Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Liisu: uuu jeah :wink valitettavasti isännällä just kauhee työstressi joten saapi houkutella o_O normaalisti ei ongelmaa niin sitten se kehittää tollasen just NYT :p
 
Beisla olen samaa mieltä, että tää nimi on paljon parempi kun se, että yläreunassa lukisi "raskaaksi 2015" :D kukaan ei meinaan tiedä, että tälläsellä foorumilla pyörin enkä haluakkaan tietävän niinkun ei tiedä kyllä kun yksi kaveri yrityksestä :)

Muoks. Kresikät kyllä munkin mielestä tuo on plussa :) Nyt vaan hyödyntämään!
 
KresiKät, ihan selkeä plussa, selvä ero edellisiin ja itellä ainakin merkkinä myös se, että viiva tummuu nopeasti. Eli niin kuin Liisu sanoi, huomenna pitäis olla sun ovis. :) Toivottavasti onnistut vähän rentouttamaan sun miestä illalla niin unohtaa hetkeksi työstressin. :wink

Kyfi haha, vähänkö nauroin itsekseni tuota ettei sun miehelle voi syöttää panoxia. :grin

Larissa, kuulostaa kyllä hyvältä tärpin kannalta, varmaan teillä vaan kävi huono tuuri alkion kanssa ja olosuhteet on nyt kunnossa.

Muurahainen, tosi hyvä jos sun mies kuitenkin suostuu tutkimuksiin. Ja kumpa ne nyt jatkais sunkin hoitoa.
 
Nyt olen ovisplussahuumassa! Eihän se raskaustestiplussan veroinen ole, mutta kovasti hymyilyttää :)

ISO KIITOS teille kaikille ihanaisille jotka jo Raskaaksi 2015 puolella olette jaksaneet kirjoitella neuvoja. Voisi ajatella että tähän ikään (34) jo osaisi nämä kropan kimurat edes jotenkin, mutta ei.

Tähän kiertoon on napattu neuvoja usealta eri käyttäjältä: Silv kirjoitteli joskus plussanneensa kun oli määrätty km jälkeen tuplata foolihapot - check, Gatusa kertoi joskus että omalle isännälleen määrätty foolihapot (jos en ihan väärin muista) - check, vehnis napattu palstalta sekä greippi. Ovulaation ennakointi ja tikuttaminen, ja sitten nämä ihanat pupuilu taulukot joilla on voinut isäntää kiusata :) ja ja ja .... KIITOS kaikille ihanat! Huom. isäntää ei ole vielä kellistetty eikä ovista tapahtunut :) :) :) ja nyt jo ihan fiiliksissä! Raskaustestejä on 9 kappaletta, että voin alottaa tikuttelun kun ovistikut loppuu :) Nyt on panokset korkeella ja takaraivossa pelko että ....

Sori tällainen välipurkautuminen tänne. En kokenut että raskaana 2015 puolelle olisin tätä vuodatusta voinut laittaa :) Taustalla olen lukenut näitä foorumeita omasta keväisestä keskenmenosta asti ja vaikken olekaan ollut rekisteröitynyt niin olen kokenut äärettömän tarpeellista vertaistukea. Ihan jännää nyt kun voi kirjoitella. En aiemmin ollut mitään tällaisia edes ajatellut, porskuttanut vaan, mutta kyllä nämä asiat pysäyttää kun omalle kohdalle osuu.

No niin. Nyt poistun takavasemmalle odottelemaan ovisnippasuita ja punomaan suunnitemaa isännän kellistämiseksi :)
 
Voi vitsit, tytöt kun mulle tulee joka päivä sama viiva ovistestiin. Luulen että ne on samaa lajiketta, kuin Kreisikätillä.

Testailenko joka päivä kunnes sitä ei näy, tapahtuisi vahveneminen tai alkaa kuukautiset? Olen ollut höveli ja aiemmin käyttänyt Clearblueta. Mulla on testiviiva suunnilleen samalla tasolla joka päivä, mitä tuossa Kreisikätin upeassa jonossa tokavikana. Raskaustesti oli aamulla ihan nolla, joten hcg:tä ei ole.

Kiertopäiviä ei tässä pysty tietämään, mutta limat on ehkä kermaiset ja kohdunkaula on niin ylhäällä, että ei yllä.

Tsempit jokaiselle. Beislalle erityiskannustus, kun on erityisen harvinaislaatuiset viikot edessä :)

Baby dust to all - myötätuulessa plussaa päin
 
Ehkä sulla Katjusha kuitenkin on vasta kroppa toipumassa keskenmenosta ja siksi ei vielä ovista tässä kierrossa?

