniksesta. Womanlog, tikut ja mun kroppa on kerrankin yhtämieltä että tänään on dpo 0!

Kp12/26(muutin ton kierron keston vastaamaan 14 pv lutista), dpo 0, yk 6, tallettelut -4,-2,-1 ja tänään vielä jos puoliso jaksaa :p ja simppoja löytyy:grin
 
Kiitos tsempeistä! <3 Kai sitä vaan on möngerrettävä taas eteenpäin. Onneks tää ketju helpottaa oloa. Uskomatonta, mikä voima on lohduttavilla sanoilla.

Larissa, käsi kädessä kuulosti niin sympaattiselta. Sillä mennään :) ja siitä vehniksestä ni en tiiä huomasitko ku juttelin jo Kyfin kanssa et geleessähän on vehnistä tuoteselosteen mukaan, että tarviikohan erikseen ottaa lisäannosta?

Lumihiutale, mulla ei oo puolisolla omia lapsia (eikä siis itselläkään yhtään) mut ymmärrän hyvin ton tunteen että jää hieman ulkopuolinen fiilis. Ainakin kun ite on kummilasten kanssa ni nautin kyllä ja on ne ihania mutta se syvempi rakkauden side jää kyllä uupumaan. Tuntuu todella, että jään jostain korvaamattoman arvokkaasta paitsi, jos en koskaan omia lapsia sais. Mutta toivoa ei oo menetetty! Ei sinullakaan! :)

Katjusha, onnea oviksen metsästykseen. Taidan olla ite samalla metsästysretkellä ensi viikolla. Saapa lukasta ohjeet tarkkaan kun en oo koskaan niihin liuskoihin tutustunu.

Pluuuuuuussssssaaaaaatuuuuuuuliiiiiiaaaaaaaaa!! <3 kaikille :)

Ja onnea ultrakuulumisista jo plussanneille.

Maggie 2/27-28 Vika primolut-kuuri käynnistyy. Sitten kierto voi olla taas ihan mitä vain. Terveisin PCOS. Syksyllä jatkotutkimuksiin. Jos tarvis. +++++++++++++ pliiiiiis ennen sitä. Ahdistaa jo valmiiks simppanäytteen kanssa säätäminen. Ja kaikki muu. :/
 
Maggie juuri se tunne oikein Vahvistuu kuinka tärkeästä asiasta jää paitsi kun ei saa olla kenenkään äiti kun seurailee miestä ja lasta, niin huomaa miten hieno ja upea asia on olla jonkun vanhempi.. Toivottavasti saisit plussan tässä kuussa, suuret plussatuulet sinne ja kaikki sormet ja varpaat pystyssä :)
 
Kresikät joo minä huutelin simpoista. Se kai liittyy siihen, että jos jokapäivä niin laatu huononee? Tai jotain :D
Ja minäkin tein testin vielä tänään ja supervahvaa viivaa näytti tänäänkin. Sen pitäisi haalistua kyllä kun lh huippu on ohi. Siihen kai vaikuttaa myös kuinka herkkiä testit on.

Muoks. Samat tallettelupäivätkin meillä :D
 
Minni: piinaviikot alkaa :) kiva kun voi piinailla samaan aikaan :)

Otin vielä kuvan noista testeistä :) nyt lopetan ovistikutuksen. seuraava rivi tikkuja on sit r-testejä :rolleyes:

Muoks: se kuva
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    1,011.6 KB · Katsottu: 304
Heippa kaikille! :)

Onnea kube ja soma!! <3
Ja murkulle ovisplussasta myös :)

Pepellä ihana masu jo :)

Larissalle kaikki tsempit ens kiertoon, hyvältä alkaa näyttää nyt kun paikatkin rassataan auki :)

Täällä np-ultra takana ja kaikki hyvin :) vastasi kaksi päivää isompaa kun menkoista laskettuna mut laskettua aikaa ei muutettu kuitenkaan eli menossa vanhojen laskujen mukaan 12+4 :)
 
itellä on tuota biosorin geleetä ja yritin vähän tutkailla mutta en löytänyt tietoa minkä verran tuossa tuota vehnistä sitten on o_O no oon nyt kuitenkin tuota vehnistäkin ottanu:p täällä edelleen menkat jatkuu:shifty:
kp4/28-32
 
Ihanaa, onnea Silv <3

Minni ja kresikät, olkoon nää nyt viimeiset piinaviikot hetkeen!! Aika samoissa meette :)

Sannuinen, tsemppiä inssiin!!

Katsjusha, onnea oviksen metsästykseen! Josko huomenna!

Aurinkoista tiistaita!!

Liisu rv 5+3, vatsakivut ja pelko jatkuu
 
Onnea inssiin Sannuinen!

Ja Silvillä upeita uutisia! Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Tsempit kaikille tasapuolisesti.

Hirveän vaikea ottaa rennosti tää yrittäminen. Kun tuntee et ovis on tulossa niin stressi nousee vaikka päättää ettei nyt yritä mitenkään, että ihan sama tuleeko raskaaksi vai ei, mutta kroppa sanoo toista. Se haluaa yrittää ja hyödyntää joka kierron. Nyt on jo oppinut oman kehon merkkejä tulkitsemaan ilman o-testejäkin niin apua. Ovis on täällä tuloillaan jo.

Rosann kp8

Liisu: kuulin yhdeltä että kovat vatsakivut oli merkki monikkoraskaudesta… Tsempit sinne!
 
Katjusha, kiitos kannustuksesta, tosin en tiedä onko tämä sen erityisempi kierto, samoilla koti-insseillä ollaan menty alusta asti. Ensi kuussa ehkä alkaa tutkimukset jos ei tärppi käy. :)
Voimia perjantaille. :hug013

Rosann, sullahan on vielä kuinka paljon aikaa plussata. :) Nyt iso plussapuhuri sinne!