Larissa: pahoittelut kp 1, hyvä asenne sulla ja nyt tiedät että voit luottaa lugeihin, eikä tule sitä loppukierron tiputtelua. Mua ainakin se ajatus auttoi.

Me nyt täällä kuitenkin jollain tasolla jatketaan, eli ehkäsyä ei käytetä mutta ei nyt hirveästi yritetäkään. Eli tulee jos on tarkoitus tulla. Viimeistään lokakuun lopulla (kun täytän 42) meen laitattaamaan kierukan.
 
Rosann, voihan se niinkin olla. Olen vaan lukenut liikaa juttuja välittömästä raskautumisesta keskenmenon jälkeen :)

Perjantaina olis sitten se jälkitarkastus. Huoh, en tiiä mitä ajatella. Koko homma tuntuu niin sekavalta, mutta ei tässä iässä voi mitään välivuosia tai pitkiä toipumislomia oikein pitää.
 
Rosann, ehkä se ylläri sieltä napsahtaa kun sitä vähiten odottaa? Aika klisee mutta niitähän käy usein.
:smiley-bounce016


KreisiKät ja Katjusha, noista ovistesteistä en osaa sanoa kun en oo vielä koskaan tikuttanu, mut on tosi hyvä nähdä noita rivistöjä jos päädyn itekin jossain vaiheessa noita räpelöimään. Onpahan jotain vertailukohteita. Ja KreisiKät, sama juttu noitten kiitosvuodatusten kanssa!! Oon kans ite jo pitkään lukenu ketjua ja saanu hienoja vinkkejä ja apua tuskasteluun, vaikka oonkin kirjotellu (jännää) vasta vähän aikaa. Eli kiitos kaikki ihanat naiset! :happy093 :hug007:hug007

Beisla, oon ihan samaa mieltä tosta ketjun nimestä. Taisin jo aikasemminkin sitä kehua, et ennen kaikkea tosi osuva nimi ja toiseks toi et se ei paljasta kaikkea heti. Mullakin on kännykällä etunäytöllä semmonen kuvake ni ei oo hirvee paniikki, vaik joku kännykkää lainaiskin. Ja tsempit teille inssiin!! (Ihan aluks muute kun rupesin lukemaan näitä ketjuja ni luulin et joku on menossa ajokokeeseen!! Hahahhahaahahahahahahhhaaahhahaahahaha!) :computer005 :laughing001:laughing002:laughing005:laughing021:laughing021



Soman kysymykseen laatuajasta niin aika sama kuin Lumihiutaleella, että leffaa, syöminkejä ja kotona telkkaria. Mut sit lisäks reissuja yhdessä. Matkustetaan aika paljon ja sit niitten yhteinen suunnittelu on kanssa kivaa! Saa nähä millanen ois sitte seuraava reissu jos oiskin pieni matkassa! Jaiks! :excited001

Larissa, pahoittelut kp1. Mut ihanaa, että luget toimii sulla noin hyvin. Ens kierto, ens kierto! :sex



Kyfi ja muutkin gelee royalea käyttävät niin ootteko huomannu että siinä (ainakin mun paketissa) lukee että sisältää vehnänalkioöljyä että jos niitä vetää ni ei ehkä tartte sitten erikseen enää vehnistä otta? Mut aika ihme aineeksi toi geleekin luokitellaan. Vaihdevuosista palaudutaan ja muuta. Ehkä siinä on jotain taikaa, vähän ku toi Panox mistä oli puhetta. :wav

ON. En uskaltanu tehdä testiä tänään aamulla vaikka niin vähän suunnittelinkin. En kestä ku oon melko varma siitä negasta. Eilen illalla oli jo vähän tuntemuksia tädistä. Aamulla ei kuitenkaan ollu ilmaantunut. Nyt vaan mietin kun lähden kaupungille et pitäiskö laittaa jo kuukuppi valmiiksi odottelemaan... :clock Aika vois kulua vähän nopeempaa että sais vastauksia!

Maggie 28/28 (-82?)

*muoks. piti vielä kysyä että Lucky, miten voit? <3
 
Muokattu viimeksi:
Voi maggie... Toivotaan että pääset vielä dippaamaan tikkua

Mulla tuli aamulla jotenki epävarma ja hirmu jännittynyt olo. On ollu niin toiveikas olo tän kierron suhteen. Aamulla oli lämmöt vähä tippunu 36.5, ku eilen oli 36.8. Mutta nyt syönnin päälle puski taas hirmu etovaa oloa.. Perjantaihin on pitkä aika, jollei täti sitten kurvaa kylään ennen sitä. Tänään kp33 ja dpo14, huomenna pitäis alkaa
 
Katjusha, mä ymmärrän ton hyvin. Ikä mua ainakin on eniten stressannut. Nyt sinänsä heitin hanskat tiskiin, kun päätin lopettaa yritämisen. Että yritän että en ajattele mitään, koska en voi tän enempää asiaan vaikuttaa. Teillä on tietysti paljon enemmän pelissä, kun esikoisesta haaveilette. Voi kunpa teitä onnistaisi ja pian!
 
Beisla no joo, huvittavaa joo mutta seksiä on jo nyt lähes jokapäivä jotta saapi luvan riittää:laughing021
Maggie. vilkasin iteki purkista ekat ottaessani (parkkiksella:laughing005) että on sitä vehnistä, en vielä asiaa sen tarkemmin oo tutkinu tai miettiny et ottaako sit vielä tavan vehnistä:think005
 
Katjusha: mä oon samaa mieltä rosann kanssa, et jospa se kroppa vielä palautuu. Ovis voi olla myöhässä senkin takia.

Mä oon täältä lukenu, et se kuinka vahva se viiva on ei välttämättä merkkaa, mut se kuinka se muuttuu kierron edetessä. Eli siis sulla voi olla hailua viivaa koko kierto ja muutama vahvempi hailu olis niitä ovis viivoja. Ja et toi testi ei merkkaa muuta kuin et se LH nousee mut ei kerro irtooko se munis... Olinkohan nyt epäselvä... Ja jos on ovuloimaton kierto tai ovis myöhässä nii sithän sitä saa odotella.

Mun testit on OneStep-testejä, ei kovin hyvä maineisia, mutta halpaa kuin saippua :)

tulin heti ekan km jälkeen raskaaks mut sekin meni kesken et en tiedä sit siitä hedelmällisyydestä kun en enää uudestaan tullu..

Ovisguruja on ainakin beisla ja murkku :)
 
Larissalle pahoittelut kp 1. Sulla on hyvä asenne ollu kyllä koko ajan mitä oon sun kirjotuksia lukenut :) Jospa tämä alkava kierto on se kierto. Jännään niin kovasti sun puolesta mitä tuleman pitää! :)
 
Kreisikät ja Rosann,
Niinhän tässä voi mennä tilanne ihan miten vaan. No, viimeistään siellä perjantain ultrassa näen onko tai oliko siellä munasarjoissa mitään. Tein varmuudeksi digitestin - ei hymynaamaa - mulla on niitä vielä kolme, jos tämä limahomma ym oireet lisääntyy ... We'll see!

Hei, pahoittelut joilla on kierron alkupäivät, uutta yritystä kohti - ja vahvistuvia viivoja jännittäjille.

Kumpa me kaikki oltais paksuna alta aikayksikön!!
 
Larissa pahoittelut kp1:stä :sad001 mutta oon ihan varma että tämä kierto on teidän !! :)

Hienoa Beisla, että ajoitus kuitenkin osui ihan ok kohdilleen ! :) mä jännään täällä sun loppukiertoa :)

Nuuhku voimia ja tsemppiä uuteen haastavaan tilanteeseen <3 pääasia kuitenkin, että lapset on turvassa teillä ja uskon että vauvankin aika tulee vielä kun tilanne rauhoittuu <3

Murkku <3 sä niin plussaat nyt tässä kiertossa !!

Mä en oo jostain syytä päässyt kännykällä tänne kahteen päivään :eek:
Täällä on viikonloppu mennyt rauhallisesti :) eilen juhlittiin ensimmäistä hääpäiväämme :Heartred niin paljon tota ukkoo rakastan !

Plussatuulia teille ihanat ja kaikkea positiivista päiväänne !!
 
Nopea omanapa:

Jes! Aukkari varattu ensi viikolle! Tää kierto on niin meidän kunhan tuubatkin on rassattu :D :D :D

Kommentoitavaa on vaikka kelle, joten kommentoin kun pääsen töistä kotiin :)

Kiitos teille, jotka mun asennetta kehuitte. Ei kai sitä muunlaisella asenteella pääse eteen päin :D Oon muiden suhteen optimisti, itseni suhteen realisti ;) muistin sitä paitsi juuri, että äidillä kesti noin 2 v. saada mun isoveli alulle (sitä ennen 1 km). Ja 3 tervettä lasta lopulta sai :)

Larissa kp 1/29-33, yk 14
 
Ehkä tämä jo on plussa!? Hittokun heitin pisun pyttyyn niin en saanut digiä tehtyä! :D en ajatellu että vielä tulis edes plussaa. Ennen on tullut kp 23 plussa ja nyt on kp 21 :) En toki tiedä onko jo eilen ollut plussa kun en päässyt testiä tekemään.
ImageUploadedByVau Foorumi1438000626.844304.jpg


Muoks. JES LARISSA! Tämä on niin teidän kierto ;)
 
Takaisin
Top