Maggie, haha sun inssijuttu. :grin Vehniksestä, mäkin huomasin että mun geleessä on vehnistä, mutta vehnispurkissa neuvottiin 1tl (5ml) eikä edes kahdessa geleetabletissa voi olla puolia siitä määrästä (kun kerran niissä on paljon muutakin. 5ml on vajaa Savonian ruokalusikallinen.
Pahoittelut kp1. :sad001

Junttura, mä toivon niin että sä plussaat nyt! :)

KresiKät, ovisguru vai, haha kiitos. :grin Kieltämättä kun ilman ovistikkuja mun inssit ei tapahdu, niin aloitin tikutuksen harjoituksen vuoksi jo kuukautta ennen yrityksen alkua. Ovulaatio on noin vuorokauden päästä ensimmäisestä plussasta. Joillakin plussa säilyy vain puoli päivää, joillakin kolmekin, mutta sillä ei ole merkitystä ovulaation kannalta. Ainakin näin ohjeisti mulle myös klinikan lääkäri. Simpoista oon lukenut että kahden päivän välillä pitäis olla paras määrä/laatusuhde, mutta enempää en tiedä.

Mariska, onnea ekasta hääpäivästä! :)

Larissa, kyllä nyt pitäis plussan tulla kun putketkin rassataan auki. :wink Arvostin sun kommenttia intergalaktisesta moottoristiestä. Linnunradan käsikirja liftareille on ilmeisesti tuttu? :grin

Minni, hyvä että digi varmisti, mun mielestä se eka näyttikin plussalta. :)

susanne, ihanaa että ultrassa meni hyvin!

Mimmu, ovisplussatuulia! :)

Nyytti, ihanaa että kotidoppler toimii hyvin.

titem, sä oot sitten vähän edellä mua, ja samassa veneessä kun mökiltä kirjoittelet. :)

Sannuinen, kovasti onnea inssiin! Mulla on vähän eri tilanne, kun mennään koti-insseillä luovuttajan kanssa. Eli lääkeruiskun kanssa toimitaan, koti-inssillä simppoja ei saa niin pitkälle kuin lääkärillä. Meidän oli tarkoitus siirtyä nyt syksyllä klinikkainsseihin, mutta meidän luovuttajan siittiöt ei kestä pakastusta. :sad001

lumihiutale, voimia. Tosiaan se on ihan eri asia. Mulla ei ole puolison lapsia, eikä millään edelliselläkään puolisolla ole ollut lapsia.

Silv, ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia. :)

Napaa, viimeksi jäi tosiaan kuulumiset lyhyeen, kun en keksinyt kerrottavaa. Ovis on mennyt ja nyt vaan odotellaan taas. Mutta nyt muistin että piti mainita limoista, joita ehkä oon oppinut tulkitsemaan paremmin sen luomupimun blogitekstin myötä. Eilen oli limat huomattavasti vähentyneet, kun pari päivää sitten tuli niitä munanvalkuaislimoja, juuri kun tikun mukaan oviksen pitikin olla. :) http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html (ällövaro, kuvia!)
Beisla kp 18/31 dpo2 vissiin.
 
Hääpäivässä on ollut taikaa. <3
Soitin neuvolaan ja lääkäri kyselee, että onko Primaspan-annos sopiva vai lähetään pienemmällä liikkeelle. Lähete lähtee naisten polille sen myooman takia, kun se nyt tekee tästä riskiraskauden. Ja varmaan verikokeet tulee.

Viipsukka 4+0 (neuvolan mukaan 4+3)
 

Liitteet

  • 1438071864664.jpg
    1438071864664.jpg
    36.9 KB · Katsottu: 189
Onnea Viipsukka!

Mua niin sieppaa kun oon noita hiton hormoneita pistäny ha niiden haittavaikutuksista saanut kärsiä ja nyt sitten mitä ilmeisemmin ovis oli ja meni, inssin olisi pitänyt olla nyt tänään klo 12 eli kohta. Pari tuntia sitten alkoi oviskivut, eli veikkaan jo irronneen. Plaah. En tiedä onko inssistä hyötyä jos jo irronnut. Tai tekeekö ne sitä ylipäätään... :/ no, kohta nähdään.

Mietin kyllä itsekin, että aika täpärälle ajoittivat. Olisiko sitten voinut olla, että tämä oli viikon eka vapaa aika. Mahdollisesti niin... En keksi muutakaan selitystä miksi piti pistää su ja vasta ti sitten inssi. Meni jo yli 36h pistosta mikä keskimääräinen aika jolloin ovis tapahtuu.
 
Sannuinen, jospa sen munasolun matka kestää putkessa pari päivää, niin ehtii siimahännät paikalle. Mä uskon että hyvin se menee ajoituksen puolesta :)

Viipsukka, voi kun ei olis huolta mutta niin sitä vaan helposti huolehtii ha murehtii. Tsemppiä, toivotaan että tämä odotteluaika ekaan ultraan menis nopsaan.

Täällä ei edelleenkään ovisplussaa ja limat on kummaa liimaa yms ulos joutuessaan. Saapa nähdä. Yritämme avioliittoa vahvistaa tänäänkin :)
 
Täällä CB:n digi taas hymyili mulle tänään, eli ainakin ovuloin. Myös PC.n liuskatestiin tuli kontrolliviivaakiin vahvempi viiva. Mies on suunnitellut fondueillan joten eiköhän tämäkin ovis hyödynnetä…:wink Voi kun tulisi vielä rtestiinkiin viiva .. miksi se on niin vaikeeta?? Mutta tehän se tiedätte. On vaikeeta on.

Rosann kp8
 
Takaisin
Top